Vo klasičnata izvedba, ušte od on/off klimite, so edno lizgačko ležište od sinterovani materijali tkn narodski "piksna" (mora da go ima i tuka kaj ovaa inovacija na turbinata- rotor na sprotivnata strana) rečisi i nikogaš ne pravi problemi, osven ako ne se pere turbinata na lice mesto i se otstrani lubrikantot..... problemi pravat dvete klasični trkalački ležišta na motorot. Imam pišuvano porano na ovaa tema, da ne se povtoruvam, vo glavno ako se montirani keramički a ne čelični ležišta nema bukvalno nikogaš da stradaat.
Interesno e što odgovaraat od roleri decava što vozat, na ebay ima keramički ležišta za 2-3 evra, ne e ni teško da se zamenat.
Inovacijava na DAIKIN e stvarno interesna, dobiena e turbina so kontiunirana promena na protok, nema trkalački ležišta i verojatno nema da ima problemi so bučnost.
Ušte nešto bi sakal da podelam so vas, čitam soveti za podmačkuvanje na piksnite od Wd40, motorni masla, silikonski masti, mašinski masla i što ne, nitu edno ne e dobro rešenie, za dve tri nedeli pak se vraća šumot.
Jas ovie ležišta gi popravam so prvin čistenje i posle stavanje vazelin, ovoj od apoteka, sto pati dosega uspešno se pokažal kaj kulerive za PC.
Inače kikotenje e tipično za luđe bez argumenti, namesto niv se koristi ova znakče, demek ti si glup, a toj e iznad toa i ne ni treba da diskutira.