Факултет за Информатички Науки и Компјутерско Инженерство - ФИНКИ

  • Креатор на темата Креатор на темата ASimov
  • Време на започнување Време на започнување
На која уплатница се плаќа казна за задоцнето запишување? Зборам за таа од 500 денари.[DOUBLEPOST=1410766598][/DOUBLEPOST]
На која уплатница се плаќа казна за задоцнето запишување? Зборам за таа од 500 денари.
...... ? :(
 
Последно уредено:
На која уплатница се плаќа казна за задоцнето запишување? Зборам за таа од 500 денари.
На страната на финки, "За факултетот" -> "Финансии" имаш уплатница... само приходна шифра фали, под уплатницата ги има наведено сите приходни шифри. Би требало да е: 723012 - Такса за запишување. Нема логика да е некоја друга.
 
Од првиот семестар имам 2 предмети положено дали ќе може да го запишам трет семестар? И дали за предметите од 2 семестар постојат уште рокови за полагање???
 
Од првиот семестар имам 2 предмети положено дали ќе може да го запишам трет семестар? И дали за предметите од 2 семестар постојат уште рокови за полагање???
Можеш, со тоа што ќе ги презапишеш неположените задолжителни предмети од прв семестар и ќе ги запишеш оние од трет задолжителни за кои имаш услов.Ако ти остане место ќе запишеш и изборен.Со молба можеш и 6-ти предмет да запишеш.
 
Можеш, со тоа што ќе ги презапишеш неположените задолжителни предмети од прв семестар и ќе ги запишеш оние од трет задолжителни за кои имаш услов.Ако ти остане место ќе запишеш и изборен.Со молба можеш и 6-ти предмет да запишеш.
Ти благодарам на одговорот :) .
 
До кога може најкасно задоцнето запишување на семестар?:icon_mrgr:
Мислам дека нема рок за задоцнето запишување,но ако добро памтам за задоцнето запишување од еден месец се плаќа казна 500 денари,а за после тоа,односно повеќе од еден месец се плаќа 1000 денари казна.
 
Задачите од првиот колоквиум лани.

1.

Да се имплементира класа F1Race која ќе чита од влезен тек (стандарден влез, датотека, ...) податоци за времињата од последните 3 круга на неколку пилоти на Ф1 трка. Податоците се во следниот формат:

Driver_name lap1 lap2 lap3, притоа lap е во формат mm:ss:nnn каде mm се минути ss се секунди nnn се милисекунди (илјадити делови од секундата). Пример:

Vetel 1:55:523 1:54:987 1:56:134.

Ваша задача е да ги имплементирате методите:

  • F1Race() - default конструктор
  • void readResults(InputStream inputStream) - метод за читање на податоците
  • void printSorted(OutputStream outputStream) - метод кој ги печати сите пилоти сортирани според нивното најдобро време (најкраткото време од нивните 3 последни круга) во формат Driver_name best_lap со 10 места за името на возачот (порамнето од лево) и 10 места за времето на најдобриот круг порамнето од десно. Притоа времето е во истиот формат со времињата кои се читаат.









2.

Секој елемент за архивирање Archive има:

  • id - цел број
  • dateArchived - датум на архивирање.
Постојат два видови на елементи за архивирање, LockedArchive за кој дополнително се чува датум до кој не смее да се отвори dateToOpen иSpecialArchive за кој се чуваат максимален број на дозволени отварања maxOpen. За елементите за архивирање треба да се обезбедат следните методи:

  • LockedArchive(int id, Date dateToOpen) - конструктор за заклучена архива
  • SpecialArchive(int id, int maxOpen) - конструктор за специјална архива
За класата ArchiveStore да се обезбедат следните методи:

  • ArchiveStore() - default конструктор
  • void archiveItem(Archive item, Date date) - метод за архивирање елемент item на одреден датум date
  • void openItem(int id, Date date) - метод за отварање елемент од архивата со зададен id и одреден датум date. Ако не постои елемент со даденото id треба да се фрли исклучок од тип NonExistingItemException со порака Item with id [id] doesn't exist.
  • String getLog() - враќа стринг со сите пораки запишани при архивирањето и отварањето архиви во посебен ред.
За секоја акција на архивирање во текст треба да се додаде следната порака Item [id] archived at [date], додека за секоја акција на отварање архива треба да се додаде Item [id] opened at [date]. При отварање ако се работи за LockedArhive и датумот на отварање е пред датумот кога може да се отвори, да се додаде порака Item [id] cannot be opened before [date]. Ако се работи за SpecialArhive и се обидиеме да ја отвориме повеќе пати од дозволениот број (maxOpen) да се додаде порака Item [id] cannot be opened more than [maxOpen] times.






3.

Треба да се развие генеричка класа за работа со дропки. Класата GenericFraction има два генерички параметри T и U кои мора да бидат од некоја класа која наследува од класата Number. GenericFraction има две променливи:

  • numerator - броител
  • denominator - именител.
Треба да се имплементираат следните методи:

  • GenericFraction(T numerator, U denominator) - конструктор кој ги иницијализира броителот и именителот на дропката. Ако се обидиме да иницијализираме дропка со 0 вредност за именителот треба да се фрли исклучок од тип ZeroDenominatorException
  • GenericFraction<Double, Double> add(GenericFraction<? extends Number, ? extends Number> gf) - собирање на две дропки
  • double toDouble() - враќа вредност на дропката како реален број
  • toString():String - ја печати дропката во следниот формат [numerator] / [denominator], скратена (нормализирана) и секој со две децимални места.










    Што е финтата што олку рано почнавте со задачи ? Да не ве уплаши Маџаров на првиот час :D

 
Задачите од првиот колоквиум лани.

1.

Да се имплементира класа F1Race која ќе чита од влезен тек (стандарден влез, датотека, ...) податоци за времињата од последните 3 круга на неколку пилоти на Ф1 трка. Податоците се во следниот формат:

Driver_name lap1 lap2 lap3, притоа lap е во формат mm:ss:nnn каде mm се минути ss се секунди nnn се милисекунди (илјадити делови од секундата). Пример:

Vetel 1:55:523 1:54:987 1:56:134.

Ваша задача е да ги имплементирате методите:

  • F1Race() - default конструктор
  • void readResults(InputStream inputStream) - метод за читање на податоците
  • void printSorted(OutputStream outputStream) - метод кој ги печати сите пилоти сортирани според нивното најдобро време (најкраткото време од нивните 3 последни круга) во формат Driver_name best_lap со 10 места за името на возачот (порамнето од лево) и 10 места за времето на најдобриот круг порамнето од десно. Притоа времето е во истиот формат со времињата кои се читаат.






2.

Секој елемент за архивирање Archive има:




    • id - цел број
    • dateArchived - датум на архивирање.
Постојат два видови на елементи за архивирање, LockedArchive за кој дополнително се чува датум до кој не смее да се отвори dateToOpen иSpecialArchive за кој се чуваат максимален број на дозволени отварања maxOpen. За елементите за архивирање треба да се обезбедат следните методи:




    • LockedArchive(int id, Date dateToOpen) - конструктор за заклучена архива
    • SpecialArchive(int id, int maxOpen) - конструктор за специјална архива
За класата ArchiveStore да се обезбедат следните методи:




    • ArchiveStore() - default конструктор
    • void archiveItem(Archive item, Date date) - метод за архивирање елемент item на одреден датум date
    • void openItem(int id, Date date) - метод за отварање елемент од архивата со зададен id и одреден датум date. Ако не постои елемент со даденото id треба да се фрли исклучок од тип NonExistingItemException со порака Item with id [id] doesn't exist.
    • String getLog() - враќа стринг со сите пораки запишани при архивирањето и отварањето архиви во посебен ред.
За секоја акција на архивирање во текст треба да се додаде следната порака Item [id] archived at [date], додека за секоја акција на отварање архива треба да се додаде Item [id] opened at [date]. При отварање ако се работи за LockedArhive и датумот на отварање е пред датумот кога може да се отвори, да се додаде порака Item [id] cannot be opened before [date]. Ако се работи за SpecialArhive и се обидиеме да ја отвориме повеќе пати од дозволениот број (maxOpen) да се додаде порака Item [id] cannot be opened more than [maxOpen] times.



3.

Треба да се развие генеричка класа за работа со дропки. Класата GenericFraction има два генерички параметри T и U кои мора да бидат од некоја класа која наследува од класата Number. GenericFraction има две променливи:




    • numerator - броител
    • denominator - именител.
Треба да се имплементираат следните методи:




    • GenericFraction(T numerator, U denominator) - конструктор кој ги иницијализира броителот и именителот на дропката. Ако се обидиме да иницијализираме дропка со 0 вредност за именителот треба да се фрли исклучок од тип ZeroDenominatorException
    • GenericFraction<Double, Double> add(GenericFraction<? extends Number, ? extends Number> gf) - собирање на две дропки
    • double toDouble() - враќа вредност на дропката како реален број
    • toString():String - ја печати дропката во следниот формат [numerator] / [denominator], скратена (нормализирана) и секој со две децимални места.










      Што е финтата што олку рано почнавте со задачи ? Да не ве уплаши Маџаров на првиот час :D
Не, туку никој не знае да ми каже од кај да учам/вежбам, па да ги побарам навреме :D
 
Би го замолил ако некој има материјали (предавања,вежби и сл.) по предметот "Менаџмент на информациони системи" од кај Велинов да ми пушти на мејл vake001@gmail.com
Благодарам :)
 
Дали може некој да ми каже кои книги најмногу му помогнале при учењето на предметите од прв семестар КНИ? Знам дека ни дадоа еден куп линкови литература на англиски и да ќе се обидам да ги разгледам повеќето ,но сакам да ископирам по една од секој предмет зошто полесно е кога имаш нешто на хартија при рака во секој момент .Фала многу:)
 
Дали може некој да ми каже кои книги најмногу му помогнале при учењето на предметите од прв семестар КНИ? Знам дека ни дадоа еден куп линкови литература на англиски и да ќе се обидам да ги разгледам повеќето ,но сакам да ископирам по една од секој предмет зошто полесно е кога имаш нешто на хартија при рака во секој момент .Фала многу:)
Книгите од Head First мене лично ми се најдобри, и најлесни за учење. Кога и да имав проблеми со материјалот, првото место за барање помош ми беа нивните книги.
Еве една од книгите што ке ти послужи за структурно програмирање.
Код:
http://www.it-ebooks.info/book/704/
 
Дали за мрежи е потребно да се учи од книгата или доволни се слајдовите од презентациите?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom