Македонија и нејзините соседи

  • Креатор на темата Креатор на темата Andonov Bale
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Го читам ова сето што го пишувате и сето е драпај си мадето.И ЕУ и НАТО имаат свои критериуми ко што велат Бугариве и тоа е добро.Ама која држава бре нема проблеми со соседите?Грчко-Турскиот проблем бе од кога датира?Да нее вчерашен случајно?Па двете држави се во НАТО.И да не набројувам веќе преку кур ќе ми дојди.Прво тие ЕУ и НАТО не си ги почитуваат критериумите кои сами ги поставиле.Потоа не ги почитуваат ни одлуките на нивните мешетари кои ги праќаат.(Бадентер на пр.)Ако грешам како тогаш Грција успеа да го втера Кипар кога таму е напнато да не речам искри.Како Бугарија влезе кога ги нема решено проблемите со соседите?И ред други работи.Џабе тука ФМИ и другите ми кажуваат бабини деветини.На крајот се се сведува само на интереси и пари.Требало ова требало она драпајси мадината.И дај со таа Спаска не удавивте.Цел свет не разбра за какви глупости се расправаме.Абе шо не крепи земјава у пм.
 
strasbourg2.gif


http://www.youtube.com/v/dItbX0q4QZY
 
Го читам ова сето што го пишувате и сето е драпај си мадето.И ЕУ и НАТО имаат свои критериуми ко што велат Бугариве и тоа е добро.Ама која држава бре нема проблеми со соседите?Грчко-Турскиот проблем бе од кога датира?Да нее вчерашен случајно?Па двете држави се во НАТО.И да не набројувам веќе преку кур ќе ми дојди.Прво тие ЕУ и НАТО не си ги почитуваат критериумите кои сами ги поставиле.Потоа не ги почитуваат ни одлуките на нивните мешетари кои ги праќаат.(Бадентер на пр.)Ако грешам како тогаш Грција успеа да го втера Кипар кога таму е напнато да не речам искри.Како Бугарија влезе кога ги нема решено проблемите со соседите?И ред други работи.Џабе тука ФМИ и другите ми кажуваат бабини деветини.На крајот се се сведува само на интереси и пари.Требало ова требало она драпајси мадината.И дај со таа Спаска не удавивте.Цел свет не разбра за какви глупости се расправаме.Абе шо не крепи земјава у пм.
Сериозниja спор между ГР и Турциja започва 1960 когато Кипар става независим от Велика Британиja.Реалниja проблем иде 1963.
И Гр и Турциja влизат во 1952 во НАТО.Уште нема воjна за Кипар,уште ги нема тези спорове.Напракса во 1952 Кипар не е самостоjна држава и не е свободен.Проблема се jaвjaва след премането и на едната и на другата држава во НАТО.
Там е проблема дека вие разбирате проблем со сите соседи-НЕ.Не треба да имате генерални проблеми со соседите си,а никакви со државите членки.Това е се.
 
Го читам ова сето што го пишувате и сето е драпај си мадето.И ЕУ и НАТО имаат свои критериуми ко што велат Бугариве и тоа е добро.Ама која држава бре нема проблеми со соседите?Грчко-Турскиот проблем бе од кога датира?Да нее вчерашен случајно?Па двете држави се во НАТО.И да не набројувам веќе преку кур ќе ми дојди.Прво тие ЕУ и НАТО не си ги почитуваат критериумите кои сами ги поставиле.Потоа не ги почитуваат ни одлуките на нивните мешетари кои ги праќаат.(Бадентер на пр.)Ако грешам како тогаш Грција успеа да го втера Кипар кога таму е напнато да не речам искри.Како Бугарија влезе кога ги нема решено проблемите со соседите?И ред други работи.Џабе тука ФМИ и другите ми кажуваат бабини деветини.На крајот се се сведува само на интереси и пари.Требало ова требало она драпајси мадината.И дај со таа Спаска не удавивте.Цел свет не разбра за какви глупости се расправаме.Абе шо не крепи земјава у пм.
Наполно се согласувам.Мала и немокна е Македонија и врз нејза можат секакви експерименти да ни прават,а па да не зборам како лекции ни се држат за добрососедство на нас најлесно тоа да го правиш.

Би замолил некој од бугарските формуџии да ми одговори каков е тој е Научен центар за бугарска национална стратегија во Софија зошто служи,колкав удел има во бугарската национална надворешна политика,зошто постои.
 

Drugar Andonov Bale.

Problemot na Makedonija so sosedni drzavi (Grcija i Bugarija) deka kako prvo i najvazno ne ve priznat za Makedonski identitet.

A toa samo Albanija ve priznal i vi pomaga na toa.
Samo vie pak ne gi sakate niv.

Vo enciklopedijata navredi ima za Albancite a Makedonija se opredeli kako Slavomakedonci.
A vie pak so Albancite vo Makedonija se karate za ova.

Makedonija neka resi prvo problemot so Grcija,Bugarija i Srbija toa najglavnoto pa so drugarite Albanci lesno ke se Razberete.

No nekoi tikveni glavi oslepeni od mraz kon Albancite ne mozat istinata da ja gledat.

Se karame nie e probugarite se smejat od strana.
 
Drugar Andonov Bale.

Problemot na Makedonija so sosedni drzavi (Grcija i Bugarija) deka kako prvo i najvazno ne ve priznat za Makedonski identitet.

A toa samo Albanija ve priznal i vi pomaga na toa.
Samo vie pak ne gi sakate niv.

Vo enciklopedijata navredi ima za Albancite a Makedonija se opredeli kako Slavomakedonci.
A vie pak so Albancite vo Makedonija se karate za ova.

Makedonija neka resi prvo problemot so Grcija,Bugarija i Srbija toa najglavnoto pa so drugarite Albanci lesno ke se Razberete.

No nekoi tikveni glavi oslepeni od mraz kon Albancite ne mozat istinata da ja gledat.

Se karame nie e probugarite se smejat od strana.
Па и јас мислам дека ние се смеаат некои кога се караме од внатре.А реално Македонија и Албанија немаат отворени прашања
 
Како го дозна тоа :vozbud:

Pa tie se smej sega.
Samo da znaete deka na sekoja vlada ima vnatre druga (vnatresna) vlada, koi ne mozes nikogas da gi gledas vo televizija a ja vodat drzavata.

Koi imat planirani celi.

Sega moze sum ti smesen, no eden den podobro ke se razmislis i ke ti se prekine smeskata.
I ke davas pravo na Drugarot tvoj Albanec :)

Па и јас мислам дека ние се смеаат некои кога се караме од внатре.А реално Македонија и Албанија немаат отворени прашања

Da. No problemot e vo toa deka vo Makedonija ni od vas Makedoncite ni od nas Albancite uste nema eden pameten na drzavata kako Nelson Mandela da gi spreci provokacite.
Nego i samo vleguvat vo provokacite.

Seto ova nekoj ja planiral. A pozadi takanarecenite Akademci ima zastita od nekoja strana, za koe nikoj ne zna.

Namesto da gi barat niv, se karame nie siromasnite po glava.
 
http://www.youtube.com/v/0Z4X2LcJKL4

http://http://www.youtube.com/v/C6NihdCWZwohttp://www.youtube.com/v/0Z4X2LcJKL4

Од 24-31 март 2009 година во Мелбурн, Австралија, Австралија македонскиот комитет за човекови права (AMHRC) беше домаќин на посета од страна на македонските активисти за човекови права од Грција и Бугарија. Вклучени во оваа посета беа г-дин и г-дин Natse Парисис Димитри Ioannou, како и претставници на AMHRC партнер организација во Грција, Vinozhito, и г-дин Stoyko Стојков, кои ја претставуваат AMHRC партнер организација во Бугарија, ОМО "Илинден" - ПИРИН. ОМО Илинден Пирин е политичка партија на македонското малцинство во Бугарија. ОМО стои за Obedineta Македонска Организација - Обединетата македонска организација. Тоа беше регистрирана како политичка партија во 1999 година и учествуваше во општинските избори во октомври 1999 година, каде што избраните пет локални официјални претставници. Меѓутоа, на 29 февруари 2000 година, Уставниот суд во Бугарија прогласена за ОМО "Илинден" - ПИРИН неуставен. Stoyko Стојков даде ексклузивно интервју за бугарската програма на радио СБС
 
Pa tie se smej sega.
Samo da znaete deka na sekoja vlada ima vnatre druga (vnatresna) vlada, koi ne mozes nikogas da gi gledas vo televizija a ja vodat drzavata.

Koi imat planirani celi.

Sega moze sum ti smesen, no eden den podobro ke se razmislis i ke ti se prekine smeskata.
I ke davas pravo na Drugarot tvoj Albanec :)



Da. No problemot e vo toa deka vo Makedonija ni od vas Makedoncite ni od nas Albancite uste nema eden pameten na drzavata kako Nelson Mandela da gi spreci provokacite.
Nego i samo vleguvat vo provokacite.

Seto ova nekoj ja planiral. A pozadi takanarecenite Akademci ima zastita od nekoja strana, za koe nikoj ne zna.

Namesto da gi barat niv, se karame nie siromasnite po glava.
А каде бе Силбер ние сме се определиле како Славомакедонци?А она со влада во владата ти држи.

Сериозниja спор между ГР и Турциja започва 1960 когато Кипар става независим от Велика Британиja.Реалниja проблем иде 1963.
И Гр и Турциja влизат во 1952 во НАТО.Уште нема воjна за Кипар,уште ги нема тези спорове.Напракса во 1952 Кипар не е самостоjна држава и не е свободен.Проблема се jaвjaва след премането и на едната и на другата држава во НАТО.
Там е проблема дека вие разбирате проблем со сите соседи-НЕ.Не треба да имате генерални проблеми со соседите си,а никакви со државите членки.Това е се.
Кипар во ЕУ
 
А каде бе Силбер ние сме се определиле како Славомакедонци?А она со влада во владата ти држи.


Кипар во ЕУ

Jas ne rekov deka vie ste se opredelile kako Slavomakedonci.
No vasiot Akademicar taka pisuva vo enciklopedijata.
Znaci toj ne misli ni za Amkedonija niti za Albancite vo Makedonija.

A vladata moze da se zameni isto i moze da se formira centar za komisia vo vladata za vakvi problemi da se istrazhi.

Zasto vladata investiral 2 pati po 2500 EU vkupno 1/2 milioni EU ,za ta kniga.
Od koja strana se investiral.
Koj bil poznat za ova rabota.
Kako bil dozvolen da se kazuva Slavomakedonec vo ta kniga.

Ete kako se moze.
 
Програма на ОМО “Илинден” - ПИРИН

Обединета македонска организација “Илинден” - ПИРИН
Партија за економски развој и интеграција на населението
во Република Бугарија
ОМО “Илинден” - ПИРИН е национална политичка партија во Република Бугарија со либерални и демократски принципи и политика изградена врз основа на Бугарскиот Устав и законодавство, Рамковната Конвенција за Заштита на Националните Малцинства и сите други меѓунардони документи, чии потписник е Република Бугарија.

Партијата ОМО “Илинден” - Пирин е наследник на очигледно најпостојаните и најконструктивните традиции на упорните организации во Пиринска Македонија - на ВМРО од период на нејзиното формирање до смртта на Јане Сандански во 1915 година, а е обновена во 1990 година под името ОМО “Илинден”. Таа јасно и дистинктивно се разликува од историјата на ВМРО од периодот од 1915 година до 1934 година под раководството на Тодор Александров и Ванчо Михајлов - која како организација се обнови како ВМРО-СМД во 1991 година, а и од определени екстремни и сепаратистички девијации во ОМО “Илинден”.

Целокупната политика на нашата партија е заснована на универзални и непроменливи вредности, дефинирани во Повелбата за Човекови Права. Правдата, слободата и правото за само-определба се водечки принципи на нашата општествена активност.

Ние работиме на конечната демократизација на општествениот живот во Република Бугарија. Ние, вистински и трезвено, ги препознаваме позитивните промени во минатите години кои доведоа до нашата регистрација; но мораме да напоменеме дека во однос на малцинствата, бугарската влада и законодавство се далеку од воспоставените европски норми. Показатели за ова се однесувањето на бугарските пратеници, бугарското судство, државните безбедносни органи, локалните власти итн.

Денес, нашата земја се соочува со проблеми кои не можат да бидат брзо или лесно решени. Наближува еден тежок период на поднесување на амандмани на националните закони и националната политика, особено во полето на националните малцинства и етничкото население, социјалната политика, зачувување на духовните вредности и многу други. Процесот за се-европска интеграција денес создава нови реалности и можности за сите луѓе и затоа, ОМО-ПИРИН ќе работи на забрзување на ваквите неизбежни процеси во државата. ОМО-ПИРИН е современа демократска партија ориентирана кон Европа и отворена за сите граѓани на Република Бугарија кои ги прифаќаат нејзините правни документи и нејзината програма. Ние се залагаме за интеграција на Бугарија во Европското демократско и хумано семејство, за Балкан и Европа без граници, за еднакви права на сите граѓани без оглед на нивното етничко потекло, религија и општествен статус. Ние работиме на зачувување на духовните вредности, традиции и култура на населението од областа на Пиринските планини и бегалците од Вардарска и Егејска Македонија кои се населени низ целата територија на Бугарија. Ние осудуваме каква било форма на насилство, екстремизам и национализам врз поединците или нивните принципи, без оглед на тоа дали тоа е спроведена од државата, партијата, групи или поединци или не. Во својата работа, ОМО - ПИРИН се води според следните принципи: Демократија; Политички, економски и духовен плурализам; Општествена Правда; Почит кон личноста и Слободата на волја за секој поединец; Ненасилство; Соработка со сите конструктивни политички и други организации врз основа на еднаквост на правата и заедничка заштита на интересите; Комплетна консолидација на општеството во врска со хуманите вредности. ГЛАВНИ ЗАЛОЖБИ I. ЧОВЕКОВИ И ГРАЃАНСКИ ПРАВА И ДЕМОКРАТСКИ УСТАВ 1. ОМО - ПИРИН ќе работи на забрзување на реформите во Република Бугарија, кои треба да се засновуваат на обновен и модерен устав кој е во согласност со концептите за слобода и еднаквост на сите граѓани без оглед на нивните етнички, верски, политички и други разлики; устав кој ја зачувува етничката самоопределба и традициите на населението кое живее во областа на Пиринските планини. 2. Ние сметаме дека од посебна важност е зачувувањето и проширувањето на правото на граѓаните да формираат независни и слободни јавни организации и асоцијации, вклучувајќи ги тука и политичките партии, преку кои тие можат да се изразуваат себеси во општествениот и политичкиот живот во земјата што е во согласност со Европската Конвенцијата (Чл. 11 и 14), ратификувана и од Република Бугарија во 1992 година. 3. Неопходно е, со законодавни средства, да се ограничат правата на извршната власт во однос на граѓаните и малцинствата. Законодавството, до максимум, мора да биде во согласност со регулативите на Повелбата за Човекови права. Ние стоиме пред една радикална реформа на Кривичниот Закон и пред поништување на рестриктивните регулативи за етничките малцинства. 4. Пристапот кон сеопфатни информации и можноста за јавно изразување на различни гледишта е основно право на секој граѓанин. Затоа, ние ќе работиме кон поништување на цензурата и националистичкиот монопол на медиумите - ТВ, радио и весници. 5. Ние веруваме дека со сегашното бугарско законодавство, непримањето на ОМО-ПИРИН во општествениот и политичкиот живот на државата, како и постојаниот притисок врз неа и нејзините членови претставува дискриминација кон едно етничко малцинство, кое е заштитено преку партијата. 6. ОМО - ПИРИН инсистира на реставрацијата и заштитата на националното и културното богатство на македонците како бугарски државјани, а особено на заштитата на етничката, културната и јазичната оригиналност на сите национални малцинства во Република Бугарија. 7. Ние го почитуваме слободното изразување на религиите, вклучувајќи го и правото на секој поединец да даде или да одбие верска наобразба според негов избор; ние ја признаваме улогата на различните религии во областа на Пиринските планини во опоравувањето на општеството и заштитата на човековите вредности. 8. ОМО - Пирин остро ја осудува толеранцијата на Република Бугарија кон разните националистички организации и асоцијации како што е на пример ВМРО-СМД итн., кои пренесуваат националистичка омраза и нетолеранција што е во спротивност на принципите кои се содржат во Рамковната Конвенција. 9. Со нашата работа ние ќе придонесеме на создавање на средина која ќе се состои од доверба, взаемна толеранција, почит и автономност помеѓу сите етнички малцинства, верски заедници и здруженија на граѓани. Нашата работа нема да шири омраза и нема да поттикнува насилство и тероризам. II. НАДВОРЕШНА ПОЛИТИКА И ИНТЕГРАЦИЈА ВО ЕВРОПСКАТА УНИЈА 1. ОМО - ПИРИН ја насочува својата надворешна политика кон комплетна демократизација и хуманизација на Република Бугарија во согласност со принципите кои се содржат во меѓународните документите, чиј потписник е и нашата земја. 2. Ние го земаме предвид и фактот кој вели дека, доколку Република Бугарија не е полноправен член на Европската Унија и нејзините структури, нема да се постигне посакуванта цел - отстранување на балканските и европските граници. Затоа, ние постојано и силно ќе ја подржуваме Република Бугарија во нејзиниот пат кон Европската Унија. 3. Ние остро и дефинитивно ги осудуваме кои било тоталитарни и анти-хуманистички режими на Балканот и насекаде низ светот кои наспроти меѓународните документи, договори и конвенции продолжуваат да ги нарушуваат човековите права и основните слободи. Ние ќе продолжиме да ги подржуваме сите репресирани народи и етнички малцинства во согласност со меѓународното право. 4. ОМО - ПИРИН се залага за избалансирана балканска политика насочена кон ширење на соработката со соседските земји и стабилизација на регионот со оглед на историската реалност на крајот од 20 век. 5. Ние постојано ќе работиме кон елиминирање на какво било нарушување на историјата, територијата, културата и јазикот на која било соседска земја со своето различно етничко население. 6. ОМО - Пирин се залага се постојано подобрување и конечно смирување на односите помеѓу соседските земји каде што живеат македонци врз основа на взаемни концесии и взаемно добитни односи со целосна почит на територијалниот интегритет и суверенитет на секоја одделна држава. 7. Партијата ОМО - ПИРИН и организациите од соседските земји Грција, Македонија и Албанија кои се блиски до нејзината програма и дух ќе работат на создавање на мост за соработка и разбирање помеѓу овие земји. 8. Ние сме уверени дека патот за интегрирање на Република Бугарија во Европската Унија и отстранувањето на границите поминува низ Македонија и мислиме дека првиот чекор од овој пат е отстранување на бариерата помеѓу Бугарија, Грција и Македонија. 9. ОМО - ПИРИН верува дека главниот критериум за демократизмот на која било политичка партија во соседските земји и во Република Бугарија, со кои би можело да се одржуваат контактите, е признавањето на македонското етничко малцинство во согласност со Рамковната Конвенција и Повелбата за Човекови Права. III. ОПШТЕСТВЕНА И ЕКОНОМСКА ПОЛИТИКА 1. Во сферата на својата општествена политика, ОМО - ПИРИН ќе работи кон ефективно и пропорционално вработување на работна сила и против скриеното вработување, чие е што ниво е особено високо во Пиринска Македонија поради голем број на причини. Ние ќе се залагаме за правото секој поединец да добива фер компензација за неговиот/нејзиниот труд, без оглед на формата на работа или работното место. 2. Ние се залагаме за нов, еднаков систем на социјално осигурување кој ќе биде ефикасна подршка на луѓето на кои тоа им е потребно; кој ќе гарантира праведна подршка на хендикепираните луѓе; кој ќе ги подржува невработените; кој ќе обезбеди доволно покривање при затворањето или преструктуирање на непрофитните претпријатија. 3. Човечкото здравје е од големо значење за нас и ние се залагаме за нов систем за здравство кој ќе ја гарантира исплатата на медицинска помош од специјализираните фондови без директна партиципација од страна на пациентот. 4. Ние ги заштитуваме семејните интереси и македонските традиционални семејни вредности и ние ќе се стремиме кон создавање на услови, во кои раѓањето, воспитувањето и образованието на децата ќе претставува радост а не преголем товар за нивните родители. Репродукцијата на нашата нација е еден од нашите најзначајни социјални приоритети. 5. Посветуваме особено внимание на луѓето осамени поради миграцијата или други причини, инвалидитите, запоставените, несреќните и сиромашните луѓе
 
Мислам дека бугарската влада им должи многу на сите нив. 6. Една од главните цели на ОМО - Пирин во полето на економската и бизнис политиката е да се зголеми животниот стандард на населението и да ги заштити интересите на секој поединец, кое што може да се постигне преку: а. Широко и ефикасно учество во прифаќањето на резолуциите од страна на Република Бугарија, а кои се од витално значење за Пиринска Македонија б. Хармонизација на бугарското законодавство од областа на економијата со она од европските закони, што ќе значи отворање на вратите за странски инвестиции и нови технологии, а без кои земјата нема да може да излезе од економската криза. ц. Градење на систем на производство кој е во согласност со барањата и стандардите кои се однесуваат на околината. д. Градење на раководствен систем на локален персонал со учество на малцинствата, кои се непосредно заинтересирани за економскиот просперитет на населението од Пиринска Македонија. 7. ОМО - ПИРИН се залага за создавање на релативно само-вредна и само-раководена пазарна економија врз основа на кантонска поделба со своите барани компоненти: комодитет, акции, лизинг, работна сила, парични кредити и берзи на странски валути; вклучувајќи го тука и нивното взаемно дејствување и прилагодување. 8. Ние се залагаме за комплетна еднаквост на правата на сите видови на сопственост што претставува предуслов за нормализација на економијата на комодитет-парични средства, на нашите економски традиции и новите пазарни закони и барања од страна на Европската Унија. 9. Ние дефинитивно инсистираме земјиштето да се врати на сопствениците во природни граници што ќе претставува гаранција за реставрацијата и развојот на сточарството и земјоделството кои се карактеристични за Пиринска Македонија. 10. ОМО - ПИРИН верува дека балканските земји им одземаа земјиште на илјадници македонски мигранти за време на војните и поради разни договори. Денес, правата на сопственост и државјанство на овие граѓани треба да бидат вратени со законска регулатива. А Владата на Република Бугарија треба да гледа на оваа иницијатива како на приоритет. 11. Ние сме уверени дека вистинскиот сопственик не треба да биде државата, туку општините на чија што територија тие се наоѓаат. 12. Ние мислиме дека улогата на бугарската држава во економијата во Пиринска Македонија треба да се гледа во создавањето на услови за слободна активност на сите производители, без оглед на формата на сопственост, за активна подршка на производителите при извозот на нивните производи на светскиот пазар; даночни олеснувања за стоката извезена на балканските пазари. 13. Ние се залагаме за напреден систем на оданочување, кој нема да ги попречува, туку ќе ги поттикнува и стимулира претпријатијата на граѓаните особено во традиционалните сфери: тутун, сточарство, лесна индустрија, производство на храна, одгледување на грозје и производства кои се поврзани со тоа. 14. Во сферата на транспортот кој е од особена важност за Пиринска Македонија, ние се залагаме за доминантен развој на оваа економска гранка за отворање на нови главни сообраќајници кои ќе не поврзат со Република Грција и Република Македонија. 15. Ние веруваме дека развојот на туризмот и балнеотерапијата се од посебен интерес за животниот стандард на населението од областа на Пиринските Планини, а затоа треба да се развие посебна програма за оваа економска гранка која особено ќе се однесува на потребите на локалното население кое живее во долините на реките Струма и Места. 16. ОМО - ПИРИН верува дека некои помалку заборавени видови на производство: одгледување на свилени буби, одгледување на ориз итн. можат да се обноват со долгорочна инвестициона програма за користење на водите на реките Струма и Места. IV. ЗАШТИТА НА ПРИРОДАТА И ОКОЛИНАТА 1. Пиринска Македонија е регион кој поседува фантастични природни ресурси, неспоредливи и уникатни природни и архитектонски места; некои од нив се единствени во Европа и се од значење за светското природно наследство. Според нас, ним им е упатени сериозна закана поради безскрупулозната политика на бугарската влада на полето на заштитата на околината. 2. ОМО - ПИРИН инсистира на јасни и специфични закони кои треба да се донесат од страна на бугарските власти во врска со ограничувањето на загадувањето на воздухот, водата и почвата покрај реките Струма и Места, заради зачувување на необновените природни ресурси. Вакви случаи се: изградбата на деривацијата Дјерма - Скакавица и Договорот за изворот на реката Места, изведени зад грбот на локалното население. 3. На заштитените природни места во Пиринска Македонија потребни им се посебни програми за зачувување и развој, а интересите на локалното население треба да бидат најважни при нивната избработка. Ова е единствениот начин да се обезбеди сегашната и идната хармонија помеѓу човекот и природата. 4. Проблемите поврзани со загадувањето на околината не можат да се решат без да се елиминираат причините. Затоа, ние веруваме дека е неопходно да се ја доведеме економија во нашиот регион во согласност со еколошките стандарди: идустријата, производството на електрична енергија, земјоделството и транспортот. Неопходно е да постојат современи и оперативни закони за заштите на околината, политика на оданочување, нови еколошки технолошки решенија . 5. Зачувувањето на нежната еколошка рамнотежа во Пиринска Македонија е едиствено возможна со активна работа на луѓето и финансирање на посебни програми преку специјални граѓански фондови, организации и меѓународни организации како на пример ФАРЕ. Доколку бугарската влада не помогне, тоа не треба да ни претставува пречка. V. ПОЛИТИКА ВО ДУХОВНАТА СФЕРА 1. ОМО - ПИРИН особено се залага за зачувување и обновување на етносот, обичаите, културата и историското наследство на македонското етничко население во Републлика Бугарија кое беше уништувано, дискредитирано и заменувано со постојаната политика на државните власти во последните неколку децении. 2. Ние веруваме дека нашиот духовен опстанок и обновувањете на културната етничка целина на македонското малцинство во Република Бугарија и во другите балкански земји, во Европа и во светот се постојано присутни во нашите цели и во нашата постојана работа и тоа во три главни сфери според Рамковната конвенција за заштита на националните малцинства од 1994 година: - Реставрација на националните македонски симболи и традиционалните македонски празници, семејни традиции и обичаи; - Радикална духовна прествртница на Опстанокот и Осветлувањето на македонците во Република Бугарија; - Слободно изразување на главните религии во нашата област почитувајќи ја водечката улога на Светата православна црква. 3. ОМО - ПИРИН инсистира на изедначување на Календарот на празници на македонците од трите дела на Македонија кои во моментот ги слават верските празници на различни датуми. 4. Како регистрирана организација, која се грижи за заштитата на човековите права и слободи на македонското етничко население во Република Бугарија, ние инсистираме партија ОМО - ПИРИН да го добие правото и материјалната подршка од бугарската држава за слободно и непречено издавање на своите едукативни и пропагандни материјали - во регионите со македонско население. 5. Ние инсистираме на овозможување и поттикнување на слободна размена на ученици, студенти и наставници како и научна литература помеѓу училишта, институти и универзитети во сите балкански земји и други држави каде то живеат македонци. 6. Ние особено се залагаме за креативна размена на културни вредности помеѓу различни институции од областа на културата во различни држави во кои живеат македонци: изложби, изведби, читања, итн. 7. Ние се залагаме за слободна размена на црковна литература и свештени лица помеѓу сестринските Православни цркви на Балканот - Бугарската, Грчката и Македонската црква. 8. ОМО - ПИРИН остро го осудува спорот кој во моментот владее во Светата православна црква на Пиринска Македонија и веруваме дека не треба да се дозволи пристап до црквата на свештени лица кои ја политизираат вербата и кои служат на интерес кој не им е близок на верниците. 9. Веруваме дека е потребно да се направат законодавни измени на статутот на музеите во Пиринска Македонија, кои ќе им обезбедат зголемување на музејските фондови, враќање на архивските материјали и изложбените предмети одземени во текот на годините и слободен пристап до културните и историските вредности. 10. ОМО - ПИРИН се залага за даночни олеснувања и стимулирање на добротворни активности во полето на културата и уметностите.
 
На 15 септември 2009 година, Европската комисија против расизмот и нетолеранцијата (ЕКРН) го објави својот мониторинг извештај за четвртата Грција. Во извештајот е датиран како покривање на ситуацијата во Грција до 2 април 2009 година. Наодите на извештајот не може да се игнорира или ги отфрли како безначајни за ЕКРН е основана од страна на Советот на Европа и е "независна надгледување на човечките права тело специјализирани во прашања кои се однесуваат на расизам и нетолеранција." Покрај тоа што е "составена на независен и непристрасен членови , кои се назначени врз основа на нивниот морален авторитет и признаена експертиза во справувањето со расизмот, ксенофобијата, антисемитизмот и нетолеранцијата ". Советот на Европа се повеќе станува еден авторитетен и убедлив институција во рамките на Европа, особено со оглед на нејзината способност да stigmatise член држави. Како и во претходните ЕКРН извештај за Грција, сегашната една силно препорачува на грчките власти го ратификуваат што е можно побргу на Рамковната конвенција за заштита на националните малцинства, како и ревидираната Европска социјална повелба, Европската конвенција за правниот статус на емигранти работниците и на Европската конвенција за националност. Таа, исто така, препорачува дека Грција ја потпишат и ратификуваат Конвенцијата на УНЕСКО против дискриминација во образованието и Европската повелба за регионални или малцински јазици.

Во својот најнов извештај, ЕКРН забележа дека Грција продолжува да се врши дискриминација врз нејзините етнички малцинства и со строго ограничување на правата на слобода на здружување и изразување на своите македонски и турски minorities.In особено, ЕКРН извештајот ги прави следните заклучоци и препораки во врска Грција е малтретирање на македонското и турското малцинство:

Македонците и другите малцински групи

111. Во својот трет извештај, ЕКРН поттикнуваат на грчките власти да преземат дополнителни чекори кон признавање на слободата на здружување и изразување на членовите на македонски и на турски заедници што живеат во Грција. Тој го поздрави гестот на помирување од страна на грчките власти кон македонските етнички бегалци од граѓанската војна, и силно ги охрабруваат да продолжите понатаму во оваа насока на недискриминаторски начин. ЕКРН, исто така, препорача грчките власти тесно ги испита тврдењата за дискриминација и нетолерантен дела против Македонците, Турците и другите, и, доколку е соодветно, да преземе мерки за казнување на таквите акти.

112. Позицијата на признавањето на правото на слобода на здружување, како се однесува на одредени групи кои живеат во Грција (Macedonians75 и Turks76) останува. Во овој поглед, бидејќи ЕКРН третиот извештај на Европскиот суд за човекови права е направил три пресуди против Грција поради кршење на членот 11 од Европската конвенција за човекови права (слобода на собирање и здружување) што се однесува припадниците на етничките Турци заедница. Во врска со етничките Македонци и на пресудата на Sidiropoulos и други против Грција споменати во својот трет извештај, ЕКРН беше информиран дека на прашањето на регистрацијата на организацијата во прашањето (на почеток на македонската култура) се во очекување пред Врховниот суд, бидејќи има уште не се регистрирани. Тој понатаму покажува дека етничките турски организации, кои беа предмет на горенаведените пресуди не се регистрирани или. ЕКРН желбите во оваа насока да го изнесе на грчките власти вниманието на Европскиот суд за човекови права утврди дека здруженијата кои бараат етнички идентитет, исто така, се важни за правилно функционирање на демократијата. Тој смета дека плурализмот, исто така, беше изградена на признавање на вистинска, и почитување, разновидност и динамиката на, меѓу другото, културните традиции, етнички и културни идентитети и верското уверување.

113. ЕКРН забележува дека напредокот се уште треба да се направи за признавање на правото на припадниците на малцинските групи на слобода на здружување и слободата на изразувањето.
114. Граѓанското општество, како и претставници на македонската заедница ја известија ЕКРН дека имплементацијата на 80 преземат мерки за помирување, за оние кои избегаа од грчката граѓанска војна што се однесува на враќање на нивното државјанство и враќање на конфискуваниот имот на нивните продолжува да важи само за етничките Грци. Претставниците на македонската заедница имаат дополнителни изрази своите чувства на дискриминација, меѓу другото, што се однесува на употребата на нивните имиња во својот јазик и неуспехот да се донесе случаи на говор на омраза во медиумите против Македонците да court81. Претставниците на турската заедница во Западна Тракија, исто така, изјави дека признавањето на својот идентитет и е меѓу најважните проблеми со кои се соочуваат, заедно со образованието и правото на верска слобода, која се дискутира во други делови од овој извештај.

115. ЕКРН силно препорачува на грчките власти да преземат мерки за да се признаат правата на припадниците на различни групи кои живеат во Грција, вклучително и на слободата на здружување, во целосна согласност со релевантните пресуди на Европскиот суд за човекови права.

116. ЕКРН препорачува повторно констатира дека грчките власти да преземат мерки да се применуваат, во недискриминаторски начин, мерките земени на помирување за сите оние кои избегаа од граѓанска војна.

117. ЕКРН препорачува на грчките власти ги испита наводите за дискриминација на припадниците на македонската и турската заедница и да преземаат соодветни мерки за да се справи, вклучувајќи ги и преку обезбедување на спроведување на релевантното законодавство каде што е потребно. ЕКРН, исто така, силно се препорачува на грчките власти да преземат чекори за да се признае правото на самостојно идентификација на овие групи.

118. Во својот трет извештај, ЕКРН препорачува дека грчките власти се отвори дијалог со претставниците на Македонците да се најде решение за тензиите меѓу оваа група и органи, како и меѓу неа, и на населението на слобода, така што коегзистенција со меѓусебна однос може да се постигне во сечии интереси.

119. Претставниците на македонската заедница покажале дека нивните обиди да се вклучат во дијалог со грчките власти, за прашања како што се јазикот и употребата на македонскиот јазик на телевизија не биле плодна. ЕКРН така се надева дека властите ќе се вклучи во отворен и конструктивен дијалог со претставниците на македонската заедница за прашања од интерес на членовите на оваа група.

120. ЕКРН препорачува повторно констатира дека грчките власти се воспостави дијалог со македонските претставници, со цел да се најде решение за прашањата кои се однесуваат на членовите на оваа група.
 
За жал, грчката влада ЕКРН одговор на критиките на Грција малтретирање на македонски, турски и други етнички и верски малцинства што е прикачен на крајот на овој извештај, покажува уште еднаш дека Грција не презема нејзината човековите права, обврски и останува сериозно заглавено анахроничен во етно-шовинизам, кој не дозволува да дури и да се признае постоењето на посебен македонски идентитет, етничка припадност и во Грција.

Грција е одговор на ова прашање, кој е цитиран подолу, ја потврдува уште еднаш дека е решен да продолжат да ги игнорираат правата на македонското малцинство во извршување на една доктрина на националната безбедност прирок на принудна асимилација и невистинита тврдењата на етничка хомогеност:

Со сета почит кон референци за''македонски''заедница и јазикот (paras. 111-120), би сакал да истакнам дека еден мал број на луѓе во грчка Македонија, главно во префектурата на Лерин, освен грчки, зборува за словенски дијалект, кој е ограничен на семејството или разговорен употреба. Овој дијалект има сличности со јазикот што го зборуваат словенските-Македонци во соседната поранешна југословенска Република Македонија.

Прекугранични контакти, како што се туризмот и трговијата, задржи овој дијалект жив, како што е случајот и со грчкиот јазик што се зборува во јужниот дел на поранешната југословенска Република Македонија. Сите луѓе во Грција зборуваат овој дијалект се двојазични (словенски / грчки).

Субјективните перцепции побарувања или на некои од гореспоменатите личности, кои не се засновани врз објективни факти и критериуми, дека тие се етнички "Македонци" не се воспостави од себе односно обврска на Грција за официјално признава оваа група, како «малцинство» и да се гарантира на своите одредени членови на малцинските права, на оние дополнителни гарантирани со договори за човекови права. Покрај тоа, употребата на нивно име на терминот "македонски" со цел да се дефинира различна етничка припадност создава забуна со 2,5 милиони Грци кои се идентификуваат како Македонци во регионалните / културна смисла.

Во секој случај, во Грција, дури и ако една група не ја признава како малцинство ужива одредени малцински права, поединците се слободни да изјавуваат дека тие припаѓаат на различни етнички или културна група, без никакви негативни последици што произлегуваат од таквата изјава. Покрај тоа, овие лица целосно да уживате во сите нивни граѓански, културни, економски, политички и социјални права, кои се признати од страна на одредбите од националното и меѓународното право. И судството и администрацијата се должни да ги спроведат овие одредби. Лицата кои сметаат дека нивните права се прекршени може да донесе нивниот случај пред грчките судови и исто така имаат можност да поднесе жалба до надлежните меѓународни органи, како што е пропишано од страна на релевантните договори им грција.

Неколку примери се покаже на горенаведените affirmations:

- Постои политичка партија во Грција, која тврди дека претставуваат "македонско малцинство". Оваа партија работи слободно и без никакви пречки учествува на изборите. Една од водечките фигури на партијата е државен службеник, работа за грчката држава, без оглед на неговите политички активности и ставови.

- Постојат редовните културни настани и свеченостите организирани од страна на словенското говорно подрачје лица во регионот на Лерин, каде што секој е слободен да учествуваат, вклучувајќи ги и државјани на соседна Поранешна Југословенска Република Македонија.

Во заклучок, на сите лица кои живеат во Грција, без оглед на нивната националност, етика потекло, јазик, верска или политичка припадност уживаат целосна заштита на нивните човекови права и слободи. Секој е слободен да ја прогласи за неговото / нејзиното потекло, зборуваат својот јазик, вежба неговата / нејзината религија и почитуваат својот особено обичаи и традиции.

Конечно, во поглед на спроведувањето на мерки за помирување, на грчката држава, со цел да се дефинитивно ги залечат раните на Граѓанската војна, Пристапи кон враќање на државјанството и на враќање на конфискуваниот имот на лица од грчко потекло, кои избегале од земјата по овој историски трауматично искуство. Меѓутоа, сите луѓе, без оглед на нивното етничко потекло, имаат можност да се донесе пред грчките судови било тврдења во однос на имотот или за други прашања, според општите одредби од законот.

Грчкиот одговор е неискрен да го кажам барем и еден флагрантен пример на вашата решеност да се продолжи со политиката на негација и дискриминација vis-a-vis македонското и другите малцинства.

Тоа е само лажна да констатирам дека не постои етничко македонско малцинство во Грција. Ова малцинство е проучен од западните антрополози и грчки и нивната состојба е пријавена од страна на разни други институции, покрај ЕКРН-пр Хелсинки воч, ОБСЕ, ОН Комитетот за елиминација на расната дискриминација (март 2009), па дури и невладините организации во рамките на самата Грција, како што се на грчкиот Хелсиншки монитор. Повеќето од сите Сепак, етничкото македонско малцинство во Грција, има своја политичка партија, Европската слободна алијанса - Виножито (СМК на македонски јазик) - кои натпревари избори во Грција и покрај фактот дека тој е подложен на честите малтретирање, медиумите бојкоти и високо тенденциозен пријавување на нејзината политика и лидерство. Нејзините канцеларии во градот Лерин / Леринско беа firebombed од екстремните националистички Грците во септември 1995 година. Таа исто така мора да се додаде дека оваа партија беше само регистриран во 1995 година по силниот притисок од рамките на ЕУ. Исто така е доста смешно за грчките власти да се тврди дека употребата на "словенски дијалект," што е на македонски, се "чуваат во живо" со "туризам и трговија" доколку, како одговор на грчката, исто така, се објаснува, таа се користи во рамките на на семејството! Се разбира, ако Грција исполни своите обврски, тогаш тоа би да се користи и на телевизија, радио и печатените медиуми и др

Во соопштението "Subjective побарувања или перцепциите на некои од гореспоменатите личности, кои не се засновани врз објективни факти и критериуми, дека тие се етнички" Македонци "не се воспостави од себе односно обврска на Грција за официјално признава оваа група како «малцинство» и да се гарантира на своите одредени членови на малцинските права, на оние дополнителни гарантирани со договори за човекови права "е директна прием од страна на грчките власти дека не го почитуваат принципот на само-идентификација, како еден од клучните градивни камења на етничкиот идентитет и дека е подготвена да продолжи да се нарушат критериумите на примирјето во Копенхаген CSCE конференција на човечката димензија во јуни 1990 година во кој се наведува во член 32, Дел 4 од финалниот документ кој беше потпишан од страна на Грција дека "да се припаѓа на национално малцинство е прашање на лице е личен избор а не штета може да настане од остварување на таквите избор ". Кога грчката држава зборува на "објективни критериуми и факти" во одредувањето кога група на луѓе претставуваат малцинство, очигледно е дека на објективни факти и критериумите кои се користат во една ваква оцена се оние диктиран од нејзиното мракобеснически и националистички ставови. Идентитетот е прашање на избор и ова е само релевантен "објективни" критериуми.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom