Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата D_NazGUL
  • Време на започнување Време на започнување
Не знам колку е тоа доволно долго 17-18 години во споредба со другите кои се присутни по 40-50 години на пазараот на просторите на бившите YU републики.Единствена предност на Јапонските возила е тоа што доаѓааат произврдени во Јапонија.Тоа е голема предност бидејќи само тие произведуваат ист квалитет за сите пазари(барем до сега)
Кога пак би купувал европски нов автомобил би отишол по него од матичната земја.А за расипување сите се расипуваат,ниеден автомобил не останал имун.

Јапонските возила гарантирам дека се преку 20 години присутни на пазарот, уствари многу повеќе од 20 години јапонските возила се присутни на нашиве простори.
Сите возила се расипуваат, точно е тоа ... ама разликата е во тоа што некои автомобили почнуваат порано да се расипуваат, а некои покасно ;)
 
Јапонските возила се преку 20 години присутни на пазарот
Морски возеше Мазда во Скопје 1970 год.
Значи пред 41 год.
 
Превземено од Кајгана

Значи кога се однесува за коли - на бабо Швабо му верувам 100%. Секогаш кога читам ваква тема ми иде она вицот:
Прашал некој човек автомеханичар: Мајтсторе повеќе се разбираш од мене, дај посоветувајме што кола да си купам. Механичаров му враќа: Види вака, во модели многу не се разбирам, ама едно знам - отвори хаубата и ако пишува нешто wasser - ЗЕМАЈ.

Шала на страна, според тоа што вака од нога го прегледав гледам дека освен Порше, источњациве котираат многу високо т.е. Тојота, хјундаи, Субару, Хонда. ТУВ годишно врти минимум 7.000.000 коли така да бројкиве се за верување.

Прашањето ми е дали би се воделе по ваква некоја статистика при купување на старо возило или не?

Еве јас на пример и покрај оваквата статистика сепак би идел на нешто германско (VW) и тоа дизел. Голема улога ми играат пи купувањето на стара кола цената на деловите и колку квалитетни сервиси има кај нас во Македонија. За германциве знам барем 4 добри сервиси (без Порше салонот) бидејки возев Кеди и ги прошетав сите и знам дека работат квалитетно.

п.с. еве малку побарав на нет па ја најдов и целата листа

Со самото тоа што си ги прошетал сите сервиси се гледа колку германските возила се квалитетни :icon_lol:
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 11:18 ---
Да има делови за јапонските коли како за германските кај нас, сите че воза јапонски коли ...

Немаш потреба од толку делови за јапонските, едноставно не се расипуваат ;)
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 11:26 ---
Не се,ама тие се европски производители,а овие се јапонски и не се многу застапени во европа.

Излези малку од Македонија и ќе видиш дека јапонските се насекаде (во Грција мислам дека се и повеќе од германските)...
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 11:37 ---
Претежно нови се на пазарот,ама кога ќе поостари и почне да се расипува тогаш треба џебот да тие без дно.Ракета за лев и десен жмигавец за сузуки свифт на времето беше 15-16000 денари,сега не знам,може е 10-15% помала.Истата ракета за цитроен/пежо е 3-4000 денари.Колку е исплатливо јапонско возоло?
Не е точно дека се нови на пазарот, имаш Тојоти и Нисани што се од 70тите години и сеуште се возат.


И за крај, никој не ги спомнува француските возила... Пежо и Цитроен имаат далеку поквалитетни мотори од германските (освен Мерцедес), TDI на VW е :гомце: спрема HDI на PSA... За комфорт да не збораме...
 
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.

ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?
 
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.

ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?

Е да можда, ама пасатот беше два пати послап од лагуната ... второ тогашните дизел мотори на рено многу заостануваа технолошки во споредба со германските.
Споредбата на лагуна и пасат со "сиромашката" 206 е глупа ...
 
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.

ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?

Па се имам возено во Пежо 607 2.2ХДИ и во Пасат 1.9ТДИ од 2002 година... Пежото беше ко спејс шатл спрема Пасатот. Во лагуна од средината на 2000 се немам возено, ама сум сигурен дека и во неа е подобра вожњата.

П.С. БМВ се тие што ги добија моторите од ПСА од нивната соработка :icon_lol:
 
Е да можда, ама пасатот беше два пати послап од лагуната ... второ тогашните дизел мотори на рено многу заостануваа технолошки во споредба со германските.
Споредбата на лагуна и пасат со "сиромашката" 206 е глупа ...
Да не е Лагуната со 220 КС? Како и да е, поентата е што целата кола вибрира, и тоа кај модел што е една генерација “помодерен“. Не е тоа само до моторот. Истото се чувствува и кај 206-ката.
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 13:54 ---
П.С. БМВ се тие што ги добија моторите од ПСА од нивната соработка :icon_lol:
Ма немој, да не ги развија ПСА тие мотори сами?
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 14:00 ---
Па се имам возено во Пежо 607 2.2ХДИ и во Пасат 1.9ТДИ од 2002 година... Пежото беше ко спејс шатл спрема Пасатот.
Во која смисла? Која верзија? 607-ца имаш и за 50.000 евра, во зависност од мотор и опрема.
 
.
ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?
Нема што.Првтпат слушам ваква глупост.А за форд дека вградува дизел мотори од PSA тоа е докажано.Дизелашот на PSA e HDI,а кај форд се вградува како TDCi.Дизелашите на PSA може да се каже дека се поиздржливи и подобри од тие на BMW.
 
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 13:54 ---
Ма немој, да не ги развија ПСА тие мотори сами?
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 14:00 ---
Во која смисла? Која верзија? 607-ца имаш и за 50.000 евра, во зависност од мотор и опрема.

Па ти напишав, 607ката беше 2.2 ХДИ, додатната опрема беше слична, Пежото имаше климатроник што нема врска со самиот впечаток од вожњата - едноставно Пасатот изгледаше ко „тенеќе“ спрема 607-ката во секоја смисла. :P
HDI моторите се на PSA групацијата, Ford и мислам Volvo ги тестираа и користеа, а BMW ги вградуваа во некои од возилата од нивната групација. BMW никогаш немал добар дизел мотор од сопствено производство.
 
Нема што.Првтпат слушам ваква глупост.А за форд дека вградува дизел мотори од PSA тоа е докажано.Дизелашот на PSA e HDI,а кај форд се вградува како TDCi.Дизелашите на PSA може да се каже дека се поиздржливи и подобри од тие на BMW.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
 
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.
WV vs Renault(Француз)споредуваш за амортизација.Ај ти се молам не пишувај глупости Било кој WV има амортизација тиква.Франциските возила имаат најдобра амортизација тоа е докажано.Најмалиот брат има пасат од 2007 кога поминувам кај илинден касарната накај Александар палас мислам дека ќе ми се одлепат бубрезите од амортизацијата,исто е и со моето бмв,а еднаш кога се возевме со службената ксантиа,поминувавме кај касарната илинден накај Александар палас нерамнините не се ни осетија и дури и брат ми се изненади од амортизацијата.
Стално го возам тој пат и имам приметено дека само и само германски возила бегаат на средната лента,бидејќи имаат добра амортизација
 
Па ти напишав, 607ката беше 2.2 ХДИ, додатната опрема беше слична, Пежото имаше климатроник што нема врска со самиот впечаток од вожњата - едноставно Пасатот изгледаше ко „тенеќе“ спрема 607-ката во секоја смисла. :P
HDI моторите се на PSA групацијата, Ford и мислам Volvo ги тестираа и користеа, а BMW ги вградуваа во некои од возилата од нивната групација. BMW никогаш немал добар дизел мотор од сопствено производство.
:vozbud:
http://www.thedieseldriver.com/2010/06/bmw-diesel-gets-international-engine-of-the-year-award/
http://www.bmwblog.com/2011/05/18/2011-“engine-of-the-year-award”-four-titles-for-the-bmw-group/
...

И 607цата е дизајнирана да биде класа погоре од Пасатот. Тоа е кола во која се возат државници (додуша само француски). Треба да правиш споредба со 407цата.
 
Каква бре амортизација. Јас ти викам дека колата се тресе (претерано, во споредба со стариот ТДИ Пасат) од работата на моторот. Тоа не е проблем на амортизацијата, не е ни проблем на самиот мотор - колку сака нека е добар.
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 19:58 ---
Да заедничка соработка ама за да продаваат на трети зашто БМВ нема дизели со мала заватнина
Не е тоа дизел, туку мал турбо-бензинец.
 
Француските коли имаат добри мотори, бензинци, а посебно дизелаши, интересен надворешен дизајн (кај некои и внатрешен), добра анортизација, и - тоа е тоа, зата се таму каде што се: зад германските, а овие за корејските и јапонските, па и чешките.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom