Формула 1 - сезона 2014

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
Полош звук да, поспори не! Сите возат со половина гас, до некои 9-10 000 обртаи. Втора половина на тестот во Бахреин се очекува да завртат максимално, 15 000 обртаи.
Точно.Јас го споредив времето на Маса од минатата сезона на оваа патека 1:17.8 ,а најбрзото време оваа година на тестирањава е на Кими 1:24.104,али ова на Кими е со половина гас,така не можат баш да се споредат времињава.Ќе чекаме да видиме кога ќе возат со полн гас какви времиња ќе имаат.
 
Точно.Јас го споредив времето на Маса од минатата сезона на оваа патека 1:17.8 ,а најбрзото време оваа година на тестирањава е на Кими 1:24.104,али ова на Кими е со половина гас,така не можат баш да се споредат времињава.Ќе чекаме да видиме кога ќе возат со полн гас какви времиња ќе имаат.
Нема да ги отворат картите се до првата трка во Австралија. До тогаш можиме само да нагаѓаме. Ќе се кријат работите до крај со цел да не се добие претстава кој е во предност и да се намали времето за копирање и усовршување на најдобрите компоненти меѓу главните конкуренти.
 
Дел од тимовите (на чело со РБ) се жалеле кај шерифите на ФИА, после тренинзите во Херез, околу исправноста и регуларноста на задното крило од болидите на МекЛарен. Чуден им бил дизајнот и мислат дека поради тоа МекЛарен покажал солидни резултати во Шпанија оваа недела.

Ако ФИА ја прифати жалбата, тогаш МекЛарен ќе мора да го менува крилото. Ама ако ја одбијат, тогаш сите автоматски копи-пејст му прават на крилото. Јуурииииииииш !! :D
 
АНАЛИЗА И БРОЈКИ ОД ТЕСТ СЕСИЈАТА ВО ХЕРЕЗ

Неделава, со четири дневната тест сесија во Херез, започна нова ера во Формула 1. Тоа беше место каде тимовите ги покажаа своите болиди од новата генерација, а Пирели своите гуми за 2014 сезоната, кои се одликуваат со нови смеши и конструкција. Пирели дополнително донесе и т.н "зимска" верзија на тврдите гуми, со цел да им се овозможи на тимовите да поминат повеќе километри, дури и при ниски температури. Со револуционерните промени на техничките прописи, повеќето фанови очекуваа да заврши доминацијата на Ред Бул, што и се случи на некој начин, но и повеќе од тоа. Серија на технички проблеми со Рено погонската единица го оневозможија овој тим да ни покаже што може. Новите правила донесоа и нови носеви, по степенастите, сега имаме доминација на мравојад носеви, кои не допринесуваат многу за убавиот изглед на болидите.

http://mkformula1.blogspot.com/2014/02/blog-post.html
 
Со феноменалната форма на Фетел тешко дека и сезонава некој ќе му се доближи на врвот (y)
 
Renaultovi problemi još uvek nisu rešeni?
:vozbud:

FIA želi dodatne izmene u kvalifikacijama

Izašao predlog o poboljšanju kvalifikacionog sistema?

Dva nova tima u trci za mesto na gridu 2015. godine


Novi sponzori u Williamsu

ќе им тргни на легендарниот Вилијамс

Massa: Ja sam jedini radio u simulatoru prošle godine




изгледа најубавите тимови - мојот Ферари и Мерцедес ќе доминираат (од) оваа сезона
+ фабрички тимови
Ferrari ima prednost u potrošnji i hlađenju?

5c2c75ed-4aa8-42f5-b308-91286b305298_800.jpg


Njemački Speed Week izvještava kako su bolidi pogonjeni Ferrarijevim motorima na testu u Jerezu prilikom usporavanja zvučali mnogo drukčije od Mercedesovih ili Renaultovih. Navodno je Luca Marmorini, dizajner motora, razvio jedinstveni sustav koji zaustavlja dovod goriva kada bolid koči, koji pritom manje troši te koči motorom.
Također, iznenađuje to što Ferrari ima prilično male bočne usisnike za zrak, koji su mnogo manji od onih na Red Bullu ili Mercedesu, što upućuje na to da bi mogao imati nekakav inovativni sustav za hlađenje motora.
Andy Cowell je izjavio za Auto Motor und Sport:
“Hlađenje je postalo tako važno ove godine, kako za snagu, tako i za aerodinamiku. Mnogo smo istraživali u ovom području.”​
 
Honda daje McLarenu novac i motore?

Timovi protestvuju protiv McLarena u Australiji

Domenicali: Kimi je sada mnogo zreliji nego ranije

McLarenov volan će koristiti sve momčadi

McLaren će ove godine biti jedini dobavljač volana za sve momčadi, pa čak i one najveće kao što su Ferrari, Red Bull i Mercedes. Mali LCD ekran na sredini volana je kreacija tima iz Wokinga. Informacije koje će se na njemu prikazivati su stupnjevi prijenosa, svjetla upozorenja, a vjerojatno će se tu naći i vremena upravo postavljena na stazi. Naravno, svi će timovi prilagoditi volan svojim potrebama, pa se očekuje da će Red Bull i dalje nastaviti koristiti drugačije informacije od ostalih. Nico Rosberg je nakon vožnje u Jerezu rekao:
“Novi volan mi je kao pametni telefon u kokpitu.”​

----------------------------


Мерцедес за нијанса е поубав од Ферари (за жал) но се надевам не е подобар,побрз,поиздржлив
Вилијамс,Заубер и лименките имаат колку толку лични болиди ама со фабричките не можат

од другите болиди со кондом носеви најгрди ми се торо росо,лотус и поготово катерхам
се шокирав исто и од МекЛарен а секогаш имаше еден од најубавите болиди но не и издржливи а сега можи да е обратно (не дај Боже)
 
Во среда се наставуваат тестовите,сега се тестира во бахреин и се очекува тимовите да настапат различно од тестот во херез каде првично сите одеа претпазливо и бележеа само константни параметри во однесувањето на погонската единица(годинава тоа е зазлично од мотор).На шрвиот тест побитни работи кои се случија беа:

-фијаското на моторите на Рено кои се прегреваа,посебно кај РБ.Имаат неколку врсти на проблеми-со турбото,прегрејување на електрониката за коресподенција помеѓу трите мотори,прегрејување на склоповите околу издувот....
-Иновативниот дизајн на задните делови од задното вешање на Мекларенот,кои најдоја дупка во правилата и наместото на забранетото `бим` крило,ставија рамена со `делта` профил,
dms1431ja86-001.jpg

-Ставање на дополнителен дел над дифузорот кај Вилијамсот,со што се симулира `дуплиот дифузор` на Браун ГП,користејќи го ефектот на `Вентуриева цевка` подобро од другите:
-Малите ладњаци на Ферари кои се испорачани од добавувач од САД,како и иновативниот систем на менување на брзините `надолу` без да се слуша она пукање на меѓугасот за разлика од конкуренцијата.Покрај очекувањата дека ферари моторите ќе трошат најмногу,испадна дека поради овој систем ќе трошат најмалку
shellheat2.png

системот `воздух-вода` на интеркулерот за разлика од некои кои користат `воздух-воздух`
1znymif.jpg


а овде слушнете ја разликата на шалтањето на ферарито со останатите

 
Изгледа ова ќе биде сезона на Ферари. (y)
 
Со феноменалната форма на Фетел тешко дека и сезонава некој ќе му се доближи на врвот (y)
Проблеми на почетокот ќе имаат секако, но после 4-5 трки на Њуи ќе му текне нешто додека сере како новите правила да ги претвори во предност, за на крај да кажат дека Фетел нон стоп работи со инжинерите и он помогнал. :D
 
звукот на турбото:love: иначе болидот на катерхам ми изгледа доста спремен, очекувам доста од нив годинава, се надевам дека ќе ги згазат торо росо и марусија веќе еднаш:coffee:
 
Проблеми на почетокот ќе имаат секако, но после 4-5 трки на Њуи ќе му текне нешто додека сере како новите правила да ги претвори во предност, за на крај да кажат дека Фетел нон стоп работи со инжинерите и он помогнал. :D
Секоја сезона така прават. На почетокот им даваат надеж на останатите и потоа кога ќе тргнат никој неможе да ги сопре :icon_lol:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom