Bugatti Veyron vs Pagani Zonda F

POS-51

Infinity Driver
Член од
11 ноември 2008
Мислења
1.411
Поени од реакции
445
Ova go spomnav deka ti napisha ima v12 zondata



Sto ima vrska dali ima v12 SSC Ultimate Aero ima v8 1183ks, tuka pogolema uloga igra koj kako ke go proektira motorot da izvadi pogolema konjaza
Е а ти знаеш што мотор носи зондата а што SSC Ultimate Aero ?
Ако не си знаел зондата носи Mercedes AMG 4 valve V-12 а SSC Ultimate Aero Chevrolet V8 со Twin Turbos а ако не си знаел не за џабе Chevrolet спаѓа во групата Аmerican muscles.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Dragster cars imaat W12 motor za 4.5sek. razvivaat okolu 530km/h, zabrzuvanje do 180km/h za okolu 1 sek, pogonsko gorivo 90% Nitro + 10% etanol , moknost na motorot od 7000-8500ks:baeh:

Ama motorot e proektiran da gi izdrzi samo tie 4.5 sek. t.e. da pomine 1/4 milja, poslem tie 4.5 sek. motorot e kompletno unisten:vozbud:
Нема грешка :smir:
 
Член од
23 февруари 2007
Мислења
191
Поени од реакции
8
Јас како што се сеќавам мислам дека најбрзата кола беше SCC Aero TT (od Shelby Supercars) ама може и лошо памтам, одамна беше. Таа има В8 битурбо мотор, а вејронот дупло-В16 `квад`турбо...значи со дупло помалце цилиндри и дупло помалце турбини од Вејронот вади повеќе сила од него(1080-1100кс мислам беа). Сега не дека го ругам Вејронот, ама земале огромна кубикажа, ја наредиле со 4 турбини и како да не биде најбрза?!? За споредба Зондата мислам дека има мотор од Мерцедес АМГ, 7300кубни центиметри атмосферец... споредбава е како да пуштите на натпревар во забивања некој човек висок 211цм и некој од 170цм.
Едно време имаа во план во Бугати да праат Бугати Лидија со 1134кс мислам беше, именувана по жената на основачот на брендот, не знам до кај се. Претпоставувам соодносот на цилиндри и турбини во неа ке биде 1:1 :tapp:

Поздрав
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
259
Ако ја немате гледано целата епизода, само ќе ви кажам дека зондата беше побрза околу патеката. Што значи во трка зондата би била побрза...
Но... дај Бугати да не се лажеме. :D
 
Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Глеам се карате за коњските сили и конфигурацијата на моторот. Конфигурацијата на моторот има многу мала врска со коњажата. Со денешнава технологија прозиводителите ај да не претерам ама можат од кој било современ мотор да извадат колку сакаат коња, само тогаш жртвуваат некој други работи, издржливост(која со развојот на матријалите е се помал проблем) и влечење(со вградување 2 турбини и овој проблем се решава). Ете пример волксваген од 1.4л мотор вади 160кс и тој мотор им е во продажба во се повеќе модели така да сигурно е издржлив едно 200 000км мин инаку не верувам толку масовно да е застапен во се повеќе модели.
 
С

Спенсер

Гостин
и преносот игра голема улога тука...не е само коњажата...
 

krstenik

first things first
Член од
24 август 2009
Мислења
525
Поени од реакции
21
ако глеаме така... се игра улога, и тежината, и аеродинамичноста...... но пишуеше негде дека на дожд бугатито било срање на кривини....... мора со под 80 да влезеш или ќе се излизгаш..... а зондата е мн добра на кривини...... дури и едно време го држеше рекордот на нинбургринг, а за сеа незнам....... и не е се у изгледот!
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
Бугати повеќе ме влече, него остај тоа овие SSC(Shelby Super Cars) навистина се мајстори го држат рекордот на земја(кој патем е: 1149км/ч) со возилото SSC Thrust

[media]http://www.youtube.com/watch?v=LKQ-xj5C2m8[/media]
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Гледам се начнаа повеќе теми еве ќе ви дадам некои работи што ја прави колата брза а што не

1) Што ја прави колата брза

- Што повеќе литри имате под хауба толку подобро

- Што повеќе турбо полначи било да е turbo или supercharger (турбото работи на
издувни гасови, super на радилица) толку повеќе литри воздух повеќе имате во моторот. Турбо полначите најчесто полнат од 1,5 до 2 бара. За илустрација ако имате мотор од 5000 кубика и ставите еден турбо полнач од 2 бара имате 10000 кубика, но ако ставите 2 турбо поланчи ќе имате 20000 ccm3! мотор.

- ТЕЖИНАТА е особено значаен фактор. Компанијата Лотус е позната по тоа да прави нисколитражни коли со мала маса. Земете го за пример Ариел. Компанија од 7 души кои креира ултра лесна шасија и екстремно брз би рекол болид од 400кг.
Тежината покрај брзината и забрзувањето особено значаен дел има и при влегувањето на кривините. Помалку маса, помалку инерција, поголема излезна брзина од кривина.

- Пренос на сила: Имате два типа на менувачи. Брзи и бавни. Што се подразбира под брз менувач? Брз менувач е менувач со големи односи кај брзините со што се постигнува брзо забрзување НО мала крајна брзина. Бавен менувач, слабо забрзување но голема максимална брзина.
Пример: Застава ставаше брз менувач до 1983 година во 101 моделите. Потоа тој менувач беше заменет со бавен, а со тоа се подигна максималната брзина од 135км/ч на 140км/ч на 101 и 145км/ч на 128 (за моделите 1100) поради подобрата аеродинамика на 128 (притоа не мислам само на предницата, добар дел од аеродинамиката ја предизвикува задниот дел од било кое возило).

- Аеродинамика: Можете да имате ѕвер автомобил, но перформансите ќе страдаат ако аеродинамиката ви е катастрофална (Dodge Charger R/T 1969) или ТУЛА. Аеродинамиката покрај тоа што ви треба за забрзување, максимална брзина, ви треба и во кривини. Типичен пример за тоа ви е Формула 1. Секој болид е во состојба да вози на таван во тунел поради големиот т.н. downforce што притиска врз целиот болид. Затоа нашите „тјунери“ ставаат шабанерски спојлер позади демек колата на 220 (која е 1.4 мотор и не оди повеќе од 150км/ч) „спие“ на патот.

Останати работи се : Издувен систем, усисен систем, лесни алуминиумски бандаши, олесенети елементи на каросерија (фиберглас, карбонфибер, плексиглас) и редовна диета на возачот :)

2) Работи кои не ја прават колата побрза

- Конструкција на мотор (изведба). Без разлика дали моторот е L8,V8,H8,W8 или Wankel мотор, нема ама апсолутно никаква врска со перформансите на возилото.
Битно можеби до некој степен се бројот на вентили, начин на нивно движење итн. Пример американците НИКАКО да се откажат од веќе 100+ годишен дизајн на OHV моторите. Најновите мотори сеуште ја користат оваа технологија која кај европските и јапонските модели е надмината на крајот од 60-тите години со излегувањето на Fiat 128, VW Passat, Golf, итн. Колку за пример Фиќо, Буба, Porsche (старите) „Фијатка“, „Пезетка“ (Не Special која има DOHC), Лада (постарите модели не новите) и ред други постари автомобили работат на т.н OHV конфигурација.

- Ставањето на екстра јаки појачала и вуфери во колата не ви ја прават колата побрза, ниту по cool.

- Ставањето на лепенки по колата не ви ја прави побрза

- Ставањето на „спортски“ заден лонец (а притоа без да се прават зафати на останатиот дел од издувниот систем од типот промер на цевки, полирање грани...) не ви ја прави колата побрза (или барем не за многу).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom