Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Pa i komentatorite na Eurosport navivaat za Liverpool, pa komentiraat Bundes liga, i so ima toa vrska, sekoj si ima favorit.
па тоа не е исто различни лиги коментират, исто као овија црепови да кажат нешто у смисол добро е Роси заврши пред Лоренцо.

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 
Spored tebe super se komentatorite taka ? Nema vrska sto si pravat bosh muabet dodeka ima bitki za pozicija za volja na vistinata okej bea deneska ama na drugite trki ... :(

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk

Abe poarno nema.Srpskite Sportklub gi ukinaa, a na hrvatskite nema prenos na F1. So e toa e.
 
Abe poarno nema.Srpskite Sportklub gi ukinaa, a na hrvatskite nema prenos na F1. So e toa e.
Abe poarno nema ama ne znaci deka treba da si kjutime sea kao okej e. I ja sum potenciral mnogu pati mozevme i bez prenosi da ostaneme zadovolen sum od toa deka ni e ovozmozen prenos ama komentiranjeto treba da se podobri iako sepak mora da se zeme vo predvid deka nemaat izvori i moznosti kako Sky ili RTL gledaat od TV kako i nie bravo za naporot ama zabeguvaat nekogas so drugi prikazni dodeka ima bitka na avtodromot :D toa mi preci samo nisto drugo

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
ona koga zapna ovoj botas go minuva rikijardo, a toa massa go premina kvyat:pos: tolku bese ocigledno a i pisuvase, i ne samo toa milion kiksovi imaat, tie na sk lani bea zakon ama gi nema sega pa ke gi slusame ovie.
 
ona koga zapna ovoj botas go minuva rikijardo, a toa massa go premina kvyat[emoji14]os: tolku bese ocigledno a i pisuvase, i ne samo toa milion kiksovi imaat, tie na sk lani bea zakon ama gi nema sega pa ke gi slusame ovie.
Eh sezonava milion pati pogresija pri prestignuvanja, se sekjavam na nekoja od poslednive trki covekov si raskazuva za nesto vo minatoto a na stazata dole ima 2 krivini po red borba za pozicija ... :/

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
За разлика од минатата година што гледавме ептен мртва трка во Русија, оваа година добра.
Околу Кими, направи очајна грешка, али барем видовме да покаже агресија. Го немам видено Кими во вакво светло последниве години.

А околу коментаториве мислам дека направија грешка и на стартот, искоментираа дека Хамилтон ја превзема првата позиција по дуелот со Росберг на почетокот а всушност Росберг искочи прв.
И Коки многу меле за политика а не внимава што се случува на патеката. Треба да направат едно студио пола час пред трката, и таму да мелат за политика и интриги а за време на трката повеќе да внимаваат на тоа што се случува во моментот.
 
А и овој Розберг кој малер чоече... Конечно добар викенд за него, и одма после 3 круга назад во пит и завршена трка.
 
Во Мерцедес АМГ решиле да не ги поматува сметките на Хамилтон сезонава... Леле што ќе беше ова да му се случуваше на Хамилтон!!!


2015 РУСИЈА ГП: ХАМИЛТОН ПОБЕДНИК, ТИТУЛАТА ЗА МЕРЦЕДЕС АМГ ОСИГУРАНА!!!


Луис Хамилтон со денешната Победа на Големата Награда на Русија ја обезбеди Шампионската Титула за Мерцедес АМГ и е на дофат на својата втора по ред Титула Шампион, по откажувањето на Нико Розберг, неговиот тимски колега. Киксот на Германецот го искористи Себастијан Ветел, кој сега е на второто место во генералниот пласман на возачи, но во Ф1 е важно да си прв и никој не му е гајле за второто место, како на Розберг, така и на Ветел...........

Многу е за Copy-Paste, продолжение ТУКА
 
Во Мерцедес АМГ решиле да не ги поматува сметките на Хамилтон сезонава... Леле што ќе беше ова да му се случуваше на Хамилтон!!!


2015 РУСИЈА ГП: ХАМИЛТОН ПОБЕДНИК, ТИТУЛАТА ЗА МЕРЦЕДЕС АМГ ОСИГУРАНА!!!


Луис Хамилтон со денешната Победа на Големата Награда на Русија ја обезбеди Шампионската Титула за Мерцедес АМГ и е на дофат на својата втора по ред Титула Шампион, по откажувањето на Нико Розберг, неговиот тимски колега. Киксот на Германецот го искористи Себастијан Ветел, кој сега е на второто место во генералниот пласман на возачи, но во Ф1 е важно да си прв и никој не му е гајле за второто место, како на Розберг, така и на Ветел...........

Многу е за Copy-Paste, продолжение ТУКА
Sea pri krajov na sezonava mora da ve pofalam za kontinuirano rabotenje i dobri analizi i reportazi .. bravo !

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
http://www.krug.mk/?p=7231
Според мене Ферари веќе сериозно започнаа да се подготвуваат за следната сезона. Според мене во следните трки Ферари се повеќе ќе тестира отколку што ќе се обидува да го стигне Хамилтон/Мерцедес, пошто свесни се дека титулата е загубена.
 
http://www.krug.mk/?p=7231
Според мене Ферари веќе сериозно започнаа да се подготвуваат за следната сезона. Според мене во следните трки Ферари се повеќе ќе тестира отколку што ќе се обидува да го стигне Хамилтон/Мерцедес, пошто свесни се дека титулата е загубена.
Mi se svigja i toa sto Kimi go testira poiskusen e od Vettel ne deka go potcenuvam Vettel ama Kimi e dolgi godini vo F1 ima projdeno sito i reseto i mislam deka e dobar izbor na Arivabene

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Ne e do toa, tuku Seb e teoretski vo borba za titula i ne sakaat da eksperimentiraat ao nego. Ako se pokaze ok veryvam deka veke vo Mexico ke go dobie i on
 
НЕМА НОВИ МОТОРИ ВО БЛИСКА ИДНИНА, РАЗВОЈОТ НА ПЕ ЗА ЦЕЛА 2016 СЕЗОНА Е ДОГОВОРЕН!!!


Производители на Формула 1 Погонски Единици и ФИА се согласија да се дозволи нивни развој и низ 2016 сезоната. Според досегашните прописи износот на токени кои тимовите го имаа на располагање за развој на своите ПЕ требаше да се намали од 32 оваа, на 25 за следната сезона. Исто така, хомологацијата на ПЕ требаше да биде направена на крајот на Февруари, 2016 година, што значеше дека сите Ф1 тимови треба да ги користат 2016 спецификациите на ПЕ.

По состанокот во Женева, на кој присутвувале раководителите на Мерцедес АМГ, Ферари, Рено и Хонда, заедно со високи претставници на ФИА, вклучувајќи го и претседателот Жан Тод, едногласно се согласиле да не ги заоструваат прописите. Износот на достапни токени ќе остане на 32, а областите кои што требаше да бидат забранети за развој, како горен/долен картер, воѓици на вентили, брегастите осовини, остануваат отворени да се развиваат и понатаму.

Оваа одлука е од клучно значење за Хонда и Рено со оглед на тоа што овие тимови се соочуваат со најголеми проблеми, кои никако не можат да ги решат. Тоа значи дека не треба ниту да брзаат да ги развиваат своите ПЕ во текот на следните четири и пол месеци, а тие сега ќе бидат во можност да работат на идните проблеми во текот на сезоната, наместо да не бидат во можност да ги стигаат Мерцедес и Ферари ПЕ.

Целта на состанокот во Женева било да се утврдат повеќе услови за еднаквост на сите четири производители на ПЕ за 2016 година, но, исто така, и на подолг рок. Во сетоа ова активна улога одиграл Жан Тод, Претседателот на ФИА.

Откажано е правилото кое велеше дека производителите на ПЕ нема да можат да ги снабдуваат своите купувачи со постарите спецификации на своите ПЕ. Ова ќе овозможи Торо Росо да може да ги користи 2015 Ферари ПЕ за следната сезона и заживување на партнерството кое траеше од 2007-2013 година.

Сите предлози треба да бидат потврдени од страна на Комисијата на ФИА за Ф1, што се очекува да биде чиста формалност, пред да го помине и последниот чекор кон полноважноста, заверка од страна на Светскиот Совет за Мотоспорт на својата завршна средба на почетокот на месец Декември.

Најважно од се, според новинарите на Аутоспорт, кои се блиски до челниците на сите Ф1 тимови, но и ФИА, се дознава дека во блиска иднина нема да има алтернативен мотор. Берни Еклстоун шпекулираше дека се разгледуваа опции за замена на сегашните 1,6-литарски V6 турбо хибридни системи, но од тоа нема ништо. Прифатено било дека одржливоста и стандардизиран мотор е клуч за иднината на помалите тимови, па така не ни се помислило да се прави смена на мотори во блиска иднина.

П.С.
Sea pri krajov na sezonava mora da ve pofalam za kontinuirano rabotenje i dobri analizi i reportazi .. bravo !

THX Black Knight!!!
 
НЕМА НОВИ МОТОРИ ВО БЛИСКА ИДНИНА, РАЗВОЈОТ НА ПЕ ЗА ЦЕЛА 2016 СЕЗОНА Е ДОГОВОРЕН!!!


Производители на Формула 1 Погонски Единици и ФИА се согласија да се дозволи нивни развој и низ 2016 сезоната. Според досегашните прописи износот на токени кои тимовите го имаа на располагање за развој на своите ПЕ требаше да се намали од 32 оваа, на 25 за следната сезона. Исто така, хомологацијата на ПЕ требаше да биде направена на крајот на Февруари, 2016 година, што значеше дека сите Ф1 тимови треба да ги користат 2016 спецификациите на ПЕ.

По состанокот во Женева, на кој присутвувале раководителите на Мерцедес АМГ, Ферари, Рено и Хонда, заедно со високи претставници на ФИА, вклучувајќи го и претседателот Жан Тод, едногласно се согласиле да не ги заоструваат прописите. Износот на достапни токени ќе остане на 32, а областите кои што требаше да бидат забранети за развој, како горен/долен картер, воѓици на вентили, брегастите осовини, остануваат отворени да се развиваат и понатаму.

Оваа одлука е од клучно значење за Хонда и Рено со оглед на тоа што овие тимови се соочуваат со најголеми проблеми, кои никако не можат да ги решат. Тоа значи дека не треба ниту да брзаат да ги развиваат своите ПЕ во текот на следните четири и пол месеци, а тие сега ќе бидат во можност да работат на идните проблеми во текот на сезоната, наместо да не бидат во можност да ги стигаат Мерцедес и Ферари ПЕ.

Целта на состанокот во Женева било да се утврдат повеќе услови за еднаквост на сите четири производители на ПЕ за 2016 година, но, исто така, и на подолг рок. Во сетоа ова активна улога одиграл Жан Тод, Претседателот на ФИА.

Откажано е правилото кое велеше дека производителите на ПЕ нема да можат да ги снабдуваат своите купувачи со постарите спецификации на своите ПЕ. Ова ќе овозможи Торо Росо да може да ги користи 2015 Ферари ПЕ за следната сезона и заживување на партнерството кое траеше од 2007-2013 година.

Сите предлози треба да бидат потврдени од страна на Комисијата на ФИА за Ф1, што се очекува да биде чиста формалност, пред да го помине и последниот чекор кон полноважноста, заверка од страна на Светскиот Совет за Мотоспорт на својата завршна средба на почетокот на месец Декември.

Најважно од се, според новинарите на Аутоспорт, кои се блиски до челниците на сите Ф1 тимови, но и ФИА, се дознава дека во блиска иднина нема да има алтернативен мотор. Берни Еклстоун шпекулираше дека се разгледуваа опции за замена на сегашните 1,6-литарски V6 турбо хибридни системи, но од тоа нема ништо. Прифатено било дека одржливоста и стандардизиран мотор е клуч за иднината на помалите тимови, па така не ни се помислило да се прави смена на мотори во блиска иднина.

П.С.
Dobar poteg sto ostanuvaat na istote motori koga vekje pocnaa timovive da gi razvivaat neka idat do kraj, plus neli ima pravilo da mora se da odi vo izduvot za pogolema glasnost na bolidite valjda ke bidnat podobri naredna sezona dobar poteg so tokenive i uste da ostavat vozdusnite tuneli da ne gi cepkaat taman ke e inaku 100% na golemo site rabotat na aerodinamikata za naredna sezona so ogled deka poslednovo uste ne e sigurno :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom