kooperativa
Г-ин Пола Милениум
- Член од
- 2 октомври 2012
- Мислења
- 7.633
- Поени од реакции
- 8.601
е па ....да частиш со едно турско?
со здравје да си го возиш!!!
со здравје да си го возиш!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Со таа километража многу, многу поефтино ти е со такси да се возиш, и то со нај луксузен мерцедес што постои во МК.
Дизелот нема скапо одржување, барем не околу системот за вбризгување на гориво зашто ретко се расипува посебно ако е VW. Бензинците имаат многу посложен систем за палење за разлика од дизелите и тоа често речиси кај сите има дефекти. Не оди подалеку, земи само што треба свеќици да мењаш како потрошен материјал. Знаат често да рикнат и кондензатори, бобини, поради сменета вредност на некоја од компонентите во палењето мораш да менуваш цел склоп за електронско палење што воопшто не е евтино... Башка, инџекшн системот знае да цркне посебно ако е мултиџет. Ако сакаш, и самиот мотор кај дизелите е многу поиздржлив на абење зашто вооснова работи на помал број вртежи од бензинскиот мотор, а и квалитетот на материјалот е секогаш кај дизелот на повисоко ниво.Секој дизел има поскапо одржувајне, оти има повеќе нешта да му се расипат.
Само по горивнио систем дизело има плус тракатанци отколку еден мотор на бензин. Плус тракатанци шо дек и да е ќе откажат.
Него, да даде Господ да ти се погоде голфчето, та раат да си чинеш.![]()
Дизелот нема скапо одржување, барем не околу системот за вбризгување на гориво зашто ретко се расипува посебно ако е VW. Бензинците имаат многу посложен систем за палење за разлика од дизелите и тоа често речиси кај сите има дефекти. Не оди подалеку, земи само што треба свеќици да мењаш како потрошен материјал. Знаат често да рикнат и кондензатори, бобини, поради сменета вредност на некоја од компонентите во палењето мораш да менуваш цел склоп за електронско палење што воопшто не е евтино... Башка, инџекшн системот знае да цркне посебно ако е мултиџет. Ако сакаш, и самиот мотор кај дизелите е многу поиздржлив на абење зашто вооснова работи на помал број вртежи од бензинскиот мотор, а и квалитетот на материјалот е секогаш кај дизелот на повисоко ниво.
Знам оти имаш фолксваген дизел, и е супер кола.....
При плата просечна од 20,000ден и цена на бензин од скоро 90 ден е смешно да тврдите дека подобро е бензинец да се вози.
Пример кола бензинец со мотор 1,4-1,6 градска троши 10,со клима 12.
ако месечно поминуваш скоро 1000 км тогаш тоа се 1000 ден на 100 км или 10,000 ден само за бензин што му доаѓа пола плата.
Ако е дизел,ке ја земам мојата кола за репер, 2.0 - 136кс тежи со мене 1,5 тон. троши градска со бркање 8-8,5 со клима или зимно време 9л на 100.отворено троши 4л при 90кмч
нафтата е 72х 8 =570 ден скоро на 100км или 5700 ден еве нека се 6000ден. Тоа е пак 40% заштеда во месецот. Колку и да не ја возиш колата пак си троши а бензинот е скап.
За на отворено па да не праиме муабет.До краците одам и се враќам со1800ден.и ми останува нафта,а другар еден со Леон 1,4 бензин му требаат 3000ден минимум.
Значи градска вожња ако е само претежно, месечно за бензинец треба 10,000ден,или годишно 120,000ден,а за дизел 70-80,000ден. Е сеа што и да ми се расипе у годината на колата нема да кошта у никој случај 40,000ден. нели? Најскап квар на дизел е или бош пумпа или некој сензор,или пак турбото.односно,меѓу 150-300 евра квар.Бензинец кола е џабе фрлени пари,си ги даваш на рати ама осетно,ем колата не иде ич.Да е некој бензин турбо или да е V6 некој па ај да си праиш кеф,ама да возам 1,6 и да ми троши ко најјакиот дизел а да иде ко скутер епа неќе моќи.
А делови има сега колку сакаш,се увезоа милион коли,секој втор растура за делови па можеш да најдеш се што ти треба за малце пари за скоро сите марки на коли.
Бензин се вози само у Америка,ефтино гориво,пари има,ефтини коли и терај кеф,овде ке земеш бензинец поефтино,ке видиш дека троши многу па ке се заебеш со плин,ке лупнеш 500 евра за плин,па секои 6 месеци ке мењаш дизни,па нема да пали зимно време,па ако град троши 10 со клима ке троши 14 плин па уште ред други заебанции.
Затоа зимај дизел и вози на раат.
Абе не е само потрошувачката, делови или не знам што...ама како да одберам Саксо во однос на Голф 4, ај кажи ми? Да возам поднаведнат во тоа саксото, или да не можат назад тројца да седат комотно? Не фала. Пред некое време пак ја проверивме на компјутер, се беше во оптималните параметри, дури и мајсторот се зачуди, вика нема никакво отстапување, скоро како на нова се отчитувањата. А за гориво знајш шо ми кажа....ми вика последните 100 км ти се со просечна потрошувачка од 4.8/100, а тие километри баш беа искомбинирани 60%-40% (надвор-град) па сега ај некој нека рече дека не се исплаќа.Поарно би му било некое саксо 1.5 дизел да земел.Или бензин.Али биднало,нека му се погоди само.
А ако годишно поминуваш 2000 километри?При плата просечна од 20,000ден и цена на бензин од скоро 90 ден е смешно да тврдите дека подобро е бензинец да се вози.
Пример кола бензинец со мотор 1,4-1,6 градска троши 10,со клима 12.
ако месечно поминуваш скоро 1000 км тогаш тоа се 1000 ден на 100 км или 10,000 ден само за бензин што му доаѓа пола плата.
Па шо ако? Ако важи за к+2, к+1, тогаш сигурно важи и за кА ако годишно поминуваш 2000 километри?
Пресметај колку време ќе ти треба за да израмниш 1500-2000 евра разлика во цена ако годишно поминуваш 2000 километри.Па шо ако? Ако важи за к+2, к+1, тогаш сигурно важи и за к![]()
Па шо ако? Ако важи за к+2, к+1, тогаш сигурно важи и за к![]()
Ај прочитај го мојот пост ама секој збор,важи.Финансиски дизел се исплати само ако правиш 15000км и нагоре.Значи да нафтата е поевтина од бензинот,но потрошувачката и не е голема разлика значи зборувам за возила со иста кубикажа и коњски сили.Разликата е 1-1,5л помалку во однос на бензинската варијанта.Е сега ако си дојден да кариш 150евра за цела година во разлика во цена,тогаш не би коментирал зошто за мене тоа е ситна душа.........
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 12:37 ---
За 9 години имам поминато само 41000км.А знаеш ли зошто?Не дека е 90денари литар,не дека немам пари,купив ново ауто искеширав 16000евра,значи парите не се проблем,туку за мене е превозно средство само кога имам потреба да го наполнам багажникот,или евентуално ако морам да одам со автомобил.Во сите други случаеви си користам 45-ка(не автобус)туку нозе.......
Но бидејки имам дома тинејџер сега по ново,а порано ги нарекуваа ку*лиња,потполно ја разбирам вашата потреба да се ку...те ко петли на стог сено качени......
![]()