Дали со физичка сила се докажува вистинитоста на верата?

  • Креатор на темата Креатор на темата Ag0rA
  • Време на започнување Време на започнување

Дали мислите дека со физичка сила се докажува или се докажувала вистиноста на верата?


  • Вкупно гласачи
    31
Забораваш нешто многу важно, да те надополнам, вистината може да ја сруши само тој што има доказ дека таа вистина не е вистина. Што доведува до една вистина ( не повеќе, како на пр христијанството, исламот, будизмот... ).
Тоа што вистините се менуваат кон посовршеност, со доказ за нивната вистинитост, е позитивна работа, што значи доколку се случи некоја грешка, а мали се шансите за тоа, со соодветен доказ, таа ќе се поправи. Уште еден ( од многуте ) позитивен факт е што таа неможе да се искривува толку лесно колку „вистината“ на религиите.
Па во најлош случај, подобро е да се има една неконечна вистина, одколку да се има една конечна лага.

Тешко дека е така...

Своевремено, славниот Ленин има истакнато една девиза: „Учење, учење и само учење„. преку која, наводно, колку повеќе знаење имаме акумлирано, дотолку повеќе, наводно, сме биле поблиску до вистината. Арно ама, кутриот Ленин, не ни кажа и КОЈА е и КАКВА е и КАКО исгледа таа конечна ВИСТИНА, до која, наводно, требало да дојдеме со се поглемото знаење. Тоа е логички апсурд: ако јас ја знам СЛИКАТА ЗА ВИСТИНАТА, која допрва треба да ја достигнам, тогаш, што ќе ми е напорот за да ја достигнам таа вистина, кога веќе знам како изгледа? М?

Проблемот со современите науки е универзален: науките сметаат дека преку собирањето делови, ќе го склопат мозаикот од конечаната вистина, а самите науки немаат помим што всушност треба да откријат! За разлика од денешното време, античкиот свет (Грција и Рим) го имаат користено токму спроитивниот принцит: тие тргнуваат од позната целина, која се состои од деливи, но и целина која се состои во делот, преку принципот на универзалната аналогија.

Со така поставена и извртена логика на делување, денешните науки отркиваат само делови од целината, која никогаш нема да ја достигнат. Плус тоа, кога на науите ќе им „фали„ одредено објаснување, истите тие науки се впштаат во шпекулации и користење огромна количина од празни зборови, кои се „материјал„ за пополнување на празнинте од нивните теоретски поставки.
 
Тешко дека е така...
...ајде да видиме.

Своевремено, славниот Ленин има истакнато една девиза: „Учење, учење и само учење„. преку која, наводно, колку повеќе знаење имаме акумлирано, дотолку повеќе, наводно, сме биле поблиску до вистината.
Учењето и изтражувањето се разликуваат.

Арно ама, кутриот Ленин, не ни кажа и КОЈА е и КАКВА е и КАКО исгледа таа конечна ВИСТИНА, до која, наводно, требало да дојдеме со се поглемото знаење. Тоа е логички апсурд: ако јас ја знам СЛИКАТА ЗА ВИСТИНАТА, која допрва треба да ја достигнам, тогаш, што ќе ми е напорот за да ја достигнам таа вистина, кога веќе знам како изгледа? М?
Јас вистината ја гледам како лавиринт, чии што ѕидови се сложувалки.
Проблемот со современите науки е универзален: науките сметаат дека преку собирањето делови, ќе го склопат мозаикот од конечаната вистина, а самите науки немаат помим што всушност треба да откријат!
Напротив, точно се знае која наука што проучува ( се знае точно што проучува физиката и нејзините делови, точно се знае што проучува хемијата, точно се знае што проулува биологијата..... )
За разлика од денешното време, античкиот свет (Грција и Рим) го имаат користено токму спроитивниот принцит: тие тргнуваат од позната целина, која се состои од деливи, но и целина која се состои во делот, преку принципот на универзалната аналогија.
....па?

Со така поставена и извртена логика на делување, денешните науки отркиваат само делови од целината, која никогаш нема да ја достигнат. Плус тоа, кога на науите ќе им „фали„ одредено објаснување, истите тие науки се впштаат во шпекулации и користење огромна количина од празни зборови, кои се „материјал„ за пополнување на празнинте од нивните теоретски поставки.
Никогаш не вели никогаш.
Полека полека, сложувалката се составува, а најважно е што она што можеме да го видиме во составениот дел од неа може практично да се употребува.
 
... а ти, ако влезеш во погрешен воз, не само што последната станица ќе ти биде погрешна, туку и сите попатни станици ќе ти бидат погрешни...
...сложувалката се составува, ама некако „лепилото„ и е слабо...
 
... а ти, ако влезеш во погрешен воз, не само што последната станица ќе ти биде погрешна, туку и сите попатни станици ќе ти бидат погрешни...
...сложувалката се составува, ама некако „лепилото„ и е слабо...

Тоа лепило е логиката, експериментите, доказите... А возот од твојот пример, само кога во примерот би немало друг воз, и би имал само едно користење, е религијата, со таа разлика што не би знаел дали таа станица е точната или погрешната, т.е. би верувал дека таа станица е погрешна или возот е погрешен. Со промена на возовите, големи се шансите да го погодиш вистинскиот воз. Така да во секој случај, мноооогу поголеми се шансите да дојдеш до објективната вистина преку науката, одколку преку религијата. Верувањето, претставува еден вид одкажување од барањето на објективната вистина. А по тој пат неможе да се дојде до свет исполнет со љубов....
 
Тоа лепило е логиката, експериментите, доказите... А возот од твојот пример, само кога во примерот би немало друг воз, и би имал само едно користење, е религијата, со таа разлика што не би знаел дали таа станица е точната или погрешната, т.е. би верувал дека таа станица е погрешна или возот е погрешен. Со промена на возовите, големи се шансите да го погодиш вистинскиот воз. Така да во секој случај, мноооогу поголеми се шансите да дојдеш до објективната вистина преку науката, одколку преку религијата. Верувањето, претставува еден вид одкажување од барањето на објективната вистина. А по тој пат неможе да се дојде до свет исполнет со љубов....


Арно ама, логиката е само човечка особина, подложна на грешки.
Арно ама, експериментите се само изолирани настани, НАДВОР од реалниот контекст/околина на случувања. (Целината ја знае само нејзиниот твоирец).
Арно ама, секогаш се појавува некој мангуп кој вели дека нашол „најнови„ докази за ова или за она и со тоа или го потврдува или ги побива дотогаш пронајдените докази.

А верувањето е, како што вели Св. Јован Дамаскин (8-ми век), „знаење без премногу докажување„ . А Антоние Блум, современ богослов (упокоен 2004 г) вели дека за верните, многу е битен личниот опит во живеењето според верата. Значи, и верата, на свој начин, бара свои докази. А тие докази не се случуват во акцелераторот од ЦЕРН, туку се засновани на личното искуство во чинењето добро и зло и сите последици од таквото однесување.
 
Арно ама, логиката е само човечка особина, подложна на грешки.
Арно ама, експериментите се само изолирани настани, НАДВОР од реалниот контекст/околина на случувања. (Целината ја знае само нејзиниот твоирец).
Арно ама, секогаш се појавува некој мангуп кој вели дека нашол „најнови„ докази за ова или за она и со тоа или го потврдува или ги побива дотогаш пронајдените докази.

А верувањето е, како што вели Св. Јован Дамаскин (8-ми век), „знаење без премногу докажување„ . А Антоние Блум, современ богослов (упокоен 2004 г) вели дека за верните, многу е битен личниот опит во живеењето според верата. Значи, и верата, на свој начин, бара свои докази. А тие докази не се случуват во акцелераторот од ЦЕРН, туку се засновани на личното искуство во чинењето добро и зло и сите последици од таквото однесување.
Творецот на експериментите ги знае резултатите од експериментот одкако тој ќе го направи тој експеримент. Ако ги знаел пред тоа, зошто би го правел експериментот, освен да докаже дека тоа е така?
Експериментите би биле надвор од својата околина кога тие би биле надвор од овој универзум, во нешто друго, во кои не владеат законите на физиката. И, експериментите, надвор од својата околина се?
Да постои шанси човечката логика да згреши, но колкави се тие шанси, ако при тоа се земат во обзир сите експериментални и математички докази? Минимални, речиси и да не постојат.
„Мангубите“ докажуваат дека некои теории ( т.е. експериментално докажани хипотези ) не се точни, само кога имаат докази дека тие не се точни, а тие би имале докази дека тие не се точни само кога теориите не би биле точни.
 
Очигледно е дека неможеш да ја сконташ разликата во пристапите кон осознавањето вистини во различни историски периоди. Не ни помислувај дека модерните научни методи се единствениот начин на „откривање„ вистини, оти пред нив, постоеше поинаков и поточен метод-методод на универзалната аналогија, при која философите тргнуваат од целината и утврдуваат дека принципите од целината важат и за нејзините делови-принципот на „руските кукли-матронки„. А денес? Денес, сите науки го засноваат своите сознанија на експерименти и заклучоци од тие ескперименти, избедени во излоирани лабораториски услови, надвор од природниот контекст во кој битуваат сите категоии во Вселената. Затоа, современите богослови велат дека „се постои заради се„, каде, едноставно, невозможно е една категорија да се изолира и да се разгледува вон контексот во кој таа егзистира.

Ќе ти текне...
 
Очигледно е дека неможеш да ја сконташ разликата во пристапите кон осознавањето вистини во различни историски периоди. Не ни помислувај дека модерните научни методи се единствениот начин на „откривање„ вистини, оти пред нив, постоеше поинаков и поточен метод-методод на универзалната аналогија, при која философите тргнуваат од целината и утврдуваат дека принципите од целината важат и за нејзините делови-принципот на „руските кукли-матронки„. А денес? Денес, сите науки го засноваат своите сознанија на експерименти и заклучоци од тие ескперименти, избедени во излоирани лабораториски услови, надвор од природниот контекст во кој битуваат сите категоии во Вселената. Затоа, современите богослови велат дека „се постои заради се„, каде, едноставно, невозможно е една категорија да се изолира и да се разгледува вон контексот во кој таа егзистира.

Ќе ти текне...
Тоа го кажува и физиката.
Преку многу работи, од кои и преку гравитационата сила.
Нејзината јачина зависи од масата, и од растојанието на материјата.
Колкаво и да е растојанието, таа не е нула. Од што следи дека не е возможно да се изолира материја од останатиот универзум.
Но забораваш на тоа дека условите не се изолираат, туку се стимулираат, затоа што и за тој експеримент важат истите закони на физиката како и за целиот универзум. Тие се изолираат за да се види што ќе се случи ако предметот на експериментирање се најде во тие услови.
 
verata se dokazuva so delata, so postapkite, a ne so zborovi ili so tocno poznavanje na ovaa ili onaa dogmatika.verata nalaga da se pravi dobro a da se sprecuva zlo.e sega problemot e, sto se podrazbira pod zlo, bidejki za nekogo ne se sto e opstestveno prifatlivo vo ovaa kultura e prifatlivo vo bozji oci, ili vo metafizicka smisla.kako da postapuvame koga drugite ne vozvrakaat na naseto dobro tuku toa uste poveke gi sili da ni nastetat oti nasata dobrina ja tolkuvaat kako slabost.ottamu mnogu dela koi se samo samoodbrana se dozivuvaat kako zlo.
 
Верата е жива претстава за она на што се надеваме идокажување на она кое не се гледа.Нема потреба од нешто повеке.
 
verata se dokazuva so delata, so postapkite, a ne so zborovi ili so tocno poznavanje na ovaa ili onaa dogmatika.verata nalaga da se pravi dobro a da se sprecuva zlo.e sega problemot e, sto se podrazbira pod zlo, bidejki za nekogo ne se sto e opstestveno prifatlivo vo ovaa kultura e prifatlivo vo bozji oci, ili vo metafizicka smisla.kako da postapuvame koga drugite ne vozvrakaat na naseto dobro tuku toa uste poveke gi sili da ni nastetat oti nasata dobrina ja tolkuvaat kako slabost.ottamu mnogu dela koi se samo samoodbrana se dozivuvaat kako zlo.

-Христијанската вера ги ма 10-те Божји заповеди, во однос на кои се одредува што е добро ао што е зло-што имаат другите вери, ионака не ме засега;
-не ни очекувај другите да ти возвратат на твојата одбрина, оти, како што вели сам Хрстос:„...ако на добро враќате со добро, тогаш каква е вашата награда на Небесата?..„;
-добрината не е слабост, туку доблест;
- хрситијански идеал е состојбата кога луѓето си служат едни на други а не кога се наметнуваат едни на други. Едн дел од утринските молитви вели вака: „...заради Тебе (зараби Бога) и заради ближниот свој, да се откажам од себеси, зашто за таа служба и си ми го дал животот...„
 
-Христијанската вера ги ма 10-те Божји заповеди, во однос на кои се одредува што е добро ао што е зло-што имаат другите вери, ионака не ме засега;
-не ни очекувај другите да ти возвратат на твојата одбрина, оти, како што вели сам Хрстос:„...ако на добро враќате со добро, тогаш каква е вашата награда на Небесата?..„;
-добрината не е слабост, туку доблест;
- хрситијански идеал е состојбата кога луѓето си служат едни на други а не кога се наметнуваат едни на други. Едн дел од утринските молитви вели вака: „...заради Тебе (зараби Бога) и заради ближниот свој, да се откажам од себеси, зашто за таа служба и си ми го дал животот...„
-i niv ne gi zasega za tvojata vera a toa nepoznavanje sozdava stereotipi i predrasudi.Vtoro za 10 zapovedi to est Dekalogot treba da se znae deka ne ubivaj, ne kradi i drugite vazat ako vazat za site to est pravilata vazat za site ili ne vazat za nikogo.koga site ke se rakovodat po tie pravila togas se ke bide sovrseno no ne site se rakovodat po toa, i zatoa postoi pravedna odmazda, blazeni se pravdoljubivite...a za toa deka ne treba da vrakas dobro znaes deka ne si ti samiot takov tuku ako nekoj ti udri samar ke go skrsis od mavanje, taka da ne se povikuvaj na toa ili poubavo kazano ZOSTO GO ZBORITE ONA STO NE GO PRAVITE?!
 
-i niv ne gi zasega za tvojata vera a toa nepoznavanje sozdava stereotipi i predrasudi.Vtoro za 10 zapovedi to est Dekalogot treba da se znae deka ne ubivaj, ne kradi i drugite vazat ako vazat za site to est pravilata vazat za site ili ne vazat za nikogo.koga site ke se rakovodat po tie pravila togas se ke bide sovrseno no ne site se rakovodat po toa, i zatoa postoi pravedna odmazda, blazeni se pravdoljubivite...a za toa deka ne treba da vrakas dobro znaes deka ne si ti samiot takov tuku ako nekoj ti udri samar ke go skrsis od mavanje, taka da ne se povikuvaj na toa ili poubavo kazano ZOSTO GO ZBORITE ONA STO NE GO PRAVITE?!

- Таман работа ако ги познавам сите вери на Светотв. Така. не би имал време да ја проучам својата вера а уште помалку да направам добро дело.
- 10-те Божји заповеди важат за сите луѓе.
- Праведна одмазда!??? Одмаздата ќе биде Господова, а не човечка. Бог ќе наплатува за човечките гревови.
- Ако некој ми удри шамар на правдина, нормално дека ќе му вратам! Веќе објаснив со Христовиот пример што значи вртењењето образ-незначи дека некому ќе му дозволам насилно да ми ја здроби фацата па цел живот да бидам инвалид.
- Кажаното а ненаправеното е чисто фарисејство-слушај што зборувам, не гледај што правам. За античките римјани, побитно е делото од зборот па затоа и ја составија максимата „дела-не зборови!„.
 
Не.
Ама кога ќе истече рокот на траење на безбожниов систем.
Биче крв до колена.
Каспаана!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom