Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
527114768_82c064e160.jpg

Боже по колку нафта трошат овие.Сигурно првата прикулка му служи за складирање нафта.
 
Боже по колку нафта трошат овие.Сигурно првата прикулка му служи за складирање нафта.
хаха рачунај дека е 2 пати подолг од обичен влекач што логично е да троши барем 1.5 до 2 пати повеќе гориво. Заштедата и исплатливоста е во плаќањето на возачи и одржувањето на возилото.
 
да си жив и здрав... затоа ја побарав релацијата, а не километражата и паушални одговори од 25 до 27 литри на 100... може да појде и до 35 литри на 100

Со 7т роба мислам оти нема шанса до 35 литри да потроши (ако гледаш моментална потрошувачка на среде угорница може и до 105 литри да отиде), а ако се вози како што треба, да не се „брка“ камионот и возачот да не ти шмука од резервоарот сигурно нема да потроши повеќе од 30л/100км
 
За потрошњата влијаат повеќе фактори... кубикажа/коњажа/возач/угорници/старост/спремност на камионот/менувач-автоматик/рачен и сл....

најоптимална потрошувачка земете 28л мислам... +- 2л... а ако го газиш на угорници,со 24тона тера и над 34л/100км... зависи и од шоферот...

Вчера се вратив,од Италија до Скопје... По пат и на граници,забележав дека владее триото- Волво,Сканија,Даф... 90% од камионите беа од овие 3 марки... се знае :-)

Scania-KING OF THE ROAD :-)
 
сите овие на маск америчкиот може да му се фатат за “ауспухот“ :)
 
Здраво на сите имам едно прашање може е :oftopic:, неможев да најдам по добра тема за прашањево...
Значи ме интересира каде во Скопје има дизел сервис поточно ми треба некој да ми наштелува притисок на дизни.
 
Здраво на сите имам едно прашање може е :oftopic:, неможев да најдам по добра тема за прашањево...
Значи ме интересира каде во Скопје има дизел сервис поточно ми треба некој да ми наштелува притисок на дизни.


за камион? ил за кола? за камион незнам, ама за на кола тоа не се штелова бог зне колку. ако ти се дизните у аут, ке си купиш нови. а знам дека имаат некое штеловање со федерот, им се подместуваат шајбнички за да стиска повеке федерот. е тоа може само бишиста. значи
1. идаш кај твојот локал мајстор да ти ги извади дизните
2. ги носиш кај бошист да ги штелова (му нагласуваш која кола со кој мотор е за да си знае како)
3. ги враќаш кај твојот локал мајстор на монтажа


инаку, бошист ако бараш можам да ти посочам еден кој не е баш евтин, ама тоа што ке го направи направено е:

се вика стојче, во влае е. кога идеш од град и доагаш кај пешачкиот пролаз влајко, ке завртиш на семафорот десно и одма лево. ке продолжиш уште околу 300 метри и од десна страна ке видиш една голема кука со сив алуминиум од напред. има и табла ДИЗЕЛ СЕРВИС стојче. а и да не се снајдеш прашај ги тие на бензинската на мак петрол сигурно го знаат или некој пешак во моментот што проага... стојче е прв бошист во македонија, ретко кој не го знае од оние што се бавтале со дизели. а и таа му е прва локација за сервис како што знам јас... на времето тоа беше шупа една, па гаража, па мало кукаре па сега е куќештија
 
Да треба да се наштелува федерот, иначе се работи за едно клипен дизел мотор 18кс не работеше како што треба т.е многу `лупаше` обично тоа се случува поради не наштелувана дизна или луфта на клипњача.......во мојот случај дизната беше затната имаше внатре нечистотија од горивото зашто нема филтер. И ја расклопив скроз дизната ја исчистив, сеа само да се наштелува.......ај да не должам многу, знам постов не е за темава

Сепак фала за одговор ке го посетам стојче некој ден

:oeoeoe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom