Najinteresno sega e shto kje napravi Airbus: dali kje go trgne celosno A350 od pazarot ili kje go modifikuva za da kupi vreme dodeka ne izmisli i proizvede neshto drugo slednive 10 godini?!?
Steven Udvar-Hazy, verojatno najpriznatiot chovek vo avionskata industrija, izjavi ped malku deka Airbus treba celosno da go trgne A350 i da ponudi nov avion. Cenata za istrazhuvanje i pravenje nov avion mozhe da go chini Airbus megju $8 do $10 milijardi, koi pari sakaat da gi dobijat od dotacii od EU. Boeing kje se bori na sud bezmilosno za da ne im se dozvolat dotacii kako vo razvivanje na drugite avioni.
Visoki pretstavnici na Airbus velat deka razmisluvaat za sugestijata na Udvar-Hazy, no ako ja prifatat toa kje znachi deka nivnatat strategija bila pogreshna od samiot pochetok. Ako pak ne ja prifatat, kje moraat da prifatat deka se porazeni od Boeing.
Na Airbus mu e kazhano deka e najpovolno za Airbus da donese odluka shto e mozhno poskoro, vo slednive 3 meseci.
http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002896362_boeing29.html
Znachi sostojbata e vakva:
- A380 kje pokrie mal pazar i ne e ekonomichen avion, no verojatno kje isteraat 180 narachki da go opravdaat proektot; za posle kje mu ja mislat posle.
- A350 najverojatno kje go modifikuvaat i kje go nudat rechisi "bez pari" za da osvojat maksimalno 1/4 od pazarot protiv noviot B787 Dreamliner ILI celosno kje go povlechat.
- Slichno so chetirimitorniot A340, verojatno kje ima kozmetichki, a ne sushtinski modifikacii i kje prodolzhi da gubi od dvomotorniot B777 (dodeka ne ponudat neshto novo).
- A320 ostanuva kako adut, no toj pak ima zdrava konkurencija vo najprodavaniot avion na svetot - B737.
Stanuva navistina interesno.