Македонија и нејзините соседи

  • Креатор на темата Креатор на темата Andonov Bale
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Фактот дека Грција се уште одбива да се соочи со својата одговорност во однос на македонското малцинство е јасно во следнава изјава содржана во својот одговор: "Покрај тоа, употребата на нивно име на терминот" македонски "со цел да се дефинира различна етничка припадност создава забуна со 2,5 милиони Грци кои се идентификуваат како Македонци во регионалните / културна смисла. "Една треба да се побара тука, дека ако на идентитетот" македонски "е толку важно да се на" 2,5 милиони Грци кои се идентификуваат себеси како "Македонци "во регионално / културна свест", зошто грчката држава никогаш претходно до 1988 година да одбереш да се однесува официјално во министерско ниво на овој регион како Македонија? Всушност претходниот официјално име е "Северна Грција". Факт е, има многу докази да покажам дека овој "грчки македонски" идентитет "појави" во доцните 1980-ти (во врска со повторното именување на "Северна Грција") и 1990-тите години, токму така што да може да се користи во начинот на кој се овде користи. Тоа е како начин на конфузија околу ова прашање во однос на права на етничкото македонско малцинство во грција и како начин на блокирање на признавање на новата независна Република Македонија. Притоа, пред крајот на 1980-тите години на употребата на терминот Македонија како име беше табу дека добив една етикета на "комунистички", "предавник" и "отцепување", итн ... И како што е констатирано во нашата дискусија на последниот извештај за ЕКРН Грција, никој не е спречување на Грците од употребата на терминот "грчки македонски", тоа е само на етничките Македонци, кои се потиснати. А бидејќи сите Грци се етнички Грци, не може да има конфузија, за додавање на зборот македонски во својата грчката етничка припадност може да се смета само уште регионалните културно-корективни. Од друга страна, пак, за етничките Македонци, зборот Македонија е суштинска основа на нивниот идентитет - тие се само Грци државјанство во смисла, не етно-културно.

Во соопштението "Во заклучок, на сите лица кои живеат во Грција, без оглед на нивната националност, етничка припадност, јазик, верска или политичка припадност уживаат целосна заштита на нивните човекови права и слободи. Секој е слободен да ја прогласи за неговото / нејзиното потекло, зборуваат својот јазик, вежба неговата / нејзината религија и почитуваат својот особено обичаи и традиции. "Очигледно е заблуда. Основните човекови, социјални, културни и економски права на етничките Македонци се јасно не се почитуваат. Македонците 'себе-идентификација како етнички Македонци не се почитува во секое ниво на грчкото општество. Македонците се забранува да формираат здруженија или културни групи кои содржат придавката "македонски" (на пример, на Домот на македонската култура "), не постои образование на кое било ниво во македонскиот јазик, нема на радио или телевизиски програми на македонски и оние Македонци кои отворено се манифестираат нивните Македонски идентитет средба дискриминација во областа на вработување и образование. Македонски лични и презимиња - кои биле елинизиран со цел да се олесни асимилација - не може да се користи официјално од Македонците. Нема поддршка на сите од грчката држава за македонските културни и уметнички активности.

Грчкиот одговор во врска со враќањето на имотот и државјанството правата на оние кои избегаа од земјата за време на Граѓанската војна 1.946-49 испушта погодно да се спомене дека релевантни закони регулираат овие прашања (декември 1982 година и Законот за државјанство Законот 1540/85) се високо дискриминаторски се прошири и на овие права само за оние кои се "грчки од род" (етничките Грци), или кои се подготвени да се прогласи себе си етнички Грци. Како што е наведено од страна на Организацијата за човекови права во својот извештај на етничките Македонци од Грција во 1994 година: "Хјуман рајтс воч не е во можност да се добијат точни бројки за бројот на луѓето" од грчко потекло ", кој искористи на себе си закон од 1982 година, но бројот е во илјадници. Оние кои себеси се сметаат Македонците, иако роден во Грција, на родители или децата родени во Грција, не е дозволено да се вратат, дури, во најголем дел, да ја посетите. ... До денешен ден, етнички македонски семејства се поделени ... "од страна на грчките власти (Human Rights Watch, 1994: 9-10). Во моментов, тие физички се подготвуваат законски предизвик да има грчко државјанство на нивните врати и се врати имотот.

Австралиската македонскиот комитет за човекови права го поздравува овој ЕКРН последниот извештај за Грција, но ние и понатаму сериозно загрижени дека Грција продолжува да негира етничките Македонци и другите малцинства нивните најосновни права. Тоа е многу индикативно на грчката држава на став дека и покрај препораките ЕКРН е јасно дека адресата на дискриминацијата на Македонците и влезе во дијалог со Македонци, со цел да се обезбеди дека нивните основни права се почитуваат, Грција продолжува со својот нос со палецот во Советот на Европа и има ја прогласи својата подготвеност да продолжи со својата политика на негирање на етничките Македонци. Прашањето за европски институции е колку се тие подготвени да се дозволи Грција да продолжи да ги игнорира барањата за основните човекови права?



Формирана во 1984 година на австралиската македонскиот комитет за човекови права (AMHRC) е австралиски базирани невладините организација која се залага за да се информира и влади, меѓународни институции и пошироката заедница за борба против дискриминацијата и промовирање на основните човекови права. На аспирација е да се осигура дека македонската заедница во Австралија и низ целиот свет се признати, почитуваат и даваат правична третман.

Suite 106, Level 1
55 Flemington Rd
Северна Мелбурн 3.051
Тел / Факс: 61 3 9329 8960

http://www.florina.org/news/2009/september15_e.pdf

http://http://www.diaspora.gov.mk/Upload/ContentManagement/Publication/prespa49.pdf

http://www.diaspora.gov.mk/Upload/ContentManagement/Publication/prespa49.pdf

весник на македонците од албанија
 
Проф. д-р Кимет Фетаху, член на раководството на Заедницата на Македонците во Албанија
АЛБАНИЈА Е МУЛТИЕТНИЧКА ДРЖАВА
Разговарал: Кокан СТОЈЧЕВ








  • <LI class=MsoNormal>Сакам да потенцирам дека до 1990 година, бидејќи немаше податоци, Албанија се сметаше како хомогена држава на албанскиот народ. Албанија е мултиетничка држава каде што живеат Албанци, Македонци, Грци, Србоцрногорци, Роми, Власи, Египјани итн... Вкупно нас малцинствата не има повеќе од 30 проценти од населението.
    <LI class=MsoNormal>Една третина од населението во Албанија отпаѓа на малцинствата. Што значи државата мора да ги преземе сите права што им следат на националните малцинства, а според меѓународните правни принципи таа мора и да одговара за нивното спроведување во општеството.
  • Албанија мора да овозможи отворање на училишта во кои ќе се учи мајчиниот јазик на малцинствата. Истовремено мора да ни дозволат да имаме пристап во државните медиуми каде ќе имаме соодветна емисија или програма на македонски јазик. Затоа треба да се менува Уставот на Република Албанија, бидејќи во него не може да пишува дека таа е само држава на Албанците.
МС: Господине Фетаху, следејќи ги вашите активности околу подобрувањето на човековите права и слободи на Македонците во Република Албанија можеме да констатираме дека работите полека тргнаа на подобро. Дали ова наше размислување е точно или сте насочени кон изнаоѓање на нови патишта кои ќе Ви овозможат заедно со другите малцинства да ги уживате сите права што ви следат во една модерна и демократска држава?
ФЕТАХУ: Треба да се потенцира дека од 1991 година кога Албанија се отвори кон светот и започнаа да се одвиваат новите демократски процеси, кај македонското населениесе создаде една чудна збунетост која со себе го носи времето и самиот поим "право". За да можам оваа духовна состојба да ви ја објаснам, ќе морам да се послужам со некои податоци кои малку се познати во јавноста. Македонското население во Албанија не е малку по број, мислам по број на луѓе или жители во однос на целокупното население. Во Мала Преспа има Македонци кои од дамнина живеат на оваа почва, но дури во 1945 година го добија правото да го учат мајчиниот македонски јазик во училиштата. Тоа право до 1948 година го имаа и Македонците од Голо Брдо. Но, по Информбирото се прекина со наставата и нашите од овој крај останаа без можноста да го изучуваат македонскиот јазик и неговото кирилско писмо. Според наши податоци, бројот на Македонците што го користат македонскиот јазик изнесува 120.000, а можеби и повеќе. Има уште многу други кои на разни начини се асимилирани и живеат по градовите во Албанија. Бројот на нашите луѓе е многу поголем и затоа нашата положба не може да се подведе под прашањата за човековите права и слободи, туку во суштина се кријат националните права на Македонците. Ние треба да ги разликуваме тие две работи.
ВО СЕНДВИЧ
МС: Мислите на бројното македонско население и правата што мораат да ги добијат во Албанија, бидејќи третманот на Македонците мора да биде соодветен на Албанците што живеат во Македонија и во другите соседни држави!?
ФЕТАХУ: Видете, проблемот со националните права секогаш мора да се сфати сериозно. Наместо да се зборува и да се посочува на еден, десетина, илјада, тука треба да се укажува на стотина и повеќе илјади Македонци. На еден или десетина лица може теоретски да им се дадат правата, но практично не може да им се подобрат условите за живот. Немате шанса да им отворите училишта, а уште помалку да им дадете пристап до медиумите. Затоа ние сета енергија ја насочивме во два правца кои мислиме дека ќе ни озвозможат да се избориме за правата на Македонците во Албанија.
Прво, треба да изнајдеме внатрешни сили кои трајно ќе ја туркаат целава работа и, се разбира, да се побара целокупна поддршка од македонското население. Втората работа околу која се согласивме е дека мораме да соработуваме со другите национални малцинства во државата, бидејќи маките ни се исти. Правата на Грците, на Власите, на Македонците, на Ромите, на Србоцрногоците и другите малцинства што живеат во Албанија не се разликуваат во однос на генералните национални барања за подобрување на положбата на националностите. Но, сепак морам да кажам дека Албанија за разлика од Грција и Бугарија има направено неколку позитивни чекори во однос на македонското национално прашање. Барем официјално го признаваат македонското малцинство. Албанската држава го признава и грчкото малцинство, но ги негира Власите, ромското и србоцрногорското малцинство. Меѓутоа, и на тој план има нешто да се каже и да се додаде. Прво, Албанија ја има ратификувано Конвенцијата за правата на малцинствата од Советот на Европа. Тој потег е позитивен. Но, од друга страна Албанија има намера со поголема брзина да влезе во европските структури. Таа сака да го потпише Договорот за асоцијација и стабилизација со Европа. Меѓутоа, Советот и другите европски структури ја условуваат да донесе низа закони за подобрување на положбата на националните малцинства.
Значи, Албанија се наоѓа во сендвич - од една страна притискаат малцинствата, а од друга страна притискаат европските институции. Затоа сметаме дека во моментов се чувствува позитивна клима за подобрување на правата на Македонците во Албанија. Но, сега со сите сили и средства треба да бидеме концизни и конкретни во нашите барања.
Ние како Македонци моментно сме организирани во четири друштва: во градот Корча го имаме друштвото "Мет", во селото Рудник го имаме Македонското егејско друштво, а друштвото "Преспа" во преспанскиот регион. Друштвото "Мир" ги обединува Македонците што живеат по албанските градови и во областа Голо Брдо, а горанското друштво ги зближува Горанците што живеат близу Шар Планина. Оваа година успеавме по три години интензивна работа и соработка да формираме Заедница на Македонците во Албанија. Тоа значи дека друштвата имаат лимитиран суверенитет, односно за некои работи сега Заедницата одговара за проблемите и сите прашања за Македонците. Ние соработуваме и со другите малцинства во Албанија.Треба да се знае дека во Албанија, освен Македонци и Грци, живеат и Власи, Србоцрногорци, Роми и Египјани. Сакам да потенцирам дека до 1990 година, бидејќи немаше податоци, државата се сметаше како хомогена држава на албанскиот народ. Албанија е мултиетничка држава каде што живеат Албанци, Македонци, Грци, Србоцрногорци, Роми, Власи, Египјани итн... Вкупно нас малцинствата не има повеќе од 30 проценти од населението. Тоа е голем број. Една третина од населението на Албанија отпаѓа на малцинствата. Што значи државата мора да ги преземе сите права што им следат на националните малцинства, а според меѓународните правни принципи таа мора и да одговара за нивното спроведување во општеството. Таа мора да овозможи отворање на училишта во кои ќе се учи мајчиниот јазик на малцинствата. Истовремено мора да ни дозволат да имаме пристап во државните медиуми каде ќе имаме содветна емисија или програма на македонски јазик. Затоа треба да се менува Уставот на Република Албанија, бидејќи во него не може да пишува дека таа е само држава на Албанците. Како што веќе напомнав, во целокупниот број на населението една третина отпаѓа на малцинствата. Покрај ова, треба да се менува и изборниот Закон со кој би се дало шанса, можност и право на припадниците на малцинствата да влезат, или да бидат избрани како пратеници.
МС: Според сегашните изборни правила на малцинствата не им се остава простор за заживување на национални партии и затоа немате можност да ги претставите проблемите на Македонците во албанскиот Парламент. На кој начин се обидувате да ги претставувате заедничките интереси на сите малцинства во Албанија?
ФЕТАХУ: Нашите права ги бараме на два начина. Првата варијанта е да се користи искуството во соседните земји на Балканот, како на пример во Романија, во Унгарија, на Косово во Југославија, каде од пропорционалниот изборен модел колачот се дели и одреден број пратенички места се наменети за малцинствата. Втората линија ја гледаме преку формирање политичка партија на малцинствата, самостојно или во коалиција. Тоа зависи од политичкиот амбиент и на оваа тема веќе сме зборувале и сме преговарале. Ние на овој план веќе разговаравме со "Омонија" организација што се грижи за правата на Грците во Албанија. Со влашките друштва имавме одредени контакти, а на оваа тема е разговарано и со претставниците на Србоцрногорците, со Ромите и со Египјаните.
На ова поле во Албанија има една партија што се нарекува Партија за човекови права. Меѓутоа, таа нема чиста политичка филозофија, чиста програма. Тоа е партија која постојано се буни, расправа и реагира за општите права на човекот и на малцинставта. Сепак, ние мораме да ја користиме оваа партија, бидејќи имаме одредени допирни точки кои се приближуваат до нашите национални стратешки цели. Но, од друга страна нема да зачудува ако ние како Македонци се организираме во некоја партија.
 
ПАРАЛЕЛНА БОРБА
МС: Што велат првите искуства на овој политички план?
ФЕТАХУ: Нашите првични искуства велат дека албанското општество е определено кон двете најголеми партии: на Фатос Нано - Социјалистите и на Демократите на Сали Бериша. Тешко е да се пробиеш и затоа треба време, треба работа, големи напори и залагања. Но, се разбира дека се потребни и финансии. Партија со празни џебови не се прави. Во целава ситуација јас никогаш не би рекол дека едната од другата варијанта е подобра. Мора да се работи паралелно и со големо внимание да се следи политичката ситуација. Притоа мора да се прават и соодветни анализи за проценка на одредените ситуации, бидејќи народот е изгорен од лагите и маките на поранешните политички претставници. Затоа мора да се предложи некоја перспективна политичка визија за македонското население во Албанија.
МС: Каде сега треба мудро да се насочува целокупната енергија на македонските друштва и новоформираната Заедница. Дали во создавање на партија или кон притисок на европските структури за подобрување на положбата на Македонците во Албанија?
ФЕТАХУ: Ние никогаш нема да се откажеме од првата варијанта да се организираме и да создадеме политичка партија. За таа цел идејата што ја реализиравме со создавањето на Заедницата на Македонците во Албанија е еден тампон, или чекор напред за да бидеме поблиску до идејата за политичко организирање. Знаете дека од четири друштва се формира Заедницата и сега не е тешко таа да се преобрази во политичка партија. Законите во Албанија тоа го дозволуваат. Од друга страна ние продолжуваме да контактираме со европските структури. Ние на ова поле последниве неколку години на два пати се сретнавме со Макс ван дер Штул. Постојано комуницираме со Советот на Европа, со господинот Марк Невил. Редовно се слушаме со амбасадорите на Советот на Еропа и на ОБСЕ во Тирана, многу пати сме реагирале и кај дипломатскиот кор во Албанија итн... Значи, ние континуирано притискаме да се остварат нашите барања. Тоа ние го документираме и постојано го актуелизираме. Треба да знаете дека албанското општество и албанската политичка администрација е тврда. Ќе чујат, ветуваат, но никогаш не ги решаваат нашите национални проблеми. Не сакаат да ги отворат. Тоа е стара стратегија која веќе со години ја знаеме. Власта треба да сфати дека веќе мора да се разговара на оваа тема и да се решаваат натрупаните македонски национални проблеми.
МС: Резолуцијата што заеднички ја потпишаа лидерите на националните малцинства во Албанија наликува на контурите на Рамковниот договор од Охрид. Дали тој сооднос од 20 проценти што го наметнаа Албанците во Македонија го барате вие и сакате да ги уживате истите права што го има албанското население во нашата земја?
ФЕТАХУ: Ако се чита Резолуцијата ќе пронајдете многу елементи што се слични со охридскиот документ. Зошто е тоа? Европските структури за решавањето на проблемот во Македонија направија еден преседан. Со еден документ, договор, се ветува дека проблемите на малцинствата ќе се решат. Ние како Македонци во Албанија, малцинство, мислиме зошто тој документ, тој преседан, да не важи и за албанското општество, за албанската држава.
ПРЕСЛИКУВАЊЕ НА РЕАЛНОСТА
МС: Дали мислите на едната третина од населението што припаѓа на националните малцинства во Албанија?
ФЕТАХУ: Мисламтокму на оваа бројка која некои албански политичари упорно сакаат да ја игнорираат. Зошто тој договор да не го користиме и да не го изгласаме? Јас не сум сигурен, но знам дека во Македонија 65 проценти се Македонци, а другите отпаѓаат на малцинствата: Албанци, Турци, Роми итн... Триесет осто од малцинствата во Албанија со триесет и петте проценти во Македонија, не се далечни бројки. Значи, ситуацијата е идентична, само што не е иста реалноста во Албанија со ситуацијата во Македонија каде Албанците имаат далеку поголеми национални права. Во Македонија националностите имаат своја програма во државните медиуми, а ние тоа право го немаме во Албанија. Истото се однесува и на весниците и на училиштата. Значи, ситуацијата битно се разликува, иако бројот на малцинствата во албанската држава е приближен колку во Македонија. Затоа ние сакаме истото искуство, истата реалност, да ја воведеме во Албанија. Тоа не значи дека јас Албанците во Македонија ги гледам како слаб елемент во градењето на државата. Верував дека Албанците ја сметаат Македонија како своја држава и дека работат за нејзино зајакнување, за подобар живот, за поголем стандард.
МС: Како реагира албанската Влада, власта, кон оваа Резолуција?
ФЕТАХУ: Само молчат. Единствено Албанската академија се огласи. Таа преку одредени нејзини претставници остро реагираше и се спротивстави на нашите културни и цивилизирани барања. Тие впрочем никогаш не сакаат Резолуцијата да ја прифатат како идеја која говори за мултиетничноста на Албанија, на албанското општество кое за жал е реалност и стварност. Пред овие факти не може повеќе да се затвораат очите, туку ќе мора да се разговара.
МС: Дали со другите здруженија на малцинствата во Албанија ќе настапувате координирано во однос на заедничките интереси и барања?
ФЕТАХУ: Да. Ние завршуваме еден координиран круг на активности. Сега делегација на Здруженијата ќе мора да бара прием кај претседателот на Собранието на Албанија од кого ќе бараме да ни даде официјален одговор во однос на барањата што се инкорпорирани во документот, односно во заедничкатата Резолуција. По ова многу бргу ќе патуваме за Атина каде ќе имаме средби со грчките политичари што се во Парламентот. Па одиме за Белград, Подгорица, Скопје и за Букурешт каде ќе ја претставиме Резолуцијата и ќе бараме нивен координиран притисок врз албанската власт. Некаде кон крајот мај 2003 година треба да сме присутни во Советот на Европа. Тоа ни е стратегијата за рекламирање на оваа Резолуција и таа треба да биде прифатена од албанската држава, од албанското општество.
Идентична ситуација
Ако се чита Резолуцијата, ќе пронајдете многу елементи што се слични со охридскиот документ. Зошто е тоа? Европските структури за решавањето на проблемот во Македонија направија еден преседан. Со еден документ, договор, се ветува дека проблемите на малцинствата ќе се решат. Ние како Македонци во Албанија, малцинство, размислуваме зошто тој документ, тој преседан, да не важи и за албанското општество, за албанската држава. Една третина од вкупното население припаѓа на националните малцинства, бројка која некои албански политичари упорно сакаат да ја игнорираат. Зошто тој договор да не го користиме и да не го изгласаме? Јас не сум сигурен, но знам дека во Македонија 65 проценти се Македонци, а другите отпаѓаат на малцинствата: Албанци, Турци, Роми итн... Триесет отсто од малцинствата во Албанија со триесет и петте проценти во Македонија не се далечни бројки. Значи, ситуацијата е идентична, само што не е иста реалноста во Албанија со ситуацијата во Македонија каде Албанците имаат далеку поголеми национални права. Во Македонија националностите имаат своја програма во државните медиуми, а ние тоа право го немаме во Албанија. Истото се однесува и на весниците и на училиштата.
 
Велат дека и лошата реклама е реклама, со други зборови - нема лоша реклама. Ако целта ви е драги македонци да останете во разговорот со нас, дефинитивно успеате. Но понекогаш тоа што велите е толку апсурдно дека разговорот едноставно запира. Ќе ви кажам зошто јас одлучив да пишувам на македонски форум - бидејќи сфатив што се пишува за нас б'лгарите и тоа ме изпровокира. Така да - можате да останете во разговорот со нас. Но ова е залудно, нема да даде добар резултат. Животот деца е тежок сега - ако сакаш да имаш добар стандард треба да работиш напорно, ако спреш - оставаш out of board буквално. Луѓето тука немаат време за национализам, главните проблеми поврзани со национализмот се решени и веќе секој прифатил за лична кауза собсвенија успех и благосостојба. Секој разбира дека усвојувањето на јазикот на омразата и поделбата ќе врати општеството со децении наназад и тоа директно ќе се одрази на секој еден од нас. Начинот да догониш соседот не е како го вратиш назад, а како запретнеш р'кави и започнеш да работиш здраво. Општеството е доволно зрјало веќе да разбира провокациите кон кого се насочени и кој е нивниот извор. Неколкуто форумдjии кои визирам пред ми беа смешни ... Ако тоа се вистинските нагласи на вашето општество - тоа е достојно за жал :toe:. Јас верувам во здравите сили на народот и дека ќе успеете да го надминете овој темен период и повторно да бидеме заедно како сме биле заедно и преди.

Успех!:smir:
 
Луѓето тука немаат време за национализам, главните проблеми поврзани со национализмот се решени и веќе секој прифатил за лична кауза собсвенија успех и благосостојба. Секој разбира дека усвојувањето на јазикот на омразата и поделбата ќе врати општеството со децении наназад и тоа директно ќе се одрази на секој еден од нас. Начинот да догониш соседот не е како го вратиш назад, а како запретнеш р'кави и започнеш да работиш здраво.


A,navreda(obida) li e za sosedot AKO si gi cenish sopstvenite cennosti,normi,pravila,tradicii,nasledstvo,samosoznanie,koe nie go imame kako nacija,kako makedonci???

I nemoj da mi se zalish deka nashiot nacionalizam bil udar vrz vashata istorija,od takvi poplaki mi e pisnalo.

I edno da znaete:nie ke si go cenime nasheto,makedonskoto do groba,pa po cena site okolu da se protivat.Ne ni e e voopsto vazno i relevantno mislenjeto na bugari,srbi,grci,kosovari i tem podobni.Nie sme si nie,bez razlika dali nekoj od komsiite ne prifakal ili ne.Toa e vash problem.:toe:
 
Велат дека и лошата реклама е реклама,

Ако целта ви е драги македонци да останете во разговорот со нас, дефинитивно успеате.

Но понекогаш тоа што велите е толку апсурдно дека разговорот едноставно запира.

бидејќи сфатив што се пишува за нас б'лгарите и тоа ме изпровокира.

Така да - можате да останете во разговорот со нас.

Животот деца е тежок сега - ако сакаш да имаш добар стандард треба да работиш напорно, ако спреш - оставаш out of board буквално.

Луѓето тука немаат време за национализам, главните проблеми поврзани со национализмот се решени и веќе секој прифатил за лична кауза собсвенија успех и благосостојба.

Секој разбира дека усвојувањето на јазикот на омразата и поделбата ќе врати општеството со децении наназад и тоа директно ќе се одрази на секој еден од нас.

а како запретнеш р'кави и започнеш да работиш здраво.

Општеството е доволно зрјало веќе да разбира провокациите кон кого се насочени и кој е нивниот извор.


повторно да бидеме заедно како сме биле заедно и преди.

Успех!:smir:

Ова е форум не е маркетиншка агенција.

На вас ако ви е целта да останете во разговорот бидејќи вие се вмешавте од страна.

Тоа што е апусрно за некој за други е чиста вистина.

Тоа што го пишува за вас е жива вистина.

Така да не ни треба ничија дозвола за да си дискутираме меѓу нас македонците.

Сме биле гладни и напатени многу пати. Ќе го истрпиме и оваа срање.

Ако зборуваш за кај вас лажеш. (ако имаше детектор за лаги ќе експлодираше)

Никој нема да ве мрази ако ја немавте таа државна политика против нас.

Ќе засукаме ракави да не му се секираш.

Ако мислиш на вашето европејско општество пак лажеш (овој пат ќе експлодираше и бојлерот со се детекторот за лаги)

Кога сме биле заедно бре? Ох сакаш да кажеш дека пак ќе не окупирате?
 
а шо прајме со божо, официјално лице министер, дава награда милион евра ако некој докажел постоење на Македонци, нели нема баш разлика меѓу 2009 и 1963?????

Не е баш така. Божидар Димитров вели овое преди да стане министер. И наградата е 100 000 евра негови приватни пари ако некоj му даде доказ че постои мак. нациja от преди 1944. Аjде на парите..
 
Единствено Македонија има бетер соседи од Израел ама сепак ние се фини со нив :smir:
 
Не е баш така. Божидар Димитров вели овое преди да стане министер. И наградата е 100 000 евра негови приватни пари ако некоj му даде доказ че постои мак. нациja от преди 1944. Аjде на парите..


Ima makedonska narodnost od pred 1944,aman ne si ja pokazuvaj maloumnosta,eve ti dokaz:



Ovaa pesna e od vremeto na grckiot teror vrz makedoncite,vo vreme koga grckata crkva,so svojata propaganda, pravela kakvi li ne razdori megu makedonskiot narod.

P.S.Ili i ovaa pesna e poracana od makedonistite,a? :)
 
Ima makedonska narodnost od pred 1944,aman ne si ja pokazuvaj maloumnosta,eve ti dokaz:

Ovaa pesna e od vremeto na grckiot teror vrz makedoncite,vo vreme koga grckata crkva,so svojata propaganda, pravela kakvi li ne razdori megu makedonskiot narod.

P.S.Ili i ovaa pesna e poracana od makedonistite,a? :)

Ajде да не сборим коj e умен и коj малоумен:toe:
Ако имаш докази, чекат те 100000 евра.
 
Ajде да не сборим коj e умен и коj малоумен:toe:
Ако имаш докази, чекат те 100000 евра.


HA...ne sum jas ciganin,ta da si go davam g*zot pod kirija za 100000 evra.
Nenormalnici.zarem na nekogo treba da mu predostavam dokaz kakov sum bil???

Sto mu e na nekogo od rabota da se zanimava so nas.Nie sme nie.:toe:

Vznoto e sto nie mislime za sebesi,ne sto nekoj odnadvor misli za nas.:toe:
 
Едно не мога да разбера. П'тувам често в Пиринска Македонија по работа, вечер ходим по кр'чмите, веселим се, обс'ждаме политиката, ама всички от местните се тупаха по г'рдите, че са прави б'лгари. К'де е това подтиснато население в Пиринска Македонија мама му стара. Военните гарнизони в Благоевград са с'ставени от војници македонци, офицерите им са македонци. С'став'т на гранична полиција, жандармерија, полиција в Пиринска Македонија са почти изцјало от македонци. Кметове, областни управители, обштинска и областна администрација, учители, чиновници, професори и доценти в Пиринска Македонија са македонци. Знаете ли колко офицери в Генералнија штаб на Б'лгарската армија са от Пиринска Македонија? Добре де как може македонците да д'ржат цјалата власт в Пиринска Македонија и да тв'рдјат, че са нај-големите б'лгари.
 
Ajде да не сборим коj e умен и коj малоумен:toe:
Ако имаш докази, чекат те 100000 евра.
И наградата е 100 000 евра негови приватни пари ако некоj му даде доказ че постои мак. нациja от преди 1944. Аjде на парите..
Ова е порано постирано на форумот. Бугар гледај ги годините.

eveningindependent-19350527.jpg


sg4804.jpg

1934 година.


Пари не ни требаат , доста е само да гледаш.
 
Велат дека и лошата реклама е реклама, со други зборови - нема лоша реклама. Ако целта ви е драги македонци да останете во разговорот со нас, дефинитивно успеате. Но понекогаш тоа што велите е толку апсурдно дека разговорот едноставно запира. Ќе ви кажам зошто јас одлучив да пишувам на македонски форум - бидејќи сфатив што се пишува за нас б'лгарите и тоа ме изпровокира. Така да - можате да останете во разговорот со нас. Но ова е залудно, нема да даде добар резултат. Животот деца е тежок сега - ако сакаш да имаш добар стандард треба да работиш напорно, ако спреш - оставаш out of board буквално. Луѓето тука немаат време за национализам, главните проблеми поврзани со национализмот се решени и веќе секој прифатил за лична кауза собсвенија успех и благосостојба. Секој разбира дека усвојувањето на јазикот на омразата и поделбата ќе врати општеството со децении наназад и тоа директно ќе се одрази на секој еден од нас. Начинот да догониш соседот не е како го вратиш назад, а како запретнеш р'кави и започнеш да работиш здраво. Општеството е доволно зрјало веќе да разбира провокациите кон кого се насочени и кој е нивниот извор. Неколкуто форумдjии кои визирам пред ми беа смешни ... Ако тоа се вистинските нагласи на вашето општество - тоа е достојно за жал :toe:. Јас верувам во здравите сили на народот и дека ќе успеете да го надминете овој темен период и повторно да бидеме заедно како сме биле заедно и преди.

Успех!:smir:
Самодовербата е носител на животот.Желбата да се успее да се биде подобар поголем човек.Патриотизмот е самодовербата на еден народ.Еве јас со само тоа што се чуствувам потомок на Александар Филип Гоце Мисирков Ченто чуствувам обврска да бидам успешен,да градам добрососедски односи,да ме прифатат бугарите грците србите да бидеме христијански брака да бидеме европјани.Зошто мене во 21 век ми се поставува прашањето кој сум и што сум.Зошто од мене се бара да менам име и историја.Ви се дивам на вас бугарите колку си ја сакате татковината.На пример имате за задача да посетите сто најважни културно-историски места во Бугарија.Добивате некоја книшка каде ви удираат печати.Имате огромни знамиња низ Бугарија по 70 метра.Верувај никој тука не го негира бугарскиот идентитет,само сакаме да не остават да се чуствуваме за такви како сЕ чуствуваме.И тука лугето се свртени кон сиромаштија.Сето ова кое го читаш тука е РЕАКЦИЈА на нешто друго.Вие веке се завршивте членки сте на ЕУ а ние македонците треба да се докажуваме кои сме и што сме.Бевме заедно во османската империја се надевам ке бидеме заедно во ЕУ
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom