Дакар 2011

Не е толку интересно кога ја нема Јута Клајншмит :icon_lol:
Петерхансел малер оваа година, на вчерашната етапа четири гуми промени :) ..толку нема резервни, па мораше да зема од тимските колеги.
 
Не е интересно не се конкурентни толку БМВ колку што беа пред 2 години Мицубиши сега во топ 5 на секоја етапа има по 4 VW инаку бев за јапонецот додека беше во Мицубиши па прекина да вози веќе и сега сум за Насер Ал Атија а на А1 па добри се пола саат има без реклами што е најбитно
 
^ Масуока рулз! И мене ми беше омилен. :)

Времиња беа тоа кога VW и Мицубиши се бореа за победа, а од втор план Нисан, БМВ и багијата и хамерот. Вака ми се одгледува сеа, само VW е во игра, Петерхансел и Ал Атијах се живи баксузи.
 
Не не не мислам дали се продаваат истите тие коли што се возат на дакар туку дали се продаваат такви модели?Пример сакам да си купам Mitsubishi Racing Lancer или Volkswagen Race Touareg 3.
А?Инаку и мене ми беше идол Масуока.Од моторциклистите ми беше идол Фабрицио Меони (RIP).Сега сум за Петархансел и Ал Атијах,а од моторциклистите за Марк Кома.
 
^ Масуока рулз! И мене ми беше омилен. :)

Времиња беа тоа кога VW и Мицубиши се бореа за победа, а од втор план Нисан, БМВ и багијата и хамерот. Вака ми се одгледува сеа, само VW е во игра, Петерхансел и Ал Атијах се живи баксузи.

да Масуока и тоа Хироши ха! ма тогаш беше навистина од мерак да гледаш имаше некој да изненади и поголеми имиња сега во топ 5 неможе да се влезе од швабскана кола а во моторцикли доста е интересно инаку сакам да побед марк а најшто мразам е саинц на целиот дакар и кога му се преврте колата лани на крајот мислам колку се радував
 
А?Инаку и мене ми беше идол Масуока.Од моторциклистите ми беше идол Фабрицио Меони (RIP).Сега сум за Петархансел и Ал Атијах,а од моторциклистите за Марк Кома.

Овој Фабрицио Меони нели умре пред 3 години уште во Сахара се возеше тогаш,иначе од моторџиите фаворит ми е Кома,од автомобилистите Петерхансел,а од камионџиите Владимир Чагин
 
^ Да, а тој ми беше фаворит кај моторџиите. :( Сеа би сакал некој трет освен Депре или Кома да освои, на пр. Лопез или Родригез, али тешко тоа.

А Чагин е институција! :)
 
^ Да, а тој ми беше фаворит кај моторџиите. :( Сеа би сакал некој трет освен Депре или Кома да освои, на пр. Лопез или Родригез, али тешко тоа.

А Чагин е институција! :)

Овој е добар португалецов Рубен Фариа,после Кома за него сум
 
Овој Фабрицио Меони нели умре пред 3 години уште во Сахара се возеше тогаш,иначе од моторџиите фаворит ми е Кома,од автомобилистите Петерхансел,а од камионџиите Владимир Чагин
Да.Затоа и ставив RIP.Почина пред 5 години во Кифа,Мавританија.
 
^ Масуока рулз! И мене ми беше омилен. :)

Времиња беа тоа кога VW и Мицубиши се бореа за победа, а од втор план Нисан, БМВ и багијата и хамерот. Вака ми се одгледува сеа, само VW е во игра, Петерхансел и Ал Атијах се живи баксузи.
И мене исто така.Најдобар возач дефинитвно на Дакар.Штета што го нема овие години.Ќе им покажеше на овие типови некоја лекција по возење.Инаку од сегашниве мерак ми прави Ал Атија.Од моторите бев за Меони(бог да го прости)Сега сум за Сирил Депре.За камионите прашање е и дали има конкуренција :)
 
Абе само КТМ да победи не е битен возачот, ја навивам за моторот :vozbud:
 
Бреј...ич не сум во тек. Се дешава нешто интересно? :)

не баш... не е како што било некогаш... сега за сега има по пола саат секоја вечер во 23:30 извештај што и како прошло... има додуша интересни моменти ама... јас би идел на камел трофи, кај што не се гледа више возилото колку е спремно и јако, колку што се гледаат способностите на возачот... во еден момент во мојата 21-ва година за малку и ке успеев... фалеа уште неколку спонзори... полесно се наогаа пари тогаш за спонзорство... сега е тапа...
 
Лито годинава реливо нема конкуернција многу.Само во моторите е малку напнато помеѓу Депре и Кома инаку се е решено.Инаку имам голема желба да возам на Дакар па затоа ве прашував дали може да се купат исти такви автомобили какви што се возат на релито и колку коштаат.Па да спечалам денар можеби за 7-8 години ќе возам :).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom