Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
Стазава не е за Ф1. Особено за предпоследна. Возбуда има само кога ќе влезат у питстоп.
Норис нема да биде шампион. Макс има психичка предност и ќе го искористи тоа.
Јас лично уште верувам во Пиастри!
Како? Норис да не заврши бар 3ти па треба да прекине да вози веќе Формула.
 
Ако Макс не стане шампион најголем виновник ќе биде Ред Бул преку Јуки. Неможе Макс да се бори за подиуми на секоја трка, а Јуки за 9-10 место. Замисли барем на 2-3 трки да беше пред Норис или Пиастри. Макс веќе ќе ја освоеше титулата. Само во Ред Бул разликара помеѓу првиот и вториот возач е преку 300 поени.
 
Не е до Јуки, РБ конструираат болид според возачките карактеристики на Макс кои се специфични, ако конструираат болид според карактеристиките на повекето возачи Макс ке ја изгуби предноста, па Јуки, Лосон, Перез, Албон, Гасли, сите тие кога возеле за други екипи многу повеке поени освојувале и биле поконкурентни од кога возеле РБ. И да оди Макс во Мерцедес или Ферари небитно сигурен сум дека иста ситуација ке биди, ке конструираат болид за него и ке мора да се откажат од втор возач, шо во краен случај може и да се исплати, ако имаш шампион за сметка на вториот возач да не може бод да освои - фер компромис
 
Mnogu smenija ovie 2 poeni plus sto gi ''ukrade'' Noris na krajot posle smesnata greska na Antoneli, treba nekoe ludo scenario na krajot kade na Noris ke mu se kompromitira trkata, iako, premnogu se fokusirame na Noris i Maks, a malce se zbori deka po ne znam koj pat poradi timskite odluki najmnogu denes zagubi Piastri.

On i te kako imase prostor denes da se doblizi do Noris dokolku vlezese vo box posle SC, nego mozea da mu smenat, so Noris ke bese delikatno, taka da denes cista pobeda mu zemaa od race a so toa i mu ja unistija bitkata za titula bajagi.
 
Не е до Јуки, РБ конструираат болид според возачките карактеристики на Макс кои се специфични, ако конструираат болид според карактеристиките на повекето возачи Макс ке ја изгуби предноста, па Јуки, Лосон, Перез, Албон, Гасли, сите тие кога возеле за други екипи многу повеке поени освојувале и биле поконкурентни од кога возеле РБ. И да оди Макс во Мерцедес или Ферари небитно сигурен сум дека иста ситуација ке биди, ке конструираат болид за него и ке мора да се откажат од втор возач, шо во краен случај може и да се исплати, ако имаш шампион за сметка на вториот возач да не може бод да освои - фер компромис
Па не беше така во претходните сезони кога доминираше со Чеко ама ај… Ке остане фактот дека без помош од тимски колега многу потешко се стига до титула
 
На шпионот може и ќе му се посреќи на крај со несреќиве што ги има за противници.
 
Мекларен какви глупаци, немам зборови
Автоматски споено мислење:

Каков кретен, ги урочи маме им еба
Ебате глупио, да беше до мене Леклер шампион пет пати ќе беше, ти се мочам у постот глуп.
 
Ајде бе прекинете со препукувања веќе некое време ја труете темава. Идете у пораки и таму вреѓајте се.
 
Не е до Јуки, РБ конструираат болид според возачките карактеристики на Макс кои се специфични, ако конструираат болид според карактеристиките на повекето возачи Макс ке ја изгуби предноста, па Јуки, Лосон, Перез, Албон, Гасли, сите тие кога возеле за други екипи многу повеке поени освојувале и биле поконкурентни од кога возеле РБ. И да оди Макс во Мерцедес или Ферари небитно сигурен сум дека иста ситуација ке биди, ке конструираат болид за него и ке мора да се откажат од втор возач, шо во краен случај може и да се исплати, ако имаш шампион за сметка на вториот возач да не може бод да освои - фер компромис
Секогаш конструираш болид со малку подобри карактеристики за тој што ја води екипата во овај случај тоа е Макс, во Вилијамс е Саинц, во Ферари никој и така.
Автоматски споено мислење:

Мекларен какви глупаци, немам зборови
Автоматски споено мислење:


Ебате глупио, да беше до мене Леклер шампион пет пати ќе беше, ти се мочам у постот глуп.
Тешко на Леклерк ако ти му правиш автомобил и стратегија за пет пати да е шампион :pos:.
 
YMR.jpg
Една кратка најава за Абу Даби. Многу брза патека каде оптеретувањата се изразени на предната десна гума (латерално и лонгитудинално), а ако ја споредам со Лусаил мислам дека се тука некаде е сега главен проблем ќе биде што Ц4 на која не може да се остане подолго од 25 до 27 кругови под оптеретување како денес (да се брани или напаѓа возачот), а потоа може и да се премине на Ц3 скоро до крај и да се вози многу време. Онај што оди all in и стартува од 15 до 20 место тогаш најдобро е да ја одбере Ц3, а потоа при крај да смени на Ц4.
previewYMR.jpg
Веројатно ќе ги напумпаат гумите за некој бар повеќе па така некои работи ќе се променат тука на гумите и тоа на задните и предната десна ќе станат малку црвени, а тоа значи дека оптеретувањето ќе се зголеми како што беше и денес.
ptsYMR.jpg
Еве вака беше во 2024, а и сега нема да е различно, но секогаш постои опцијата да има SC е тогаш ситуацијата се менува од корен. Ако се појави SC помеѓу 20 и 35 круг тогаш најдобро е да се оди во бокс и да се менуваат гумите, а ако се појави од 40 до 50 круг тогаш се оди со Ц5 до крај и затоа мора да се има нов сет на Ц5 гуми. Најмногу оваа стаза му одговара на Макс, Леклер, Саинц, Расел, Оскар, Ландо, а тука би ги додал и Берман и Антонели кои верувам дека ќе имаат добри резултати.
stintYMR.jpg
Еве кои возачи издржале најдолго на одредена компонента и на овај податок го темелам моето тврдење за бокс во случај на SC (конкретно за Ц5).
 
Секогаш конструираш болид со малку подобри карактеристики за тој што ја води екипата во овај случај тоа е Макс, во Вилијамс е Саинц, во Ферари никој и така.
Автоматски споено мислење:


Тешко на Леклерк ако ти му правиш автомобил и стратегија за пет пати да е шампион :pos:.
Ја му праам, сега на Верстапен ќе му праам, стручњак, ако ја гледаш сезонава има се само нема тркања, се е тактика, формула ќе гледаш без да се престигнуваат. Шо да кажам а да не погрешам, добро е бар уште е прво место Ландо.
 
Ова е за после 07.12. На 09.12 ќе има тестирање на гумите за 2026 за сите 11 тимови и она што е новост за 2026 е тоа дека гумите ќе бидат малку потесни и со тоа ќе им се овозможи на механичарите подобар зафат при нивната работа особено кај задните гуми кои се поширки и прават пробелими. Компонентите се од Ц1 до Ц5, а Ц6 нема да ја има иако се тестираше за следната сезона, но на грешни патеки (требаше тука да се тестира). Димензиите на новите гуми се:
- Предни: од 305mm на 275mm
- Задни: од 405mm на 375mm
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom