Еве официјални информации за неговото затварање:https://faktor.mk/zoshto-carrefour-si-zamina-od-makedonija
Се сеќавам на ова, да...
Само не знам како им се акумулираа толку долгови. Ситимол тогаш, а и сега уште е меѓу најпосетените трговски центри.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Еве официјални информации за неговото затварање:https://faktor.mk/zoshto-carrefour-si-zamina-od-makedonija
После некоја година откако се отвори се затвори Carrefour.Се сеќавам на ова, да...
Само не знам како им се акумулираа толку долгови. Ситимол тогаш, а и сега уште е меѓу најпосетените трговски центри.
Епа нема врска со нас, влезени беа преку грците, пропаднаа кај нив и автоматски затворија и кај нас а не дека не успеале да се изборат со конкуренција кај насЕ па го најавуваа на голема врата, познат светски ланец на супермаркети, функционираше некое време во Ситимол (дали година-две) и затвори.
А зошто затвори, не знам...
Јас сепак не верувам тогаш зошто на огласот за менаџер пишува дека обуката трае 12 месеци што значи една година цела.Па мислам дека нешто збореа 2025, ама изгледа и тогаш ќе нема. Еве во Никшиќ град со 50.000 жители, Лидл фрлил мерак на 3 локации, и еве го Скопје со 500.000 жители исто ќе го има на три локации.
Македонскиот пазар по сите економски параметри е надвор од науката, поинаков е ама со оглед што е 1,7м народ, пола Берлин ете, е небитен. Далеку од некој тест.Лидл ќе се соочи со најголем тест во Македонија од неговото постоење.Колку е навистина моќен и спремен да се бори со најголемата конкуренција која ќе ја осети во Македонија допрва ќе видиме на дело.Ако почнат некои конкурентски маркети да се затвараат тоа значи дека е стварно гигант но ако клапне како Карфур тоа значи дека газдите на повеќето маркети во Македонија се подобри трговци од Германците и со нивното знаење комотно можат да му дојдат дома во Германија и таму да се прошират како што КАМ влезе во Бугарија.
Македонскиот пазар од само 1.7 милиони жители е најголем тест за фирми како Лидл бидејќи ќе се соочи со десетина конкурентски фирми кои продаваат роба на 1,7 милиони луѓе за разлика од Германија каде бројот на фирми е упола а бројот на население е 80 милиони.Многу полесно е да останеш на пазар од 80 отколку на 1.7 милиони жители и би те замолил да објасниш кои се тие економски параметри па што треба да бидат во склоп со науката бидејќи тврдиш дека нашиот пазар е надвор од таа наука.Македонскиот пазар по сите економски параметри е надвор од науката, поинаков е ама со оглед што е 1,7м народ, пола Берлин ете, е небитен. Далеку од некој тест.
Лидл се прејаки и можат да работат со загуба додека да се изборат со конкуренција, туку така не се напушта толкава инвестицијаМакедонскиот пазар од само 1.7 милиони жители е најголем тест за фирми како Лидл бидејќи ќе се соочи со десетина конкурентски фирми кои продаваат роба на 1,7 милиони луѓе за разлика од Германија каде бројот на фирми е упола а бројот на население е 80 милиони.Многу полесно е да останеш на пазар од 80 отколку на 1.7 милиони жители и би те замолил да објасниш кои се тие економски параметри па што треба да бидат во склоп со науката бидејќи тврдиш дека нашиот пазар е надвор од таа наука.
Памтам некои големи светски играчи кои се повлекоа од Германскиот пазар како Walmart. Маржите во Германија се многу ниски и Лидл покрај некои други опстануваат. Муабетот ми е Лидл нема што да докажува веќе а не пак Македонскиот пазар да му е некој тест.Македонскиот пазар од само 1.7 милиони жители е најголем тест за фирми како Лидл бидејќи ќе се соочи со десетина конкурентски фирми кои продаваат роба на 1,7 милиони луѓе за разлика од Германија каде бројот на фирми е упола а бројот на население е 80 милиони.Многу полесно е да останеш на пазар од 80 отколку на 1.7 милиони жители и би те замолил да објасниш кои се тие економски параметри па што треба да бидат во склоп со науката бидејќи тврдиш дека нашиот пазар е надвор од таа наука.
ЖИВИ БИЛИ ПА ВИДЕЛИ како што викаат Србите.Колкави ќе бидат тие маржи ќе видиме на дело.Ако планира да оди на почеток со загуби тоа сигурно нема да го прави со целиот асортиман туку само на одредени производи како Карфур што правеше со тоалетната кога пензионери купуваа само тоалетна по неколку топа а тој со виљушкарот внатре на секој пола саат носеше нова роба.Бидејки кај нас трговците вештачки ги креваа цените овојпат ќе мораат да ги корегираат со Лидл за да претрпат помали загуби сведувајки го на минимум дел од колачот што ќе оди за Германецот.Во секој случај ќе биде весело.Памтам некои големи светски играчи кои се повлекоа од Германскиот пазар како Walmart. Маржите во Германија се многу ниски и Лидл покрај некои други опстануваат. Муабетот ми е Лидл нема што да докажува веќе а не пак Македонскиот пазар да му е некој тест.
Баш тука ќе им биде тој фамозен тест со кој ќе одат во загуба и која е таа цифра како граница што ќе ја жртвуваат за да се борат против десетина трговци од кои тројца се многу жилави и ќе гледам сеир од страна кој кого ќе изеде на терен.Јас ставам коефициент 1.05 дека Веро,Рамстор и Тинекс први ќе го јадат стапот доколку Лидл почне да работи со загуби.Лидл се прејаки и можат да работат со загуба додека да се изборат со конкуренција, туку така не се напушта толкава инвестиција
Не мора да значи дека ке идат со загуба ако им се ниски цените, мислам нас не крадат навелико еве пример редбул секаде е 1евро само кај нас 1,5е и некад на акција ке го пуштат по 67ден а вакви примери има многу така да ке спуштаат цени сите ако сакаат да опстанат а тоа богами нас како потрошувачи ептен ни иде во користЖИВИ БИЛИ ПА ВИДЕЛИ како што викаат Србите.Колкави ќе бидат тие маржи ќе видиме на дело.Ако планира да оди на почеток со загуби тоа сигурно нема да го прави со целиот асортиман туку само на одредени производи како Карфур што правеше со тоалетната кога пензионери купуваа само тоалетна по неколку топа а тој со виљушкарот внатре на секој пола саат носеше нова роба.Бидејки кај нас трговците вештачки ги креваа цените овојпат ќе мораат да ги корегираат со Лидл за да претрпат помали загуби сведувајки го на минимум дел од колачот што ќе оди за Германецот.Во секој случај ќе биде весело.
Автоматски споено мислење:
Баш тука ќе им биде тој фамозен тест со кој ќе одат во загуба и која е таа цифра како граница што ќе ја жртвуваат за да се борат против десетина трговци од кои тројца се многу жилави и ќе гледам сеир од страна кој кого ќе изеде на терен.Јас ставам коефициент 1.05 дека Веро,Рамстор и Тинекс први ќе го јадат стапот доколку Лидл почне да работи со загуби.
Нормално дека ќе спуштат бидејќи Лидл ќе ги натера во спротивно драстично ќе им се намали прометот.Пример на пазар има 10 тезги каде што патлиџанот го даваат по 100.Јас отварам своја тезга и ако сакам да ги бутнам тие 10 тезги морам да ставам почетна цена од 80 или нешто пониска за да продадам повеќе од нив а они ако не ја изедначат цената голема е веројатноста да не продадат ништо и да им скапе робата.Не мора да значи дека ке идат со загуба ако им се ниски цените, мислам нас не крадат навелико еве пример редбул секаде е 1евро само кај нас 1,5е и некад на акција ке го пуштат по 67ден а вакви примери има многу така да ке спуштаат цени сите ако сакаат да опстанат а тоа богами нас како потрошувачи ептен ни иде во корист
Тоа може да се случи само на Битпазар каде што полицијата е никој и ништо додека на пазари како Зелен,Буњаковец и Ѓорче тешко.знам дека ова со пазарот и патлиџанот е само пример ама ако направиш такво нешто ќе лапаш тежок ќотек и тоа во рок од неколку часа