Игор Стефановски - најдобриот македонски автомобилист кој стана централно-европски шампион

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Прв ама на крај трет испадна. Да појаснам се возат три трки од кој се зимаат двете најдобри времиња, Иџе во првите две возења е со по две секунди побрз од вториот и третото возење се качува колку да извози бидејки не му треба да форсира. Арно ама организаторот се решава да ги суспендира времињата од првата трка бидејки поради временско доцнење не настапиле некој натпреварувачи. Е сеа од толку време пратење на овој спорт со оваа работа првпат се среќавам и е крајно несериозно од страна на оранизаторот. Како и да е Иџе е сеуште прв у генерала :)
 
Каква кражба. Ужасна организација. Направија хаос на крајот.

"При крајот на првата трка која се возеше во саботата (другите две беа на програмата во недела) дојде до излетување на еден од Формула 3 болидите и трката беше прекината се додека не се расчисти патеката, но тоа одзеде многу време и не стартуваа преостанатите 30-тина натпреварувачи. Иџе и поголемиот дел од учесниците до тој момент веќе ја имаа комплетирано првата трка и сметаа дека нивните резултати се важечки, но организаторите решиле првата трка да не биде продолжена и за пласман да одлучуваат неделните трки дури и за класите кои не биле погодени од прекинот. За жал, таа одлуката била објавена на португалски и поголемиот дел од натпреварувачите не биле запознаени со решението на жирито.
Тоа направи вистински хаос на прогласувањето и поделбата на наградите, а оштетените возачи се жалеле кај делегатот на ФИА, но не можеле да ја истераат правдата бидејќи официјалното време за поднесување жалби било поминато. Откако го дознале официјалниот став, прво Лос, а потоа и Пинела, кои исто така не биле запознаени со одлуката на жирито, одбиле да ги примат наградите за прво и второ место и инсистирале Стефановски да го задржи пехарот и наградата за првото место."

Браво за конкурентите на Иџе, секоја чест!
 
Иџе повтроно прв и со нов рекорд на патеката во Шпанија :vozbud:. Како што тргнало ке има славје на последната трка во Бузет!
1601414_10202164974545086_5151468043281491024_n.jpg
 
Како тргнало, ќе треба @Acid да го менува насловот на темава. :) Следна трката во Чешка за 3 недели. Таму Лос е на домашен терен. Ќе биде тешко.
 
Како тргнало, ќе треба @Acid да го менува насловот на темава. :) Следна трката во Чешка за 3 недели. Таму Лос е на домашен терен. Ќе биде тешко.
И така Иџе е побрз од Лос во просек по 2-3 секунди на стази кои прв пат во живот ги вози, нема од што да се плаши, освен да се случи неправда како во Португалија или не дај боже (пу-пу :D) дефект. Само напред - Иџе шампионе !!! :)
 
Ај некој нека објасни,не ми е јасно ... Игор во која класа,во кое ниво на мото-натпреварување се наоѓа ?! Не ми се јасни нивоата .... немам знаење за ова поле ... Ако тргне позитивно вака,има ли шанси да влезе во ERC или пак WRC ?! Дали слободно може во овој ранг да влезе ?! :)
 
Ај некој нека објасни,не ми е јасно ... Игор во која класа,во кое ниво на мото-натпреварување се наоѓа ?! Не ми се јасни нивоата .... немам знаење за ова поле ... Ако тргне позитивно вака,има ли шанси да влезе во ERC или пак WRC ?! Дали слободно може во овој ранг да влезе ?! :)
Ова е во рангот на ERC со тоа што тоа е рели а ова се брдски трки и се вика EHC (European hill climb championsip). Вози во група N каде што се дозволени најмалку модификации на автомобилот и се најизедначени по перформанси. Инаку после ова ке му се отворат вратите за многу други натпреварувања ама се зависи од спонзорите многу пари треба за таму.
 
Резултатите на Иџе почнаа да им бодат очи како на судиите така и на делегатите на натрпеварувањата, па како резултат на тоа следуваше комплетна инспекција на возилото на Иџе и проверување на сите детали на возилото од гума до кров по завршувањето на трката во Шпанија. По извршената инспекција се востанови дека истото е соодветно спремено и нема никакви пропусти односно нерегуларности. Сега Иџе има уште повеќе почит од конкурентите кои заостануваат позади неговите маестрални возења. :)
 
Иџе: „Конкурентите се чудат како успевам преку видеа да ги совладам патеките“

Најдобриот македонски возач, Игор Стефановски – Иџе, има одлична сезона на Европското првенство на ридски патеки, каде што со својот Митсубиши Лансер Ево е лидер во класата Н, пред Јиржи Лос од Чешка. Иџе во овие моменти се наоѓа во Македонија, каде што со своето семејство ги полни батериите за претстојните трки на календарот...
 
Дечкото е ѕвер, пак извадил второ место и покрај сите проблеми што го снајдоа викендов :cuc:

1.jpg

Цитирам
Ecce homo 2014 ke bide zapameten po trkacki vikend so najmnogu maleri do sega.
1 maler - izletuvanjeto vo sabotata na vtoriot trening pri los izbor na gumi.
2 maler - nedela prva trka i povtorno problemi uste na vtorata krivina imeno se otkacil volanot pri sto bilo nevozmozno da se upravuva voziloto no poznavajki go brat mi sekako prodolzil so jako tempo pri toa povtorno udril na istata krivina od sabotata no za sreka prodolzil i koga se ocekuvase samo da finisira pak problem , so puna 5 udril vo bankina i ja ostetil cela desna strana no drzejki pun gas povtorno prodolzil i zavrsuva kako 2 vo N so 1.5 sek zaostanuvanje zad Los.
3 maler - bukvalno pred samiot start na 2 trka kolata ugasila i nemala aber od palenje.Se ponudile na pomos od Polskiot tim da pomognat i konstatirale deka ne raboti komjuterot.No nasiot edinstven Tiho Matevski Zubi go otkril famozniot defekt t.e poluudzekan dzek od komjuterot koj najverovatno se pomrdnal posle tolku udiranja
Se na se zadovolni so 2 mesto i pokraj site desavanki ovoj vikend.
 
2 секунди поспор со откачено управување и два удара у банкина а на форумов се пишуваше како до колата било не возел добро Иџе какви идиоти држи форумов тоа е чудо :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom