- Член од
- 21 мај 2009
- Мислења
- 876
- Поени од реакции
- 466
еден и единствен фиат1300
еден и единствен за мене уникатен модел фиат1300.Нашиот беше ист како на сликата и бојата му ја погодиле.Татко ми го купил од белград 1967 лето господово на 10 јуни ја памтам регистрацијата уште за тогашни 12000марки од салон на фиат.Регистрацијата му беше со 4бројки ск-37-61.После него а со него поминал 220000км и ке терал уште ама му скршил лагер на трет клип и така дошол од велес до скопје без да прегрее:uvo:ја купува југословенската копија на фиат1300 и тоа со иста боја,но првиот модел со 4диск кочници и со алтернатор,а мењачот беше доле.Завидна кариера со скоро 200000км за да сега
кутриот влече дрва во некое скопско село,кое знам дека е некаде накај браната козјак
.После него легендарното фико,па југо темпо 1.1 и сега нова кола т.е лименка
матиз.Tribute to FIAT1300
еден и единствен за мене уникатен модел фиат1300.Нашиот беше ист како на сликата и бојата му ја погодиле.Татко ми го купил од белград 1967 лето господово на 10 јуни ја памтам регистрацијата уште за тогашни 12000марки од салон на фиат.Регистрацијата му беше со 4бројки ск-37-61.После него а со него поминал 220000км и ке терал уште ама му скршил лагер на трет клип и така дошол од велес до скопје без да прегрее:uvo:ја купува југословенската копија на фиат1300 и тоа со иста боја,но првиот модел со 4диск кочници и со алтернатор,а мењачот беше доле.Завидна кариера со скоро 200000км за да сега




