Stetno e samo za lagerite od motorot na ventilatorot. Ako ne vklucena klimata kompresorot ne vrti freonot miruva......ostanuva kade sto e po poslednoto isklucuvanje (tecnata faza). Ventilatorot nemat vlijanie tuka nisto,osven ako veterot gi pomera cevkite ako se vo petlja, pa del tecniot freon se dvizi vo vnatresnata edinica.Dali nekoj znae odgovor na slednovo.
Koga duva veter ja vrti perkata na nadvoresnata edinica, i od vnatresnata se slusa nekoj zvuk koj e slicen na meuri koga iskacaat od voda (ili ajvar koga se przi. Otprilika na 3-5 sekundi po edno meurce. Klimata isklucena neli.
Vcera na vetrot go osetiv toa (a i prethodno koga duvalo silen veter) i vikam dali ima nekakvo negativno vlijanie za klimata.
Inace pri greenje ako duva mnogu silen veter i te kako vlijae na rabotata na klimata, citaj kompresorot. Imeno ventilatorot koga raboti pri greenje toj navlekuva na izmenuvacot toplina (toj e na -40C na primer a vozduhot e na -10C) pri toa raste pritisokot vo instalacijata priblizno 45 Bara. Zatoa ventilatorot pestanuva da raboti i koga ce padne na priblizno 25 Bara prodolzuva da duva. Ova se razbira e na maximalni postavki, ako e zadadena poniska temperatura ili treba da se odrzuva, pritisocite i brzinata na ventilatorot se srazmerno pomali. E sega ako se vmesa tuka silen veter ( i uste ako e nadvoresnata edinica svrtena vo pravecot na duvanje) moze da mu preci na kompresorot i ce go "tera" na povisoki pritisoci od nominalnite so sto drasticno bi mu go skratilo vekot na traenje. Najverojatno konstruktorite go imaat i ova reseno so nekoj davac na kriticen pritisok koj go isklucuva kompresorot. no jas sepak mislam deka "raatlokot" na rabota e narusen koga ima epten silni vetrista.