Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата D_NazGUL
  • Време на започнување Време на започнување
Француските коли имаат добри мотори, бензинци, а посебно дизелаши, интересен надворешен дизајн (кај некои и внатрешен), добра анортизација, и - тоа е тоа, зата се таму каде што се: зад германските, а овие за корејските и јапонските, па и чешките.
кога сме веке кај француските... да ги спомнеме и шведските, кои уствари имаат мотори од француските... се разбира, се ова до 2008-ма кога едноставно сааб се продаде на незнам кој беше а волво на форд... инаку ако дискутираме за нај издржливо половно возило (како половно нели, некој го купил ново, му се изнавозел и го продал, сега ти го купуваш и сакаш што поевтино да пројдеш со сервиси пошто немаш пари за ново)... според мене е волво.. МАГАРЕ, КАМИЛА, КОЊ, КАМЕН... незнам уште кој епитет да му го додадам... едноставно не се расипува. шведски челик и дизајн, со фабрички рол бар, прецизно изработен од нај јакоит челик... пример е дека као ти прокрцка зглоб, можеш уште нај малку 50.000 да тераш... а на споменатите и толку испофалени гоЉфови, нека ти прокрцка и имаш уште 2-3.000 пред да ти се откачи од тркало...
 
кога сме веке кај француските... да ги спомнеме и шведските, кои уствари имаат мотори од француските... се разбира, се ова до 2008-ма кога едноставно сааб се продаде на незнам кој беше а волво на форд... инаку ако дискутираме за нај издржливо половно возило (како половно нели, некој го купил ново, му се изнавозел и го продал, сега ти го купуваш и сакаш што поевтино да пројдеш со сервиси пошто немаш пари за ново)... според мене е волво.. МАГАРЕ, КАМИЛА, КОЊ, КАМЕН... незнам уште кој епитет да му го додадам... едноставно не се расипува. шведски челик и дизајн, со фабрички рол бар, прецизно изработен од нај јакоит челик... пример е дека као ти прокрцка зглоб, можеш уште нај малку 50.000 да тераш... а на споменатите и толку испофалени гоЉфови, нека ти прокрцка и имаш уште 2-3.000 пред да ти се откачи од тркало...
Сет Ламела за Волво 40С - 240 евра
За замена ми побараа од 2500-4000 денари за работна рака
 
WV vs Renault(Француз)споредуваш за амортизација.Ај ти се молам не пишувај глупости Било кој WV има амортизација тиква.Франциските возила имаат најдобра амортизација тоа е докажано.Најмалиот брат има пасат од 2007 кога поминувам кај илинден касарната накај Александар палас мислам дека ќе ми се одлепат бубрезите од амортизацијата,исто е и со моето бмв,а еднаш кога се возевме со службената ксантиа,поминувавме кај касарната илинден накај Александар палас нерамнините не се ни осетија и дури и брат ми се изненади од амортизацијата.
Стално го возам тој пат и имам приметено дека само и само германски возила бегаат на средната лента,бидејќи имаат добра амортизација
Се зависи од стилот на возење. Ако си по спортското возење сигурно ке ти биде подобра покрута вожња а со тоа добиваш поголема стабилност (не значи дека нечини амортизацијата). Е сеа VW повеќе иде на покрута суспензија ама затоа во кривини е како картинг можеш од секоја ситуација да ја извадиш колата и како сакаш да си играш. Додека пежото е нешто измеѓу има добра управливост ама кога ке си почнеш малце повеќе да си играш почнуваат проблеми и тешко се враќа. Иначе кога сме кај пежо незнам дали си возел 106 Rallye или GTI (иста суспензија имаат) возењето во нив ти е вадење камен од бубрег ама затоа глеј го клипчево и ке видиш тоа чудо што прави.
 
Француските коли имаат добри мотори, бензинци, а посебно дизелаши, интересен надворешен дизајн (кај некои и внатрешен), добра анортизација, и - тоа е тоа, зата се таму каде што се: зад германските, а овие за корејските и јапонските, па и чешките.

Па шо ти треба повеќе од тоа :P...

На француските коли им нема конкуренција за иновативен надворешен и внатрешен изглед (кое сепак е прашање на вкус - за мене се најдобри,), немаат промашено ниту бензински ниту дизел мотори, елегантна и комотна вожња.
На „жабарските“ коли им нема конкуренција за брзи коли, спортски карактеристики и стилски изглед...
На јапонските коли им нема конкуренција за квалитет - едноставно не се расипуваат :icon_lol:
Шведските коли, Волво, се нејпознати за безбедност на патниците и пешаците...

Е, германските коли се просечни, не се најдобри во ништо :vozbud:
 
ImageHandler.ashx


Оваа ја бендисав

КУПЕНОООООО :vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
 
Француските коли имаат добри мотори, бензинци, а посебно дизелаши, интересен надворешен дизајн (кај некои и внатрешен), добра анортизација, и - тоа е тоа, зата се таму каде што се: зад германските, а овие за корејските и јапонските, па и чешките.
Германските коли се тркалаат на стара слава,бројот се повеќе им се намалува од причини што луѓето се повеќе се префрлаат на француски,а тие што возеле фрнцуски во последно време богами се повеќе типуваат на јапонски автомобили.
--- надополнето: 3 јануари 2012 во 21:07 ---
Се зависи од стилот на возење. Ако си по спортското возење сигурно ке ти биде подобра покрута вожња а со тоа добиваш поголема стабилност (не значи дека нечини амортизацијата). Е сеа VW повеќе иде на покрута суспензија ама затоа во кривини е како картинг можеш од секоја ситуација да ја извадиш колата и како сакаш да си играш. Додека пежото е нешто измеѓу има добра управливост ама кога ке си почнеш малце повеќе да си играш почнуваат проблеми и тешко се враќа. Иначе кога сме кај пежо незнам дали си возел 106 Rallye или GTI (иста суспензија имаат) возењето во нив ти е вадење камен од бубрег ама затоа глеј го клипчево и ке видиш тоа чудо што прави.
Од секој автомобил 100% се вадат спортските перфоманси.Во повеѓето случаи проблемот е во шоферот,не во колата.Треба доста искуство,знаење и најважно осет и многу многу добар рефлекс.Треба да си роден за тоа(неоткриен талент)
--- надополнето: 3 јануари 2012 во 21:16 ---
КУПЕНОООООО :vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
Ај честито (y)
 
Од секој автомобил 100% се вадат спортските перфоманси.Во повеѓето случаи проблемот е во шоферот,не во колата.Треба доста искуство,знаење и најважно осет и многу многу добар рефлекс.Треба да си роден за тоа(неоткриен талент)
Муабетот е друг со потврда суспензија како на VW се добива поголема управливост и стабилност (не значи дека не чини амортизацијата како што наведе погоре). А со што помека суспензија се повеќе и повеќе губиш во управливост затоа добиваш комоција на нерамнини. Значи се на се неможеш да генерализиаш оваа суспензија не чини таа чини се си има свои предности и мани.
 
Муабетот е друг со потврда суспензија како на VW се добива поголема управливост и стабилност (не значи дека не чини амортизацијата како што наведе погоре). А со што помека суспензија се повеќе и повеќе губиш во управливост затоа добиваш комоција на нерамнини. Значи се на се неможеш да генерализиаш оваа суспензија не чини таа чини се си има свои предности и мани.
Кај поновите модели тоа е решено со Sport drive покрута амортизација и колата збеснува.
 
Па шо ти треба повеќе од тоа :P...

На француските коли им нема конкуренција за иновативен надворешен и внатрешен изглед (кое сепак е прашање на вкус - за мене се најдобри,), немаат промашено ниту бензински ниту дизел мотори, елегантна и комотна вожња.
На „жабарските“ коли им нема конкуренција за брзи коли, спортски карактеристики и стилски изглед...
На јапонските коли им нема конкуренција за квалитет - едноставно не се расипуваат :icon_lol:
Шведските коли, Волво, се нејпознати за безбедност на патниците и пешаците...

Е, германските коли се просечни, не се најдобри во ништо :vozbud:

A се најпродавани..тоа неможам да го сватам.
--- надополнето: 3 јануари 2012 во 22:08 ---
Благодарам пријателе УШТЕ поубаво да си купиш.

Што пари ја зема ако не е тајна .(y) А3 ли е ова ?
 
А3 2002, 165000км, 1.9тди 100кс, аутоматик, 6450Еу.

Овој мотор 1.9 тди одлично се покажа, многу добар избор си направил, а и 1.9 тди е како измислен за чипување.
Размисли да го чипуваш, ќе добиеш околу 35 - 40 коњи повеќе и има да лета :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom