Гејминг војна

  • Креатор на темата Креатор на темата Џои
  • Време на започнување Време на започнување
Hehe dobro ste se zakontrale ovde....Videte PS3 e daleku pokvaliteten hardver za razlika od Xbox 360. Ne zboram po moknost tuku kvalitet na izrabotka. PS3 imase ogromni madinja sto istavi PS3 so Blue Ray drive, UMD diskot im propadna ama BR diskovite pominaa. Mu zadadoa smrtonosen udar na HDDVD standardot i voila PS3 pridonese Sony da si plasira medium koj ke egzistira uste 10tina godini
Microsoft pak alcni za pari sakajki prvi da se pozicioniraat istavija falicen proizvod koj skapo gi cinese. Megutoa ogromnata podrska od razni korporacii i teskoto medisko reklamiranje pridonese USA da zbesne po toj shitbox...

Softverot pak od druga strana e manje vise ednakov i kaj ednite i kaj drugite. Pomina vremeto na ekskluzivitet. Sega sekoj third party publisher se stremi kon multiplatforming. Zasto da gubat franshizi kako Devil May Cry, Final Fantasy, Tekken itn...
Sto se odnesuva kaj nas. Podobra investicija od Xbox 360 nema. Konzolata ima ogromen izbor na igri Ima neverovatno dobar online gaming i sto e najvazno ima Piraterija.
 
Hehe dobro ste se zakontrale ovde....Videte PS3 e daleku pokvaliteten hardver za razlika od Xbox 360. Ne zboram po moknost tuku kvalitet na izrabotka. PS3 imase ogromni madinja sto istavi PS3 so Blue Ray drive, UMD diskot im propadna ama BR diskovite pominaa. Mu zadadoa smrtonosen udar na HDDVD standardot i voila PS3 pridonese Sony da si plasira medium koj ke egzistira uste 10tina godini
Microsoft pak alcni za pari sakajki prvi da se pozicioniraat istavija falicen proizvod koj skapo gi cinese. Megutoa ogromnata podrska od razni korporacii i teskoto medisko reklamiranje pridonese USA da zbesne po toj shitbox...

Softverot pak od druga strana e manje vise ednakov i kaj ednite i kaj drugite. Pomina vremeto na ekskluzivitet. Sega sekoj third party publisher se stremi kon multiplatforming. Zasto da gubat franshizi kako Devil May Cry, Final Fantasy, Tekken itn...
Sto se odnesuva kaj nas. Podobra investicija od Xbox 360 nema. Konzolata ima ogromen izbor na igri Ima neverovatno dobar online gaming i sto e najvazno ima Piraterija.

Респект брат :)
Јас имав пс1 овај белиот кога излезе играв скромен беше, али сеа овој е со интернет и со се очекуваме пс4 со тач или нешто така да направат ајде да им држеме палци :).
 
@Jedah

When the PS3 originally debuted in 2006, early estimates put the manufacturing cost per unit at around $805 per console, which lost Sony between $225 and $305 per unit sold. It isn’t uncommon for consoles to sell at a loss as manufacturers make up the difference through game prices and additional components like controllers, while waiting for the component pricing to inevitably drop, but the costs were higher than anticipated. By comparison, the Xbox 360, which sold at a loss of around $100 per unit when it debuted, quickly began to see a profit of $75per console within a year and a half of the its release.
In February, the Wall Street Journal broke down Sony’s fiscal reports for the third quarter and found that the Playstation 3 was still losing about $18 per unit.

Не е се така зелено кога се оди на ризик. Дали ти знаеш колкава разлика има од пс3 до пс3 слим? ОГРОМНА се штеди многу но сепак се во загуба.
 
@Jedah



Не е се така зелено кога се оди на ризик. Дали ти знаеш колкава разлика има од пс3 до пс3 слим? ОГРОМНА се штеди многу но сепак се во загуба.

Ги враќаат парите со секоја продадена игра :).
 
@Jedah



Не е се така зелено кога се оди на ризик. Дали ти знаеш колкава разлика има од пс3 до пс3 слим? ОГРОМНА се штеди многу но сепак се во загуба.

Не би праелел тие слим верзија ако доаѓаат до загуба:smir:
 
Heh pa sto PS3 Slim bese neizbezen poteg. Eve i MS pravi Xbox slim...Sto znaci toa deka MS e vo zaguba?? Ili saka da gi smali dodatno trosocite so toa sto ke istavi na pazarot uste poeftina konzola koja ke ima zaednicki GPU i CPU chip od 45 nm hardverski ke bide daleku pomala i so toa i cenata ke bide uste pomala i mene bas ke mi e gajle dali denes ili utre ke mi rokne koga za 9000-10000 ke mozam da si priustam druga.

A na Sony trosocite im bea golemi ne zaradi implementiranjeto na BlueRay drajvot tuku zaradi Cell chipot koj i sega kosta skapo za izrabotka. Sony si ja istera rabotata BR go osvoi pazarot i sega moze mirno da spie...Microsoft se tie sto ostanaa so prstot v usta...
 
Heh pa sto PS3 Slim bese neizbezen poteg. Eve i MS pravi Xbox slim...Sto znaci toa deka MS e vo zaguba?? Ili saka da gi smali dodatno trosocite so toa sto ke istavi na pazarot uste poeftina konzola koja ke ima zaednicki GPU i CPU chip od 45 nm hardverski ke bide daleku pomala i so toa i cenata ke bide uste pomala i mene bas ke mi e gajle dali denes ili utre ke mi rokne koga za 9000-10000 ke mozam da si priustam druga.

Види момче слим верзија се прави кога сакаш да го продолжиш рокот на конзолата. Продажбата тапка во место некако народот мора да се мами дека тој е "нов" ps3. Истото сега ќе се случи и со хбох.

Жално
http://www.inquisitr.com/71456/boy-murders-his-brother-over-playstation-3-argument/ -

Го има во АЛан Вејк ама ајде и овде да ставам, одвојте 3 минути .

 
Не знам што се чудите. И MS и Sony губат пари кога излегуваат новите конзоли.
Но, затоа потоа со секоја продадена игра си ги враќаат парите. Пази еи, кога искочија конзолите имаа хардвер еднаков на компјутер од 1500-2000 долари, а беа 400 и 600 долари респективно.

На времето читав дека Sony со секој продаден PS2 губеле по 100 долари. :)
 
Haha cekaj ne ve razbiram kako toa Sony zema pari od igri?
Eve zemete ja Modern Warfare 2, Dosega se prodadeni 7.5 milijoni kopii od MW2 za PS3 so zarabotka od nad milijarda dolari...Kolku pari ima zemeno Sony za toa?
Parite se podeleni megu developerite i publisherite vo slucajov infinity Ward Activision i Square-Enix....Kaj e udelot na Sony vo taa gigantska suma na pari?
Sony kaj igrite ima prihodi samo od first party naslovite koi nivni domasni developeri gi pravat...Igri kako SOCOM, God Of War, Resistance i slicno...Ostanata prodazba na nivni licencirani aksesoari, prodazba na source kodot kon developerskite kuki, online prodazba itn.
Toa deka Sony kako firma ke zeme pari od toa sto se prodale tolku i tolku milijoni diskovi od Final Fantasy ili Resident Evil 5..malu morgen..
 
Haha cekaj ne ve razbiram kako toa Sony zema pari od igri?
Eve zemete ja Modern Warfare 2, Dosega se prodadeni 7.5 milijoni kopii od MW2 za PS3 so zarabotka od nad milijarda dolari...Kolku pari ima zemeno Sony za toa?
Parite se podeleni megu developerite i publisherite vo slucajov infinity Ward Activision i Square-Enix....Kaj e udelot na Sony vo taa gigantska suma na pari?
Sony kaj igrite ima prihodi samo od first party naslovite koi nivni domasni developeri gi pravat...Igri kako SOCOM, God Of War, Resistance i slicno...Ostanata prodazba na nivni licencirani aksesoari, prodazba na source kodot kon developerskite kuki, online prodazba itn.
Toa deka Sony kako firma ke zeme pari od toa sto se prodale tolku i tolku milijoni diskovi od Final Fantasy ili Resident Evil 5..malu morgen..

Абе не треси зелени ќе ти се смеат. Чек да најдам барем слика да ти станит појасно

Море море стварно слика најдов :pos2:

4543564258_b97f7e7c2a.jpg


DISTRIBUTION
£3.50
Getting the code onto discs and into the backs of lorries costs money. Like returns, distribution costs are a hard and fast percentage of the overall price - no matter whether the game sells for ten pounds or fifty, it'll always cost the same to deliver it.

PLATFORM HOLDER
£6
Twelve percent of a game's RRP price goes to Microsoft; hardware manufacturers sell consoles cheap and make their returns on games, and they've been doing it since the days of the NES. Even if the industry switched to a digital model, the one fee they'll always pay is the manufacturer's tribute.


RETURNS
£6
Not every copy of every game sells and it's better to over-estimate demand than to under-estimate it, so most publishers are left with unsold copies on shelves months after demand has subsided. Returning them and disposing of the discs in an environmentally-friendly fashion costs six quid.

RETAILERS
£12.25
Retailers make £12.50 on every game they sell at £50; most retailers price aggressively and sell for under the RRP, making less cash. They can make back their lost revenue by offering trade-ins and selling pre-owned copies for a full 100% return on every sale.

PUBLISHER
£22.25
The remaining forty-five percent goes to the game's publisher to pay staff, fund further development, and reward the studio behind the game. In some cases, how little the guys who actually developed the game make might just be scarier than anyone knows.

Мислам сега ми ти е малце појасно
 
Абе не треси зелени ќе ти се смеат. Чек да најдам барем слика да ти станит појасно

Море море стварно слика најдов :pos2:

4543564258_b97f7e7c2a.jpg




Мислам сега ми ти е малце појасно


Finally еден убав пост од тебе :smir::back:
 
Aa ej ne sum znael.. Pretpostavuvav deka se plaka nesto ma toa platform holderot...Ama ne vervuvav deka zarabotuvaat so sekoj prodaden disk...Mada i ne zemale nekoja golem procent od toa...publisherot go ima najgolemoto parce od kolacot
 
Aa ej ne sum znael.. Pretpostavuvav deka se plaka nesto ma toa platform holderot...Ama ne vervuvav deka zarabotuvaat so sekoj prodaden disk...Mada i ne zemale nekoja golem procent od toa...publisherot go ima najgolemoto parce od kolacot

Хех да, се мислам по колку пари земаат програмерите и дизајнерите.

П.С. Користи КИРИЛИЦА
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom