Незнам дали си свесен ама горе доле сум запознаен со историјата на YU автомобилизмот. И незнам што не ти е јасно овде збориме за МАКЕДОНСКИ автомобилизам. А Шустер е надминат ако збориме за поранешните југословенски држави Марин Чолак учествуваше во Wtcc а сеа Боркович вози Еtcc тоа што возел Шустер ( Etcc е во ранг со Ehc каде што извозе иџе три трки и следната сезона ке ја вози цела). Инаку во YU имало добра клима за тркање спонзори колку сакаш стандард повисок не било проблем да се склопи кола и да се земе учество. Имам слушано доста муабети за тоа време и стварно било добро. Ама помири се со тоа дека е минато историја и дека сега се други времиња и качени сме на едно повисоко ниво. Секоја година напредува спортот времињата на Водно во К1 yugo од 93 и 2013 се скоро минута разлика (акоси возел трки знаеш дека тоа е вечност) епа види колку се држи гас сеа а колку се држело тогаш а да и колку се напреднати возилата.
А за тоа Иџе дека штеди кола си во голема заблуда кај него секогаш е на лимит и кога треба и кога нетреба без калкулации вози само пун гас

Водно прва трка со хондата гледај и уживај
И еве еден
линк од српски форум да видиш какви се настрана мислењата за иџе да не испадне дека само тука го величиме. По цели статии му пишуваат на човеков во соседните земји.
И да не очекувам да сфатиш или да прифатиш како е работата и знам дека џабе пишував tldr текст коа па ке ми реплицираш со сосема трета работа