Формула 1 - сезона 2018

Шампион за 2018 според вас е...

  • Sebastian Vettel

  • Lewis Hamilton

  • Valtteri Bottas

  • Fernando Alonso

  • Kimi Räikkönen

  • Nico Hulkenberg

  • Daniel Ricciardo

  • Pierre Gasly

  • Kevin Magnussen

  • Max Verstappen

  • Stoffel Vandoorne

  • Marcus Ericsson

  • Carlos Sainz

  • Esteban Ocon

  • Sergio Perez

  • Charles Leclerc

  • Romain Grosjean

  • Lance Stroll

  • Brendon Hartley

  • Sergey Sirotkin


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Ферарито побрзо 2 дена по ред од Мерцедесите на поспора смеша, ако не се заебаваат од Мерцедес и да тактизираат тогаш лел леле мајко, Ред Булот доцни секунда на иста смеша со Ферари, така да ке бидне весело. Њуи изјавил дека лименките ке добиваат аеро апгрејди во тек на сезоната да видат што функционира а што не сеа е мање више некоја "oснова" и во текот на сезоната ако утврдат дека нешто шкрипи ке му додаваат аеро решенија на болидот и да биднат конкурентни пак.
Само се надевам дека Мерцедес не се глупираат со тактизирања и многу малку кругови вртат, лани тоа што го правеа они сеа го прави Ферари на поспори гуми тестира издржливост на болидот а Мерцедес изненадувачки врти многу малку кругови. Е сеа што ке бидне у Мелбурн Господ знае.
 
Мерцедес АМГ врти многу малку кругови?!? Во двата тест дена има убедливо најмногу комплетирани круга... За тактизирање секако тактизираат, Хамилтон во неговиот најбрз круг на СМ во последниот сектор е побавен за 0,3 секунди од третиот сектор при неговото најбрзо време на Меките гуми... Значи има простор за најмалку секунда напредок... Ќе биде нешто од Ферари доколку ова темпо на перформанси се задржи и на втората тест сесија пред вистинското нешто - Квалификациите за 2017 Австралиското Гран При...
 
Вака сега...пошто ги пратам сите светски форуми:

Мерцедесот можеби глуми и ја скрива брзината, но за разлика од сите други болиди има најголемо меѓуоскино растојание што можи да биди проблем на патеки со спори кривини и потрошувачка на гумите. Малку трза на апексите од кривините посебно при влез во кривина и на додавање на туража9ова го има и кај Вилијамсот-со мотор на Мерцедес)

Ферари има убедливо најстабилен помин низ кривините, и по кажување на Гери Андерсо, Кими и фетел можат да го возат болидот во кривина каде што тие сакаат. Стабилноста е на високо ниво, но тоа незначи и дека се најбрзи. вероватно ќе бидат во дефицит во смисла на чиста брзина по круг, но можни се изненадувања. Имаат револуционерни странични делови на болидот, за кои Андриан Нјуи(РБ) вели дека не го разбира на кои принцип се засновани.

РБ вероватно за поголем напад ќе ја чека верзијата на моторот на Рено во Барселона. Болидот засега им е наједноставен и без некои екстравагантни решенија. Има листи линии

Хонда е во г...а до гуша, и им откажаа двата мотори за два дена и сега се на некоја резервна спецификација. Сјебале нешто со танкот за уље.

Вилијамсот многу подуправува(предницата при влез во кривина бега према надвор), и највероватно неможат да се смешаат во првите 3 болиди.


Најинтересно е што ФИА прати писмо до сите тимови поради спорната суспензија која ја имаа мерцедес и РБ од средината на 2016 до крајот. наведоа 5 точки по кои ќе дадат зелено или црвено светло во Мелбурн.

Можно е некој јак тим да биди во банана на почетокот на сезоната
 
Дали е ова шансата што ферари ја чека 10 години или сепак не? останува да дознаеме
 
Имаат револуционерни странични делови на болидот, за кои Андриан Нјуи(РБ) вели дека не го разбира на кои принцип се засновани.
Да се надеваме Њуи не мислел да се исмејува на Ферари со оваа изјава.[DOUBLEPOST=1488380704][/DOUBLEPOST]Ново задно крило кај Ферари. Слично на Мерцедес.
SUT_F1_Testing_Day_1458888.jpg
 
Последно уредено:
Еве што се дешава кога ке олабават малце со правилата се крева активност на официјалната страна и тука на форумот се раздвижуваме, ако изеде банана Мерцедес наебале гадно и ке биднат у аут и се надевам тогаш РБ ке отиде у офанзива за да го прњдизвикаат Ферари да не гледаме шоу на едњн тим како лжпретходните сезони. Болидите кога ке ги разгледа човек изгледаат комплицирано и интересно едвај чекам да почне сезоната се надевам нема да се разочарам ма да Либерти медиа добро менаџираат за кревање на популарност.
П.С Алонсо изјавил у стил као конечно имаме вистински нолиди треба да им се извиниме на фановите за тоа што го гледаа претходните сезони.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
П.С Алонсо изјавил у стил као конечно имаме вистински нолиди треба да им се извиниме на фановите за тоа што го гледаа претходните сезони.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
„Разочаран сум, да. Три месеци работиш на физичката подготовка, а потоа седнуваш зад воланот и болидот се расипува после еден круг!“, изјави Фернандо Алонсо. Кога сме кај изјави :D
 
Излезе шпекулација дека можеби уште оваа година Мекларен ќе се префрли на друг снабдувач на мотори.

Изгледа врие во тимот
 
„Разочаран сум, да. Три месеци работиш на физичката подготовка, а потоа седнуваш зад воланот и болидот се расипува после еден круг!“, изјави Фернандо Алонсо. Кога сме кај изјави :D
Не не тоа што го пишав од поодамна го има изјавено кога излегоа дизајните за болидите.
А иначе Мекларен проблем со резервоарот и со маслото изгледа нешто, загрижува ептен ситуацијата кај нив.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Imale nekoj problem so rezervoarot, ok bile motorite


Не...моторот има вибрации и без проблемот со резервоарот, а и снагата му е многу помала него на конкуренцијата. Плус на секое додавање на туража на излез од кривина, задниот дел на болидот меша како Џенифер Лопез. Не ја ослободува снагата линеарно , туку брутално.

За идниот тест во Барселона, од Хонда најавуваат мотор без вибрации и со зголемена моќност.

За разлика од нив, за ферари се зборува дека според висината на звукот на моторот, во најмала рака е на ниво на тој од Мерцедес, а според истите параметри, на највисоки вртежи вади најчист звук што кажува за големата врвна моќност на агрегатот.

патем се спомнува дека или клиповите(но највероватно само клипњачите) кај Ферари се изработени со 3Д принтер
 
Не...моторот има вибрации и без проблемот со резервоарот, а и снагата му е многу помала него на конкуренцијата. Плус на секое додавање на туража на излез од кривина, задниот дел на болидот меша како Џенифер Лопез. Не ја ослободува снагата линеарно , туку брутално.

За идниот тест во Барселона, од Хонда најавуваат мотор без вибрации и со зголемена моќност.

За разлика од нив, за ферари се зборува дека според висината на звукот на моторот, во најмала рака е на ниво на тој од Мерцедес, а според истите параметри, на највисоки вртежи вади најчист звук што кажува за големата врвна моќност на агрегатот.

патем се спомнува дека или клиповите(но највероватно само клипњачите) кај Ферари се изработени со 3Д принтер
Ако ги изработиле со 3д принтер и при тоа извадат исти перформанси како Мерцедес ги заебале сите тотално, нов чаптер ке внесат во ф1 уште никој се нема осмелено на такво нешто во концепт автомобили а не па за тркање во автомобилизмот. Капа доле ако е вистина. А за звукот за разлика од лани топ е Ферарито

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Која е разликата меѓу 3д принатани клипови и обични?
 
Еве и прв onboard од тестирањето.
 
Која е разликата меѓу 3д принатани клипови и обични?

Металот е нанесен доста порамномерно и покомпактно, и клипњачите или клиповите можат да се израбоптат многу попрецизно и со помала маса/тежина.

Сегашната индустрија користи или лиење на метал(но тука се стварат шуплини кои можат да го напукнат металот при оптеретување) или ковање каде се користат или ладно ковање и топло ковање. Двете методи не се толку прецизни , т.е. кристалните решетки не се посложени со идеална композиција помеѓу себе.

Со принтањето се постигнува голема хомогеност и компактност
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom