- Член од
- 15 ноември 2022
- Мислења
- 133
- Поени од реакции
- 138
Батеријата е од оние со длабоко празење ама пак истата задржува некои 10 до 15 проценти за критични ситуации и неа нема цело време да ја користиш како што сега не ја користиш. Тоа како ќе го изведам моторот во е-турбото е големо прашање кое до 2026 Февруари месец мора да има одговор, а ќе има ама тоа после 7.12 ќе го дискутираме. Моторите со внатрешно согорување денес имаат вистина повеќе КС ама тоа зависи од мапата на моторот, а истото важи само со поголемо влијание и во 2026. Сезоната 2026 ќе биде како оние старите што беа пред 2014 година и ќе биде повеќе чисто тркање.како ќе го изведеш? Ќе пишеш е-турбо налепница? MGU-H е еден од најкомплескните системи на овие возила моментално. Новите мотори ќе имаат стандардно турбо и тоа ќе биде. Место инстантна моќ, ако не знае шоферот да менува брзини ќе почека некое време додека турбото почне да се врти. Едино шоферот ќе може да искористи моќта од MGU-K доколку има сок во батеријата.
1000 коња на папир има новиов болид, но којзнае колку малце у реалноста, со оглед на турбо лагот, и трошењето на батеријата. Ако немаш батерија, 600 коњи максимумот ти е. Катастрофа.
