nE0n1nja
Eat nerds get shredded
- Член од
- 25 јануари 2007
- Мислења
- 3.468
- Поени од реакции
- 3.270
Aко погледнеме наназад, веќе со години на MMORPG сцената не се случува ништо. Никаква револуција, никаква промена. Ако се најде некој да внесе малку иновација и новина и да направи нешто различно, обично тоа завршува неславно. Како времето да е замрзнато од кога излезе World of Warcraft, кој го држи приматот во овој жанр веќе 6 години, и сите произведувачи на нови игри сакале-нејќеле се држат до "If it's not broken, don't fix it" филозофијата. Најголеми надежи имав во Rift, кој што на крајот испадна само уште еден убаво нашминкан WoW клон.
Но....
Дојде време работите малку да се сменат. Верувам дека на сите им е позната Guild Wars, игра која што постигна голем успех и привлече голем број на фанови, но никогаш не стана сериозна конкуренција за останатите игри од овој тип, пред се затоа што и не може да ја категоризираме како класична MMORPG игра. Сепак, играта помина и повеќе од добро, и со продадени околу 6 милиони копии, беше доволна мотивација и поттик за момците од ArenaNet да најават продолжение.
Guild Wars 2 беше на прво место за најочекувана игра во 2010 година на mmorpg.com, а и сеуште убедливо води на листата за најочекувани игри во развој од овој жанр. Колку повеќе нови работи излегуваат, толку повеќе ја очекувам, а веќе и другиве игри ми се сите досадни и ништо не ми се игра, само оваа ја чекам да излезе. Да не тупам многу со текст, еве некои од клучните работи поради кои се крена толкава прашина за играва:
Целосен постојан MMORPG свет
Добро, ова и не е некоја револуција, меѓутоа за Guild Wars 2 е голема разлика во однос на нејзиниот претходник, со оглед на тоа што во Guild Wars 1 се` освен градовите е инстанцизирано. GW2 сега може да се нарече целосна и комплетна MMORPG игра.
Акционен и динамичен начин на борба
Уште кога го видов првото гејмплеј видео од тепачка, знаев дека играва ќе биде закон. Заборавете на стоење во место, зјапање во hp bar-ови и притискање 1-1-1-1-2-1-1-1-3-1-1...
Во GW2 начинот на борба е projectile-based, што значи дека доколку некој упати fireball кон вас, можете да ја избегнете, или пак доколку е наменета за некој друг, да се испречите со вашиот штит пред неа и да заштитите некој од послабите сојузници. Мора постојано да сте во движење, да сте свесни што се случува околу вас на бојното поле, едноставно целата борба е акциона и возбудлива, и не ви остава време да си спремите и да изедете сендвич додека тепате некој крип..
Раскинување на Светото Тројство
Можеби и една од најдискутираните и најконтроверзните одлики на GW2. Tank/Heal/DPS? Спамирање "LF1M healer and ready 2 go"? Правење wipe на цел raid затоа што тенкот умрел? МИНАТО.
Во GW2 секоја класа си има посветен слот за self-heal, секоја класа може да оживува други. Toa значи дека класите веќе не се зависни една од друга, и и дава нова димензија на играта. Благодарение на системот за борба кој што го опишав погоре и кој што дава доста слобода и креативност, како и на фактот што магиите кои ги поседувате во моментот зависат од оружјата кои ги имате со себе, може доста лесно да менувате улоги во борба и од чисто офанзивен карактер, да се прешалтате во по одбранбено настроен лик.
Нема класично танкање или хилање, секоја класа може да исполнува одредена улога, само начинот на кој го прави тоа е различен. Нормално, некои класи се поуспешни во одредени работи од други, но од ArenaNet тврдат дека ако сте 5 другари, и сите сакате да играте Warrior-и, нема проблем, се што треба да правите е координирано да си помагате едни на други.
RPG елемент
MMORPG, или во превод Massive Multiplayer Online ROLE PLAYING Game. Само што во сите MMORPG-a, најголемиот role playing момент е оној кога си го креирате карактерот. Потоа се` е линеарно. Го правите истото што го прават илјадници други играчи и немате никакво влијание на тоа како ќе се развива приказната на вашиот лик.
Во GW2 role playing елементот е составен дел уште од самиот почеток. Секој лик си има своја лична приказна, која што ја следи од почеток, и може да биде сосема различна во зависност од тоа какви одлуки ќе носи. При креирање на карактер, одговарате на некои биографски прашања, кои го одредуваат вашиот карактер и продолжувате да носите одлуки низ текот на целата игра кои влијаат на тоа што ви се случува. Ова го менува начинот на кој што NPC-јата реагираат на вас, ги менува cinematic-ите кои ќе ги гледате, местата кои ќе ги посетите... Едноставно кажано, ќе си имате само своја лична приказна за вашиот лик, која ќе ја искусите само вие, и ќе можете комплетно да се внесете во вашата улога и да правите што сакате.
Dynamic Events
Уште една драстична новина. Наместо барање на извичници и прашалници, и читање 10 страни текст, во GW2 квестањето ќе биде малку поразлично. Dynamic Events се настани кои ќе се случуваат во било кое време на било кое место низ светот на Tyria. Некои ќе бидат поттикнати од присуството на играчите, некои ќе се случуваат и ако нема никој онлајн. Жив свет кој постојано се менува.
На пример здогледувате чад во позадина, одите таму и гледате како кентаури го напаѓаат селото. Веднаш се впуштате во акција, и во зависност од тоа колку сте придонеле, на крајот добивате награда. Доколку не успеете, кентаурите го превземаат селцето, и нов евент почнува во кој треба повторно да го освоите и да ги протерате кентаурите од него. Значи евентите оставаат трага во светот, и ви даваат чувство дека постојано нешто се случува и ве ставаат во средина на акцијата. Добредојдена промена за мене од класичното квестање, кое и не е ништо повеќе од обичен grind. Креаторите велат дека во играта има повеќе од 1000 вакви евенти, а после излегувањето редовно ќе додаваат нови.
PvP
Eдна од појаките страни на Guild Wars e PvP-то, во GW2 не е ништо поразлично. Покрај веќе добро познатиот Structured PvP, во кој се борат групи од по 5 играчи, ќе има и WvWvW (World vs World vs World) PvP, или како што веќе претпоставувате три сервери, секој против себе. Ова значи битки од епски пропорции со стотици играчи, а ќе има и градење на тврдини, оружја како катапулти и топови... Со еден збор EPIC!
Toa e тоа на кратко, датумот на излегување сеуште не е познат, иако би требало да е до крајот на годинава, бизнис моделот си останува ист - ја купуваш еднаш, играш засекогаш, и се`на се` мислам дека ова е игра која ќе донесе многу новини во својот жанр и сериозно ќе се закани на конкурентите.
****************************************************************************************************
Барав дискусија за играва и гледам дека нема, оваа најава е напишана од мене на друг форум од пред нешто помалку од една година, да не пишувам сега нова само ја ископирав, сега веќе многу работи се јасни, сите професии се познати и затворена бета започнува утре!
Но....
Дојде време работите малку да се сменат. Верувам дека на сите им е позната Guild Wars, игра која што постигна голем успех и привлече голем број на фанови, но никогаш не стана сериозна конкуренција за останатите игри од овој тип, пред се затоа што и не може да ја категоризираме како класична MMORPG игра. Сепак, играта помина и повеќе од добро, и со продадени околу 6 милиони копии, беше доволна мотивација и поттик за момците од ArenaNet да најават продолжение.
Guild Wars 2 беше на прво место за најочекувана игра во 2010 година на mmorpg.com, а и сеуште убедливо води на листата за најочекувани игри во развој од овој жанр. Колку повеќе нови работи излегуваат, толку повеќе ја очекувам, а веќе и другиве игри ми се сите досадни и ништо не ми се игра, само оваа ја чекам да излезе. Да не тупам многу со текст, еве некои од клучните работи поради кои се крена толкава прашина за играва:
Целосен постојан MMORPG свет
Добро, ова и не е некоја револуција, меѓутоа за Guild Wars 2 е голема разлика во однос на нејзиниот претходник, со оглед на тоа што во Guild Wars 1 се` освен градовите е инстанцизирано. GW2 сега може да се нарече целосна и комплетна MMORPG игра.
Акционен и динамичен начин на борба
Уште кога го видов првото гејмплеј видео од тепачка, знаев дека играва ќе биде закон. Заборавете на стоење во место, зјапање во hp bar-ови и притискање 1-1-1-1-2-1-1-1-3-1-1...
Во GW2 начинот на борба е projectile-based, што значи дека доколку некој упати fireball кон вас, можете да ја избегнете, или пак доколку е наменета за некој друг, да се испречите со вашиот штит пред неа и да заштитите некој од послабите сојузници. Мора постојано да сте во движење, да сте свесни што се случува околу вас на бојното поле, едноставно целата борба е акциона и возбудлива, и не ви остава време да си спремите и да изедете сендвич додека тепате некој крип..
Раскинување на Светото Тројство
Можеби и една од најдискутираните и најконтроверзните одлики на GW2. Tank/Heal/DPS? Спамирање "LF1M healer and ready 2 go"? Правење wipe на цел raid затоа што тенкот умрел? МИНАТО.
Во GW2 секоја класа си има посветен слот за self-heal, секоја класа може да оживува други. Toa значи дека класите веќе не се зависни една од друга, и и дава нова димензија на играта. Благодарение на системот за борба кој што го опишав погоре и кој што дава доста слобода и креативност, како и на фактот што магиите кои ги поседувате во моментот зависат од оружјата кои ги имате со себе, може доста лесно да менувате улоги во борба и од чисто офанзивен карактер, да се прешалтате во по одбранбено настроен лик.
Нема класично танкање или хилање, секоја класа може да исполнува одредена улога, само начинот на кој го прави тоа е различен. Нормално, некои класи се поуспешни во одредени работи од други, но од ArenaNet тврдат дека ако сте 5 другари, и сите сакате да играте Warrior-и, нема проблем, се што треба да правите е координирано да си помагате едни на други.
RPG елемент
MMORPG, или во превод Massive Multiplayer Online ROLE PLAYING Game. Само што во сите MMORPG-a, најголемиот role playing момент е оној кога си го креирате карактерот. Потоа се` е линеарно. Го правите истото што го прават илјадници други играчи и немате никакво влијание на тоа како ќе се развива приказната на вашиот лик.
Во GW2 role playing елементот е составен дел уште од самиот почеток. Секој лик си има своја лична приказна, која што ја следи од почеток, и може да биде сосема различна во зависност од тоа какви одлуки ќе носи. При креирање на карактер, одговарате на некои биографски прашања, кои го одредуваат вашиот карактер и продолжувате да носите одлуки низ текот на целата игра кои влијаат на тоа што ви се случува. Ова го менува начинот на кој што NPC-јата реагираат на вас, ги менува cinematic-ите кои ќе ги гледате, местата кои ќе ги посетите... Едноставно кажано, ќе си имате само своја лична приказна за вашиот лик, која ќе ја искусите само вие, и ќе можете комплетно да се внесете во вашата улога и да правите што сакате.
Dynamic Events
Уште една драстична новина. Наместо барање на извичници и прашалници, и читање 10 страни текст, во GW2 квестањето ќе биде малку поразлично. Dynamic Events се настани кои ќе се случуваат во било кое време на било кое место низ светот на Tyria. Некои ќе бидат поттикнати од присуството на играчите, некои ќе се случуваат и ако нема никој онлајн. Жив свет кој постојано се менува.
На пример здогледувате чад во позадина, одите таму и гледате како кентаури го напаѓаат селото. Веднаш се впуштате во акција, и во зависност од тоа колку сте придонеле, на крајот добивате награда. Доколку не успеете, кентаурите го превземаат селцето, и нов евент почнува во кој треба повторно да го освоите и да ги протерате кентаурите од него. Значи евентите оставаат трага во светот, и ви даваат чувство дека постојано нешто се случува и ве ставаат во средина на акцијата. Добредојдена промена за мене од класичното квестање, кое и не е ништо повеќе од обичен grind. Креаторите велат дека во играта има повеќе од 1000 вакви евенти, а после излегувањето редовно ќе додаваат нови.
PvP
Eдна од појаките страни на Guild Wars e PvP-то, во GW2 не е ништо поразлично. Покрај веќе добро познатиот Structured PvP, во кој се борат групи од по 5 играчи, ќе има и WvWvW (World vs World vs World) PvP, или како што веќе претпоставувате три сервери, секој против себе. Ова значи битки од епски пропорции со стотици играчи, а ќе има и градење на тврдини, оружја како катапулти и топови... Со еден збор EPIC!
Toa e тоа на кратко, датумот на излегување сеуште не е познат, иако би требало да е до крајот на годинава, бизнис моделот си останува ист - ја купуваш еднаш, играш засекогаш, и се`на се` мислам дека ова е игра која ќе донесе многу новини во својот жанр и сериозно ќе се закани на конкурентите.
Код:
http://www.guildwars2.com
Барав дискусија за играва и гледам дека нема, оваа најава е напишана од мене на друг форум од пред нешто помалку од една година, да не пишувам сега нова само ја ископирав, сега веќе многу работи се јасни, сите професии се познати и затворена бета започнува утре!