Boeing vs Airbus

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Мало човече вработено во Он.нет, наместо да се грижиш за врзување кабли, висење по покриви и смирување на нервозни клиенти последниве денови, во текот на работното време читкаш форуми и својот интелект го користиш да се реваншираш (не знам зошто) со расфрлање на најобични мислења, и побиваш силни факти за кои можам во следниве 30 минути да ти доставам линкови кои ќе те побијат и останатите незапознаени со текстовите ќе увидат дека залудно потрошиле 3.5 минути од своите животи за да видет како излегува на виделина едно неухрането его. Да не те знаев кој си од текстот ќе проценев дека си комплексирана домаќинка, на која и недостасува внимание. :)
 
Ovde be bilo interesno, ke mora da naminuvam pocesto!!!
Kako gledam od prethodnite pisuvanja ...A380 e mrtov avion.....Spruce Goose na 21 vek:):)!!!
Steta..ova EU plakacite na danok ke moraat da ja razvrzat kesata.....,neznam dali ovde ili na nekoj drug forum odamna napisav deka znaenjeto so koe se raspolaga za "dzinovskite" aerostrukturi e seuste nedovolno...i amerikanskite C-5 i Ruskite dzinovi poveke veme pominuvaat vo razni pregledi i revizii na ramenjacite i glavnite okovi , odkolku vo let....za B-52 da ne praime muabet. Nema materijali seuste za takvo nesto....do nekoja idnina...
 
Андроник напиша:
Мало човече вработено во Он.нет, наместо да се грижиш за врзување кабли, висење по покриви и смирување на нервозни клиенти последниве денови, во текот на работното време читкаш форуми и својот интелект го користиш да се реваншираш (не знам зошто) со расфрлање на најобични мислења, и побиваш силни факти за кои можам во следниве 30 минути да ти доставам линкови кои ќе те побијат и останатите незапознаени со текстовите ќе увидат дека залудно потрошиле 3.5 минути од своите животи за да видет како излегува на виделина едно неухрането его. Да не те знаев кој си од текстот ќе проценев дека си комплексирана домаќинка, на која и недостасува внимание. :)

Само три работи набрзинка pls одговори ми:

1. Мало човече? Од кај знаеш? Не оставаш можност дека сум баш поголем од тебе, и во години, и во cm и во kg?

2. Работно време? Не си помислил дека може од дома низ VPN се врзувам на канцеларискиот рутер? Ти си ја видел 240 и мислиш све знаеш.

3. Силни факти? Кај факти уште и силни? А340 полетувал подолго и помалку стрмно затоа што имал слаби мотори. И ова спаѓа во силните факти?

Ја уствари се заебав што уопште пишував, али си викам ај тука читаат многу луѓе па некој незнаејќи ќе помисли дека има везе ова Андроник што пишува за авиони.

Башка што си администратор и не ти личи да се расфрлаш со знаења кои ги немаш (како на пример за авијацијата). Ти треба баш авторитет да бидеш, да не отвораш уста за теми кои не ги познаваш темелно. А не вака да ти се смеат.

Ај стварно чао, зашто го пишувам ова незнам пошто нема да го прочиташ сериозно anyway...
 
Ептен напиша:
Ај стварно чао
Цврцки „чао”, не ми дозволува системот да те ставам у игнор листа... :toe: Сега морам комплет целиов форум ради тебе да го напуштам...
 
Модераторот ти избришал 2 мислења штета останатите нема да ја видат твојата параноја... Да не бидам вулгарен, и да опишам како изгледаат твоите постови кo да сум те прогонувал со Спитфаер низ твоите најлоши кошмари! :)

Шала на страна, за вечерва ќе ти одговорам неколку прашања, бидејќи немам многу време...

Ептен напиша:
1. Мало човече? Од кај знаеш? Не оставаш можност дека сум баш поголем од тебе, и во години, и во cm и во kg?

Судејќи по избувливоста со најобични лажги и тврдења од типот "Андроник не е во право, тој е глуп" - мало во душа човече.
Ептен напиша:
2. Работно време? Не си помислил дека може од дома низ VPN се врзувам на канцеларискиот рутер? Ти си ја видел 240 и мислиш све знаеш.

Меркјури беше последниот факт, те издаде начинот на пишување. Старите баграши не се забораваат, поготово не оние кои "тазе" го научија BBcode-от, а понекогаш го грешеа со еден друг. Ти текнува, нели? :helou:

3. Силни факти? Кај факти уште и силни? А340 полетувал подолго и помалку стрмно затоа што имал слаби мотори. И ова спаѓа во силните факти?

Она што го спомнав беше искуство од луѓе кои управувале со различни авиони, меѓукои и споменатиот. Таа дискусија како вчера се сеќавам дека ја прочитав на А.нет, само што сега скоро и невозможно е да се пронајде баш таа дискусија, каде не разговараа "дечиња", туку пилоти и луѓе кои секојдневно се бават со оваа тематика.

Ја уствари се заебав што уопште пишував, али си викам ај тука читаат многу луѓе па некој незнаејќи ќе помисли дека има везе ова Андроник што пишува за авиони.

Како мал леташе авиончиња од хартија или не? :)

Башка што си администратор и не ти личи да се расфрлаш со знаења кои ги немаш (како на пример за авијацијата). Ти треба баш авторитет да бидеш, да не отвораш уста за теми кои не ги познаваш темелно. А не вака да ти се смеат.

Повеќе мислам дека се исплашија од хистеријата твоја, против Андроник. Ме зачуди стварно, те мислев за стабилен?! А баш пред некое време те фалеф кај еден пилот, и баш буквално се подбиваа со еден друг ентузијаст... Изгледа имаа право.

Ај стварно чао, зашто го пишувам ова незнам пошто нема да го прочиташ сериозно anyway...

Сега јас како админстратор ќе ти доделам последна опомена пред исклучување доколку продолжиш да тропаш зелени и со прстот да мафташ како мало детенце. (А имаш мало детенце, тоа треба така да мафта).

Ако сакаш да дискутираш за одредени работи околу авијацијата, бујрум. Ако сакаш да се пожалиш кај останатите одговорни од форумот, и тоа ти е дозволено. Ако сакаш да кукаш ради некого, и тоа не ти го забрануваме. Ама да ги малтретираш останатите членови со твоите испади нема да дозволам.

И за на крај, драга кајганеријо, поранешни администратори (и газди) на "вечната" багра.нет.мк, од денес знаеме дека долг период не читаат и се активни во новото руво! Значи, што ти е револуција. Слободниот софтвер и дрогата ги уништи. Баш ми е жал. Пусти Трендо, им го чукна последниот клинец, од денес, јас како последен коментатор од багра, ја прогласувам за мртва, штом "кремот" се најде меѓу нашите жолти редови. :)
 
Ептен напиша:
Сега морам комплет целиов форум ради тебе да го напуштам...

Ептен, ај клик на плееров и слушни ја песната до крај а посебно рефренот :

[media]http://www.youtube.com/watch?v=gMx_Hh_orx4[/media]
 
Otkako Airbus najavi deka kje isteraat 10000 lugje od rabota za da ja pokrijat (barem delumno) katastrofalnata investicija vo pogreshen avion (A380), sleduvaat ushte loshi vesti. Imeno, firmata UPS ja otkazha narachkata od 10 A380 koi trebaa da bidat isporachani do 2012 godina zoshto UPS se somneva deka narachkata voopshto kje se ostvari.

http://www.dailytech.com/Airbus+Loses+Its+Last+A380+Freight+Customer/article6306.htm


P.S. Za tipot od "Bagra": te molam nemoj da gi razvodnuvash diskusiite. Ako imash nekakov problem, odi na lichni poraki i razjasni se. Ako nemash, diskutiraj. Ako nemash shto da kazhesh, molchi i uchi od tie shto imaat.
 
Interesna novost: Boeing denovive najavi deka kje prodolzhi da go proizveduva vekje otpishaniot avion B767 vo nova verzija, koj trebashe da bide istisnat od B787 Dreamliner.

No pobaruvachka na pazarot godinava ukazhuva deka B767 kje ima dosta podolg zhivot. Imeno toj e prviot avion so koj se zapochna "point-to-point" filozofijata na letanje i chij priroden prodolzhetok e B787 Dreamliner.

Dali kje ima presedan -- dvosloen pazar za ovie dva avioni -- bidejkji se ochekuva B767-300 da go rasturi na pazarot konkurentniot avion na Airbus od taa kategorija, noviot A330-200 (otkako go stopira proizvodstvoto na A300-600)?!?

33766.537767_300.jpg
 
Хе, значи сепак нема да стане танкер (барем не толку скоро).
 
Od 36 narachki godinava (od vkupno 62 narachki sose 2006ta), 26 se za "tovarna" verzija B767-300ER od UPS. A so liberalizacija na avio-soobrakjajot, narachkite prodolzhuvaat na opshto zaprepastuvanje!

Za sporedba, prodadeni se tri pati povekje B767 od A330-200. Ovoj tip na avion leta preku Atlantikot povekjke od bilo koj drug. Po B747, e najpopularen shirokotrupen avion. Ama pak i ne e za chudenje - 30 toni polesen od konkurencijata!!!
 
Misirkov напиша:
Od 36 narachki godinava (od vkupno 62 narachki sose 2006ta), 26 se za "tovarna" verzija B767-300ER od UPS. A so liberalizacija na avio-soobrakjajot, narachkite prodolzhuvaat na opshto zaprepastuvanje!

Za sporedba, prodadeni se tri pati povekje B767 od A330-200. Ovoj tip na avion leta preku Atlantikot povekjke od bilo koj drug. Po B747, e najpopularen shirokotrupen avion. Ama pak i ne e za chudenje - 30 toni polesen od konkurencijata!!!


30 toni ????? Pa toj samo na usteda na gorivo cesma so pari im prai na gazdite:):):)!!!
 
Concrete; upravo preku toj avion se rodi filozofijata point-to-point letanje na golemi relacii koja podocna se preli na nivte verzii duri i na 737 i drugite avioni. Za vnatreshnosta na avionot treba da se misli kako na najskapo rentirano mesto, zatoa tezhinata i zashtedata na gorivo po "passinger seat" se kluchni. Tuka najmnogu im se chudev na smetkata na Airbus za A380, koj beshe toni i toni potezhok od B747. Eve bash zaradi rekonfiguracijata na avionot, pred nekoj mesec SkyEurope Airlines postavi nov rekord: so B737-700NG letaa od Seatl do Praga non-stop.

30. 01. 2007

SkyEurope Airlines, the largest low-cost airline in Central and Eastern Europe, reached another No1 when the 7th brand new Boeing 737-700 Next Generation landed at Bratislava airport on Saturday 27th of January 2007 at 6,53 p.m. after a record-breaking flyover of
8 382 km without any fuel stop. Under the control of captain Peter Pelec the new addition into SkyEurope’s fleet jumped over the distance between American Seattle and Prague in just 10 hours and 10 minutes. It is the longest documented flyover of any Boeing 737-700NG in the commercial configuration.

The longest distance record flown by Boeing 737 type so far is 8 116 km on the route Seattle-Berlin in 1998. SkyEurope not only broke the current world distance record, but also have flown its new Boeing home in the most economic way. „This record flyover required a lot of fuel planning and managing. During first four hours we faced a strong headwind and there was a lot of thinking and decision making just during the flight. Originally we wanted to make a fuel stop in Edinburgh, but due to a positive tailwind we could manage to fly directly to Prague,” said Peter Pelec, Flight Operations Manager of SkyEurope.

http://www2.skyeurope.com/en/Default.aspx?CatID=10&NewsID=1263
 
Point to point trebase da bide nesto drugo: direktno letanje od edna tocka do druga so satelitska navigacija i avtomatsko razdvojuvanje...znaci von segasniot sistem na koridori..., ama birokratijata i politikata seuste ne se spremni na toa...inaku jas ne se interesiram mnogu za golemi avioni...osven omileniot Convair B36...taka da navistina me iznenadi ovaa razlika vo tezina. Kontaktiram privatno so nekoi koi se involvirani vo proektiranjata na Airbus i bas ke se rasprasam koja im bila logikata...nesto mora da ima tuka...sepak ke se slozime ne se tolku glupavi..:):)!!, a razlika vo 30 tona prakticno balast,.. nema logika, toa e ezero od skapo gorivo koe ke se sobere za vreme na vekot na eksploatacija na avionot...
 
concrete напиша:
bas ke se rasprasam koja im bila logikata...nesto mora da ima tuka...sepak ke se slozime ne se tolku glupavi..:):)!!, a razlika vo 30 tona prakticno balast,.. nema logika, toa e ezero od skapo gorivo koe ke se sobere za vreme na vekot na eksploatacija na avionot...

:pos2: :pos2:

Od koga te znam, ova go zborish. Porano se chudeshe deka A380 e 5 toni potezhok od planiranoto.:smir: Shto verba kje beshe ova vo Airbus ccc, navistina si internet fenomen! Vidi: problemot, pokraj politichkiot, e od kade da investiraat $15 milijardi vo A350, a docnat zad konkurencijata. Toa ne se malku pari i najbitno e da razviesh avion vo vistinskoto vreme. Tuka sega se krshat kopjata.

B767-400 ER troshi 227 litri po patnik od New York do London. Ako patuvash so kola, kje izminesh samo polovona od taa distanca so tolku benzin. Prashaj gi prijatelite/rodninite, bash me interesira shto kje rechat. Inaku B767 mozhe da nosi 90000 litri gorivo.


MUNICH, Germany (Reuters) - An industrial crisis blamed for sweeping job cuts at Europe's Airbus slashed profits at parent EADS by 86 percent in 2006, sending its shares lower on Friday as it ruled out a quick recovery this year.

Troubles with the Airbus A380 superjumbo led to 2.5 billion euros ($3.29 billion) in charges EADS said offsetting better performance in its defense and space units.

EADS earnings before interest and taxes fell to 399 million euros on revenues of 39.4 billion euros, up 15 percent.

What should have been a positive surprise, with investors predicting the pan-European group would barely break even after a trio of profit warnings, failed to lift its shares as analysts focused on the dearth of any rebound in its forecasts for 2007.

EADS shares fell as much as 5.9 percent to 22.30 euros.

" EADS predicted another "substantial loss" for Airbus this year, which company officials said would be similar to an operating loss of 572 million euros posted by Airbus for 2006. EADS said its own performance would also be "roughly stable."

http://uk.ichart.yahoo.com/b?s=EAD.PA
 
Ajde de...30 tona razlika...vo supstanca...toa znaci samo edno: deka amerikancite lazat:):)!!
Si gi stavil li toa avionite na vaga...ili samo citas prikazni ????
Inaku politika i "socijala" ima sekade vo vozduhoplovnata industrija i biznis....samo maskirani vo razlicni formi......toj svet nikogas ne bil, nitu moze da bide rentabilen..., normalno, dodeka ne dojdat Klingtoncite i ne donesat tehnologija:):)!!
A ona sporeduvanje vo trosenje na gorivo, koe pokazuva gooolema prednost..toa e prikazna od tipot: edna kokoska, edno jajce.. sekoj den...365 dena = 365 jajca..., ama odi prasaj kolku realno jajca "snesuva" edna kokoska godisno :):)???
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom