Формула 1 сезона 2010

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
неколку круга поназат алонсо го префорсира болидот од инат да го помине батон ама неможеше батон одлично се одбрани и Алонсо место да се смири да се задоволи со таа позиција го префорсира на таа кривината и толку му е башка крај на трка истрошен е болидот нормално

Ај прочитај во фан клуб ферари што пишав ме мрзи да се повторувам.
 
Да не знае колку е отприлика карта на една трка, каде и како можам да купам?
На пример еве за Будимпешта.:pipi:
 
Да не знае колку е отприлика карта на една трка, каде и како можам да купам?
На пример еве за Будимпешта.:pipi:

За Будимпешта, гледав пред некој ден и најевтината карта, само за трката во неделата, е некои 115-120 евра, а за три дена, тренинг, квалификации и трка има од 230 до 500 и кусур... Тука имаш информации детално за секоја трка што и како, и можеш да си резервираш:helou:
 
04 CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) 16 - 18 Apr значи наредна трка е кинеското гран при во шангај и некој пиша ке биде интересно секако дека ке биде интересно но интересното го направи бодувањето шо бесе направено:smir:
 
Пак неможам да се помирам со глупото правило што налага на сува трка да се користат и меката и тврдата компонента. Што ако некој се осеќа доволно спремен да извози трка со еден сет на тврди гуми???

Па баш тоа правило ја прави Ф1 интересна. Да биде укинато и тоа, слободно може да гледаме некоја опера од Верди, зошто ќе биде поинтересно од Ф1. Со тоа правило видовме дека стратегиите за гумите не се исти меѓу тимовите, и тоа ја прави трката нешто поинтересна.

Еве како пример земи ги Ферари и Мекларен... Хамилтон започна со меката варијанта, а Ферари со тврдата. Во првиот дел Хамилтон беше значително побрз од Ферарињата, но по промената на Хамилтон на твдри, а Маса и Алонсо на меки, Ферари беше 2 секунди побрз по круг.

Се дур не се врати правилото за долевање на гориво, ова правило прави Ф1 да биде позанимлива. Замисли само што би било без ова правило...
 
Па баш тоа правило ја прави Ф1 интересна. Да биде укинато и тоа, слободно може да гледаме некоја опера од Верди, зошто ќе биде поинтересно од Ф1. Со тоа правило видовме дека стратегиите за гумите не се исти меѓу тимовите, и тоа ја прави трката нешто поинтересна.

Еве како пример земи ги Ферари и Мекларен... Хамилтон започна со меката варијанта, а Ферари со тврдата. Во првиот дел Хамилтон беше значително побрз од Ферарињата, но по промената на Хамилтон на твдри, а Маса и Алонсо на меки, Ферари беше 2 секунди побрз по круг.

Се дур не се врати правилото за долевање на гориво, ова правило прави Ф1 да биде позанимлива. Замисли само што би било без ова правило...
Ќе има можност некој кој е доволно ненормален да експерментира и да заврши трка без влегување во бокс??? Или тоа за тебе не е интересно, поинтересно е да МОРА да се оди барем еднаш во бокс...
 
Ќе има можност некој кој е доволно ненормален да експерментира и да заврши трка без влегување во бокс??? Или тоа за тебе не е интересно, поинтересно е да МОРА да се оди барем еднаш во бокс...

Тој што би одел без влегување без бокс, или ќе заврши во некоја банкина поради излетување, или ќе му се деси некој пех со гумата или ќе биде престигнат од другите.

Дали според тебе исти времиња би се поставиле ако некој вози со едни гуми цела трка, а некој вози со два сета на гуми цела трка? Кој би бил во предност?
 
Тој што би одел без влегување без бокс, или ќе заврши во некоја банкина поради излетување, или ќе му се деси некој пех со гумата или ќе биде престигнат од другите.

Дали според тебе исти времиња би се поставиле ако некој вози со едни гуми цела трка, а некој вози со два сета на гуми цела трка? Кој би бил во предност?
Брачко тоа е стратегија, барам да ги остат луѓето да мислат. Тој некој што ќе остане на патеката со еден сет на гуми ќе биде побавен, но ја има предноста од +25 секунди на еден бокс. Па да си искалкулира дали е исплатливо или не да се менуваат гуми. Вака сите се сигурни дека еднаш мора да се посети боксот, па и калкулацијата е на маса, и се гледа што направил противникот и дали влегол во бокс....

Сакаш да ти најдам трки каде што Сена возеше без влегување во бокс? Да речеме на патеката во Монако каде што дури и да е побрз некој 6 секунди неможе да те престигне поради конструкцијата? Мора да се дозволи да се игра и на таа карта ако сакаме да гледаме салам трки.
 
Брачко тоа е стратегија, барам да ги остат луѓето да мислат. Тој некој што ќе остане на патеката со еден сет на гуми ќе биде побавен, но ја има предноста од +25 секунди на еден бокс. Па да си искалкулира дали е исплатливо или не да се менуваат гуми. Вака сите се сигурни дека еднаш мора да се посети боксот, па и калкулацијата е на маса, и се гледа што направил противникот и дали влегол во бокс....

Сакаш да ти најдам трки каде што Сена возеше без влегување во бокс? Да речеме на патеката во Монако каде што дури и да е побрз некој 6 секунди неможе да те престигне поради конструкцијата? Мора да се дозволи да се игра и на таа карта ако сакаме да гледаме салам трки.

Па и со овие правила постои стратегија. Дали да се започне со меки гуми (да си побрз на почетокот, ама брзо да се трошат гумите) или да се започне со тврди (послаби перформанси, а поголема издржливост). Потоа да се смени на тврди или меки. Вајда ме разбираш што ти зборам.

Еве преку пример... На почетокот на трката во Малезија, Хамилтон беше неприкосновен. Зошто? Затоа што возеше на меки гуми. Алонсо и Маса се бореа со Алгесуари. Зошто? Затоа што беа на тврди гуми. Хамилтон возеше дури и по 2 секунди побрзо од Ферарињата. Но потоа работите се сменија, Алонсо и Маса беа 2 секунди побрзи од Хамилтон и Батон затоа што овие беа на тврди гуми, а првиве на меки.

Што сакам да кажам? Дека со ова правило може да се калкулира, кога да се влезе во бокс и со какви гуми да се започне.

А тоа дека ќе направи 25 секунди предност!? Да, но потоа ќе биде стигнат за 7-8 круга максимум. И нема фајде, единствено нешто што може да го добие е само да ја заврши трката (на некоја среќа).

А таа Ф1 и оваа немаат никаква точка што ги поврзува. А да, има, тоа се тркалата, моторот и воланот. Трошењето на гумите тогаш и денес не е воопшто исто, а и материјалот на гумите исто така.

Друго нешто е патеката. Многу нормално дека на такви трки како Монако има многу мали шанси за поминување. Исто така и Имола, но овие трки не можеш да ги споредуваш со другите, зошто се само 1-2 во целата сезона. Другите патеки се далеку подобро за престигнување и правење на добри времиња. Спореди ја Монако и Малезија и се ќе ти биде јасно.:wink:
 
Пред 4-тата трка во Ф1, оваа сезона, табелите изгледаат вака:

Конструктори:
1 Ferrari 76
2 McLaren-Mercedes 66
3 RBR-Renault 61
4 Mercedes GP 44
5 Renault 30
6 Force India-Mercedes 18
7 Williams-Cosworth 6
8 STR-Ferrari 2

Возачи:
1 Felipe Massa Brazilian Ferrari 39
2 Fernando Alonso Spanish Ferrari 37
3 Sebastian Vettel German RBR-Renault 37
4 Jenson Button British McLaren-Mercedes 35
5 Nico Rosberg German Mercedes GP 35
6 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 31
7 Robert Kubica Polish Renault 30
8 Mark Webber Australian RBR-Renault 24
9 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 10

Квалификациите се во сабота во 08:00
Трката е во недела во 09:00

 
Буеми имаше колапс на предната суспензија за време на тестирањето среќа не е повреден ама многу страшно делува :nesvest:

 
Буеми имаше колапс на предната суспензија за време на тестирањето среќа не е повреден ама многу страшно делува :nesvest:


Се прашувам како е ова можно да се случи:uvo:, невероватно :toe:

На толку тестирања на болидите, овакви инциденти да се случуваат малце нелогично е .
 
јас типувам на Webber, пак :viking:

Буеми имаше колапс на предната суспензија за време на тестирањето среќа не е повреден ама многу страшно делува :nesvest:

ме мрзи сега да преведувам, за Буеми
Friday morning's first practice session for the Chinese Grand Prix was brought to a spectacular halt with just over six minutes remaining when Sebastien Buemi's Toro Rosso suffered a remarkable double front-suspension failure as he braked over the bump for Turn 14 at the end of the main straight. As both front wheels were torn off with the car still travelling in a straight line, the Swiss driver became a passenger as his car tobogganed into light contact with the outer barrier. The left front wheel was tossed into a spectator area, but fortunately nobody was hit by it.
 
Доминација на МекЛарен и Мерцедес после првите 2 сесии. Џенсон и Луис најбрзи .. Нико два пати побрз од Шуми :)

Ова вака изгледа навидум океј, ама мислам дека РБте (пак) ќе здиват утре. :nesum: - Дај Боже да грешам, уште една 1-2 би била веќе озбилна предност, со оглед на тоа дека и првите 2 трки му беа во џебот на Фетел, ама се деси што се деси. Несомнено супер дојдоа тие два квара за самото првенство .. Замислете само Себастијан да направеше 3/3 :S :S

http://www.formula1.com/results/season/2010/827/6719/
http://www.formula1.com/results/season/2010/827/6720/
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom