Идиотизмот кој се појави со ALS Ice Bucket Challenge

  • Креатор на темата Креатор на темата Цепелин
  • Време на започнување Време на започнување
На луѓево мора да им е ептен досадно.
 
Абе добро е што преку ова ќе се дознае што е тоа АЛС, ама имам приметено дека се што ни доаѓа од далечното странство или поточно Америка, се не е во ред.
Ако толку сакаат да донираат богаташите нека донираат, нека помогнат, но останатите тоа нека не го користат за нивна забава, зошто оставаат впечаток за сељачана.
Посебно ваквите нешта кога доаѓаат на Балканот личат ептен идиотски, едноставно тоа не е во нашата природа:)
 
Абе добро е што преку ова ќе се дознае што е тоа АЛС, ама имам приметено дека се што ни доаѓа од далечното странство или поточно Америка, се не е во ред.
Ако толку сакаат да донираат богаташите нека донираат, нека помогнат, но останатите тоа нека не го користат за нивна забава, зошто оставаат впечаток за сељачана.
Посебно ваквите нешта кога доаѓаат на Балканот личат ептен идиотски, едноставно тоа не е во нашата природа:)
Скоро 80 % од шоу бизнисот што се одвива и доаѓа е тотално неправилно . Почнувајќи од музиката , која катастрофа е , врвот им е Ники Минаж со Анаконда и тресење задник до филмската индустрија која од година во година се натпреварува дали ќе го достигне бројот на крапи филмови снимање . Кога таа елита,која е богата и модел за однесување , не ме чуди да усерат и добро намерни настани како Ice Bucket за промовирање на свои производи . Нека живее Патрик Стујард и Британската Филмска Индустрија , извини Европска , која сеуште е модел на квалитет ,а не USA merda .... :sleep:
 
Што е следно, полиј се со бензин, запали се и донирај?
Па и Боки 13 се полил...
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
 
До прееска мислев дека со ова има бар 1% нешто добро, затоа што луѓето полесно ќе дознаат што е тоа АЛС, но одкога го видов видеово...
http://www.youtube.com/watch?v=WQlvW0aFnKo&feature=youtube_gdata_player
...сфатив дека во ова нема ништо корисно, освен мајмунлук и подбивање.

Хуман си ако помогнеш, а не ако на сметка на некои болни ти се забавуваш.
 
Ако бе си праат луѓето интересно да им биде.. На гангам стајл се пренемагаа, на харлем шејк се пренемагаа, сеа ова.. И така..
 
Филантропските евреи мораат да ја задоволат потребата за алтуризам притоа подигајќи го мислењето меѓу плебсот за нив, со тоа ублажувајќи го разорот кој е нанесен.
Останатите учесници во округот се ирелевантни, особено најтангираните бидејќи промените се непостоечки.
 
Slacktivism
This is far from a new phenomenon. Hundreds of years ago there were holier-than-thou people standing in the village square, wringing their hands, ringing their bells and talking about how urgent a problem was. They did little more than wring their hands, even then.

In our connected world, though, there are two sides to social media's power in spreading the word about a charitable cause.

According to recent data about the ice bucket challenge making the rounds, more than 90% of the people mentioning it (posting themselves being doused or passing on the word) didn't make a donation to support actual research on an actual disease. Sounds sad, no?

But I think these slacktivists have accomplished two important things at scale, things that slacktivists have worked to do through the ages:

  1. They've spread the word. The fact is that most charities have no chance at all to reach the typical citizen, and if their fundraising strategy is small donations from many people, this message barrier is a real issue. Peer-to-peer messaging, even if largely ego-driven, is far better than nothing. In a sideways media world, the only way to reach big numbers is for a large number of people to click a few times, probably in response to a request from a friend.
  2. Even more important, I think, is that they normalize charitable behavior. It's easy to find glowing stories and infinite media impressions about people who win sporting events, become famous or make a lot of money. The more often our peers talk about a different kind of heroism, one that's based on caring about people we don't know, the more likely we are to see this as the sort of thing that people like us do as a matter of course.
Spreading the word and normalizing the behavior. Bravo.


The paradox?
As this media strategy becomes more effective and more common (as it becomes a strategy, not just something that occurs from the ground up as it did in this case), two things are likely to happen, both of which we need to guard against:

  1. Good causes in need of support are going to focus on adding the sizzle and ego and zing that gets an idea to spread, instead of focusing on the work. One thing we know about online virality is that what worked yesterday rarely works tomorrow. A new arms race begins, and in this case, it's not one that benefits many. We end up developing, "an unprecedented website with a video walkthrough and internationally recognized infographics..." (actual email pitch I got while writing this post).
  2. We might, instead of normalizing the actual effective giving of grants and donations, normalize slacktivism. It could easily turn out that we start to emotionally associate a click or a like or a mention as an actual form of causing change, not merely a way of amplifying a message that might lead to that action happening.

I think the goal needs to be that activism and action are not merely the right thing to do, but the expected, normal thing to do.
Via - Seth godin
 
Во САД, со многумилионско население има само 30,000 болни од ALS и тоа е главна причина зошто бараат донации - зошто големите фармацевтски компании не прават истражување за креирање на лек за оваа болест, бидејќи не им се исплати на толку мала бројка на заболени.

@Божино ti rekov deka e bot :DD
 
глупо е шо луѓево си го прават ова за лична забава, курот ги боли за алс или донации, разбраа дека е тренд на интернет па ајде сега го номинирам дечко ми/женска ми, уште потрагично е шо си ги ставаат на фејсбук видеата и забораваат хаштаг да стават за icebucket challenge што значи само пријателите ќе му ги видат, чисто се сомневам дека славните личности ги имаат за пријатели овие обични смртници.
подигнувањето на свеста заврши кога почнаа славните и богатите да донираат. другово е сето за забава а ако му речам бараш внимание ќе ми врати : абе брат АЛС е брат, за здравје е брат, видеово ќе му помогни брат
абе ај у курац...
 
Не се согласувам целосно со тебе.
Ако го правиш предизвикот - донирај. (Не е ова за тебе туку општо за тие што го прават а не донираат ни денар а не 100 долари)

Сте ја утнале поентата, кога почна предизвикот почна со не-познати фаци и муабетот беше или напрај го предизвикот и стави го видеото на нет + номинирај други, или плати 100 $ за АЛС

Откако се прошири кај познативе, они и плаќаа и го правеа предизвикот. На крај уствари познатите го направија ова популарно.

А сеа ајде назад на хетјање сите...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom