Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
Не сум коментирал да навлагам у дискусии и расправии ама другар... ок е да си фан, ок е да сакаш некого повеќе од другите... ама дај бе бидете ртеални. Кои одлуки биле на место?

Ама џабе, тука очигледно сте попалени по 1 шофер и џабе ќе се објаснуваме.
Ако истата ситуација беше обратна... мајко мила... тоа ќе беше тешка драма. Цел свет ќе го ругаше црњата.

Ама дека е Макс, ок е, све е дозволено. Мораше да освои, јбг.

Ова ти е во нивните правила и регулации во таа година:


А на трката донесоа одлука:


Ако било се легално:

1. Немаше да го избркаат Маси
2. Немаше на ново да ги пушуваат правилата за да не дојде до иста ситуација

И како заклучок во нивни списанија:

Max’s championship is official, but the procedure was judged to have been mishandled.
Не сум фан само ти ја кажувам целата ситуацијата затоа што јас не ја гледав како тебе на ТВ таа сезоната, а и сите до сега почнувајќи од 2019. Значи според правилата од 2019 вика: ВОЗИЛАТА КОИ НЕ СЕ НАОЃААТ НА СВОИТЕ ПОЗИЦИИ СЕ ДОЛЖНИ ДА ГО ПРЕСТИГНАТ БЕЗБЕДНОСНОТО ВОЗИЛО И ДА СЕ ВРАТАТ НАЗАД ВО КОЛОНАТА (извор: Правилник на ФИА за 2019/21). Е сега тие беа возилата што го претекнаа и се си беше на место, а Маси се знаеше дека ќе си оди бидејќи му беше завршен договорот. Макс ќе освои титули исто како и Луис, Шумахер затоа што тој е таков материјал. Човекот беше спремен од Катар со приватниот авион да дојде до Милтон Кејнс во симулатор и цели 12 часа да ја анализира Џеда кој беше за една недела и тоа го правеше така до четвртокот кога мораше да се оди за Џеда и во Џеда го наместија Валтери да намалува за да може да смени Луис, а на крајот кога ја враќаше позицијата Макс овај идиотот го удри намерно и доби казна за СПРОТИВНО НА ПРАВИЛНИК од 5 секунди затоа што не му ја вратил позицијата. Го заборави и првиот круг во Абу Даби кога овај кретенот излета од патеката и не му ја врати позицијата. Напишав во претходниот текст дека Луис го викаа да менува ама овај не одеше и му се случи тоа што треба како карма за Силверстон, Монца итн.
 
Не сум фан само ти ја кажувам целата ситуацијата затоа што јас не ја гледав како тебе на ТВ таа сезоната, а и сите до сега почнувајќи од 2019. Значи според правилата од 2019 вика: ВОЗИЛАТА КОИ НЕ СЕ НАОЃААТ НА СВОИТЕ ПОЗИЦИИ СЕ ДОЛЖНИ ДА ГО ПРЕСТИГНАТ БЕЗБЕДНОСНОТО ВОЗИЛО И ДА СЕ ВРАТАТ НАЗАД ВО КОЛОНАТА (извор: Правилник на ФИА за 2019/21). Е сега тие беа возилата што го претекнаа и се си беше на место, а Маси се знаеше дека ќе си оди бидејќи му беше завршен договорот. Макс ќе освои титули исто како и Луис, Шумахер затоа што тој е таков материјал. Човекот беше спремен од Катар со приватниот авион да дојде до Милтон Кејнс во симулатор и цели 12 часа да ја анализира Џеда кој беше за една недела и тоа го правеше така до четвртокот кога мораше да се оди за Џеда и во Џеда го наместија Валтери да намалува за да може да смени Луис, а на крајот кога ја враќаше позицијата Макс овај идиотот го удри намерно и доби казна за СПРОТИВНО НА ПРАВИЛНИК од 5 секунди затоа што не му ја вратил позицијата. Го заборави и првиот круг во Абу Даби кога овај кретенот излета од патеката и не му ја врати позицијата. Напишав во претходниот текст дека Луис го викаа да менува ама овај не одеше и му се случи тоа што треба како карма за Силверстон, Монца итн.

Чекај малце, ми пишуваш како запалена средношколка а ништо конкретно не одговараш. Не се пали, смири страсти.

Што треба да ти значи коментаров?

Чекај пак да ти пастирам, за да прочиташ.

Твојот коментар е на кој ти пишував е:
Сите одлуки си беа на место.

Како се сите одлуки на место кога:

Ова ти е во нивните правила и регулации во таа година:
All lapped cars must be allowed to overtake the safety car before racing resumes
А на трката донесоа одлука:
Only cars between the two title contenders should be cleared

Што кур мене ме боли дали макс бил спремен да лета за симулатор или не. Па уште ми вика не ја гледал како мене на ТВ :pos:
Која е поврзаноста на ова - со тоа што ти го пишувам?

Како „сите одлуки биле на место“ кога во Ф1 билтени и списанија се пишува дека има забринувачки елементи на самата трка околу донесување на одлуки? Кога и самите нивни правила, кои патем и ти си ги напиша се контрираат со реалната слика на стаза?

Пак ќе ти кажам, истово да беше, ама обратно, Макс да требаше да „брани“ титула а Хамилтон да го исхендлаа вака, па да му земеше титула на ваков начин... па тоа вени ќе сечевте бе другар, бог знае какво плачење ќе имаше.
 
Остави ги списанијата и билтените на страна. Дали си го прочитал правилникот? Вака како што гледам јас не си го прочитал баш. Прво кога дојде моментот за SC на патеката имаше многу возачи што беа на поголемо растојание и беа на место. Е сега оваа група од 5 возачи или колку и да беа се на растојнание на кое може да го престигнат возилото во разумен рок и да продолжат по патот, а при крајот кога влезе SC внатре и почнаа да се тркаат Макс и Луис истите не беа на позиција туку беа позади последниот во тој момент. Значи кога ќе светнат двете зелени светла над ротирачките жолти од SC само тие што се најблиску поминуваат и се враќаат назад има таму временска рамка не може некој што е многу поназад да се чека бидејќи тоа не е од интерес па затоа е дадена и таа да ја наречам забелешка под правилото. Имаше луѓе поминати и за еден круг и сега според тебе и нив да не требаше да ги чекаат?
 
Остави ги списанијата и билтените на страна. Дали си го прочитал правилникот? Вака како што гледам јас не си го прочитал баш. Прво кога дојде моментот за SC на патеката имаше многу возачи што беа на поголемо растојание и беа на место. Е сега оваа група од 5 возачи или колку и да беа се на растојнание на кое може да го престигнат возилото во разумен рок и да продолжат по патот, а при крајот кога влезе SC внатре и почнаа да се тркаат Макс и Луис истите не беа на позиција туку беа позади последниот во тој момент. Значи кога ќе светнат двете зелени светла над ротирачките жолти од SC само тие што се најблиску поминуваат и се враќаат назад има таму временска рамка не може некој што е многу поназад да се чека бидејќи тоа не е од интерес па затоа е дадена и таа да ја наречам забелешка под правилото. Имаше луѓе поминати и за еден круг и сега според тебе и нив да не требаше да ги чекаат?

Ова твоево знаеш како се вика? Си одговарам - како ми одговара.

Не е според мене дали требало да чекаат или не, така вика правилникот. Сите коли, во позиција. Нека поминат сејфти, па нека си се распоредат. Е сеа тогаш дали ќе завршела трката, ќе прошле круговие и Хамилтон ќе останел шампион е друга работа. Тоа е правило и крај.

Ама затоа викам, џабе ке збориме.

Се глеа дека си стравствен негов фан, и ќе си толкуваш ситуации баш како Маси, да ти биде интересно. Пак ќе ти кажам, да беше обратно, вени ќе сечевте.

Затоа... заеби.
 
Ова твоево знаеш како се вика? Си одговарам - како ми одговара.

Не е според мене дали требало да чекаат или не, така вика правилникот. Сите коли, во позиција. Нека поминат сејфти, па нека си се распоредат. Е сеа тогаш дали ќе завршела трката, ќе прошле круговие и Хамилтон ќе останел шампион е друга работа. Тоа е правило и крај.

Ама затоа викам, џабе ке збориме.

Се глеа дека си стравствен негов фан, и ќе си толкуваш ситуации баш како Маси, да ти биде интересно. Пак ќе ти кажам, да беше обратно, вени ќе сечевте.

Затоа... заеби.
Еве што вика правилникот за 2021 (важи од 2019), а од 2022 е променет.
Part 48:
48.12 If the clerk of the course consider it safe to do so, and the message "LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE" has been sent to all Competitors via the official messaging system, any cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car. Having overtaken the cars on the lead lap and the safety car these cars should then proceed around the track at an appropriate speed, without overtaking, and make every effort to take up position at the back of the line of cars behind the safety car. Whilst they are overtaking, and in order to ensure this may be carried out safely, the cars on the lead lap must always stay on the racing line unless deviating from it is unavoidable. Unless the clerk of the course considers the presence of the safety car is still necessary, once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the following lap.
Пораката со наводници се праќа до pitwall и до возачите и ваквите пораки се над сите во ланецот на комуникација и собирање на податоци. Гледаш дека пишува "any cars" што значи дека не мора сите да го престигнат безбедносното возило, а ако беше "all cars" тогаш сите ќе мораа да го престигнат безбедносното возило. Безбедносното возило според Part 15 има право да биде повлечено и според наредба на директорот во овај случај то е Маси и тоа се случи. Сите тие разговори што ги гледаше во 2021 помеѓу Маси (Race director), Хорнер и Волф постојат и денес само не се емитираат во јавност поради овие драми и глупости. Сите разговори доцнат со 5 минути, а некои се некогаш монтирани за да има драма како во 2021.
 
А дали смее трката да започни те. продолжи да се тркаат во ИСТИОТ круг кога заостанатите возачи претекнуваат за да се вратат во истиот круг со останатите? Мислам дека и ова правило е прекршено, треба барем во наредниот круг да започне тркањето. А и не е фер за останатите возачи од трето до десето место кои се борат за бодови и пласман на екипите да имаат заостанати возачи помеѓу, можда ако немало меѓу нив заостанати за круг болиди ке имало и тука претекнувања па на пример Рено би бил во конструктори пред торо росо или незнам, Расел пред Перез на пример, тука беа многу правила погазени да бидеме реални ама тоа е што е, помина одамна и бидна како што бидна..
 
Според Part 15 дел 3 под е) вика дека може да се повлече возилото на барање на директорот на трката. Тука е применето ова правило.
 
Ако гледаме реално таа титулата против Луис му беше поклонета и одлуките на патеката контрира на сите правила во Ф1. Ама од друга страна таа сезона ја врати гледаноста на Ф1 и сите сака да падне Мерцедес на ваков или онаков начин. Да влезе во Гоат дебата би му требале уште 2 титули ама негледам во идно време како редбул би го испорачале тоа иако во Ф1 една мала промена на некое правило може да донесе огромна предност за одреден тим. А неговите возачки способности се неспорни ама да не се случаше тоа со ферари минатиот викенд неверувам дека Макс така лесно ќе беше втор.

Не знам што сакате, вие, фановите на тркањето, да се случеше во една од најепските сезони во историјата на Ф1, да заврши истата со безбедносно возило? Само тоа беше регуларно во таква ситуација, ништо друго, регулативите беа прекршени, ама за доброто на овој спорт, и ако имаше ред флег, и тогаш ќе се прекршеа истите, односно, за да не се прекршат истите трката ќе требаше да заврши со безбедносно возило, и тоа ќе беше епско фијаско за овој спорт и огромен удар врз истиот, од епски размери.

Маси тогаш за мене ја даде една од најдобрите изјави ever, кратка, јасна и концизна, Toto .... it's called racing, и со тоа овој спорт беше спасен. Толку, кратко и јасно, ни даде еден круг од тркање кое ќе влезе во аналите на овој спорт засекогаш, таа сезона, таква каква што беше заслужуваше буквално таков крај. Све спротивно на таа одлука која секако беше многу тешка, ќе значеше крај со SC. Господ здравје нека му даде на Маси, тотална легенда, точно е дека ради тоа го сменија ама за мене ќе биде човекот што ја спаси Ф1, зашто крај со SC ќе го уништеше тој спорт тотално, ќе тргнам од мене, после таква сезона таков крај да имаше? Чао, никад веќе немаше да гледам формула, а и многу други истото ќе го направеа, свесен беше Маси што прави и зашто го прави тоа.

Ништо не му беше поклонето иначе на Макс таа година, крваво си ја заработи таа титула со инфериорен болид цела сезона, и со тоа стана еден од ретките во модерната ера на овој спорт кој освоил титула а неговиот болид да не е доминантен, а ако му се додаде и ланската, веќе 2 пати успеал да го направи тоа. И се слагам за Силверстоун истата сезона, Луис доби симболична казна која апсолутно ништо не менуваше и сите беа свесни за тоа, за инцидент каде можеше сериозно да го повреди Макс. Па уште и у фаца му славеа британците кога се улупа со таква брзина, тоа многу говореше и за нив ама на крај и кармата вмеша прсти и правдата на некој начин беше задоволена, до ден денес не можат да се помират со тој крај на сезона ги гледам низ нетов уште солзи леат.

п.с. А ако се водиме или водите апла by the book, тогаш и Луис треба да е една титула мањак, онаа за која Маса сега јалово тужи, и тогаш се прекршија правила и Луис победи на трка која според истите требаше да биде поништена и поените да не се рачунаат.
 
Не знам што сакате, вие, фановите на тркањето, да се случеше во една од најепските сезони во историјата на Ф1, да заврши истата со безбедносно возило? Само тоа беше регуларно во таква ситуација, ништо друго, регулативите беа прекршени, ама за доброто на овој спорт, и ако имаше ред флег, и тогаш ќе се прекршеа истите, односно, за да не се прекршат истите трката ќе требаше да заврши со безбедносно возило, и тоа ќе беше епско фијаско за овој спорт и огромен удар врз истиот, од епски размери.

Маси тогаш за мене ја даде една од најдобрите изјави ever, кратка, јасна и концизна, Toto .... it's called racing, и со тоа овој спорт беше спасен. Толку, кратко и јасно, ни даде еден круг од тркање кое ќе влезе во аналите на овој спорт засекогаш, таа сезона, таква каква што беше заслужуваше буквално таков крај. Све спротивно на таа одлука која секако беше многу тешка, ќе значеше крај со SC. Господ здравје нека му даде на Маси, тотална легенда, точно е дека ради тоа го сменија ама за мене ќе биде човекот што ја спаси Ф1, зашто крај со SC ќе го уништеше тој спорт тотално, ќе тргнам од мене, после таква сезона таков крај да имаше? Чао, никад веќе немаше да гледам формула, а и многу други истото ќе го направеа, свесен беше Маси што прави и зашто го прави тоа.

Ништо не му беше поклонето иначе на Макс таа година, крваво си ја заработи таа титула со инфериорен болид цела сезона, и со тоа стана еден од ретките во модерната ера на овој спорт кој освоил титула а неговиот болид да не е доминантен, а ако му се додаде и ланската, веќе 2 пати успеал да го направи тоа. И се слагам за Силверстоун истата сезона, Луис доби симболична казна која апсолутно ништо не менуваше и сите беа свесни за тоа, за инцидент каде можеше сериозно да го повреди Макс. Па уште и у фаца му славеа британците кога се улупа со таква брзина, тоа многу говореше и за нив ама на крај и кармата вмеша прсти и правдата на некој начин беше задоволена, до ден денес не можат да се помират со тој крај на сезона ги гледам низ нетов уште солзи леат.

п.с. А ако се водиме или водите апла by the book, тогаш и Луис треба да е една титула мањак, онаа за која Маса сега јалово тужи, и тогаш се прекршија правила и Луис победи на трка која според истите требаше да биде поништена и поените да не се рачунаат.
Како и самиот што напиша во болдираното, ова е суштината, а дали Маси ја направил интересна завршницата, дали било фер финале на сезоната и дали ти нема да си гледал повеке Ф1 од револт е ирелевантно во легално правна смисла.
Да, се согласувам дека немаше да биде спортски зад сејфти да заврши сезоната, се согласувам дека казната на Луис на Силверстон од 10 секунди беше смешна сразмерно последиците и добивката ама регулативата е таа, не пиши никаде дека возачот кој предизвика инцидент ке се казни со 10 секунди освен ако тоа не го исфрли конкурентот за титула со 25 бодови кусок. Го нема тоа "освен". Кога се регулативи во прашање не треба да има компромиси инаку постојано ке ги кршат и ке се повикаат на преседани. Не беше фер ниту кога Макс победи на Спа без трка со само 2 круга извозени зад сејфти по оној поројниот дожд и доби пола од поените без да има трка ама се случи, имало правило дека ако има барем 2 круга во трка па макар и зад сејфти, се рачуна дека може да се поделат пола поени, ама правилата беа испочитувани за разлика од последната трка 2021.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom