Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Во право си, но ако Рено се вратат со нивен тим а Ред Бул не успеат да најдат ексклузивен доставувач на мотори ондак ќе немаат избор.
Toa da, ama edinstveno Reno sto sakase na Toro Roso bolidite da bidnat vo nivni boi zaradi marketing, e sega ova moze da e cekor za prezemanje na toro roso, no ako im ovozmozi poveke prihodi za razvoj na PE togas ke imaat vreme od red bull da napravat nekoj manevar vo rok od edn-dve godini bidejki nemoze tuku taka reno da go prezeme toro roso, sega za sega ne znam od audi kolku se zainteresirani za vlez vo F1 so ogled na toa deka gi ima na Le Mans i vo trkite za "patnicki" vozila so A5kite ucestvuvaa vo nekoj sampionat, sepak F1 ne e zaebancija treba seriozen pristap.
P.S off topic : znae nekoj kako da stavam kirilica na HTC Desire 610 bidejki pola godina ne najdov kirilicen makedonski font, se nerviram so latinicava
 
Reno ne sakal da go boi Toro Roso zolto, toa e nekoja ideja na Marko-nesto megu sopstven tim i dobavuvac na motor

Drugo, rb se doata golemi i finansiski mokni i sakaat da imaat doatavuvac na motor koj ke raboti samo za niv i samo so niv. Duri se spomenuvase deka imaat i pregovori so nekoja kompanija (nepoznata) za mene za razvivamje na sopstven motor
 
Која екипа колку пари лапаше од Формула 1 за минатата сезона?
http://www.krug.mk/?p=5039

Прво палење на болид по 12 години во гаража
http://www.krug.mk/?p=4852

Мичелин сака назад во Ф1
http://www.krug.mk/?p=5027
Mislam deka e ova ubava vest za site F1 fanovi deka i Michelin ke se vratat vo F1 ama da se natprevaruvaat so Pirelli zaedno a ne da se povlecat Pirelli :D
 
Инаку денес имаат состанок овие од Ф1, ќе се разговара за понатамошниот развој на спортот.
 
Инаку денес имаат состанок овие од Ф1, ќе се разговара за понатамошниот развој на спортот.
Ako se opametil Berni malce od malce je gi vrati legendarnite trki vo kalendarot zasto kakva i da e F1 publikata vo Evropa e, i Brazil da ne se zaboravi, arapive samo pari pustaat a nikoj ne im gi gleda mrtvo e na trkite :/
 
Еве го целиот текст (од Sky Sports):
Key meeting for F1's future


A host of proposals aimed at improving F1's spectacle and sustainability are to be discussed at a meeting of the sport's leading powerbrokers on Thursday.

The F1 Strategy Group, which comprises the top six teams along with the FIA, the sport's governing body, and commercial rights holders FOM, are meeting at Biggin Hill to try to reach agreement on how to make the sport more appealing from 2017 and bring costs down.

Ideas mooted include designing cars which are more aggressive-looking and harder to drive, introducing wider rear tyres, and making changes to F1's current V6 turbo engine format.

Ways at bringing teams' spiralling budgets under control are also set to be discussed and Force India deputy team principal Bob Fernley, whose outfit replaced Lotus in the Strategy Group for this season after finishing sixth in the 2014 Constructors’ Championship, believes costs should prove the central pillar to the meeting.

"The key thing is to look at cost controls," Fernley told Sky Sports News HQ. "We’re not capable at the moment of agreeing to bring in something like Max Mosley’s suggestion, for instance, of having a cost-cap and more [technical] freedoms - one that I would dearly love to consider.

"And if we can't do that, let's focus on key areas that we can all agree on to bring costs down for all teams. It’s very important in my view that we keep six independent teams operational in Formula 1.

"We could end up in a situation if we’re not careful where we have four manufacturer teams that are racing, two of whom [Red Bull-Renault and McLaren-Honda] who have got serious engine issues at the moment, and six independent teams participating in Formula 1 and not competing in it. That’s my concern."

Reacting to Fernley's comments on the latest edition of F1 Midweek Report, Manor Marussia president Graeme Lowdon - whose team does not have a seat on the Strategy Group - said there was a stigma incorrectly attached to the term 'cost cap' and that the focus should be on trying to grow the sport.

"Bob has some very good points. One of the problems as soon as spending caps are mentioned is it gets in some ways characterised as trying to cheapen the sport," Lowdon said.

"That's not what this is all about. It’s about trying to create an environment where the sport can grow. We’ve seen other sports that globally have grown significantly and Formula 1 has got the greatest asset of any sport which is this enormous global following.

"It’s really important we focus on growth and not one side of the equation, so we need to look at costs but also the income. It’s not necessarily about slicing pies in different ways, it’s making sure that there’s growth in the sport and with that you get sustainability. Teams will be here to stay and there won’t be threats of pulling out. It’s vital that the right decisions are made now because it’s at a critical point I think."

A more immediate potential rule change to be voted on at Thursday's meeting is an increase to 2015’s engine allocation. Under the rules as they stand, each driver has access to only four penalty-free engines for the 19-race season, but Red Bull in particular have been pushing for it to be increased to five.

But although Christian Horner said last month that he expected the change to get the green light, it has since emerged that other teams are unlikely to vote for the increase on cost grounds.

And while there is hope that some of the longer-term ideas to revamp F1 will finally be pushed through, Bernie Ecclestone fears yet another impasse.

"We might change the date of the next meeting. Possibly. I’m not sure," Ecclestone told Reuters. "It’s not easy to get decisions made."
 
Алонсо и Розберг за Монца :
„Тоа е една од најдобрите трки во годината. Тоа е домот на Ферари и би било незамисливо таа трка да исчезне од календарот. Ако возачите и тимовите треба да издвојат од сопствениот џеб за трката да се одржи, тогаш тоа и ќе го направиме. Не смееме да дозволиме Монца да ја доживее судбината на ГН Германија“, едногласни се Алонсо и Розберг.
http://sportclub.mk/index.php/avto-...oj-stav-okolu-sudbinata-na-legendarnata-monca

Искрено на ист начин требаше да се реагира и за Германија, ама изгледа дека Германија ке бидне жртвата за освестување на сите дека Европа е домот на Ф1, ми се свиѓа ставот на двајцата чекам да се огласат од Ферари кажав одамна нема шанси да дозволат да изгубат домашно Гран-При
 
P.S Od 2017 pak se vrakja dolevanjeto na gorivo vo tek na trkata :D Ajde ajde back to basics popoleka si se vrakjaat vo normala, prvo michelin saka da se vrati sega dolevanje na gorivo taman e :D
 
ТИМОВИТЕ, ФИА И ФОМ РЕШЕНИ ДА ЈА РЕФОРМИРААТ ФОРМУЛА 1


Стратегиската група за Формула 1 на состанокот одржан вчера во Бигин Хил разгледала мислења за актуелните предизвици со кои се соочува Ф1 мотоспортот. Покрај редовните членови на групата, беа поканети и претставници на производителите на ПЕ. Членови на оваа групацијата дебатираа на голем број на теми во насока на подобрување на доживувањето на Формула 1 шампионатот.

Изгласани беа следниве мерки:

Сезона 2016:

- Слободен избор на 2 од 4 номинирани гуми за суво време, кои секој тим би ги користел во текот на тркачкиот викенд.

Сезона 2017:

- Побрзи болиди за 5-6 секунди преку еволуција на аеродинамичките правила, пошироки гуми и намалување на тежината на болидите;

- Враќање на долевањето на гориво, но повторно со максимук кг за една трка;

- Mотори со зголемен број на вртежи и зголемена бучава;

- Поагресивен изглед.

Исто така, било разговарано и за неколку други мерки, кои бараат понатамошни испитувања пред да може да се спроведат:

- Глобален одраз на форматот на тркачкиот викенд;

- Старт на трката без помош од надвор, т.е. да зависи од возачот на Пол позицијата.

Од страна на независна консултантска фирма се презентирани неколку различни сценарија за намалување на трошоците и обезбедување на одржливоста на овој мотоспорт.

Од страна на правилата за ПЕ, одлучено е тие да бидат што постабилни, како би се избегнале непотребни инвестиции на производители кои се вклучени во овој спорт и да им даде добра база за влез на потенцијалните нови учесници.

Одбиено е барањето за 5-ти моторот кој требаше да се користи во текот на оваа 2015 сезона.

ФИА, ФОМ и тимовите се согласиле да работат заедно за што побрзо време овие предлози да бидат доставени на одобрение од Комисијата за Формула 1 и Светскиот совет за мотоспорт на ФИА.
 
Последно уредено:
ТИМОВИТЕ, ФИА И ФОМ РЕШЕНИ ДА ЈА РЕФОРМИРААТ ФОРМУЛА 1


Стратегиската група за Формула 1 на состанокот одржан вчера во Бигин Хил разгледала мислења за актуелните предизвици со кои се соочува Ф1 мотоспортот. Покрај редовните членови на групата, беа поканети и претставници на производителите на ПЕ. Членови на оваа групацијата дебатираа на голем број на теми во насока на подобрување на доживувањето на Формула 1 шампионатот.

Изгласани беа следниве мерки:

Сезона 2016:

- Слободен избор на 2 од 4 номинирани гуми за суво време, кои секој тим би ги користел во текот на тркачкиот викенд.

Сезона 2017:

- Побрзи болиди за 5-6 секунди преку еволуција на аеродинамичките правила, пошироки гуми и намалување на тежината на болидите;

- Враќање на долевањето на гориво, но повторно со максимук кг за една трка;

- Mотори со зголемен број на вртежи и зголемена бучава;

- Поагресивен изглед.

Исто така, било разговарано и за неколку други мерки, кои бараат понатамошни испитувања пред да може да се спроведат:

- Глобален одраз на форматот на тркачкиот викенд;

- Старт на трката без помош од надвор, т.е. да зависи од возачот на Пол позицијата.

Од страна на независна консултантска фирма се презентирани неколку различни сценарија за намалување на трошоците и обезбедување на одржливоста на овој мотоспорт.

Од страна на правилата за ПЕ, одлучено е тие да бидат што постабилни, како би се избегнале непотребни инвестиции на производители кои се вклучени во овој спорт и да им даде добра база за влез на потенцијалните нови учесници.

Одбиено е барањето за 5-ти моторот кој требаше да се користи во текот на оваа 2015 сезона.

ФИА, ФОМ и тимовите се согласиле да работат заедно за што побрзо време овие предлози да бидат доставени на одобрение од Комисијата за Формула 1 и Светскиот совет за мотоспорт на ФИА.
Хммм, интересни нешта. И ова ќе биде интересно догодина со изборот на пневматици.
 
Хммм, интересни нешта. И ова ќе биде интересно догодина со изборот на пневматици.
Realno mislam deka ke e podobro bidejki ne sekoj bolid se odnesuva isto na odredeni pnevmatici(primer na soft i super soft prednost ima mercedes, a na medium i hard ferrari) sto znaci dokolku dozvoluva patekata da se izberat 2 razlicni kombinacii vo toj slucaj ke ima pogolema izednacenost, teoretski gledano, da vidime vo praksa kako ke e, plus ako se vkluci uste eden proizvoditel na pnevmatici ima kasa popara da bidne, odnosno F1 ke se vrati na starite pateki kako sto dolikuva :D
 
Realno mislam deka ke e podobro bidejki ne sekoj bolid se odnesuva isto na odredeni pnevmatici(primer na soft i super soft prednost ima mercedes, a na medium i hard ferrari) sto znaci dokolku dozvoluva patekata da se izberat 2 razlicni kombinacii vo toj slucaj ke ima pogolema izednacenost, teoretski gledano, da vidime vo praksa kako ke e, plus ako se vkluci uste eden proizvoditel na pnevmatici ima kasa popara da bidne, odnosno F1 ke se vrati na starite pateki kako sto dolikuva :D

Додај и уште еден - два дополнителни произведувачи на мотори на тоа со каша попара. :D
 
Додај и уште еден - два дополнителни произведувачи на мотори на тоа со каша попара. :D
Taman se privikbavme na sistemot sea pak ke treba da proucuvame za da mozeme da prognozirame kako ke se odvivaat rabotite koga ke dojde trkata, patem ako do sega se gubea komentatorive na MTV zamisli sto ke im se slucuva za godina dve ... Barem pravovremeno nd izvestija da si zememe satelitski i da brkame stranski kanali hahahha
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom