Да брат. Доаѓа Кеба, му идеме на настапот, ја распалува (pun intended) Запаличу Пола Града, и сите у шутка со боксови си влагаме.
Самиот наслов поттикнува насилство, е сеа кој како ја сфатил некој пола зграда може да запали некој пола град
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Да брат. Доаѓа Кеба, му идеме на настапот, ја распалува (pun intended) Запаличу Пола Града, и сите у шутка со боксови си влагаме.
Самиот наслов поттикнува насилство, е сеа кој како ја сфатил некој пола зграда може да запали некој пола град
Да брат. Доаѓа Кеба, му идеме на настапот, ја распалува (pun intended) Запаличу Пола Града, и сите у шутка со боксови си влагаме.
Да, затоа во Охрид на стадионот „Билјанини Извори“ во 1987 имаше 60.000 + публика и десетици повредени (од качување на рефлекторите на стадионот за подобар поглед и прием на “Ја сам Југословенка“.
Аргументов ти е турбофолк самиот по себе.
Глупости. Глупости. Глупости. Пушти еднаш ДМ Сат кога имаат маркетинг, и спореди ги настапите на турбо-фолкерите во тие држави, со настапите кај нас. Кога ќе ги споредиш, ќе видиш дека кај нас е како да не идат, пошто низ балканов обавезно во секоја држава, во било кој град, секој ден има по некој кој настапува некаде. Кај нас доаѓаат еднаш месечно у текот на годината, на Пивофест и на крај на јули/почеток на август у Охрид. Толку. На погрешно место го бараш проблемот што кај нас не доаѓаат "квалитетни" музичари. Како може кажи ми, соседните земји секој ден да имаат организирано настап на турбо-фолкери, а пак да им доаѓаат тие легендарни имиња што ги напомена? Ако стварно тоа беше проблемот, зашто тогаш кај нив одат? Повеќе слушаат турбо-фолк отколку кај нас, повеќе такви настани има, а пак им доаѓаат ѕвезди. Македонија на Балканов е најнезастапена земја и по турбо-фолк, и по секаква друга музика, што автоматски значи дека турбо-фолкот има 0% вина за ова. "Вината" за тоа, барај ја у други области.Квазипоп и Турбофолк како сакаш кажи само по себе е тапа.
Повеќето ќе кажат за вкус не се зборува а нема врска сите зборуваат за убави, добрина, квалитет, уметност. Но, реално доколку човекот не би зборувал за овие работи за што и зошто воопшто би зборувал. За вкусови јас мислам треба да се зборува доста, повеќето си ги кријат оние лица (втори) и тие се повеќето оние кои слушаат турбофолк, тогаш кога ќе им кажете дека турбофолкот е кич,шунд, квазипоп или пак шит од музика, тогаш тие ќе ви се обратат со: За вкусови не се зборува, автоматски кажано со тоа клише се бранат.
Културно шунд и неквалитет кој долго време кај нас владее и се повеќе ни се појавува и ни се случува околу нас луѓето само ги труе се повеќе бидејќи додека кај нашите соседи доаѓаат оние големи музички ликови кај доаѓаат и се најавуваат како нешто невидено до сега во Македонија Миле, Цеца, Лепа брена, Цвија и уште многу други...
Кај соседите пак доаѓаат легендарни имиња како: Металика, Стинг, Масив атак, Моби, Роби Вилијамс и уште многу други.
Додека кај нас се зборува дека нашите соседи појма немаат од музика, посебно е нагласено дека Бугарите се тапа за музика но затоа кај нив доаѓаат навистина квалитетни имиња е сега истото се случува и во Србија што останува пршањето дали Македонија е најзатруена од вирусот наречен Турбо фолк - лепи? Повеќето пати сум размислувал да зборувам за ова но сум си рекол дека можеби ќе навредам многу луѓе, ќе останам како човек кој само знае да критикува каде што на крајот ќе испадне дека јас сум тој кој не ја разбира музиката и незнам да слушам, нормално тоа ќе го добијам како одговор од тие што слушаат турбо фолк, и вооедно ќе се воведам во непотребен конфликт.
Инаку секој си има право и можност да избира од она што е на уметничката понуда, но ние имаме обврска таа понуда да биде балансирана, да биде врз база на општоприфатливи вредности и цели кои треба да ги достигнеме, да не биде под постојан и агресивен напад на неколку балкански шунд-супкултури кои ниту во своите држави не се прифатливи, да биде квалитетна и да ги одразува нашите вредности или да ги согледува вистинските вредности на сите други култури околу нас.
Тоа е, свикуваме конгрес и одлучуваме да ги сереме сите квалитетни музики и да се труеме со шабанско. Нема врска со тоа дека такви сме си, тоа ни се свиѓа. Од инат носиме одлука. Не ни можете ништо.Уште не можам да сфатам како од толку квалитетна и добра музика тие одлучват да слушат шабанарија.. Страв ми е деца ко ќе имам да не ги слушат Китич и компани ќе ги откажам јавно![]()
Сеуште сум во дилема што е полошо да ти каже детето „се дрогирам„ или „слушам турбо фолк„. Сепак мислам дека од дрогата има лек од турбо фолкот тешко.
Тоа е, свикуваме конгрес и одлучуваме да ги сереме сите квалитетни музики и да се труеме со шабанско. Нема врска со тоа дека такви сме си, тоа ни се свиѓа. Од инат носиме одлука. Не ни можете ништо.
Затоа за инат ги учиме на лоша музика. Денес јас рокам флаши од кафани и ракијата ја повраќам секое второ сабајле, утре децата мои. СЕ е до музиката.Абе разбирам.. мора да има кој и чаши да крши, инаку како ќе имаат ќар кафаните кој ќе им ја троши ракијата и виното. Сето тоа си е поврзано
Него.. јас сметам не е до личен избор работата, се е до тоа во каква средина се растени децата.. Ако од мали години ги научиш што е добра музика ќе знаат да препознаваат.