Бугарите го произведоа својот прв патнички автомобил

  • Креатор на темата Креатор на темата c i t r o
  • Време на започнување Време на започнување
Ако ја заманет пластиката, вештачката кожа и текстилот со поквалитетни и поеколошки, ако некаде околу 15-20% од детаљите и елементите оптимализираат и дотераат, ако мммалку ја подобрат заштитата од корозија и фарбањето...мноогу малку само во однос на употребениот квалитет, ако ја стегнат финалната контрола...ќе можат да ја дигнат гаранцијата на 5 години.., ако при тоа останат на горе спомнатата цена ЌЕ ЗАКОПААТ СЕ !!!! Само некои снобови кои се расфрлаат со пари и имиџ уште ќе купуваат "марки " во оваа класа...
Во право си(y)
 
Ако ја заманет пластиката, вештачката кожа и текстилот со поквалитетни и поеколошки, ако некаде околу 15-20% од детаљите и елементите оптимализираат и дотераат, ако мммалку ја подобрат заштитата од корозија и фарбањето...мноогу малку само во однос на употребениот квалитет, ако ја стегнат финалната контрола...ќе можат да ја дигнат гаранцијата на 5 години.., ако при тоа останат на горе спомнатата цена ЌЕ ЗАКОПААТ СЕ !!!! Само некои снобови кои се расфрлаат со пари и имиџ уште ќе купуваат "марки " во оваа класа...
Ако ја купат VW групацијата, ем ќе му биди поевтино, ем се пробиени на пазарот..

Многу АКО имаш во муабетот... кое што невелам дека не е остварливо. Остварливо е, ама ако се оствари тоа, 99,98% е веројатноста дека цената нема да остани иста.
 
ќе го паркитаат во Ќустендил и ќе им го дигне некој :icon_lol:
 
:)Кинеско ауто нема кој да го дигне
 
Ако ја купат VW групацијата, ем ќе му биди поевтино, ем се пробиени на пазарот..

Многу АКО имаш во муабетот... кое што невелам дека не е остварливо. Остварливо е, ама ако се оствари тоа, 99,98% е веројатноста дека цената нема да остани иста.
..јас сум малку постар и се сеќавам на првите јапонски автомобили во Европа и нивниот квалитет..., кинезиве ми се гледаат уште побрзи... Вицот е дали ќе укопчаат дека во Кина и наоколу треба да ги прават компонентите , а автомобилите да ги монтираат некаде на регионалните пазари каде ќе се продават, со максимално можна примена на локано произведени елементи..., ако тоа го укопчаат и спроведат, за 50 години ќе бидат газди на сета автомобилска индустрија на светот. Ако тоа го практикуваат во сите области...на целата индустрија на светот...
 
Она што Џиш сакаше да ви го издроби за да можите подобро да го проголтате е: на колата и треба време да се покажи и докажи колку е добра, ефективна и издржлива. Не можете вие да кажете сега со сигурност колку е добра колата кога сега почнала да се прави. Треба да поминат 5-10 години, 50-100.000 км на неа, па да видиме како ќе се однесува понатаму и колку од деловите ќе и бидат сменети.

Бугарите не прават кола, ја склопуваат само, значи користат се од други фирми, мотор на Mitsubishi, шасија од некој втор, трансмисија можеби од некој трет. Ништо од тоа не се призведува во Бугарија.

Инаку кој тресеше дека и Германските коли користат делови од Кина? На моето Ауди (2001) нема ништо од Кина, се внатре е Made in Germany, од светла, седишта, пластики и се останато, можеби затоа и после 200.000 поминати километри е сеуште задоволство да се седи зад воланот.

Инаку само за пример, Kia и Hyndai во Америка даваат 10 години и 160.000 km гаранцијa, само за да се вмешаат во америчкиот пазар.
 
Другар моабета е за евтини нови коли.Днес видох С 10 хубаво е а ма е за жена.А Ауди си е Ауди и аз имам такава
 
Читајте и тогаш пишуваjте - sx4 со максимална работна зафатнина на моторот 1,9DDIS (120 hp) чини во Бугарија 15 300 евра. GW Hover 5 со 4х4 и со мотор Mitsubishi4G69S4N - 2378 центиметри инжекцион (136 hp) чини 15 500 евра. Не се споредливи едноставно, бидејќи тоа Сузуки помалку од Hover како физички, така и во мотор. А за квалитетот, ако сте заинтересирани толку за издржливоста на Hover видите ова видео.

Јас не би ти препорачал со пластичното Сузуки да правиш такви работи. Потоа ке викаш Патна помош с тоа Сузуки... ;)
--- надополнето: Nov 28, 2011 2:52 PM ---
5459068363_8d110ed3df.jpg


5459067161_2440b6a0f1.jpg

--- надополнето: Nov 28, 2011 2:57 PM ---
Тука друго видео во кал.
--- надополнето: Nov 28, 2011 2:58 PM ---
Тука друго видео во кал.
овие видео клипови не докажуваат ама баш ништо. да, добро вози низ кал, така возат повеќето од оваа класа на возила, па да речеме и сандеро вака вози кој е упола поевтин, а и лада нива вози вака исто низ кал и низ снег... поентата ми беше дека овие клипови не докажуваат ништо од аспект на издржливост... едноставно, не сакам да купам возило од 15к нагоре со гаранција од 24 месеци кое е крајно не проверено и нај страшниот момент: КИНЕСКО Е!!!!

до душа, јас ги фатив сите времиња на транзиции на трговската роба кај нас во мк, па вака на времето се коментираше за турската роба, па на крај испадна дека турската роба сепак била дааааааааалеку по добра од она кинескиот шит што почна да стига кај нас.

и за крај, како човек кој прошетал низ светов, можам од прва рака да ви кажам дека има кинеска роба која се продава низ светот која е со многу висок квалитет. нов зеланд, америка, канада, австралија... преплавена е со кинеска роба (знам, зашто сум бил и видел со свои очи) која е со висок квалитет, но и мора да поседува извесни декларации и сертификати за да влезе на продажба на тој маркет т.е. пазар. за жал такви декларации при номенклатури за ниво на квалитет кај нас нема, и од тој поглед мене ме плаши да купам ваков продукт кој е кинески, иако е склопуван во држава која е членка на европска унија која пак има некои стандарди кои би требало да се почитуваат... но убаво реков “би требло да се почитуваат“... луге тоа е бугарија, нај преварантската држава во регионов. што мислите зашто е излезена навредата на шиткачите на картон дека се бугари? кој бил еднаш или двапати во бугарија или па ниеднаш, нема да свати што зборам... кој бил барем 10 пати, сигурно знае за што зборам... не, ова не е навреда на бугарскиот народ, немам таква намера, ама нивото на превари во бугарија е на уникатно високо ниво, ниво на кое ние никогаш (дај боже) нема да стигнеме... па они со превара и влегоа во ЕУ:tapp::tapp::pos::pos:
 
:sneaky:Без сране неможе на форомат
 
Леле каков SUV!мммм,па ова е фантазија.За 16 илјади евра со фул опрема.А и одлично изгледа.Единствена мана е што мислам дека никогаш нема да се најде кај нас да се продава.Како и да е,човек може само да им завиди на соседиве наши.Во Србија веќе се произведуваат 5 модели на Фиат.Сега гледам дека и Бугарија оди напред во сегментот на производство на автомобили.(y)
 
Леле каков SUV!мммм,па ова е фантазија.За 16 илјади евра со фул опрема.А и одлично изгледа.Единствена мана е што мислам дека никогаш нема да се најде кај нас да се продава.Како и да е,човек може само да им завиди на соседиве наши.Во Србија веќе се произведуваат 5 модели на Фиат.Сега гледам дека и Бугарија оди напред во сегментот на производство на автомобили.(y)
е ај сите држави нека прават автомобили, а ке ги купуваат.... марсовците ваљда....
 
Инаку кој тресеше дека и Германските коли користат делови од Кина? На моето Ауди (2001) нема ништо од Кина, се внатре е Made in Germany, од светла, седишта, пластики и се останато, можеби затоа и после 200.000 поминати километри е сеуште задоволство да се седи зад воланот.

Kрај на 80десети и почеток на 90 сетите прекидачи и расклопни уреди произведени во ЕМО Охрид беа испорачувани во Германија без ознака Made in Yugoslavia. Германците таму им удираа Made in Germany.
 
Kрај на 80десети и почеток на 90 сетите прекидачи и расклопни уреди произведени во ЕМО Охрид беа испорачувани во Германија без ознака Made in Yugoslavia. Германците таму им удираа Made in Germany.
потврдувам... знам за ова... и ден денес се произведува не брендирана роба за било кој дел од европа... исто така се произведува и брендирана наменска роба... збориме за автомобилизмот, не за друго...

пример е дека рено произведуваше мотори со жигови волво за волво... и ретко кој знаеше дека волво уствари вози мотори и мењачи од рено... сите мислеа дека волво прави свои мотори...
 
пример е дека рено произведуваше мотори со жигови волво за волво... и ретко кој знаеше дека волво уствари вози мотори и мењачи од рено... сите мислеа дека волво прави свои мотори...

Волво прави и свои мотори и ретко кој знае и дека во рено се вградуваат волво мотори
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom