- Член од
- 5 декември 2014
- Мислења
- 379
- Поени од реакции
- 384
Тоа е и фората со овие, не се оптоваруваат многу дали ќе достигнат некој праг на нови уникатни мобови и локации за да би оправдале нов ентри, така е ми се чини и со длцињата, некој си 10-15% дополнуваат, додека фокусот првенствено е кај босовите кои ги има 30+ на претек у 2кава, од нив поаѓаат како бејслајн за тоа дали би можеле понатаму да разложат нивни атак анимации и патерни кај другите.Имам сретнато доста мислења кои се поклопуваат со твоето особено во делот на "new enemies". Мислам дека може да се сложиме околу фактот дека го сработиле побитниот и потешкиот дел од играта кога некое студио вади продолжение. Во смисла многу други студиа обрнуваат внимание на нови непријатели во продолженијата отколку на нови подобрени и унапредени механики, па и преработка на истите. Можеби со некои следни ДЛЦ ќе го средат проблемот со разновидноста пред се, мислам дека тоа им е и планот но сепак ја немам играно и не можам да гарантирам за истото.
Првиот дел што го играв како забелешка најголема ми е што добив впечаток дека мораш да грајндаш. Добив чуство дека морам да се јачам да поминувам левели по повеќе пати исклучиво ако сакав да ги играм оние што ми се отвараат откако ќе ја завршам играта -, бидејќи од левел 120 одма за новите левели препорачан е 160 па и 200 мислам (ја избришав пред некој месец).Hundred Eyes
Инаку за играта генерално сум стварно позитивно изненаден.
Грајндот т.е. изобилството на контент е смислата во серијалов, а не деликатен изглед и презентација... истото е и овде, како што прогресираш низ мејн квестот ти отклучува и сајд мисии од истите мапи во скратени секвенци, и да би ги играл или прескакал нив па ќе си +10/-10 левели од препорачаните за наредна мисија ради што паралелно се прилагодува играта на твоето темпо на прогрес, затоа и по крајот одма ти допушта да ги репетираш истите. Така што бар за мејн квестот не мора да грајндаш да би прогресирал(иако играта постојано те потсетува), возможно е и преку мењање на билд и ресет на абилити да се прилагодиш.
Мене покрај стварите што ги напоменав, најсериозен проблем препознав во вештачката тежина во смисла манипулирање со ограничен простор и коридори кај одредени босови и места, слично ко со Demon Souls на времето али па оваа патеше од технички лимитации, а во 2кава е свесна дизајнерска одлука.