Конечно се градат автопати во Македонија!

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefus Corp.
  • Време на започнување Време на започнување
Како прво, проектот уште не е завршен, така да било која сума што е денес актуелна, утре нема да биде. Како второ, јас колку што знам Андрејчо правеше ревизија само на договорите склучувани од општина центар а не на се што е маркирано како скопје 2014. Како трето, не знам од кај му е податокот на андрејчо, ама се дури независен ревизор не ги прегледа сите документи поврзани со проектот (што најверојатно би се случило доколку се промени власта, што изгледа нема да биде за брзо), секоја сума со која ќе излези власта иили опозицијата ќе ја сметам за шпекулација. Доколку по претпоставка би извадиле некоја си аритметичка средина, ако власта тврди дека проектот е 250 милиони, а опозицијата шпекулира со некои 500 милиони, можда вистината е некаде на половина.
Супер тогаш. Јас претпоставувам дека автопатите на Косово чинеле 5 милијарди евра. Додека не се смени власт таму и независен ревизор не го прегледа документите вистината е некаде измеѓу.

:D
 
Не, туку десет пати подобро СК2014 од 25-30 километри автопат. Тоа се бројките за споредба. Другото е спин. Беден.

Може накратко да објасниш зошто мислиш така?[DOUBLEPOST=1394219491][/DOUBLEPOST]
Сините ни тогаш не правеа,а сега АКО се вратат демек ќе ја врателе средната класа која ја уништија.
Кој знае може и мини аеродром во Струмица ќе направат и нов граничен премин и автопат до Петрич.

Така е, само што вака се наметнува труг тек на дискусијата. Точно е дека не направиле, наредниот пат кога ќе прашуваат, прво да одговорат зошто тие не направиле...

Само прашањето е дали ќе беше подобро средствата од СК `14 да се вложат во изградба на нова, или пак ревитализација на постоечката инфраструктура? Не верувам дека СК `14 не прави поатрактивна дестинација за инвеститорите.
 
Муабетов да беше баба машко ќе беше дедо.До вчера слушавме 10 метри канализација како пуштиле во употреба, денес автопати шо ти знам...кога ќе ги видиме реализирани тогаш ок.Исто и како планираниот пат Косел - Св. Наум со рок на почнување 6/2013.

Темава уште лани е отворена пред локалните избори.

А автопат со ограничување 100км/ч ? :vozbud:
screenshot_3-png.76426

screenshot_4-png.76427
 
Последно уредено:
Како му се клизате на Inglorious :D
 
Полека момци, за 10тина години ке видите каква ке биде патната инфрастуктура во Мк. Ова од Тито уште толку ке трае, е тек тогаш ке се вратиме на магариња.
 
Супер тогаш. Јас претпоставувам дека автопатите на Косово чинеле 5 милијарди евра. Додека не се смени власт таму и независен ревизор не го прегледа документите вистината е некаде измеѓу.

:D

Ако веќе го тераш муабетот офтопик, јас немам слушнато некој од опозицијата на косово да има шпекулирано со бројка од 5 милијарди за автопатите, всушност немам слушнато некој воопшто да ја оспорува сумата издвоена за автопати.

И од каде таа фамозна фиксна сума дека 10 милиони се потребни за изградба на 1км автопат?Просечна цена на 1км автопат во Шпанија (членка на ЕУ) е 4 милиони. Извор. Во Канада 6 милиони долари за 4 ленти Извор. Нормално, трасата на автопатот може да доведе да е потребно и 30 милиони по километар, но ако тоа е економски оправдано, зошто да не. И еден километар автопат е економски пооправдано од цело скопје 2014
 
Полека момци, за 10тина години ке видите каква ке биде патната инфрастуктура во Мк. Ова од Тито уште толку ке трае, е тек тогаш ке се вратиме на магариња.
за 10тина години, повторно ќе има тема се градат автопати во Македонија и секои 10-тина години го решаваме истиот проблем
 
Пред точно една година беше најавена реконструкција на делницата Велес-Катланово дека до крајот на 2013 ќе почнат со работа. Еве дојде март месец уште нема ни трага ни глас.

http://ekonomski.mk/2013/03/19/почна-постапката-за-реконструкција-н/


Треба како прво и прво да се срамат да ја објават таа делница дека ќе ја реконструираат. Треба ќутенката да ја направат и да се скријат. Тоа ако личи на автопат, незнам што е полски пат. Кратери на секој чекор, ужас. Додека го завршат од другата страна пак ќе се распадне и се така во круг.
 
Ним тоа им е единствен автопат, кој ги поврза со пристаниште и им беше неопходен. Ние веќе имаме такво поврзување.

Притоа, Косово за тие 117 километри потрошија 700 милиони евра, за другите 55 до Блаце ќе потрошат уште 600 (ако нема некој анекс по пат). Тоа е вкупно 1.300 милиони, или 6 Скопје 2014та.
Па да де, на Косово им беше неопходен автопатот, нас ни беше неопходен проектот Ск2014...
 
Може накратко да објасниш зошто мислиш така?
Не е баш кратка темата, ама ќе пробам.

Ни СК 2014, ни автопатите не се економски проект. За СК 2014 е јасно, нема што да се дискутира тука. Додека пак автопатите се крајно нерентабилни. Тоа го покажуваат и физибилити студиите од Министерството за транспорт и врски, тоа го покажува и пазарот. Неколку пати Македонија распишуваше меѓународни огласи за барање на концесионер што би ги изградил, ама немаше ниту една заинтресирана компанија. Парите што ги ставаме во автопатите на Македонија нема да и се вратат никогаш.

Скопје 2014 е политички проект, ова е социјален. Автопатот единствено ќе им помогне социјално на луѓето од источна Македонија. Ќе стигаат во Скопје за 100-200 денари поефтино. За државата како држава, гледано од чисто економски аспект исто е дали тие 200 денари граѓанинот ќе ги потроши на гориво или за храна. На горивото има и акцизи, па можеби дури и поисплатливо би било.

И да, доколку повторно би биле 2008ма и може да се бира што прво, поефтиниот политички или поскапиот социјален проект, би бил на истиот став. Правилниот избор е прво СК 2014. Автопатите ни одблиску немаше да го постигнат истиот ефект.[DOUBLEPOST=1394228539][/DOUBLEPOST]
Па да де, на Косово им беше неопходен автопатот, нас ни беше неопходен проектот Ск2014...
Дефинирај нас.
 
Епа не можеш да доловиш, нити можеш да бидеш појасен пошто Дубаи знаеме кои се и од што ги имаат парите. Не можеш ни да доловиш ако споредуваш со било која западна земја. На Балканот - да, ама Норвешка, Германија, арапите и сите други не можеш да ги споредуваш со нас.
Пак ја утињаш поентата иако и други дечки се понудија да ти разјаснат што сакав да кажам со споредбата ама тоа е.

Нормално дека немаме пари ко Дубаи/Германија и други но имаме пари да ја дотераме земјава со автопати,болници и се останато што фали и што е најнеопходно ама лошо се менаџира со тоа што го иаме, џабе се фураат со тоа што имаат факултети завршено сите од таму.
Во 2014та година срамота е да се величиш и маваш во гради со тоа што ќе правиш автопат и крај на муабетот.

Е сега ако на вас ви претставува задоволство тоа што во 2014та од народот се бара да е задоволен и среќен бидејќи му прават автопат тогаш не сте ништо поразлични од нив и не заслужувате подобро.
 
Муабетов да беше баба машко ќе беше дедо.До вчера слушавме 10 метри канализација како пуштиле во употреба, денес автопати шо ти знам...кога ќе ги видиме реализирани тогаш ок.Исто и како планираниот пат Косел - Св. Наум со рок на почнување 6/2013.

Темава уште лани е отворена пред локалните избори.

А автопат со ограничување 100км/ч ? :vozbud:
screenshot_3-png.76426

screenshot_4-png.76427

Во патното инженерство се користат повеќе типови на брзини, сметковната брзина се разликува од експлоатационата т.е сообраќајната брзина. Истата претставува долен праг, т.е усвоена теоретска вредност на брзината, која служи за пресметка на техничко-геометриските к-ки на дадена патна сообраќајница, во исклучително комплексни теренски услови (конфигурација на терен).
Или, ако на одреден отсек од трасата се јават исклучително комплексни услови, како голема висинска разлика, карпеста структура...од аспект на COBA или анализа на трошоци и добивки, тоа е минималната брзина за која може да се премсетуваат техничко-експлоатационите к-ки на дадената сообраќајница.

Имаш коловозна лента со вкупна ширина од 9,5м по правец, однсосно две сообраќајни ленти по 3,5м и една лента за застанување од 2,5м...кои се димензиите на постојните автопати?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom