Формула 1 - сезона 2014

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
А знаеш зошто се мачат? Затоа што Берни сите пари си ги зема за него, фактички малите тимови воопшто и ништо не добиваат од Ф1 и ФИА.
Мислам дека 20години наназад истата приказна е со малите тимови. Или имаат улога на пречки кои треба да се заобиколуваат или се скриени џокери за големите пример Глок.
Во авто спорт немој да ми кажваш дека некој нема пари и едвај крпи крај со крај. Ф1 е подиум за големите производители. Пример Ферари, Мекларен и сл да покажат кој што направил.
Ф1 треба да е подиум за ние обичните смртници да зејме пред екран и да се лигавиме кој појак мотор направил.

Не велам дека Берни е во право, уште не ми е јасно шо бара РедБул како КОНСТРУКТОР таму. Таму треба да се производители како Конинсег, Бугати, Ламбурџини и сл. Берни треба да го трансформира чудово како да го привлечи кремот а не да плачиме по Сахара или Форс Индија. Мислам дека сите овие производители имаат доволно пари за да финансираат ф1 тим кој најнормално ќе функционира со една единствена цел, ПРОМОЦИЈА НА БРЕНДОТ. Проблемот е шо знат дека Ф1 е бизнис на Берни и не сакаат некој да ги прај мутави.

Да се вратам на прашањето пак ќе речам поарно 3 Ферарија и Мкларени отколку некој со позајмен мотор од пред 3 години на тотално друг произвводител.
 
фали минарди у формулава:) не дека биле некој успешен тим, туку едноставно беа име, исто и многу познати возачи произлегоа од кај нив како Алонсо, Вебер
 
Све е ова во ред, и на мене ми изгледаше ова со три болида топ. Ќе гледаме све јаки тимови со по 3 болида, прилично поизедначено ќе биде, повеќе борба меѓу тимски колеги, повеќе тркање. Но читав една статија од Брандл на Скај и човеков даде неколку добри поенти. Секогаш мора да има губитници а големите тимови неќат да губат и да бидат последни. Замислете оваа година да имаше 8 тима со три болида, тогаш Мекларен ќе беа последни а Мекларен како и секој голем тим неќат да бидат последни. Поради тоа BMW, Хонда и Тојота си отидоа, пошто кога не победуваат неќат да си го прљаат името, лош маркетинг. Плус многу често ќе се дешава 1-2-3 победа од тим што доминира и целиот подиум ќе биде зафатен од еден тим, што некако ми делува лошо за спортот.

Повеќе тимови според мене подобро. Треба да се најде начин да им се дава повеќе пари на помалите тимови.
Некако тешко ми делува сите тимови да се согласат за ова правило, али ќе видиме Ф1 и све е можно.
 
Све е ова во ред, и на мене ми изгледаше ова со три болида топ. Ќе гледаме све јаки тимови со по 3 болида, прилично поизедначено ќе биде, повеќе борба меѓу тимски колеги, повеќе тркање. Но читав една статија од Брандл на Скај и човеков даде неколку добри поенти. Секогаш мора да има губитници а големите тимови неќат да губат и да бидат последни. Замислете оваа година да имаше 8 тима со три болида, тогаш Мекларен ќе беа последни а Мекларен како и секој голем тим неќат да бидат последни. Поради тоа BMW, Хонда и Тојота си отидоа, пошто кога не победуваат неќат да си го прљаат името, лош маркетинг. Плус многу често ќе се дешава 1-2-3 победа од тим што доминира и целиот подиум ќе биде зафатен од еден тим, што некако ми делува лошо за спортот.

Повеќе тимови според мене подобро. Треба да се најде начин да им се дава повеќе пари на помалите тимови.
Некако тешко ми делува сите тимови да се согласат за ова правило, али ќе видиме Ф1 и све е можно.
Така е. Тоа е сега како во фудбал да ги отпишеш оние што се под 10-то место на табела (Премиер Лига, ЛА Лига итн, итн...). Како што рече и @Dr. Gonzo повеќе тимови-подобро. Едноставно не може, Во секој спорт, во секој натпревар има,, слабаци,,.
 
Во било кој спорт гледаат да зголемат број на тимови да бидне поинтересно да има натпреварување .. па ако ги нема овие маливе тимови тешко дека ке добиеа шанса каква што добија Рикиардо,Перез,Малдонадо,Квијат и останати .. нека не се играат ако му е досадено на стариов нека си ги собира прталите од Ф1
 
Во било кој спорт гледаат да зголемат број на тимови да бидне поинтересно да има натпреварување .. па ако ги нема овие маливе тимови тешко дека ке добиеа шанса каква што добија Рикиардо,Перез,Малдонадо,Квијат и останати .. нека не се играат ако му е досадено на стариов нека си ги собира прталите од Ф1
Ма не му се собираат парталите. Пари и Бизнис си прави човекот... :P
 
2014 ФИА Формула 1 ГН на Јапонија (Сузука)
2014 Formula 1 Japanese Grand Prix (Suzuka)

622px-Suzuka_circuit_map--2005.svg.png

dg_main_image_19.jpg
Основни податоци:
Капацитет: /
Отворена: 1987
Број на кругови: 53
Должина на патеката: 5.807 km (3.609 mi)
Рекорд: 1:31.540 - К. Раиконен (2005)
Старт на сесиите:
Петок 03.10.2014
Тренинг 1: 10:00 - 11:30* (03:00 - 04:30)
Тренинг 2: 14:00 - 15:30* (07:00 - 08:30)​
Сабота 04.10.2014
Тренинг 3: 11:00 - 12:00* (04:00 - 05:00)
Квалификации: 14:00* (07:00)​
Недела 05.10.2014
Трка: 15:00* (08:00)
* Локално време​

ТВ Преноси
-Петок 03.10
03:00 SK 1;
Ф1 Јапонија-Тренинг 1 (Пренос)
15:00 SK 1; Ф1 Јапонија-Тренинг 1 (Снимка)
-Сабота 04.10
04:00 SK 1; Ф1 Јапонија-Тренинг 3 (Пренос)
07:00 МРТ 1 HD, SK 1; Ф1 Јапонија-Квалификации (Пренос)
23:30 SK 1; Ф1 Јапонија-Квалификации (Снимка)
-Недела 05.11
08:00 МРТ 1 HD, SK 1; Ф1 Јапонија-Трка (Пренос)

Напомена:
-
Програмските шеми се под можност за промени.[DOUBLEPOST=1412280936][/DOUBLEPOST]Е сега... http://lokalno.mk/tajfun-nad-tihiot-okean-zakana-za-gp-na-japonija/[DOUBLEPOST=1412282712][/DOUBLEPOST]Eve radarot sto veli...
Picture1.jpg Picture2.jpg
 
Последно уредено:
Се повеќе е очигледно дека изгледа Алонсо си заминува од Ферари, како фан на Ферари и ми е криво но и сум среќен, зошто возач од калибарот на Алонсо да се мачи со такви болиди не заслужува едноставно, вози во најдобрите години и перформансите му се врвни. Но со Алонсо на излезната врата ќе биде голем удар за Ферари. И кога би посакал кој да му биде замена нека го стават Бјанки пошто заслужува а и е дете на Ферари добро го знаат.
 
Се повеќе е очигледно дека изгледа Алонсо си заминува од Ферари, како фан на Ферари и ми е криво но и сум среќен, зошто возач од калибарот на Алонсо да се мачи со такви болиди не заслужува едноставно, вози во најдобрите години и перформансите му се врвни. Но со Алонсо на излезната врата ќе биде голем удар за Ферари. И кога би посакал кој да му биде замена нека го стават Бјанки пошто заслужува а и е дете на Ферари добро го знаат.
Нема да си замине...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom