Автомобил до 8000€

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
Па има голфови со 3 врати, али некако не им стојат толку добро,голф само со 5 врати би земал

И јас така викам ! Што знам , многу ми е глупо со 2/3 врати .
 
Дечки да не летаме од темата. Ако граница е 8 иљадарчиња би земал Фиат пунто
FIAT%20PUNTO.jpg
а ако би можел да стиснам зуби и да додадам 1000-2000 евра максимум би земал Хјундаи Акцент
Hyundai_Accent.jpg
. Може ќе си кажете зошо 11000 за хјундаи ама верујте тие 11000 ќе ви се исплатат. Ја имав хјундаи акцент до пред извесно време и многу ретко го носев на сервис. Издржлив мотор имаше пројдено 200000 и моторот уште држеше. Ова ви зборувам за 11 годишно хјундаи а денес 100% нивната технологија за издржливост е надградена.
 
Fiat Punto ми е тиња... Општо Fiat не ме асоцира на квалитет.
Јас се мислев помеѓу Chevrolet Aveo (8.700), Opel Corsa (околу 10.000) и Ford Fiesta. Се одлучив за основната верзија на Fiesta (Ambiente). Цената е 8.000 еур., ама знаеш дека возиш квалитетно количе. Башка, месечната рата (со 20% учество) ќе ме фати некои 104 еур. што е прифатливо.

Единствено не ми се допадна односат на продавачите во Ми-Да, кои се понашаат толку лефтерно што мора зборови од уста да им вадиш за да ти ги објаснат спецификациите и опремата... Ама јебига, очигледно они не тепаат пари од обични смртници како нас, туку од шиткање на комбиња на фирми. Исто така, ме разочара тоа што морало да се чека 3 месеци, пошто немале на лагер ниедна од моделите со 3 врати. Ќе чекам ако треба, не е толку итно... Најверојатно утре/задутре ја нарачувам. Црна. :vozbud:
 
Супер е фиестата, интересно изгледа, а за слични пари би размислил и за полото, фабијата и корсата
 
А Ford Fusion? Има некој идеа како се движат цените за таа кола и како се покажала до сега?
 
А Ford Fusion? Има некој идеа како се движат цените за таа кола и како се покажала до сега?

Колата е супер ! А инаку се движи цената од 12 до 14 илјади евра - ако не се лажам !
Провери си за посигурно во продажниот салон во Карпош 1 или тука
 
Fiat Punto ми е тиња... Општо Fiat не ме асоцира на квалитет.
Јас се мислев помеѓу Chevrolet Aveo (8.700), Opel Corsa (околу 10.000) и Ford Fiesta. Се одлучив за основната верзија на Fiesta (Ambiente). Цената е 8.000 еур., ама знаеш дека возиш квалитетно количе. Башка, месечната рата (со 20% учество) ќе ме фати некои 104 еур. што е прифатливо.

Единствено не ми се допадна односат на продавачите во Ми-Да, кои се понашаат толку лефтерно што мора зборови од уста да им вадиш за да ти ги објаснат спецификациите и опремата... Ама јебига, очигледно они не тепаат пари од обични смртници како нас, туку од шиткање на комбиња на фирми. Исто така, ме разочара тоа што морало да се чека 3 месеци, пошто немале на лагер ниедна од моделите со 3 врати. Ќе чекам ако треба, не е толку итно... Најверојатно утре/задутре ја нарачувам. Црна. :vozbud:

Пунтото е стварно тиња до немајкаде, ама и Фиестата што си ја одбрал, ептен па к`смет ќе ти донесе.:tapp: !
-Многу дискриминаторски се однесуваш кон Авеото иако е корејско производсво, ама неосновано. Не заборавај еден факт што е нашироко познат: Форд е секогаш 1,5 до 2 генерации со техничките решенија зад своите конкуренти, посебно кога се работи за помалите и поевтините модели. Инаку на работа имаме 2 службени Авеа и нема кој не ги дрка, секое има минато најмалку по 120.000км и се во состојба како денес да излегле од салон. За додатоците да не муабетам кои кај Форд ги плаќаш само заради името па затоа најчесто сите купуваат основен модел.
 
Не мора да значи дека пунтото е тиња. Ако збориме за дизел верзија се слагам. Форд не ми бил искрено некој фан мене барем не ми се докажале толку многу. А многу ме зачудува кореанциве какви издржливи коли вадат за евтини пари.
 
А Ford Fusion? Има некој идеа како се движат цените за таа кола и како се покажала до сега?

Колата е интересна, малку повисочка е и има одлична прегледност, со солидни возни карактеристики просечна механика и квалитет на материјали како фиестата, но не би земал пошто за тие пари може да се купи возило од повисока класа како опел астра, форд фокус, пежо 307 итн.
 
mandark od kade toj faktot deka ford e 1-2 generacii pozadi konkurentite? daj ne siri dezinformacii. pod zakrila na ford se poveke vidni proizvoditeli na avtomobili megu koi volvo, mazda, jaguar...
 
Fiat Punto ми е тиња... Општо Fiat не ме асоцира на квалитет.
Јас се мислев помеѓу Chevrolet Aveo (8.700), Opel Corsa (околу 10.000) и Ford Fiesta. Се одлучив за основната верзија на Fiesta (Ambiente). Цената е 8.000 еур., ама знаеш дека возиш квалитетно количе. Башка, месечната рата (со 20% учество) ќе ме фати некои 104 еур. што е прифатливо.

Единствено не ми се допадна односат на продавачите во Ми-Да, кои се понашаат толку лефтерно што мора зборови од уста да им вадиш за да ти ги објаснат спецификациите и опремата... Ама јебига, очигледно они не тепаат пари од обични смртници како нас, туку од шиткање на комбиња на фирми. Исто така, ме разочара тоа што морало да се чека 3 месеци, пошто немале на лагер ниедна од моделите со 3 врати. Ќе чекам ако треба, не е толку итно... Најверојатно утре/задутре ја нарачувам. Црна. :vozbud:

Пред некој ден на исти паркинг ги паркиравме
пежо 207 1.4хди
хјундаи гетз 1.4 дохц
мицубиши колт 1.1 со три клипа.

Последните две се у таа цена и веруј дека се бољи од фиестата. И у гаранција и у квалитет и у све. Едноставно Се бољи. Поготово колтот, кој е малце поскап. Затоа и е поскап. Хјундаито е перверзии. Малото е ѕверче, потрошувачката му е задоволителна, има 3 години гаранција, поголемо е од фиестата, има нешто помалце опрема ама затоа има подобри краш тестови. Или ако нејќеш корејско тоа е друга работа.

Еј да. За тие пари ќе земеш пежо 206 ново. Пошо е стар модел ќе земеш дизел. Тоа троши некоиси смешни 5-6 литра гратска. Ми иде да ги убијам другарите што возат пежоа дизели.

Edit. Те излажав пежото коштало 10730 али имаш многу поише опрема.
 
Пред некој ден на исти паркинг ги паркиравме
пежо 207 1.4хди
хјундаи гетз 1.4 дохц
мицубиши колт 1.1 со три клипа.

Последните две се у таа цена и веруј дека се бољи од фиестата. И у гаранција и у квалитет и у све. Едноставно Се бољи. Поготово колтот, кој е малце поскап. Затоа и е поскап. Хјундаито е перверзии. Малото е ѕверче, потрошувачката му е задоволителна, има 3 години гаранција, поголемо е од фиестата, има нешто помалце опрема ама затоа има подобри краш тестови. Или ако нејќеш корејско тоа е друга работа.

Еј да. За тие пари ќе земеш пежо 206 ново. Пошо е стар модел ќе земеш дизел. Тоа троши некоиси смешни 5-6 литра гратска. Ми иде да ги убијам другарите што возат пежоа дизели.
Од дамна изгледа не си поминал по ценовници, колтот основна верзија е 10 000 евра, и е преценет спрема што добваш. Еден другар зеде колт пред 3-4 месеца, и воопшто не е задоволен спрема парите што ги даде. Хјундаито е добро (8500 евра 1.1 мотор 60КС), но НЕ и поголемо од фиестата (7990 1.3 мотор 70КС), во никој случај. Се имам возено ви сите што ги спомена и искрено фиестата е нај за тие пари, како во големина, квалитет, возни карактеристики, така и во багажен просотор кој да не заборавиме е најголем во класата, лимарија која е докажана со години, подвозје, мотор, просторот на задната клупа е значајно зголемен од претходната верзија...
 
Незнам како се сега, но еве имам 2 фордови дома и едноставно неможам да се пожалам. Земени се на старо, којзнае колку имаат поминато, а како што сме 4 шофери дома и тепаме по 20.000 годината на кола уште колку ке поминат. Само масло менувам редовно и филтери и толку. Штраф немам одвртено. Незнам, сум имал и други возила пред нив, но речиси редовно едното било во дефект.
 
Гетз поголем од Фиеста? Што збориш бе Диме... :)
Прошетав ни доста салони и видов доста коли. Едноставно - нема подобра кола за 8000еур. од Fiesta! Авеото можеби е издржливо, ама сепак е корејско количе. Нема име. Ако го земам сега 9.000, а месец дена ќе можам само 6.ооо да му земам. За 2-3 години цената ќе му падне драстично.... Ford повеќе држи цена, луѓето го сметаат за по квалитетен и докажан производител.

За изгледот на Fiesta-та и Aveo-то не зборам. Тоа е работа на вкус... Нормално дека ги погледнав двете од многу блиски. Нема споредба изработката/бојата/лимаријата на Авеото со Фистата - Ford е далеку понапред. Внатрешноста на Авеото е премногу „обична“, со смешна табла и чудна (налик ефтина) пластика. Фордот многу повеќе ми се допаѓа.

Имам тројца колеги што имаат фиести земени минатата година и се презадоволни од автомобилот. Имам колега што вози Kalos (бившото име на Aveo) и воопшто не е задоволен од потрошувачката... Се ме наведува кон Ford! :-)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom