Македонскиот Цар Самоил

  • Креатор на темата Креатор на темата Бат'Киро
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Спор има и ние си спорим. Това на никој не вреди.
што се отнасја до международните отношенија, то едва ли Македонија има по-доб'р с'сед от Б'лгарија. Спор'т за Самуил не вреди, дори помага. Аз научавам все повече нешта за историјата на Б'лгарија примерно.

Јас сеуште не можам да го разберам кој е спорот. Ако цар Самуил бил македонец, тоа ќе значи дека бугарите губат дел од својата историја? Не губите бе, и вие тогаш како територија и народ, сте учествувале во Самуиловото царство. Значи, нема што да се чувствува некој изоставен.
Да се спори си е вред, али која е поентата кога е нeвозможно да се пронајде компромис?
Можеби ако кажеме дека Самуил бил ерменец, тогаш на сите ќе ни е полесно?
 
а не е нај-добре да се почитува историческата вистина, Самуил е бил Бугарски цар, а државата му е била на територијата на днешна МК.

И да се счита за обшт цар на денешните Бугари и Македонци, вместо да се лаже.

Аз с'м учил, че Самуил е б'лгарски цар, ти си учил, че Самуил е македонски.
Искам да разбера истината, дори и да не мога, трјабва да се опита.


Ај добро, на македонски кога пишувам очигледно е дека не ме разбирате, па дај да се обидам на бугарски (колку и да с'м зле с него:) -

Нешто като "историческа истина" не с'штествува. Това понјатие е измислено. Всеки ја интерпретира историјата на сопствен начин. Колко п'ти трјабва да казам че историјата не е математика, па да се опитваме да получиме нјакаква универсална истина. Такова нешто в историјата нјама. Политиката има голјам намес и ред други нешта.

Ако искате да се с'гласиме в'рху нјакак'в в'прос, тогава и двете страни в този в'прос трјабва да работјат в'рхо измираване на различијата и приемане на мисленето на другија. Вие прод'лжете да приемате Самуил като б'лгарски цар, ние ште го приемаме като македонски цар и всички ште б'деме доволни.

Нема зашто вие да се опитвате да слагате вашето мнение в'рху нашето. Това вече е непризнаване на нашето право. Не е ли в'зможно да се с'гласиме и приемеме и двете за верни?
Ако искате да спориме, добре, но кр'га нјама крај. И никој на мен или на друг македонец, нјама да може да му докаже, че Самуил е бил б'лгарин или б'лгарски цар.
Това просто в нашите очи не е истина.

Много сте недипломатични и вашите тези са атаки и могат да б'дат приети само като непријателски.
За такова нешто нјама мјасто в денешнија свјат.
Зашто ни се намесвате толкова?
Трјабва да разберете че такива нешта не увреждат.
Зашто обичате да не вреждате?
Как'в е смис'ла в това и к'де са тук заложбите за добри отношенија един к'м друг?
 
Samuil
From Wikipedia, the free encyclopedia.Alternate usage: Samuil of the Britons
Tsar Samuil of Bulgaria (c. 958 - October 6, 1014, reigned 976-1014) was a Bulgarian tsar. Although ultimately unsuccessful in saving his country's inde.............

Факт е дека бугарите успеале да ја натераат Русија, бидејќи биле сите заедно во Советскиот Сојуз, да ги прифати овие ставови на бугарите. Па прифаќањето на истите од Русија како
некаков фактор во светски рамки, условило општоприфаќање на истите.
Ок си е тоа, ние тогаш сме немале добар адвокат, значи сега треба да се заинтересираме и заангажираме да се поправат работите.
Што не значи дека се наполно точни.

Поради наша мрза, продолжија вакви информации да се шират.
Сигурно ќе се пронајде некаде да пишува и дека Кирил и Методиј се бугари и дека е заслуга на бугарите е словенската азбука.
Колку сакаш си има напишани работи.
Убаво е што денес, со помош на интернет секој може да си го каже својот став.
Па убаво е и друг да си приложи мислење за историјата.
Обично ваквите работи се решаваат со пишување на меил на редакцијата која го напишала тоа, со цел да се надополнат ставовите.
 
Факт е дека бугарите успеале да ја натераат Русија, бидејќи биле сите заедно во Советскиот Сојуз, да ги прифати овие ставови на бугарите. Па прифаќањето на истите од Русија како
некаков фактор во светски рамки, условило општоприфаќање на истите.


ПА ЛИ КЕ СЕ ЛАЖЕМЕ?

ЗАВОЕВАНИЕ БОЛГАРИИ ВИЗАНТИЕј (КОНЕЦ Х-НАЧАЛО XI в.) В РУССКОМ ХРОНОГРАФЕ

Л. В. Горина (Московскиј государственныј университет)

На страницах обширного сочиненија по всемирној истории, појавившегосја на Руси на рубеже XV-XVI вв., - Русского хронографа - нашла достаточно подробное освештение историја средневековој Болгарии. Древнејшују сохранившујусја редакцију памјатника принјато датировать 1512 г. В этом пространном труде древнерусского книжника последовательно излагалась историја человечества, начинаја с ее Библејских времен. Перед читателем представала могучаја панорама судеб мировых империј: Иудејској, Восточных, Греческој, Римској, Византијској, а также славјанских стран, вклјучаја Русь. Изложение событиј в упомјанутом своде кончалось 1453 г. - временем захвата Константинополја турками-османами. Составители Хронографа вклјучили в эту панораму и многие событија болгарского средневековьја, осветив историју Первого Болгарского царства, сложнују картину болгаро-византијских отношениј, а также историју Второго Болгарского царства вплоть до его завоеванија турками в конце XIV в.
Русскиј хронограф сохранилсја в нескольких редакцијах, создававшихсја на протјажении XVI-XVII вв. Благодарја трудам первого исследователја памјатника А.Н. Попова [1], а также новым фундаментальным сочиненијам О.В. Творогова [2], историја основных редакциј представлјаетсја следујуштим образом: на базе Хронографа 1512 г. (далее Хр.1512) возникли Хронограф Западнорусској редакции (далее Хр. ЗР) и Хронограф 1617 г. (далее Хр. 1617).
В Хр.1512 анализируемаја статьја располагаетсја в составе 178 главы, озаглавленној "Царство Василија и Константина, сыновеј Романа царја". Событија изложены следујуштим образом: "Азија была покорена арабским мечом, и греческие рубежи стеснены ассиријцами. Болгары же нападали на греков по Дунају и пленили Фракију, находјаштујусја близ их границ. Но внезапно воссијала ему после зимы весна и вместо бури дохнуло некоеј глубокој тишиној, сладко навевајуштеј спокојствие на всех. И склонилсја Варда перед скипетроносцем, и все стали повиноватьсја царствујуштему. Подчинил Василиј и арабскују страну, и Фасидскују сладкују струју, кормјаштују иверијцев, и финикијскују землју. Василиј же царь не дал отдыха очам своим, век не смежил, сна не знал, пока не прогнал волков, терзајуштих овец. Узнали мошть его и сильные болгары. И снова он опојасалсја мечом, как победоносныј Арес. И не оставалсја он в царских опочивальнјах как јунаја девица, избегајуштаја мужского взглјада. Напротив, умывали утренние росы волосы (Василија. - Л.Г.), умножаја царскиј аромат. И вновь сошлись полки в ожесточенных схватках, и вновь человекоубијство и дерзость свиреподушнују обнаружили варвары как козлы, которым забили в утробу острие копьја. Вооружились воины с обеих сторон - греческие и болгарские. И все они дышали гневом јарости и војны. И все были одеты в железо: и несуштие медные штиты, и несуштие копьја. И началась војна - губительнаја длја обеих сторон. Не задумывались болгары и греки, а нападали как львы и пенобрызжуштие козлы. И замелькало разное оружие, и руки не отдыхали, и кровьју падших обагрјались ладони. Разбивались штиты, и сокрушались копьја, тјажко испускаја свирепошумјаштиј грохот. Василиј же царь обходил своих подданных как петух, направлјаја их на твердоумных болгар. Разумеетсја болгарские воины побежали, втјагиваја плечи. Греческие полки кинулись им вслед, избиваја отставших и сваливаја их, попирали ногами. Преследовали и кнјазја их, подрезали жилы конјам и овладеваја жилиштами, радовались добыче.

И покрылись кровьју и трупами мертвецов полја болгарские, и болота истекшеј крови собрались повсјуду. И тогда воинство греческое, вооруженное и невооруженное, ликуја шло свободными шагами по Фракии и по всеј болгарској земле. Так царь Василиј не единожды, а дважды победил царја болгар. Самуил было его имја. И захватил Видин, и Плиску, и Великиј Преслав и Малыј. И много прочих городов. И Скопье было передано ему Романом, сыном болгарского царја Петра, а Роману этот город во владение передал Самуил, когда болгары до Охрида и Драча и далее царствовали. Так царь сломил надменность болгар, низверг столп их гордости и отогнал как бедных псов от кошар и стад. Некоторых захватил в плен, ослепив пјатнадцать тысјач пленников. И оставив на каждују сотнју ослепленных одного одноглазого, послал их к царју Самуилу. Тот, увидев их, очень затужил и с горја умер. Так Василиј усмирил гордых и сделал рабами свободных. И с тех пор было болгарское царство под областьју греческој, вплоть до Асена Первого, царја болгар" [8].
 
nikolai dimov напиша:
nitkov напиша:
Beginning of 12th C.

From the Byzantine satire Timarion: "The day of Saint Demetrius in (Salonika) is as great a festival as the Panathinei in Athens or Panionii in Miletus; it is a grand Macedonian celebration in which not only the Macedonian people gather, but people of all sorts and from all directions: Greeks from different regions of Hellada, the Mizian tribes...". Vizantiiski Vremenik, Moscow VI 1953, p. 367.

ко су македонци из овог цитата? грци нису, мизи(бугари) нису. ко су онда?
Ами византиизи са били ,какви други.
Ако приемем, че Самуил е бил македонски цар, то нев'зможно е в един византииски град как'вто е бил Солун в началото на 12 век,
византиици да организират grand Macedonian celebration и то 20 години след като са потушили голјамо "македонско " в'стание и 100 години след толкова изм'чената победа Самуилова "Македонија".

како бе византијаци, зар нису византијци грци? ајде не лупај глупости
 
Java напиша:
Ај добро, на македонски кога пишувам очигледно е дека не ме разбирате, па дај да се обидам на бугарски (колку и да с'м зле с него:) -
Java, източномакедонскија ти диалект:) е перфектен. Каде си го учил?
Верно е , дето сме недипломатичен народ, но това не значи че навредуваме на нјакого,освен на себе си. Напротив - Б'лгарија беше п'рвата страна, дето призна Р.Македонија и то само 1 ден след образуването и. Б'лгарија подари на Македонија 100 танка и подпомогна много изграждането на македонската армија. Зашто? штото сме един народ и трјабва да се подкрепјаме - това сите бугари го знајат. Спор'т между двете страни е единствено исторически. Ако решим Самуил да е и б'лгарски и македонски цар, това нјама да отговарја на историческата истина.
А за славјанската азбука - заслугата, че днес пишем на неја е 100%
б'лгарска.
 
katia напиша:
Това се однесува и за Нитков - каква "македонска круна" е земал Стефан Душан, като таква не е имало.

закон вјерног цара душана, итд....наставља:

(закон) часног и христољубивог македонског цара стефана, српског, бугарског, мађарског, далматинског, арбанаског, влашког и независног владара других регија и земаља....



Ravanacki_prepis_Dusanov_Zakonik_Makedonski_Car_Dushan.jpg

равначки препис

Sofiski_prepis_Dusanov_Zakonik_Makedonski_Car_Dushan.jpg

софијски препис

да, да, немало македонска круна. бе много си смјешна, много....
једини начин да се неко прогласи царем био је да узме круну бившег царства са територија на којем влада. стефан душан је узео самуилову круну и постао македонски цар, баш као што је и самуило узео бугарску круну и постао бугарски цар.
 
прашање за катја:
ако је је самуил био бугарин, као што ти тврдиш, је ли онда стефан душан био македонац?

уствари, већ си одговорила да је био србин. тако да самуилова титула "бугарски цар" није доказ да је он био бугарин. он је био македонац са бугарском круном.
 
Java, източномакедонскија ти диалект:) е перфектен. Каде си го учил?

Бјах студент една година в Б'лагарија :wink:



Верно е , дето сме недипломатичен народ, но това не значи че навредуваме на нјакого,освен на себе си. Напротив - Б'лгарија беше п'рвата страна, дето призна Р.Македонија и то само 1 ден след образуването и. Б'лгарија подари на Македонија 100 танка и подпомогна много изграждането на македонската армија. Зашто? штото сме един народ и трјабва да се подкрепјаме - това сите бугари го знајат. Спор'т между двете страни е единствено исторически. Ако решим Самуил да е и б'лгарски и македонски цар, това нјама да отговарја на историческата истина.
А за славјанската азбука - заслугата, че днес пишем на неја е 100%
б'лгарска.

Интереса? Да не потпаде Македонија след освобождаването пот С'рбија?
Даването на танкове не означава че сме с'шт народ.
нали е в'зможно, б'лагите отнова да искат да ја сложат Македонија пот б'лгарска окупација?
и шттатите дават ор'жие на Колумбија, па това не означава че са исти народи..
Всичко е интерес в живота.. прагматизма е новата световна религија...

и азбуката си е македонска и Кирил и Методиј се македонци.. од Солун се да му се сневиди... и Солун случајно да не бил бугарски град...???
 
ЗАВОЕВАНИЕ БОЛГАРИИ ВИЗАНТИЕј (КОНЕЦ Х-НАЧАЛО XI в.) В РУССКОМ ХРОНОГРАФЕ

Значи на Стојанов ..

look I don't have a clue what you are writing above. A may understand something, but there are many subtle definitions which I may not comprehand, so the meaning can slip by. I was trying to tell that russians were obliged to accept the thesis from the bulgarians in a good will and cooperation, because of theirs common involvment in something called Soviet Union.Even before the creation of SSSR, there were strong connections between Russia and Bulgaria. And by that they accept that Samuil was a bulgarian tzar and many other things without consulting the macedonians. Which is not right. You must respect the wishes of all.
Bulgarians simply comyrighted parts of ours history and take it to be theirs. It is ok as long as they appreciate our right for that history as well.
 
nitkov напиша:
прашање за катја:
ако је је самуил био бугарин, као што ти тврдиш, је ли онда стефан душан био македонац?

уствари, већ си одговорила да је био србин. тако да самуилова титула "бугарски цар" није доказ да је он био бугарин. он је био македонац са бугарском круном.

Нитков, не е зад'лжително да има врзка между титлата на еден цар и неговиот проиход како личност.
Каква е врзката според тебе между титлата на Стефан Душан и произходот на Самуил како личност ? Според мене нема врзка.
Аку не се лажем, мајката на Стефан Душан е Бугарка, ама за това не може да каже дека он е колку Србин, толку и Бугарин. Србин е.

Тврденьето дека Самуил е "македонец" по прозход не се основува на изворна информација, ни од современни, ни од по-к'сни средновековни източници.
Произходот на царот може да не е истиот како на лугето во неговата джрава
Пишала сам за произходот на Самуил како личност тука - има две возможности - Бугарин /син на еден на нај-известните комити во Бугарија - според Скилица/ - и смесен, бугаро-ерменски. Това знаеме, ништо повеке. И дуклјанскиот презвитер го нарекува Бугарин
Ддоколку знам историјата за кнезот Владимир и керката на Самуил - Косара е известна во српската историја - и Косара е определувана како Бугарка
.
Факт е обаче дека Иван Владислав нарекува и себе си Бугарин, и "обнови се крепостта Битола за заштита на Бугарите" - и народот си за бугарски.

Аку направиме едно сравнение во подкрепа на таја таза - бугарскиот цар Калојан пише за себе си во писмо до папата "јаз сум од стар романски род", втората му жена е покр'стена Куманка и врските на династијата Асеновци со Куманите са многу тесни.
Ама и Калојан и сите Асеневци са бугарски царе, а не влашки или кумански
 
nitkov напиша:
како бе византијаци, зар нису византијци грци? ајде не лупај глупости
Нитков, ако си мислиш, че византијците (ромеите) са г'рци, много се л'жеш - не ја разбираш историјата маи.
Не си ми отговорил на остат'ка от постинга ми:
Ако приемем, че Самуил е бил македонски цар, то нев'зможно е в един византииски град как'вто е бил Солун в началото на 12 век,
византиици да организират grand Macedonian celebration и то 20 години след като са потушили голјамо "македонско " в'стание и 100 години след толкова изм'чената победа Самуилова "Македонија".

Или мораш да ми кажеш че Солун нјакога след Александ'р Македонски е бил македонски град?
Солун е бил римски,латински и турски, днес е гр'цки.
 
katia напиша:
nitkov напиша:
прашање за катја:
ако је је самуил био бугарин, као што ти тврдиш, је ли онда стефан душан био македонац?

уствари, већ си одговорила да је био србин. тако да самуилова титула "бугарски цар" није доказ да је он био бугарин. он је био македонац са бугарском круном.

Нитков, не е зад'лжително да има врзка между титлата на еден цар и неговиот проиход како личност.
Каква е врзката според тебе между титлата на Стефан Душан и произходот на Самуил како личност ? Според мене нема врзка.
Аку не се лажем, мајката на Стефан Душан е Бугарка, ама за това не може да каже дека он е колку Србин, толку и Бугарин. Србин е.

Тврденьето дека Самуил е "македонец" по прозход не се основува на изворна информација, ни од современни, ни од по-к'сни средновековни източници.
Произходот на царот може да не е истиот како на лугето во неговата джрава
Пишала сам за произходот на Самуил како личност тука - има две возможности - Бугарин /син на еден на нај-известните комити во Бугарија - според Скилица/ - и смесен, бугаро-ерменски. Това знаеме, ништо повеке. И дуклјанскиот презвитер го нарекува Бугарин
Ддоколку знам историјата за кнезот Владимир и керката на Самуил - Косара е известна во српската историја - и Косара е определувана како Бугарка
.
Факт е обаче дека Иван Владислав нарекува и себе си Бугарин, и "обнови се крепостта Битола за заштита на Бугарите" - и народот си за бугарски.

Аку направиме едно сравнение во подкрепа на таја таза - бугарскиот цар Калојан пише за себе си во писмо до папата "јаз сум од стар романски род", втората му жена е покр'стена Куманка и врските на династијата Асеновци со Куманите са многу тесни.
Ама и Калојан и сите Асеневци са бугарски царе, а не влашки или кумански

ја сам овде говорио о царској круни стефана душана која је била 100 % македонска (види софијски и равначки препис горе), а прешла је на њега са самуила. ако је самуило био бугарин, зар није било логично да стефан душан понесе титулу бугарски умјесто македонски цар?

преузето од битушанец са vmacedonia:

видим, цијело вријеме покушаваш да искривиш значење ријечи "vulgari". опет понављам, то је био заједнички, погрдни назив за све словене. па тако "у 10. вијеку са погрдним именом vulgari византија је почела да називе све који говоре словенски, тј. словенске народе, србе, босанце и македонце" ( СТИЛПОН КУРЈАКИДИС, СЈЕВЕРНЕ ЕТНОЛОШКЕ ГРАНИЦЕ ХЕЛЕНИЗМА, СТР. 39.)кажем, то погрдно име је био средњовијековни ромејско-грчки термин који је означавао просте, нецивилизиране људе. највјероватније је овај термин преузет из латинског, будући да су византијци често преузимали латинске термине као што је термин reks који означава краља. и у средњовијековној мађарској, термин vulgar означавао је најнижу класу становништва, а сама мађарска била је подијељена на 3 класе: грофове, рицаре и vulgare(HUNGARIAN PREHISTORY FROM THE BEGINNINGS TO KING ST. STEPHEN (1038), Encyclopaedia Humana Hungarica 01., Andrea Farka ). и сам крсте п. мисирков у "за македонските работи" пише: "за грке све словенско бијеше грубо, бугарско, бугари значише необразоване људе, варваре, који граниче са звијерима". у модерном грчком језику, ријеч vulgar, поред националног ознаке за људе који се декларирају бугари, значи још и простак (види РИЈЕЧНИК СУВРЕМЕНОГ ГРЧКОГ ЈЕЗИКА, Г. БАБИНИОТИС, АТИНА 1998.)
и срби су били називани vulgarima. лаоник халкондил вели "трибали (средњовијековно архаично име за србе, односно рашане) сада (средњи вијек) се називају vulgari"(Laonicus Chalcondyles), P.G., т. 159, Op. cit., кол. 26). тако је термин бугар (грчки написано vulgar) постао синоним за словена у грчком језику. српски академинк петар драгачевић био је крајам 19. бијека у грчкој и вели да су га грци звали "бугар" иако им је објаснио да је србин па закључује да грци све словене зову vulgari (ПЕТАР ДРАГАЧЕВИЋ, МАКЕДОНСКИ СЛОВЕНИ, БЕОГРАД 1890.) за вријеме грчког национално-ослободилачког устанка, 1821-1829., пјевала се једна пјесма за превладавање различитости свих народа који насељавају данашњу грчку и стварање модерне грчке нације, која гласи: "албанци, власи, бугари, људи који говорите друге језике, придружите се. и сви прихватите да постанете грци".( 1. Victoria Clark, Why Angels Fall. A journey through Orthodox Europe from Byzantium to Kosovo Macmillan: London, 2000 ISBN: 0 333 75185 X; 2. FATHER GREGORY TILLETT, The British Orthodox Church.) устанак у грчкој је захватио данашњи пелопонез, значи територију коју никад нису насељавали бугари нити их је ту икад било, па је сасвим јасно да су под термином "бугари" грци подразумјевали словене.

марин барлети (скадар 1450.-1512. рим), католички свештеник из скадра који је живио за вријеме скендербега, је написао познату "историју живота и дјела скендербега, принца епирског".“(Historia de vita et gestis Scanderbegi Epirotarum principis”; у 13. књизи под насловом:“Vita et res praeclare gestae Christi Athletae Georgii Castrioti Epirotarum principis, qui propter heroicam virtutem suam a Turcis Scander beg, id est Alexander Magnus cognominatus est libris XIII” даје подробне информације за георгија- 2. александра македонског и његову војску, за коју вели да је састављена од изабрани дебрани, који су уједно и македонци....“Scanderbegus... vias patentes inter manipulos antesignario Dibranis suis et Macedonicis explevit (ea levis armatura erat)".
међутим, барлети у истом дјелу, за људе сјеверно од македоније, за трибале (србе) вели да су бугари: “Bulgari sive Tribali habitant”, тј. бугари насељавају трибале(србија).
и сам отац пасиј хиландарски у својој историји вели да грци термин бугар употребљавају за словене, а језик који сви уопште зову словенски, грци називају бугарски (простачки)(ИЗВОР: СЛАВјаНОБ'ЛГАРСКА ИСТОРИја, ПАИСИј ХИЛЕНДАРСКИ, ЗА СЛАВјаНСКИТЕ УЧИТЕЛИ).

значи једно је био бизантијски термин vulgari, а национална припадност нешто сасвим друго.

скилица, на којег се ти позиваш, каже да је византијски император роман диоген (који је саградио манастир свети похор пчињски) сабрао војску групирану по етникуму и то од поробљених нација, а не од ромеја (гркофона) и каже: "македонци, бугари, узи, франци, варјази (тј. викинзи, који као пирати држаше цариград под опсадом неколико година, а касније се населише у византију) и други народи"(Skylitzes, s. 822-823).

други документ који спомиње македонце по уништењу самуиловог царства су историја барија- византијске пријестолнице у италији. интересантно је што се у свим хроникама барија из 11. вијека (Annales Barenses, Annales Lupi Protospatharii i Anonymi barensis chronicon) македонци спомињу као нација :

Anno 1027. Despotus Nicus in Italiam descendit cum ingentibus copiis Russorum, Wandalorum, Turcarum, Bulgarorum, Brunchorum, Polonorum, Macedonum, aliarumque nationum, ad Siciliam capiendam.


ево катја, има још тога, само реци ако сакаш. а ти и даље вјеруј да је термин бугар означавао националност. само што историјографија говори другчије. поздрав и еден бакнез од твојот босанац :wink:
 
nikolai dimov напиша:
nitkov напиша:
како бе византијаци, зар нису византијци грци? ајде не лупај глупости
Нитков, ако си мислиш, че византијците (ромеите) са г'рци, много се л'жеш - не ја разбираш историјата маи.
Не си ми отговорил на остат'ка от постинга ми:
Ако приемем, че Самуил е бил македонски цар, то нев'зможно е в един византииски град как'вто е бил Солун в началото на 12 век,
византиици да организират grand Macedonian celebration и то 20 години след като са потушили голјамо "македонско " в'стание и 100 години след толкова изм'чената победа Самуилова "Македонија".

Или мораш да ми кажеш че Солун нјакога след Александ'р Македонски е бил македонски град?
Солун е бил римски,латински и турски, днес е гр'цки.

никола,
не знам на шта мислиш кад упорно сервираш да су ти македонци заправо византијци, па сам претпоставио да мислиш на грке. византијска нација није постојала.

nikolai dimov напиша:
Солун е бил римски,латински и турски, днес е гр'цки.

што се тиче солуна, у средњем вијеку већинско становништво је било славјанско. значи, македонско.
all_salonikapeople_speek_clear_slavic.jpg

поздрав
 
катја,
термин vulgar са истим значењем, од византије је преузело и отоманско царство:

The term "Bulgarian," which had earlier been used to refer to all the Slavs of the Ottoman Empire (Friedman 1975:84), or as a virtual synonym for "peasant" without any political significance at all (Wilkinson 1951:149), came to mean "Bulgarian" in a national sense.

и сами бугари су мрзили термин бугар па се нису ни хтјели тако декларирати:

The people in Bulgaria in XVIII and XIX Cent were declaring themselves as Serbs and Greeks, but not as Bulgarians. Bulgarian history sources say that people of Bulgaria hated the Bulgarians and Bulgarian name (Source: Slavianob`lgarska Istoriya - <Славјаноб'лгарска историја><Паисиј Хилендарски> / Georgiev Kosta, “Filetizm ili proklyatie”, Sofia 1995 - Георгиев Коста, "Филетиз'м или проклјатие" Софија, 1995.)

је ли ти сад јасно шта заправо значи vulgar?
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom