Игор Стефановски - најдобриот македонски автомобилист кој стана централно-европски шампион

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Kакви европски трки?

ЗНаеш што прочитав во статијата?

Централно-европски шампион во својата категорија.

Значи, не е европски шампион, туку шампион на драпајсимеот регион на Европа. Во својата категорија.

Затоа и мојот пост кој очигледно ги повреди твоите чувства (а не требаше), каде што споредувам со повраќаниците кои ги сортираа нашите медиуми пред десетак години кога Митрески боксерот беше светски шампион во својата категорија.

Својата... некоја KJJFJDOSKN FF{F X2,13 категорија.

Јас не го омаловажувам другарчето твое, него ја омаловажувам сосила напумпаната вест.


Џабе се трудиш,они веќе се убедени дека е подобар возач и од Луис Хамилтон.
 
Претпоставив дека не го виде интервјуто и верувај не ми ги повреди чувствата отрпнат сум на овие муабети. Иначе да стана централно европски шампион и извозе две трки од европскиот шампионат и е у самиот врв на овие трки што не е мала работа за тие што го пратат овој спорт.


Значи да расчистиме една работа.Се е ок браво за Иџе,ама брат не го величи многу....Јас знам како е да се вози до дечки кои доагаа спремни 100000% од приколки со комплет резервни делови па до жени,итн,итн......
Скоро сите од моја генерација направија интернационална кариера.Дагмар Шустер постигна нешто што во тој период секој од нас го сонуваше.....Дечите ги кинеа колите и на тренинг и на трка само да се добие подобро време.Возевме со душа што се вика.....
Во авто мото спортот или ке возиш со душа и срце или ке останеш локалец со некое место на Балканско ниво и некои квази Централно Европски шампионати.Мислиш дека ние од МК имавме пари кога почнувавме со националната класа.Јок......Љубовта кон бензин и запалени гуми беше поголема од се.....
Биди сигурен дека ако Иџе навистина вози како што треба ке покаже и поголеми резултати на интернационално ниво.....Некако ми ја пази тоа колата многу!!!
Значи не рипај ко заклан петел и ако навистина си се настапувал или настапуваш добро знаеш како треба да се вози,ама ако сакаш,нели.....
 
Значи да расчистиме една работа.Се е ок браво за Иџе,ама брат не го величи многу....Јас знам како е да се вози до дечки кои доагаа спремни 100000% од приколки со комплет резервни делови па до жени,итн,итн......
Скоро сите од моја генерација направија интернационална кариера.Дагмар Шустер постигна нешто што во тој период секој од нас го сонуваше.....Дечите ги кинеа колите и на тренинг и на трка само да се добие подобро време.Возевме со душа што се вика.....
Во авто мото спортот или ке возиш со душа и срце или ке останеш локалец со некое место на Балканско ниво и некои квази Централно Европски шампионати.Мислиш дека ние од МК имавме пари кога почнувавме со националната класа.Јок......Љубовта кон бензин и запалени гуми беше поголема од се.....
Биди сигурен дека ако Иџе навистина вози како што треба ке покаже и поголеми резултати на интернационално ниво.....Некако ми ја пази тоа колата многу!!!
Значи не рипај ко заклан петел и ако навистина си се настапувал или настапуваш добро знаеш како треба да се вози,ама ако сакаш,нели.....

Незнам дали си свесен ама горе доле сум запознаен со историјата на YU автомобилизмот. И незнам што не ти е јасно овде збориме за МАКЕДОНСКИ автомобилизам. А Шустер е надминат ако збориме за поранешните југословенски држави Марин Чолак учествуваше во Wtcc а сеа Боркович вози Еtcc тоа што возел Шустер ( Etcc е во ранг со Ehc каде што извозе иџе три трки и следната сезона ке ја вози цела). Инаку во YU имало добра клима за тркање спонзори колку сакаш стандард повисок не било проблем да се склопи кола и да се земе учество. Имам слушано доста муабети за тоа време и стварно било добро. Ама помири се со тоа дека е минато историја и дека сега се други времиња и качени сме на едно повисоко ниво. Секоја година напредува спортот времињата на Водно во К1 yugo од 93 и 2013 се скоро минута разлика (акоси возел трки знаеш дека тоа е вечност) епа види колку се држи гас сеа а колку се држело тогаш а да и колку се напреднати возилата.
А за тоа Иџе дека штеди кола си во голема заблуда кај него секогаш е на лимит и кога треба и кога нетреба без калкулации вози само пун гас :D
Водно прва трка со хондата гледај и уживај
И еве еден линк од српски форум да видиш какви се настрана мислењата за иџе да не испадне дека само тука го величиме. По цели статии му пишуваат на човеков во соседните земји.
И да не очекувам да сфатиш или да прифатиш како е работата и знам дека џабе пишував tldr текст коа па ке ми реплицираш со сосема трета работа :D
 
Незнам дали си свесен ама горе доле сум запознаен со историјата на YU автомобилизмот. И незнам што не ти е јасно овде збориме за МАКЕДОНСКИ автомобилизам. А Шустер е надминат ако збориме за поранешните југословенски држави Марин Чолак учествуваше во Wtcc а сеа Боркович вози Еtcc тоа што возел Шустер ( Etcc е во ранг со Ehc каде што извозе иџе три трки и следната сезона ке ја вози цела). Инаку во YU имало добра клима за тркање спонзори колку сакаш стандард повисок не било проблем да се склопи кола и да се земе учество. Имам слушано доста муабети за тоа време и стварно било добро. Ама помири се со тоа дека е минато историја и дека сега се други времиња и качени сме на едно повисоко ниво. Секоја година напредува спортот времињата на Водно во К1 yugo од 93 и 2013 се скоро минута разлика (акоси возел трки знаеш дека тоа е вечност) епа види колку се држи гас сеа а колку се држело тогаш а да и колку се напреднати возилата.
А за тоа Иџе дека штеди кола си во голема заблуда кај него секогаш е на лимит и кога треба и кога нетреба без калкулации вози само пун гас :D
Водно прва трка со хондата гледај и уживај
И еве еден линк од српски форум да видиш какви се настрана мислењата за иџе да не испадне дека само тука го величиме. По цели статии му пишуваат на човеков во соседните земји.
И да не очекувам да сфатиш или да прифатиш како е работата и знам дека џабе пишував tldr текст коа па ке ми реплицираш со сосема трета работа :D


Значи пак ке повторам.Секоја чест за Иџе се е ок,но за да покажеш нешто повеке треба малку и да се ризикува нели!!

Не знам дали си чул за Рајко Влах,типот возеше Фиат 850 Абарт класа отворена во тој период во таа ЈУ.Немаше тренинг а да Рајко не скрши менувач.На лугето од Италија не им беше јасно како е можно да се скрши менувач на фабрички спремен автомобил.Го возеше до крајно граници.Истото беше и со Кулунџик,Бране Кузмик и други кои беа во тој период во авто мото трките.

Затоа истите успеаа да направат интернационална кариера,а повекето од нив и возеа за фабричките тимови.Значи без резерва никаква ги возеа колите до максимум.На трката на Ушке 1977 имаше гости од Италија кои по завршетокот на трката кажаа....Во поголемите класи возачите како да се плашат да возат побрзо,ама нациналната класа се прави камикази........

Немој да мислиш дека и во таа ЈУ беше се сјајно во поглед на спонзори.Беше држ не дај па молење,па партија итн,итн.......

Има голема разлика во авто трките тогаш и сега.Тогаш се возеше со љубов и душа а сега секоја чест на поединци некако млитаво бе брат...

Сите за жал освен Иџе кој ете се обидува да постигне нешто,останаа локални тркачки кои поради XX причини ги завршија кариерите.......
 
WATCH ME!!! :vozbud::vozbud::vozbud: До сите хејтери, скептици и неверници. :D

Најдобриот македонски автомобилист, Игор Стефановски – Иџе извојува сензационална победа на првата трка од Европскиот шампионат на ридски патеки.

„Презадоволен сум од се, и од резултатот и од автомобилот и од екипата. Потајно очекувавме и се надевавме на успех, но ова е веќе реалност. Не само ние, туку сите се изненадени од нашиот резултат. Кога се искачував на подиумот добив најголем аплауз од сите победници по групи и категории. Дури и организаторите искрено и срдечно ми честитаа. Беа фрапирани колкав пат сме поминале за да учествуваме и згора на се, да успееме да ја победиме елитата која редовно им гостува и чии квалитети добро ги познаваат“, изјавил Стефановски.


Ова е само најава за она што следува а тоа е покорување на цела автомобилистичка европа. БРАВО ШАМПИОНЕ!
Следна трка Рехберг за две недели, таа му е веќе позната, па да се надеваме на уште поголема разлика со конкурентите.
 
Собра Иџе добри спонзори шо се вика спонзор со муда,Евото му е супер спремно а и знае да вози факт јбг
Браво!!!
 
Кај се сега мрчаторите од погоре што тврдеа дека нема појма од возење, дека со оваа денешна технологија може секој да биде прв кога сака !?!?! Во бивша Југославија ............ бла, бла. Браво Иџе марсторе, покажа уште еднаш дека од балканов излегуваат врвни автомобилисти. Се надевам дека ќе ја достигне славата на Душан Боркович и ќе вози во некои од елитните првенства. :)
 
Чекај сеа ке искочат EVO и дружината на возачишта кој само парите ги кочеле инаку до сеа ке беа у F1.
Како и да е браво за Иџе знаеме које е што е и како стигна до овде а сероњирте ке серат секогаш без такви не се може барем кај нас за жал.[DOUBLEPOST=1397583948][/DOUBLEPOST]
Се надевам дека ќе ја достигне славата на Душан Боркович и ќе вози во некои од елитните првенства. :)
Изненади доста и тој не верував дека ке биде напред у WTCC само како што се гледа на цитроенот им нема рамен така да отпишан е од титула ама ке биде у топ 5
 
Изненади доста и тој не верував дека ке биде напред у WTCC само како што се гледа на цитроенот им нема рамен така да отпишан е од титула ама ке биде у топ 5
Е да, во право си. Ама сепак да влезеш во WTCC и да (ако) влезеш во првите 5, тоа е голем успех, барем за возач од балканот.
 
Е да, во право си. Ама сепак да влезеш во WTCC и да (ако) влезеш во првите 5, тоа е голем успех, барем за возач од балканот.
Успех е не викам не ама очекував нешто како Марин Чолак да се вози позади ме изненади пријатно
 
Откако пред две недели триумфираше во групата Н на првата трка во Франција, Иџе го повтори успехот и во Австрија со уште поубедлив триумф. Сите дилеми Иџе ги разреши во првото возење кога со постигнатото време од 2:22.651 минути ги остави три, односно четири секунди зад себе најголемите конкуренти Чесите Јиржи Лос и Оскар Бенеш. Во второто возење само ја потврди победата со време од 2:23.173 минути.

За две недели следува третата трка од првенството што ќе се вози на патеката Рампа дел Фарпера во Брага, Португалија.
 
Нема што да се збори, се гледа. Иџе - шампионе !!!

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom