Конечно се градат автопати во Македонија!

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefus Corp.
  • Време на започнување Време на започнување
Во просек да земеме дека изградбата на 1км автопат чини 1 милион евра, мислам дека километражата би била најмалку десет пати поголема. Не мора да биде изградба на нова инфрструктура, и ревитализација на постоечката е многу подобро од изградбата на било кој музеј или голем дел од спомениците. Приоритети се во прашање.

Далеку од 1 милион по км е .. Удри просек колку е Миладиновци-Штип или Кичево -Охрид. Се фаќа по некои 7-8 милиони.Немора од МК,ќе најдеш на нет и од околниве држави..Уште па ако има тунели,мостови..итн отиде цената над 10 милиони.Пази збориме за модерен автопат со 2+1 лента најмалце 3 слоја асфалт и дебелина 25-30 цм. Автопат што ќе трае најмалце 30 год.
По мое,можеби,т.е. не можеби него сигурно требаше приоритетите да бидат обратни.Прво автопатишта и железница па после ревитализација на СК.
 
Далеку од 1 милион по км е .. Удри просек колку е Миладиновци-Штип или Кичево -Охрид. Се фаќа по некои 7-8 милиони.Немора од МК,ќе најдеш на нет и од околниве држави..Уште па ако има тунели,мостови..итн отиде цената над 10 милиони.Пази збориме за модерен автопат со 2+1 лента најмалце 3 слоја асфалт и дебелина 25-30 цм. Автопат што ќе трае најмалце 30 год.
По мое,можеби,т.е. не можеби него сигурно требаше приоритетите да бидат обратни.Прво автопатишта и железница па после ревитализација на СК.
Три слоја? Вака нешто:

http://a1on.mk/wordpress/archives/294624
 
Далеку од 1 милион по км е .. Удри просек колку е Миладиновци-Штип или Кичево -Охрид. Се фаќа по некои 7-8 милиони.Немора од МК,ќе најдеш на нет и од околниве држави..Уште па ако има тунели,мостови..итн отиде цената над 10 милиони.Пази збориме за модерен автопат со 2+1 лента најмалце 3 слоја асфалт и дебелина 25-30 цм. Автопат што ќе трае најмалце 30 год.
По мое,можеби,т.е. не можеби него сигурно требаше приоритетите да бидат обратни.Прво автопатишта и железница па после ревитализација на СК.

Цената зависи од многу фактори, значи автопатот е највисок ранг на патна сообраќајница, додека проектните параметри се пропишани со правилник, нема тука што да се дискутира. Ако се работи за рамничарски предел, може да изнесува цената и помалку од 1мил по км, се зависи од трасата, и конфигурацијата на теренот т.е релјефот. Карикирав со сумата, нема просечен референен износ за овој тип на проекти без предифинирана траса, но сигурно нема да пробиваме тунел низ некој планински масив па да одиме со толку високи износи. Во секој случај со 70% средствата од СК `14 можеше да се направи ревитализација на постоечката патна и/или железничка инфраструктура.На овие приоритети мислев, во никој случај на СК, затоа што тука е и енергетискиот сектор. Продуктивни vs непродуктивни трошоци.
 
Озбилен си? Дубаи ги спомнуваш на темата и што граделе они? :facepalm:
Чисто да доловам колку е напред отиден светот и дека додека у светот се праат чудесии нашите тука се фураат со градење на мочан автопат.
Се надевам дека бев појасен сега.
 
За стабилна куќа треба едно 70см,па така и за автопатите.Со дебелина од 25-30 ќе слушаме само "забрани за товарни возила над 2.5 тона"..А колку квалитетно градат овде шта да ти причам.
Шансата ја гледам во кинезите,иначе нашиве на своја глава да беа 10см тамам ќе им беше.

Француски експерти барале 1.7-1.9 милиони по км,нашиве 4милиони.;)
 
Чисто да доловам колку е напред отиден светот и дека додека у светот се праат чудесии нашите тука се фураат со градење на мочан автопат.
Се надевам дека бев појасен сега.

Епа не можеш да доловиш, нити можеш да бидеш појасен пошто Дубаи знаеме кои се и од што ги имаат парите. Не можеш ни да доловиш ако споредуваш со било која западна земја. На Балканот - да, ама Норвешка, Германија, арапите и сите други не можеш да ги споредуваш со нас.
 
На Балканот - да

Едно Косово за неколку години самостојност изгради стотици километри автопатишта.
Ама затоа не почнаа со Приштина2014.
 
Епа не можеш да доловиш, нити можеш да бидеш појасен пошто Дубаи знаеме кои се и од што ги имаат парите. Не можеш ни да доловиш ако споредуваш со било која западна земја. На Балканот - да, ама Норвешка, Германија, арапите и сите други не можеш да ги споредуваш со нас.
Дечкото сака да ти каже, луѓето се качија на месечина, а ние уште вода од бунар пиеме
 
Луѓето имаат нафта и си го прчат, ако сакаат и на Марс ќе отидат
 
Едно Косово за неколку години самостојност изгради стотици километри автопатишта.
Ама затоа не почнаа со Приштина2014.
Милијарди километри изградија. :D

Косово изгради само еден единствен автопат од Приштина кон Тирана, за кој Косово потроши 700 милиони евра, а Албанија една милијарда.
 
Луѓето имаат нафта и си го прчат, ако сакаат и на Марс ќе отидат
Автопат е најнормална работа и значи поврзување на населените места заради поголема мобилност на работната сила. За волја на вистината ние сме декларирани како пазарно општество, реалноста е што сме застанати некаде после турско. Разбирам да сме во 1920-тите години, кога луѓето патувале со денови од еден до друг град и ова да биде сензационална вест, ама денес.
Дечкото сака да ти укаже дека се фалиме како оние од Дубаи за основна работа. Дали кога ти ќе ставиш нова чешма/туш/казанче дома одиш по комшиите, викаш дувачки оркестар?
 
Па дека казанчето кошта 200 милиони... не баш
 
Косово изгради само еден единствен автопат од Приштина кон Тирана, за кој Косово потроши 700 милиони евра, а Албанија една милијарда.

Тој пат е 117км, повеќе од што ние имаме изградено за 20 и кусур години. Плус започнати си 66км од Приштина накај наша граница.
 
Срамота е уште топ тема да е изградба на автопат, џабе се пените вие што го браните насловов :) До пред пет шест месеца имаш на Сител најави за изградба на специјални простории за изработка на позитрони за пет скен (не дека ќе биде ова ама ај) а сега наеднаш автопатот е бомбастична вест. Само кај нас го може ова, сите оружја на маса.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom