Не е до тоа дека американците се попаметни, туку за американците такво ситно нешто како кешбек каде во сметката доаѓаат 3-4 дополнителни такси и плус "бакшиш" од 20-50%. За еден кешбек од 1 процент да збориш е несватливо.
Можеби тоа и да беше најголемиот фактор, генерално лесно се лажат Американците, проблемот е што Европскиот начин на водење и рекламирање на бизнис (се разбира со исклучоци) е примитивен, посебно вакви кринџ шеми од еуро-фагот стари педери.
Што и да е, да стигнеја до степен каде ќе продаваја облаци и доволно луѓе да се излажеја ќе беа распарчени по брза постапка, и сите кои промовираја ќе беа задолжени да ги вратат парите ако биле нето-позитивни.