Нека стои темава, другата ќе ја затворам ваљда, поинтересно и попрецизно е вака година за година да ги споредуваме.
Значи мое мислење е вака:
ПЕС како и секоја верзија после ПЕС 6 си има срања во неа, кој некој Кинез/Јапанец ги средува со пач во рок од три дена (пример одбраната и голманите на 2011ката, FirePatch + Gameplay fix). Но, основата на играта е феноменална и спонтана.
Пуштете три утакмици на ПЕС, исти тимови ист стадиот, се да е потполно исто...ќе добиете три сосема различни утакмици.
Три утакмици на Фифа = репетитивност.
Впрочем, секогаш е вака: На почеток, новата верзија на ПЕС изгледа глупо, дебилно и тешко за играње. Со тек на време полека полека ги сфаќате промените и финтите и се вљубувате во играта (ако си симнете пач за срањата како пример, голманиве).
Кај ФИФА, на почеток се е топ, феноменално. После 10 утакмици, се е исто, монотоно.
Пример знаете дека секогаш ако пробате да трчате против AI, секогаш ќе ви ја земе на тој и тој начин. Секој шут над 30 метри ја фаќа жива голман, секое одбивање на топка е споро и некој ќе ја смири перфектно, секој пас во средина и шут станува гол.
Значи основниот гејмплеј на ПЕС ја руши Фифа во секој поглед, поготово со новиве тактики и teammate fix-ови на играчите, Барса игра ко Барса, играчи влегуваат во простор, градат, зонска одбрана и слично...
Е сега, ФИФА ја руши ПЕС во некои final touch работи, како среденост (иако со скрипти) на голманите, цврста (и понатаму предвидлива) одбрана...ама длабоко во неа, лежи оној монотон гејмплеј уште од 2004 година. Мислам што сакате, имаше цело видео за трите нови дриблизни додадени во ФИФА, од кои еден дриблинг, како што рече дизајнерот, нема ни да го користите во утакмица (безвезен е, show off), него да се занимавате на тренинг или додека има лоадинг скрин. Da fuq?
Кога ќе ја вратат FIFA на енглеското студио (она кое ја направи FIFA 2003, кој е доволно стар знае која разлика беше од FIFA 2002 World Cup и FIFA 2003), тогаш ќе праиме муабет за асален гејмплеј, кој ја прави сржта на играта.