Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
и нашето Ивеко има исто поминато...а тоа дека е побрзо од Скании 420 итн, сам се лажеш ти...можеби е побрз од 113-320/360, МАН 362, ДАФ 360 АТИ кои се слични со него по снага.

П.С: Се извинувам ако има повеќе одговори, интернетот ме мајтапи нешто

Дали некогаш си проверил колку кубика има моторот од SCANIA-ta а колку од ?
IVECO-to со мотор од 560 коња има мотор од 13 Литра а SCANIA-ta има мотор од 16 Литра, што мислиш сега, кој има појак мотор?
Мое мислење е дека IVECO-to со 360 коња ќе ја посере на SCANIA-ta од 420 коња?

Да не раскажуваме прикаски напразно во стилот „на кого му е поголем“, најпосле секој од дискутантите ина свој вкус а како што ми изгледа ниеден од нив нема професионално „Ц“ или „Е“ возачко искуство. Јас иако ги имам спомнатите категории, ретко сум ги возел што сметам дека е какво-такво, сепак некакво искуство. Сепак, ако зборуваме за вкус, најсиле впечаток до сега ми оставило ова:
renault_magnum%20006.jpg

3733233915_8779cba8c0.jpg

183.jpg

А еве каква му е кабината која имав чест и огромно задоволство да ја испробам возејки речиси 2000 км во нејзе
DSC-0368.jpg

magnum_1a.jpg

series60.jpg

Што се однесува до овој камион можам да ти кажам дека освен кабината надворешно во него нема ништо посебно!
Кабината не му е многу функционална, доколку си повисок од 185 центиметри нема шанси да се исправиш внатре, самата тежина на возилото е многу голема така да не можеш да го користиш за интернационален транспорт заради бруто тежината, на секоја вага ќе плаќаш казни доколку си потешко товарен.
Добро е тоа што конечно го сменија нивниот мотор и почнаа да употребуваат мотори од VOLVO па сега на нагорниците можаат да му конкурираат на секој камион а не како порано уште кога ќе ја видеше угорницата му се тресеа клечките и едвај излегуваше нагоре, со MERCEDES-ot беа последни и најбавни!
 
Дали некогаш си проверил колку кубика има моторот од SCANIA-ta а колку од ?
IVECO-to со мотор од 560 коња има мотор од 13 Литра а SCANIA-ta има мотор од 16 Литра, што мислиш сега, кој има појак мотор?
Мое мислење е дека IVECO-to со 360 коња ќе ја посере на SCANIA-ta од 420 коња?

13-литарски мотор има Стралисот 560, а исто има и ТурбоСтар 190.36(можеби и малку повеќе од 13). Споредбата мислам дека беше баш меѓу ТурбоСтар и некоја понова Сканија (бидејќи дајц ја спомна Сканијата на Шедоу...значи Р420)
 
и нашето Ивеко има исто поминато...а тоа дека е побрзо од Скании 420 итн, сам се лажеш ти...можеби е побрз од 113-320/360, МАН 362, ДАФ 360 АТИ кои се слични со него по снага.

П.С: Се извинувам ако има повеќе одговори, интернетот ме мајтапи нешто

ti ako si se vozel so ivekoto( a nz so iveko imas) nema da zboris vaka. Koga ke vidis so svoi oci togas zbori, ja sum videl i kazuvam.

--- надополнето ---

не дека е јака Сканијава, ама за пример ...
haha eve ti
 
ti ako si se vozel so ivekoto( a nz so iveko imas) nema da zboris vaka. Koga ke vidis so svoi oci togas zbori, ja sum videl i kazuvam.

--- надополнето ---


haha eve ti

1. Сум се возел и затоа кажувам, само споредбата незнам дали беше за влекач vs влекач или комплет+ товарени кој е побрз

2. Линков беше за да видиме како заглави и одвај излезе..или за да го слушнеме одличниот звук на В8 машината??
 
кога сме кај убавина на камиони:



--- надополнето ---

527114768_82c064e160.jpg

Боже по колку нафта трошат овие.Сигурно првата прикулка му служи за складирање нафта.

aj погледнете го клипов:

 
13-литарски мотор има Стралисот 560, а исто има и ТурбоСтар 190.36(можеби и малку повеќе од 13). Споредбата мислам дека беше баш меѓу ТурбоСтар и некоја понова Сканија (бидејќи дајц ја спомна Сканијата на Шедоу...значи Р420)


Ивекото 360ка има мотор над 14 литра/ 14.000 кубика... и шо сака дајц,го рамна со сканија Р420 со 11705 кубика?... дојди рамнај го со В8 машина од сканија... :-)

Иле друже,неможеш да му докажеш,џабе се трудиш... :-)

--- надополнето ---

Дали некогаш си проверил колку кубика има моторот од SCANIA-ta а колку од ?
IVECO-to со мотор од 560 коња има мотор од 13 Литра а SCANIA-ta има мотор од 16 Литра, што мислиш сега, кој има појак мотор?
Мое мислење е дека IVECO-to со 360 коња ќе ја посере на SCANIA-ta од 420 коња?

Зашто Ивеко,порано на 14.000 кубика ваделе 360коња,а сега вадат 560коња на 13.000 кубика???

Сканија Р420 е точно 11.705 кубика...
а Ивеко 190.36 има над 14.000 кубика... треба да се види
 
Ивекото 360ка има мотор над 14 литра/ 14.000 кубика... и шо сака дајц,го рамна со сканија Р420 со 11705 кубика?... дојди рамнај го со В8 машина од сканија... :-)

Иле друже,неможеш да му докажеш,џабе се трудиш... :-)

--- надополнето ---



Зашто Ивеко,порано на 14.000 кубика ваделе 360коња,а сега вадат 560коња на 13.000 кубика???

Сканија Р420 е точно 11.705 кубика...
а Ивеко 190.36 има над 14.000 кубика... треба да се види


Pa znaci po tvojata glupa logika Iveco 190.36 e pojako od cube 560 sto nema teoretski sansi
 
Pa znaci po tvojata glupa logika Iveco 190.36 e pojako od cube 560 sto nema teoretski sansi

Мојата логика вели дека: Ивеко се обратно пропорционални... на мала кубикажа вадат голема коњажа,и обратно...

ШТЕТА што и во односот цена/перформанси не се обратно пропорционални... таму си држат права пропорција...
 
Дали некогаш си проверил колку кубика има моторот од SCANIA-ta а колку од ?
IVECO-to со мотор од 560 коња има мотор од 13 Литра а SCANIA-ta има мотор од 16 Литра, што мислиш сега, кој има појак мотор?
Мое мислење е дека IVECO-to со 360 коња ќе ја посере на SCANIA-ta од 420 коња?



Што се однесува до овој камион можам да ти кажам дека освен кабината надворешно во него нема ништо посебно!
Кабината не му е многу функционална, доколку си повисок од 185 центиметри нема шанси да се исправиш внатре, самата тежина на возилото е многу голема така да не можеш да го користиш за интернационален транспорт заради бруто тежината, на секоја вага ќе плаќаш казни доколку си потешко товарен.
Добро е тоа што конечно го сменија нивниот мотор и почнаа да употребуваат мотори од VOLVO па сега на нагорниците можаат да му конкурираат на секој камион а не како порано уште кога ќе ја видеше угорницата му се тресеа клечките и едвај излегуваше нагоре, со MERCEDES-ot беа последни и најбавни!

Visok sum tocno 180cm i bez nikakov problem bukvalno setav niz kabinata, a nad glavata imase prostor uste poprilicno. A kabanita e kompletno funkcionalna inaku, bukvalno site komandi se pri raka, voopsto ne se cuvstvuva nikakov napor za bilo koja funkcija, a onie recisi 2000 km koi gi spomnav ne gi pocuvstvuvav deka sum gi minal. Za tezinata i vaganjeto ne mozam da zboruvam bidejki od Germanija do ovde go donesov samo vlekacot, bez zakacena prikolka.
 
Jelcz-415 eve go za ovoj kamion nemam zborovi

--- надополнето ---

Pnevmatski taka funkcioniraat

--- надополнето ---

pnevmatski kocnici

--- надополнето ---

Izvini prijatelce sto se mesam ako 143m ne e jaka Scania...:pos2::pos2:
 
[/COLOR]Izvini prijatelce sto se mesam ako 143m ne e jaka Scania...:pos2::pos2:

ова мене ли ми се мешаш за линкот што го ставив?! намерно пишав дека не е јака, иначе види кога ќе го отвориш клипот има околу други, да видиш како се понаша на стаза

btw..143м (Стримлајн) највеќе ја поштувам од Сканиите



еве и од мене едно Уралче
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom