Кутиите беа празни, односно полни со слама наместо со цигари. Продавачот од кој што го купи беше измамник а овој наивно наседна и ги фрли парите.И некои работи не сфатив, пример што се деси со местото што го изнајми овој за да продава цигари кога работите му се поплавија и што имаше во кутиите? Тоа некако небрзина ми се исподеси само.
Стариот личеше на Гру од Despicable Me.Како бе грди, таа колешката негова што ја сакаше беше ептен убава.
Добро сеа стариот грд беше се сложувам.
Како го погоди. Исти се.Стариот личеше на Гру од Despicable Me.
Јас сосема те разбирам, без гајле1984, конечно. Ве исчитав сите, од прв до последен, и се приклучувам на онаа група на која не ѝ се допадна / помалку ѝ се допадна / имаа замерки. @Corvus - книгата ми е на to read shelf, ама тешко дека ќе се нафатам да ја почнам, а посебно не по негативната рецензија на @џимеј за истата, и по она што беше спомнато погоре, парафразирано: дека за Орвел не била многу важна формата, односно стилот, наспроти содржината, односно пораката која сакал да ја пренесе. Истиот проблем го имав и со филмов: јас премногу сакам дистописка фикција, меѓу најомилените филмови пола ми се со таква тематика, а сепак овој ми беше екстремно досаден. Да не го опишувам тоа сликовито со кружење околу столици, чепкање нос и сл. само би спомнал дека филмов морав да го почнувам неколкупати (4 пати, поточно), зашто секој претходен пат заспивав на пола филм. Денес успеав да го довршам само зашто денов ми е преубав, па упорно му давав шанси, и покрај дремките кои ме фаќаа. Поентата ја сфаќам, убаво сето тоа, рекоа многумина: многупати сме виделе нешто слично во дистописките филмови, но за разлика од повеќето од нив, мене тука ми фалеше само шминка, т.е. само нешто плус што би го задржало вниманието на гледачот. Да не навлегувам повторно во образложувања за идејата, за содржината на филмов, сѐ убаво сте си објасниле, сето тоа е ОК. Ни за глумата, камерата, сценографијата - сето тоа е во служба на дополнување на содржината, и сѐ си е на место, а сепак... Значи, сумирано: ова е еден од оние филмови во кои се чини дека сѐ си е на место, сѐ е ОК, но не допира на никаков начин до мене, па затоа морам да го оценам со послаба оценка. Само 5/10 од мене. Sorry.
А толку сакав повеќе да го сакам. Дури и роден сум во 1984...
И јас сум ист, затоа.сакам да напоменам дека ја има така оценето во најголем дел ради стилот на кој е пишувана најверојатно, our Jimmy is a style over substance guy, така што можам да разберам како 1984 за него е обратно од тоа што една книга треба да биде.
Немав време да ѕирнам цела дискусија, ама книгата на Goodreads од Петер Хандке, Стравот на голманот од пенал, нема врска со Небото над Берлин А во Небото над Берлин Петер Хандке е сценарист и затоа сум ти го спомнал, а дали е според книга појма немам...1984, конечно. Ве исчитав сите, од прв до последен, и се приклучувам на онаа група на која не ѝ се допадна / помалку ѝ се допадна / имаа замерки. @Corvus - книгата ми е на to read shelf, ама тешко дека ќе се нафатам да ја почнам, а посебно не по негативната рецензија на @џимеј за истата, и по она што беше спомнато погоре, парафразирано: дека за Орвел не била многу важна формата, односно стилот, наспроти содржината, односно пораката која сакал да ја пренесе. Истиот проблем го имав и со филмов: јас премногу сакам дистописка фикција, меѓу најомилените филмови пола ми се со таква тематика, а сепак овој ми беше екстремно досаден. Да не го опишувам тоа сликовито со кружење околу столици, чепкање нос и сл. само би спомнал дека филмов морав да го почнувам неколкупати (4 пати, поточно), зашто секој претходен пат заспивав на пола филм. Денес успеав да го довршам само зашто денов ми е преубав, па упорно му давав шанси, и покрај дремките кои ме фаќаа. Поентата ја сфаќам, убаво сето тоа, рекоа многумина: многупати сме виделе нешто слично во дистописките филмови, но за разлика од повеќето од нив, мене тука ми фалеше само шминка, т.е. само нешто плус што би го задржало вниманието на гледачот. Да не навлегувам повторно во образложувања за идејата, за содржината на филмов, сѐ убаво сте си објасниле, сето тоа е ОК. Ни за глумата, камерата, сценографијата - сето тоа е во служба на дополнување на содржината, и сѐ си е на место, а сепак... Значи, сумирано: ова е еден од оние филмови во кои се чини дека сѐ си е на место, сѐ е ОК, но не допира на никаков начин до мене, па затоа морам да го оценам со послаба оценка. Само 5/10 од мене. Sorry.
А толку сакав повеќе да го сакам. Дури и роден сум во 1984...
Не мислев на таа лоша рецензија, џими, туку на 1984 од Орвел.Немав време да ѕирнам цела дискусија, ама книгата на Goodreads од Петер Хандке, Стравот на голманот од пенал, нема врска со Небото над Берлин А во Небото над Берлин Петер Хандке е сценарист и затоа сум ти го спомнал, а дали е според книга појма немам...
Тука некаде сме со мислењето за филмов.Небото над Берлин (1987)
Филмов крена голема прашина на времето кога излезе, го гледав уште тогаш и не ми беше јасно зошто е таа прашина. И сега при ова гледање не ми се разјасни. Филмот нема содржина повеќе е формалистички, а такви не ги можам освен ако навистина нема оригиналност или да е вешт изведен, што тука не е случај. Најверојатно затоа и Вендерс е еден од режисерите чии филмови едноставно не ми се допаѓаат. Ниеден филм од неколкуте негови што ги имам гледано не ми се допаднале, исто и овој кој демек му е нај.
Сепак мора да му оддадам признание на снимателот, одлична фотографија имаше филмот а особено мазните фарови беа милина да се гледаат. Актерите беа добри во својата улога, но ликовите им беа такви да воопшто не создадоа некоја емпатија. Со оглед како влегуваа во животите на обичните луѓе и им ги слушаа мислите, на моменти имав впечаток како да гледам некое банално реално шоу ос тоа што учесниците не знаат дека се во него.
Музиката исто ми се допадна, фино ја надополнуваше целата атмосфера, освен оние делови од живи настапи.
6/10