Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Malo količe do kubikaža 1.2 i težina do 1 ton može benzin,Sve što e nad 1 ton i pogolema kubikaža ne dovaga u predvid benzinec.
Poeftina kola za održuvanje od golf 2,3 pa i 4ka nema. Poizdržliva mašina od TDi 93-2001 nema. Razlika vo potrošuvačka benzin vs dizel na 100km e 2-3 litra kaj malite vozila i 5-7 litra kaj limuzinite. kaj ponovite vozila razlikata e pomala megutoa i benzinskite sistemi i mašini se mnogu pokomplicirani i podložni na skapi kvarovi nego kaj postarite vozila. Sekoj neka kupue sto misli deka ke mu odgovara, kraj kraeva kupueš benzinec go praviš na plin i to je to. A seg ubedlivo najeftino e vozenje na metan,ako malce ja raširat ponudata na benzinski kade sto može da se puni odma odam po edna limuzinka na metan vo Italija. Poeftino e 30-50% nego vozenje na nafta.
 
Инаку математички ако се оди тогаш дефинитивно најевтина комбинација во споредба со цената на горивата кои го достигнаа палфонот е плин.Поевтин и од нафтата,а сега со новите модели на секвенцијално вбризгување потрошувачката е за 5%покачена а карактеристиките возни се останати исти.Е сега нивната цена е некаде околу 1200евра,што значи дека финансиски со поголема километража на годишно ниво ги врака парите,и возењето е кога ке се спореди колку си дал за плин,а со тие пари колку би дал за бензин,тогаш имаш смешна потрошувачка во поглед на финансиите.

Секој со свој есап и домашна математика.......
 
Za gradska vožnja pali gasi tie sekvencionalnite plinski sistemi se tašak. Poveke na benzin ke se voziš nego na plin. Ne li pali sistemot direkno na plin turi mu ku*ot.
Toa 5% zgolemena potrošuvačka e trči laži,realno e od 15-20%,fizikata ne može da ja izigraš,plinot ima 20% poniska kalorična vrednost nego benzinot,i za tolku treba da se zgolemi potrošuvačkata.
 
Za gradska vožnja pali gasi tie sekvencionalnite plinski sistemi se tašak. Poveke na benzin ke se voziš nego na plin. Ne li pali sistemot direkno na plin turi mu ku*ot.
Toa 5% zgolemena potrošuvačka e trči laži,realno e od 15-20%,fizikata ne može da ja izigraš,plinot ima 20% poniska kalorična vrednost nego benzinot,i za tolku treba da se zgolemi potrošuvačkata.
Не е точно дека ја возиш на бензин цело време сакаш ја палиш на плин сакаш на бензин ти одлучуваш со само едно тастерче потрошувачката плин бензин е 5 до 10 проценти повисока од бензинот на инџекшн системите ете две возам на плин споредував и заклучив дека е толку.
 
Има еден предмет кој се учи уште од мали нозе и се вика математика......Е сега ако знаеш математика тогаш лесно ке направиш математика....Но да почнеме,нели
1.Дизељ се исплати само,читај само ако правиш 15000км и нагоре на годишно ниво.Значи класа такси,фирма шпедиција транспорт.
2.Цената на дизељ купен зборувам на ново е во просек 3-4000евра поголема од бензинец,а плус и оддржување,а капак и наша нафта,е па сега ти види.Еден дефект и го еба ежот.Нова пумпа 3000евра,половњак 1000евра
3.Проблеми преку зима,па се одвоил парафинот од нафта затнал се живо,те вода у нафта,итн,итн......
4.Во поглед на потрошувачка не треси зелени....Јас возам Ланцер бензин и тоа 1.5 со некои си 109кс и во најголема гужва не преминал повеке од 9 литри бензин,а не зборувам за малолитражните кои се во граница од 6-7 литри.А ке си го прашам јас мочалото кој дизељ ке потроши 5 литри у град.Тие приказни може да важат у Велес,Битола,Кочани каде имате 1 семафор и тој најчесто не работи.Оди бутни се у 4 у шпицот по Партизанска па ке видиш 5 литра,ама на 50км градска

Но ако си роден со клучеви у рака и одиш со кола на моча..е,тогаш веке друга работа.Колата е превозно средство да те префрли од точка А до точка Б,ама ако можеш да ги користиш нозете,е подобар избор.Дојди сега во СК каде секој кош е веке платен паркинг па ке те видам дали ке го мандаш мандалото у кола,туку ке ги влечкаш стапалата по тротоар......

Но како и секоја млада генерација која мисли дека се што лета се јаде,ке си легне на брашното(и јас бев таков,ама годините си го направија своето)...........

Што тропаш бе цени од рукав незнам 3-4000 евра поскап,незнам 9л град пичке си материне муабет.
1.па 10000 км годишно малце ли е? и 7000 не е малце,ја праам минимум 10-12000 годишно па не работам со шпедиции,туку одам до работа и назад,одам за викенд низ МК а живеам во Аеродром што значи немам многу км до центар или било каде.
2. Овде не зборевме за дизел на ново,туку половен.Нов кола не ја чепкаш за сервис ако нормално ја одржаваш и возиш мин.5 години.Кај најде бе ти 3000 евра пумпа? па половна 1000 евра? праиме муабет за возила меѓу 3-6000 евра,а он тропа цени ко за Бентли. Цел голф 4 дизел ке купиш за 1000 евра море стручњак!
3. Ако стааш црвена нафта може.ЈА ставам ЕКТО дизел на Лукоил и еве скоро 3 години немам никаков проблем од глупостите што си ги нашкрабал.
4.У поглед на потрошњна поголеми зелени неможеше да кажеш сеа. 9л ти троши ама поише од 3000 обртаи не мрдаш,ако пуштиш клима колку ке ти рипне потрошња?
Ја возам БМВ дизел, па поише од 9 градска не поминало,дали зима,дали летно време со клима,како сакаш вози го 9л е максимум.Ако го возам ко ти лансерот ке ми троши 7,5л
а 4-5л и троши отворено,никаде не кажав дека град троши толку.Ако не веруваш стааме кладба ако троши повеќе ја ти ја даам колата,ако не ти ми ја даваш,може?
Секој ден возам низ град у гужвите дневно правам мин 35-40км така да не ми кажуј колку ми троши колата мене.А за сервис,да не ја подречам во овие 3 години освен редовен сервис и потрошен материјал(плочки,акумулатор,држачи) друго ништо не сум сменил.
Колку км поминуваш месечно со тоа јапанецот?па да ти кажам ја тебе математика после.
 
Hehe,jas cel život se na crvena se vozam pa i kaj mene nikakov problem,nema gajle dodeka e VW tdi pod hauba.
:D
 
А ако годишно поминуваш 2000 километри?

Абе и 500км да поминуваш годишно,да запалиш кола да отидеш некаде ке треба да си стаиш 1000че за едвај 100км.Јас лично не сум за малолитражни бензинци затоа што се мали,не идат а трошат.
Пак си е тоа избор личен,можеби се исплати за таа мала км да купиш ефтин бензинец,ама како и да е,пак е бензинец.
 
Malečkite benzinci za naš standard se dobri,ako ne se voziš mnogu. Site liliputanci so 1.0-1.1 trošat 4.5-5.5 na otvoreno i dokaj 7-8 gradska. Korsa,polo,saxo,p106,punto,uno.... site trošam malku. Eftina e registracija i ne se mnogu vozeni. Za prosečen Makedonski gep odličen izbor.
 
Hehe,jas cel život se na crvena se vozam pa i kaj mene nikakov problem,nema gajle dodeka e VW tdi pod hauba.
:D
Според мене брат ти си искомплексиран со твоето ТДИ ништо друго не чини освен vw tdi само така напред абе дури и мотор од еден хјундаи акцент че излези поевтин за одржување и позидржлив од твојо ТДИ јас не велам еве признавам дека се супер мотори ама ти ја претеруваш
 
Nema vrska. Fakt e deka 1.9tdi nema konkurencija,normalno ako znaeš što da si kupiš. Jas na sekoj bi preporačal lanos ili akcent,i mnogu takvi imam prodadeno,odlični količki za malku pari so klima so se,a strašno izdržlivi. E sega kaj niv si saka plin toa e celata rabota.
Samo koga ke turime crvena nafta vo esapot i se voziš so lagja-a6 za 400 den na 100km e sega po moe brat na ova nema mu ramno.
 
Толку глупости не сум прочитал на едно место како што се постовите на ЕВО. Какви суми вади за одржавање само он си знае како доаѓа до нив. Ај што вреѓа тоа на негова култура иде.Ама тоа што другите се слагаат со него тоа не ми е јасно.Ако беше толку едноставно и ефтино да возиш бензинец,зашто тогаш од увезени 100.000 возила,70% се дизел?
Одржувањето воопшто не е скапо ако знаеш кај кој да ја носиш колата на сервис.Јас ја сервисирам повеќето сам,тоа што неможам сам,одам кај познат сервисер на кој што му верувам. А ЕВО мора да ја носи на овластен сервис зашто ако не ја носи таму нема да му важи гаранцијата(ако е уште под гаранција) и притоа мора да плати 100 евра за промена уље и два филтри.Јас мењам уље и сите филтри,значи 5/40 Кастрол,Ман филтри за воздух,полен,уље и нафта за некои 3500 ден.
А еве нека отиде и бош пумпа и турбо и што сака нека отиде,отворете реклама5 или тркни до БГ има растурени за делови колку сакаш.Највисока цена ти е,400 евра а не 1000 ко што тресе оној.
Ако ја одржаваш колата редовно со квалитетни делови нема да имаш никаков проблем.
4 греачи БОШ сменив за 40 евра,еден беше изгорен па пак колата палеше на -20 само малце потешко.Ама возам кола,а не автиче,и да одам некаде имаш комфор,брзина,место каде да ставиш багаж итн.А како втора кола се согласувам за некое мало возило на плин,дали Корса,Твинго,Поло, небитно,со мотор 1,1-1,2 за да набрзина се прошуњаш низ град овде онде.
 
Се зезнал,дал 16000 евра за лименка што сеа неможе да ја продаде ни 8000 а ни 5 години не е стара колата.Се истресол за сервиси редовни уште 1000 евра до сеа,за бензин уште 2-3000 евра ама битно он вози бензинец,не е битно што до сеа е у була 10000 евра за непуни 5 години.
Плус сеа за да го продаде ке се намучи малце поише.Ако воопшто некој ке сака да купи бензинец.особено лансер
 
Nema vrska. Fakt e deka 1.9tdi nema konkurencija,normalno ako znaeš što da si kupiš. Jas na sekoj bi preporačal lanos ili akcent,i mnogu takvi imam prodadeno,odlični količki za malku pari so klima so se,a strašno izdržlivi. E sega kaj niv si saka plin toa e celata rabota.
Samo koga ke turime crvena nafta vo esapot i se voziš so lagja-a6 za 400 den na 100km e sega po moe brat na ova nema mu ramno.
Можам да прифатам некако ама сепак црвена нафта во лето а во зима?
 
Na mene doseka nikad ni nafta mi smrznala nitu nekakov problem sum imal,i zimo i leto sve na crvena šibam. Pa imam smeneto 4 dizelaši dosega. A koj saka ima i dodatok za nafta protiv smrznuvanje,luqui molly edni mali crvenoplavi konzervički,mislam deka bea 80 denari i se sipa na pun rezervoar gorivo,da ne mrzne do -25-30c.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom