Формула 1 сезона 2008

  • Креатор на темата Креатор на темата bavarec_oh
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ке биде шампион во 2008?

  • K.Raikkonen

    Гласови: 65 32,7%
  • F.Massa

    Гласови: 54 27,1%
  • L.Hamilton

    Гласови: 70 35,2%
  • H.Kovalainen

    Гласови: 0 0,0%
  • F.Alonso

    Гласови: 4 2,0%
  • N.Piquet Jr.

    Гласови: 2 1,0%
  • R. Kubica

    Гласови: 4 2,0%
  • некој трет...

    Гласови: 0 0,0%

  • Вкупно гласачи
    199
Ни Мекларен ни Ферари не отидоа со таа тактика зошто влогот им беше огромен, и несакаа да ризикуваат. Додека Хајдфелд немаше што да изгуби. Да имаше уште еден круг од трката Хајдфелд ке тепаше, тоа ви го гарантирам, бидејки беше побрз по 6 секунди по сектор. А тоа дека ти е интересна формула, супер :) камо мене да ми беше. Ја од навика веќе ја глеам. Да вратат некои стари правила па ќе биде поинтересно. Добра работа направија што го укинаа тракшн контролот, ама има уште многу што да се праи. На пример да ги вратат Слик гумите, а не да се вози со тие со шарки. Да не ги намалуваат зафатнините на моторот, сеа се 2.5L а догодина мислам ке бидат со 2.0L Па ај ако не од 2010та нека напраат да се вози со 1.4 cdti:tapp: Жал ми е ама не глеам светла иднина на Ф1


Vo sport procitav deka ne znam tocno od koja godina ama F1 bolidite ke bidat 4x4 i hybridni togas nema da bide za gledanje
 
Далеку од 4х4 и хибридни... кога не сте разбрале добро еве ви објаснување.

Прво: Слик гумите се враќаат наредната сезона, значи далеку подобар grip.
второ: никаде не е најавено дека ке бидат 4х4. Ако тоа се деси, знаете колкаво е успорувањето од додатен диференцијал и кардан? Некаде 70-90 км/ч што е премногу за ф1.
трето: кратењето на цилиндрите е точно, ке бидат намалени на V6 од 2010 (мислам не сум сигурен 100), а ке се префрлат и на хибриди. Хибридот ке се состои од генератор на кинетичка енергија која ке се собира при сопирање на шиканите. Потоа ке се додаде и копчето push to pass кое сега е забрането, и тогаш моторот ке може да се врти неограничено (сетете се на фантастичните 369 км/ч на Мика Хакиниен - Хокенхајм (послендната трка на старата патека) тоа беше push to pass искористено на право) + ке можи да ја искористи собраната кинетичката енергија. Според се што гледам, копчето ке може да се користи 2-3 пати во текот на трка.

Се на се хибридниот дел ке додава 100-тина кс на моменталната сила на моторот. Значи ако можат од V8 да извадат 950 кс, со хибридот и намалувањето на тежината на болидот (2 цилиндри помалку, помал систем за ладење, помал систем за сопирање, подобрена аеродинамика и тн), и додавањето на хибридот единствено што ке се промени е развојот на хибридниот систем. Оној кој ке има подобар систем, ке има повеќе КС на располагање (да не споменувам ако успеат да направат систем кој ке работи паралелно со моторот што не е неизводливо).

А како што гледаме резервите на нафта се помали, горивото поскапува, и мора да се бара алтернатива. А кој би ја пронашол нјадобро ако не Ф1 тимовите кои имаат огромни буџети за развој на идни решенија?

Сетете се само што се е превземено од Ф1 во денешните возила: ECU (Electronic controled unit), Tip tronic gearbox, Composite brakes, ABS (Anti Block System), ESP (Electronic Stability Program), EBD (Electronic Brake Distribution), EPS (Electronic Power Steering), Traction Control, Aerodynamics tests....... има уште еден куп, ме мрзи да барам.
 
Ne mozam da najdam vesnikot da go skeniram pa da ti go pustam da vides oti ke se 4x4 ne znam tocno koja god.Jas kako sto znam 4x4 avtomobilite se pobrzi vo odnos na zadna ili predna vleca plus toa so 4x4 nema tolku zasetuvanje na voziloto a taka kak so gledam bez TC-control pravat krugcinja
 
Арно шо им текна за сликовите да ги вратат таму кај што им е место.
4х4 според мене нема шанса да се воведе у ф1 (барем не у догледно време)
Push to pass не е уште усвоено од тие коњите у фиа, а незнам и дали ќе се усвои.
Принципот на функционирање на push to pass не е моторот да врти неограничено зошто на 30000 рпм има да собираат цилиндри и радилици по стаза, туку на постоечкиот лимит од 19000 вртежи со притискање на копчето моторот ќе врти до 23000-24000 рпм. Секој возач ке има право на користење на push to pass во вкупно времетраење од 60 секунди секоја трка, и по свој избор ќе може да го распредели коа и колку ке го искористи. Ова не е ништо ново зошто последниве 10 години се користи во Champcar Series (oд кај што дојде Себастијан Бурде) и коа го користеше Мекларен тоа во времето на Хакинен, не беше официјано одобрено и после неколкуте жалби од 90% од тимовите во Ф1 мораа да го тргнат. Од тогаш сите тимови мораат да се врзани на телеметрија кај стујардите на трката каде што има дијаграми каде што се гледа дали има нерегуларности во вртежите. Сепак баш би сакал да има барем уште еден тим освен Мекларен И Ферари што би можел да им парира у перформанси. ДА се надеваме дека БМВ ќе им се приклучи следната година
Traction Control мислам дека е иновирано од Мерцедес во почетокот на 80тите. Во ф1 мислам дека беше од 2004-2006 или така нешто.
Anti Block System е иновирано и развиено од француската авио индустрија во соработка со Данлоп. во 50тите години. Не смее, а не ни треба да се користи во Ф1
Electronic Stability Program мислам дека е пак развиено од Мерцедес и БМВ а од 90 се вградува во појаките Мерцедеси, БМВ-ња, Форд(Американскиот), ГМ итн
Tиптроникот мислам дека беше иновиран од Ауди и Порше и прво почна да се употребува на Ле Ман. Сепак Ф1 највише развиваат аеродинамика, и ги поместуваат границите на бензинските мотори.
 
Абе не велам дека 4х4 нема да се воведи... Кој знае што ке дојде. Ама немојте да очекувате пад на перформансите, сите правила се концентрирани на изедначување на перформансите и истакнување на возачките способности пред се, со што Ф1 би добила на интересност и непредвидливост. Којзнае како ке биде, искрено не верувам дека ке дојде 4х4, но имаше случај порано, (незнам дали беше покојниот Колин Мекри или некој друг), во времето на Култхард и Кими седна зад тест воланот на Мекларен. Во стил на рели возење (знаете она со пролизгување во кривините), успеа да направи круг многу блиску со времето кое го имаше Култхард, што не е мала работа. Сега за сега, (барем во наредните 2 сезони) нема да има покрупни промени освен најавеното користење на хибридниот систем за собирање на енергијата.

А да.... ке биде дозволен и турбо полнач мислам од кога ке се скратат на V6. Тоа го заборавив.

Инаку за Камискази... отклучен мотор од Ф1 кога беа најјаки (некаде 94-та 95-та) од 1500 см кубни добиваше 1500 кс со турбо и максимално вртење до 24,000 рпм. Така да 30.000... тешко сега за сега. Имаа рено една доста добра идеја, електромагнетно отварање на вентилите, (кое реално гледано е временски доста поточно и попрецизно од механичкото што обезбедува точен проток на воздух, а горивото е контролирано од ECU) и предпоставувам дека мотор со таква глава би можел да се заврти повеќе од оние сегашните со механичко отварање на вентилите и според некои теории може да се заврти до 30.000 , но незнам зошто се откажаа од развивање на идејата.
 
Да возеше уште Мика Хакинен за него ќе бев :back: Али сад, Кими Раиконен :pipi:
 
Нема никаква смисла тоа што му го напраија на Луис, стварно без везе. Ајде нека им е честита победата на Ферари, али навистина не е тоа тоа ... !!!*
 
Абе не велам дека 4х4 нема да се воведи... Кој знае што ке дојде. Ама немојте да очекувате пад на перформансите, сите правила се концентрирани на изедначување на перформансите и истакнување на возачките способности пред се, со што Ф1 би добила на интересност и непредвидливост. Којзнае како ке биде, искрено не верувам дека ке дојде 4х4, но имаше случај порано, (незнам дали беше покојниот Колин Мекри или некој друг), во времето на Култхард и Кими седна зад тест воланот на Мекларен. Во стил на рели возење (знаете она со пролизгување во кривините), успеа да направи круг многу блиску со времето кое го имаше Култхард, што не е мала работа. Сега за сега, (барем во наредните 2 сезони) нема да има покрупни промени освен најавеното користење на хибридниот систем за собирање на енергијата.

А да.... ке биде дозволен и турбо полнач мислам од кога ке се скратат на V6. Тоа го заборавив.

Инаку за Камискази... отклучен мотор од Ф1 кога беа најјаки (некаде 94-та 95-та) од 1500 см кубни добиваше 1500 кс со турбо и максимално вртење до 24,000 рпм. Така да 30.000... тешко сега за сега. Имаа рено една доста добра идеја, електромагнетно отварање на вентилите, (кое реално гледано е временски доста поточно и попрецизно од механичкото што обезбедува точен проток на воздух, а горивото е контролирано од ECU) и предпоставувам дека мотор со таква глава би можел да се заврти повеќе од оние сегашните со механичко отварање на вентилите и според некои теории може да се заврти до 30.000 , но незнам зошто се откажаа од развивање на идејата.

Абе и ја ти викам дека со оваа технологија максимумот дека е 25000-26000 ако некако отиде појше од ова ке собираат радилици по стаза. А кажи ми дали го памтиш БМВ болидот од крај на 70тите и почетокот на 80тите. Го возеше Пике.
http://hem.bredband.net/b110140/scan/1982_Monaco_Brabham_BMW__BT51_Piquet.jpg
Ова КОПИЛЕ :) има 1500 кс со би-турбо а носи малку модификувана машина на тогашната патничка бмв серија 3 која е со работна зафатнина од 1500 кубика АЛОООО :pos2: И Рено не беа многу позади со напредокот на турбо машините, кои користеа машина исто така од 1.5Л од тогашната патничка верзија на Рено Гордини (дедо ми бил горд сопственик на такво:) )ама се покажаа многу неиздржливи. Инаку БМВ болидот во својата 1рва Ф1 сезона зема титула, не ми текнува со кој возач. За во Индикар знам дека од 2011 ке користат В6 твинтурбо.
турбо не ми се верува да стаат пак у Ф1 зашто ке гинат по 4рица минимум секоја сезона :D како во доцните 80ти. Видете и зошто:
Колку е дегенски брзо и несигурно :)
Мада знаеме колку е напредната безбедноста од тогаш. Земете го Кубица лани во Монтреал за пример. Какво лупање беше а овој жив и здрав си искочи, се чудев како може вакво нешто да помине без повреда
 
Турбото дефинитивно ке се врати во Ф1... Незнам оти мислиш дека е дегенско и глупо, кога турбото дава одлични перформанси. Подобро забрзување при излез од свиоците, подобра крајна брзина... и позаебано за контролирање без контролата на тракцијата :vozbud:. Е тогаш ке можат да се оддвојат мажите од децата, кога овие вториве ке го прават она што го правеше (за некои идниот шампион???) Фелипе Маса на Силверстоун-Британија.
 
Никој не мисли дека е дегенско и глупо, реков дека е дегенски(монструозно) брзо и лудо. Ако некој сака да се врати турбо у Ф1 тоа сум јас. Тогаш ке биде поинтересно дефинитивно и ке се израмнат болидите у перформанси. Реков дека тешка работа е да се врати у Ф1 бидејки и сам кажа како ке напредуваат моторите. А и сами знаеме кој се шофери у Ф1 (сите се добри) ама неколку се одвојуваат. Тука е Вебер, Кубица, Фетел, Розберг и иако не го сакам-Ѓупилтон :)
 
Koja mestenka e formula 1 veke da ne ti se gleda ja unistija skroz.Ako ferari ne e prv i ako ima nesto malku pointeresno od drugite trki odma letaat kazni za mercedes sramota....Masa bese paricno kaznet a hamilton 25 sekundi nazad koja glupost..Veke sekade parite igraat ne sportot ,fudbalot go unistija kladilnicite,ferari forumula,ke ostane samo sah da gleame.....
 
Koja mestenka e formula 1 veke da ne ti se gleda ja unistija skroz.Ako ferari ne e prv i ako ima nesto malku pointeresno od drugite trki odma letaat kazni za mercedes sramota....Masa bese paricno kaznet a hamilton 25 sekundi nazad koja glupost..Veke sekade parite igraat ne sportot ,fudbalot go unistija kladilnicite,ferari forumula,ke ostane samo sah da gleame.....

RESPECT Друже за коментаров. Се слагам со секој твој збор, ама во потполност. Едноставно решија да го уништат МекЛарен ... :nesum:
 
Koja mestenka e formula 1 veke da ne ti se gleda ja unistija skroz.Ako ferari ne e prv i ako ima nesto malku pointeresno od drugite trki odma letaat kazni za mercedes sramota....Masa bese paricno kaznet a hamilton 25 sekundi nazad koja glupost..Veke sekade parite igraat ne sportot ,fudbalot go unistija kladilnicite,ferari forumula,ke ostane samo sah da gleame.....


:vozbud::pos2::pos2::pos2:,абе друже, па на шах тие саатовите ке ги расипат,ке ги наместат да крадат време,:pos2:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom