Каков е интернетот на Телекабел, Теленет...

  • Креатор на темата Креатор на темата Net_Boy
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
СКОПЈЕ:
Секретарки
02/6121-609
02/6121-611
Техничка Поддршка СКОПЈЕ
02/6121-612

ШТИП:
Секретарки
032/612-609
032/612-610
Техничка Поддршка ШТИП
032/612-612

Свети Николе
Секретарки
032/440-609

СТРУМИЦА:
Секретарки
034/344-609

БИТОЛА
Техничка Поддршка БИТОЛА
047/227-331

Ете да не се жалите :smir:
 
СКОПЈЕ:
Секретарки
02/6121-609
02/6121-611
Техничка Поддршка СКОПЈЕ
02/6121-612

ШТИП:
Секретарки
032/612-609
032/612-610
Техничка Поддршка ШТИП
032/612-612

Свети Николе
Секретарки
032/440-609

СТРУМИЦА:
Секретарки
034/344-609

БИТОЛА
Техничка Поддршка БИТОЛА
047/227-331


Ете да не се жалите :smir:

И за Битола се сменати броевите:

Секретарки
047/612-609
Техничка подршка
047/612-612
 
Nema pobrz internet... zimi vakvoto

Jas neznam so e toa brzina od 4Mbps, ednas samo bese 4 mega u 3 saat sabajle, non stop mi simnuva so 30Kbps, Wadslot bese 100 pati poaren od ovoj, i ne samo kaj mene slusam se zalat i drugi
aj kazete kako e kaj vas posto stvarno ne sum ic zadovolen
 
Симнување преку browser, без некој download accelerator, оди со по 30-40 KB/s; со него - 700 KB/s. Торенти немаат проблем, секогаш одат со фул брзина (кога е добар торент во прашање). Страни отвора исто така брзо.

Зошто само обичен/http download оди толку споро, не знам.
 
А до кога на МЕНЕ ке ми викаат дека ми е расипан компјуерот и дека ми е пун со вируси? Еј ало? За да после 2-3 саати кукавички го опраат? Тоа трските од техничка поддршка треба да се научат како се збори со клиенти. Арно што не им се снимаат разговорите, ке фрчат отпуштања секој ден......

Ко прво, клиент не се убедува дека не е во право, и не му се вреѓа познавањето на конкретната струка, па колку и да е тапа (а не сум, ебаго ја работам истата работа ко нив, само со правни лица). Клиент се УСЛУЖУВА и се прави ЗАДОВОЛЕН по телефон, па макар и да е стварно проблемот до мене (што не е) треба барем да кажат дека мојата забелешка е примена и дека ке се обидат да направат се што можат. Па откако ке ми спуштат слушалка нека праат што сакаат, нека не проверуваат, нека ме оговараат у стилот "Еј шо копук ми сврте" и тако даље.

А НЕ ТОЈ КУРТОНОТ МИ ОБЈАСНУВА ДЕКА ЈАС СУМ СИ САМ КРИВ И ДЕКА ИМАМ 500 ВИРУСИ У МАШИНА КОЈА 2 ГОДИНИ НЕ Е ИЗГАСЕНА!!!! НЕПРИФАТЛИВО!!

Бидиков, една јавна молба до тебе како представник на ТК на форумов: Пренеси им на надлежните(или ти ако си газда у куќа) или да ги отпуштат тоа арогантните бамбуси, или нека ги издресираат како да се понашаат со клиенти, особено со оние што плаќаат по 1500 денари секој први во месецот, 3 години......
 
image_preview.php
ping10.jpg


3MAX Comfort + ja kako sto znam pingot u prazen od treba da e 60-70ms ! Toa se slu4uva samo od 4 - 6 nautro i kraj ! Cel den e vaka (kda nisto ne pravu na nego )kda simnuju nesto nejkete da vidite kolku e pingo ! Za downloado da ne pocinjam da se zalu !
 
кај нас у велес за 500ден има неограничен интернет и одлична брзина до 4096кбпс.
јас сум задоволен:vozbud:
 
По лош интернет од телекабел неам видено дефинитивно во месецот по недела ипол немав нет, и кога ке дојдеа ми викаa дека бил слаб сигналот и што ти ја знами кога последен пат снемав нет и коа им се јавив ми рекоа дека ме исклучиле заштo не сум платила а ја веке унапред плаќав и така ме изнервираа и го откажав од нив нетот ставив од T- home call&surf и задоволна сум 25 гига. Telekabel shit
 
По лош интернет од телекабел неам видено дефинитивно во месецот по недела ипол немав нет, и кога ке дојдеа ми викаa дека бил слаб сигналот и што ти ја знами кога последен пат снемав нет и коа им се јавив ми рекоа дека ме исклучиле заштo не сум платила а ја веке унапред плаќав и така ме изнервираа и го откажав од нив нетот ставив од T- home call&surf и задоволна сум 25 гига. Telekabel shit



Кај мене е топ. T-Home колку гледам sucks big time!
И никогаш ама баш никогаш на тие лихвари пара не им давам.
А тебе со среќа! како и на сите други кои им ги платија/плаќаат бонусите на Атила и компанија.
 
А до кога на МЕНЕ ке ми викаат дека ми е расипан компјуерот и дека ми е пун со вируси? Еј ало? За да после 2-3 саати кукавички го опраат? Тоа трските од техничка поддршка треба да се научат како се збори со клиенти. Арно што не им се снимаат разговорите, ке фрчат отпуштања секој ден......

Ко прво, клиент не се убедува дека не е во право, и не му се вреѓа познавањето на конкретната струка, па колку и да е тапа (а не сум, ебаго ја работам истата работа ко нив, само со правни лица). Клиент се УСЛУЖУВА и се прави ЗАДОВОЛЕН по телефон, па макар и да е стварно проблемот до мене (што не е) треба барем да кажат дека мојата забелешка е примена и дека ке се обидат да направат се што можат. Па откако ке ми спуштат слушалка нека праат што сакаат, нека не проверуваат, нека ме оговараат у стилот "Еј шо копук ми сврте" и тако даље.

А НЕ ТОЈ КУРТОНОТ МИ ОБЈАСНУВА ДЕКА ЈАС СУМ СИ САМ КРИВ И ДЕКА ИМАМ 500 ВИРУСИ У МАШИНА КОЈА 2 ГОДИНИ НЕ Е ИЗГАСЕНА!!!! НЕПРИФАТЛИВО!!

Бидиков, една јавна молба до тебе како представник на ТК на форумов: Пренеси им на надлежните(или ти ако си газда у куќа) или да ги отпуштат тоа арогантните бамбуси, или нека ги издресираат како да се понашаат со клиенти, особено со оние што плаќаат по 1500 денари секој први во месецот, 3 години......

Потполно си во право. Значи секогаш кога ќе им се јавам, добивам ист одговор. Рестардирај модем, извади го адаптерот од струја, провери да не имаш зачукано вирус, сигналот ни е слаб, оптиката е заебана, се работи на случајот. До кога ќе го слушам ова, мамето нивно ? И што е најинтересно, некогаш ќе речат дека ќе пратат екипа да провери, ни Е од екипа не видов. Некогаш па воопшто и не се јавуваат, не се замараат. А да не збориме дека на 188, немаат нивни број, вртам на тој 612 612 што го кажа некој форумџија, вика бројот е погрешен. Интернетот е тапа, Buffer од Youtube праи 94859485948594859485 денови. Торент не сум качил повеќе од 200, минатиот месец со 800 ги фурав. Незнам што ѓавол ги тераше да прават трансферот да биде 15 гига наместо 6, кога технички не се способни да го постигнат тоа. Ете, сами приметивме. Големи минуси за ТК.
 
Потполно си во право. Значи секогаш кога ќе им се јавам, добивам ист одговор. Рестардирај модем, извади го адаптерот од струја, провери да не имаш зачукано вирус, сигналот ни е слаб, оптиката е заебана, се работи на случајот. До кога ќе го слушам ова, мамето нивно ? И што е најинтересно, некогаш ќе речат дека ќе пратат екипа да провери, ни Е од екипа не видов. Некогаш па воопшто и не се јавуваат, не се замараат. А да не збориме дека на 188, немаат нивни број, вртам на тој 612 612 што го кажа некој форумџија, вика бројот е погрешен. Интернетот е тапа, Buffer од Youtube праи 94859485948594859485 денови. Торент не сум качил повеќе од 200, минатиот месец со 800 ги фурав. Незнам што ѓавол ги тераше да прават трансферот да биде 15 гига наместо 6, кога технички не се способни да го постигнат тоа. Ете, сами приметивме. Големи минуси за ТК.

Моја грешка беше то :helou:. За Скопје се:

Секретарки
02/6121-609
02/6121-611
Техничка Поддршка СКОПЈЕ
02/6121-612


За Битола е 612 - 612 :)
 
Само што им се јавив, имаш од таму:

Абе дечко, кај мене YouTube супер си иде, еве полни, тоа не е од тука до тебе е. Ја пак: Ама правам споредба со минатите месеци, леташе, сега нејќе да мрдне. Му кажувам дека торентите коишто минатиот месец ги симињав со 800, сега идат со 200 мах, он пак се инати, место да рече ќе пратиме екипа да провери... Буквално тераше инает со мене....
 
Мислам дека истите проблеми што ги има T-Home деновиве, надворешни линкови or whatever се рефлектира и кај ТК.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom