Во просек да земеме дека изградбата на 1км автопат чини 1 милион евра, мислам дека километражата би била најмалку десет пати поголема. Не мора да биде изградба на нова инфрструктура, и ревитализација на постоечката е многу подобро од изградбата на било кој музеј или голем дел од спомениците. Приоритети се во прашање.
Далеку од 1 милион по км е .. Удри просек колку е Миладиновци-Штип или Кичево -Охрид. Се фаќа по некои 7-8 милиони.Немора од МК,ќе најдеш на нет и од околниве држави..Уште па ако има тунели,мостови..итн отиде цената над 10 милиони.Пази збориме за модерен автопат со 2+1 лента најмалце 3 слоја асфалт и дебелина 25-30 цм. Автопат што ќе трае најмалце 30 год.
По мое,можеби,т.е. не можеби него сигурно требаше приоритетите да бидат обратни.Прво автопатишта и железница па после ревитализација на СК.


До пред пет шест месеца имаш на Сител најави за изградба на специјални простории за изработка на позитрони за пет скен (не дека ќе биде ова ама ај) а сега наеднаш автопатот е бомбастична вест. Само кај нас го може ова, сите оружја на маса.