Автобуска несреќа во Бугарија

  • Креатор на темата Креатор на темата Lurtz
  • Време на започнување Време на започнување
Дали на твитер дали тука прочитав дека чест случај било да се шверца некоја си киселина од Турција која ја користеле златарите
Не сум по твитерот ама првите сомнежи се на тоа, и мојот пријател што ми ја раскажуваше случката тоа го спомна!
Автоматски споено мислење:

Да човечка грешка е.

Го ставив видеово поради 3D aнимацијата. Прикажано добро како се случило.
Аха и што заклучи? Се успал возачот, грешно ја протолкувал сигнализацијата, која успат и ја немало саглам или згрешил возачот што се нафатил да вози таква тура?
 
...„терористички акт“, па другите три автобуси „побегнале“ и не се вратиле од сигурно повици од мобилен дека се случила несреќа, што им било страв од „терористот“? :facepalm:
 
koga kje ja cuknis praznata lejka, deka site razvieni zemji se takvi kakvi so se zatoa sto ima firmi i korporacii,
koi sozdale tehnologija i uslugi, koi se na cena na pazarot, togas moze da pravime muabet.
za rabotnicki prava odi drndaj pred koperacia so krali marko staklo i posebna salama.

firmata ti dava plata, i ti plakja pridonesi, ako mislis deka si nesto sposoben
odi raboti nesto sam da te vidam.
Prvo recnikov prazni lejki, koperacii, salami i slicno, dovolno kazuva za nivoto na intelektualna razvienost.

Ne znam sto i replicirav koa se glease na kaj ke zavrsi.

Nemas ti decko tri cisti, pa uste mesas korporacii i firmi, drzavi. Odi prvo tablica mnozenje.

Edna cista razmena na uslugi megju 2 strani - trud isporacan od rabotnik i plata od rabotodavec za toj trud ne ti e jasna. Za greota i dosta truenje na temava so gluposti...QED
 
Да не е затоа што нема доволно шофери у државата и ради одредени глупави правила и прописи кои што истата држава ги има воспоставено?

Сите се гласни против газдите, ама отворете фирма и издржете 1 година па ќе збориме. За вадење на лиценци се бараат вработени шофери во редовен работен однос и пензионирани шофери се пуштаат на кратки релации (возење фабрика или погон).

Истата држава за која што збориш дека као им попушта на газдите внесува одредени правила кои се косат со логиката и те обрзуваат на дупли трошоци на уште непочнато вршење на превоз. Пример за лиценца да извадиш потребни ти се мин 2 автобуси со 2 шофери у редовен работен однос тоа значи мин 60 000-80 000 месечно на плати и придонеси (сите забораваат дека фирмата ти плаќа данок и здравство у државава). А ти пример имаш работа само за 1 автобус кој ти носи 150 000 месечно. Што значи дека треба да плаќаш дупло придонеси + оддржување на возило кое што ќе лежи у гаража а работиш по смешни цени со кои што едвај си овозможуваш минимална заработка со 1 автобус.

Да не зборам што плаќаш огромни давачки при регистрација, пример дупла патарина (ја плаќаш еднаш кога регистрираш возило и плаќаш втор пат кога се движиш по автопат зашто ги посејаа на 20 км).

Не може така еднодимензионално да ги гледате работите, зашто дури ти како работник имаш задача да завршиш одредено нешто за 8 саати и си бегаш дома, некој мора да пази и внимава на секој детал 7 дена у неделата. Зашто еве сеа една беља газдата го бркаат сите, иако може да немал појма дали шоферите пренасаат нафта, петарди, вода, кокаин, хероин или слично. Затоа што многу пати шоферите на своја рака си зимаат пакети на пријатели да пренесат за некој познаник у странство.
Мене па ич не ми се чини глупо правилото. Шо ако возиш линија и автобусот ти се расипе? Кој ќе ја покрие линијата ако ти имаш само еден автобус?
Секој бизнис има почетна инвестиција и секој бизнис си носи ризик. Но колку поголем ризикот толку поголема добивка. Ако сакаш поврат на средствата за една година отвори кафич, не се замарај со оваа бранша.
Имаш став како само оваа бранша да ги има давачките кои ги наброја. Сите газди во Македонија ги плаќаат тие давачки, не си сам. Ако не сакаш да си газда, бујрум вработи се од 9-5 и останатото време пушти го мозокот на пасење. Ама пусти пари слатки се кога ќе легнат на сметка.
 
Prvo recnikov prazni lejki, koperacii, salami i slicno, dovolno kazuva za nivoto na intelektualna razvienost.

Ne znam sto i replicirav koa se glease na kaj ke zavrsi.

Nemas ti decko tri cisti, pa uste mesas korporacii i firmi, drzavi. Odi prvo tablica mnozenje.

Edna cista razmena na uslugi megju 2 strani - trud isporacan od rabotnik i plata od rabotodavec za toj trud ne ti e jasna. Za greota i dosta truenje na temava so gluposti...QED
eve ti skolo za bez pari, deka obicno prv termin gratis se dava

sum ziveel vo 4 razlicni drzavi, mkd i tri podobri. imam dvoen master, zdravje za edna godina od sega doktor na nauki, rabotno iskustvo vo nekolku razlicni zemji. taka da barem tri cisti kje se soberat nekako. za pred koperacija plus/minus kje ti zavrsi rabota, mnozenje ne mora.

na site bos muabeti na temava, se najde eden informiran da vi objasni kako funkcioniraat transportni firmi i mu se napnavte site. izgleda pointeresni vi se prikaznite za terorizam i dali ima/nema arap vo prikaznava.

prava na rabotnikot se tie - da sedi pred koperacija i da kuka. ziveeme vo svet dvizen od kapitalizam, tukureci sekoj za sebe, kolku vredis na pazar.
ako sakas rabotnicki prava, gledaj stari yu filmovi za tito, mozda kje najdes nesto.

eve ti, da ne se navredis pak kako za koperacijata.

ne e truenje na temata black knight objasni kako kompanija funkcionira, i site mu se napnavte, demek cel zivot vo transport rabotite.
pocituvaj mislenje na poinformiran i ne placi koga kje si dobies toa so si baral
 
Мене па ич не ми се чини глупо правилото. Шо ако возиш линија и автобусот ти се расипе? Кој ќе ја покрие линијата ако ти имаш само еден автобус?
Секој бизнис има почетна инвестиција и секој бизнис си носи ризик. Но колку поголем ризикот толку поголема добивка. Ако сакаш поврат на средствата за една година отвори кафич, не се замарај со оваа бранша.
Имаш став како само оваа бранша да ги има давачките кои ги наброја. Сите газди во Македонија ги плаќаат тие давачки, не си сам. Ако не сакаш да си газда, бујрум вработи се од 9-5 и останатото време пушти го мозокот на пасење. Ама пусти пари слатки се кога ќе легнат на сметка.

Не ти се чини глупо зашто не си упатена у секторов. Да ти пообјаснам. Фабрика може да врши ист тип на превоз со само 1 автобус. Ама транспортна фирма треба да има 2. За кој к..? Потполно ист тип на превоз, демек тој на фабриката не може да се поквари а? (Ги земав 1 и 2 како бројки зашто е најлесно и едноставно да се прикаже, барем се надевав ама пак не сфаќате изгледа)

И пред да почнеш да напаѓаш, земи научи пролистај дека линиски превоз и посебен линиски превоз се две различни ставки во транспортот. Плус, не знам од каде заклучи дека сум тргнат по брза заработка, потенцирав дека фамилијарно сме 15 години во оваа бранша и само ги изнесувам фактите за да разберете со какви глупости и срања треба една фирма да се справи за да ви овозможи ВАМ услуга која е дел од вашето секојдневие. Ама не, едноумието и инките на глава затоа што никад не сте имале обврска од овој тип и само плукај. Истото да го правевте спрема државата сеа немаше на ова дереџе да сме.

Никој не збори како можеле да пројдат македонска граница без документ, ако стварно немале документ и кој ќе го докаже тоа сега кога е изгорено се. И ако е така тогаш треба да се види кој и зошто примил мито. Ама ова не се битни работи, немој да гледаш на вистината у очи зашто ќе се исплашиш колку сме мизерни е работава.

П.С Не се секирај за мене иначе, имам работено и 9-5 и баш ради тоа знам како е да си од двете страни. Кога како работник заебеш нешто у фирмата ќе добиеш отказ и ќе најдеш нова работа, ама грешката што ти ја имаш направено некој треба да троши екстра капитал, време и ресурси да ја поправи.
 
За некои работи е точно, ама доста фирми (читај газди) се со навика после ноќна линија од 12, 15 часа дс пуштат исто возило и возачи на `кратка локална линија' од 4-5 часа или туристичка тура низ Македонија за некои странски групи.
Или вечерта враќање на истата меѓународна линија.
Колку време е останато за малку поасален преглед на возилото, перење, зачистување.А одмор за возачите?

Или кога ќе заглават со дефектно возило, па не можат да му пуштат заменско зошто 90 проценти ете го немаат тој 2 автобус (или по ново кимбиња наречени минибуси) ниту па договор со други фирми за такви преземања.

Па возењето без листи на патници на своја рака (читај извор гранични премини и транспортни имспектори) на основ баков или таков или претставување туристичка линија како редовна и незастанување на сите попатни станици доколку е 1 или 2 патници само (на бензимски, патарини и сл.)

И далеку е шоферската работа од 8-16.
Не може да немаат 2 бус, зашто по закон е неопходно да имаш за да ти издадат лиценца. Ако они правеле дубарии, тогаш пак се враќаме на муабетот дека проблемот е у државата не у превозникот. Државата е таа што треба да овозможи еднаков третман за сите и да контролира.
Автоматски споено мислење:

Е ова е тоа што го бамбам 2 ден на темава. БЕЛИТЕ ЛИНИИ ИСЧЕЗНУВААТ. И сега ајде објасни ми, во магла во 2 сабајле, на пат на кој што ти не го возиш секој ден како ова да е 15ка линијата у Скопје. Како треба ти да знаеш каде да се движиш, знаејќи дека пред тоа имало работа на пат, може на сред лента да влеташ у дупка, интуитивно е да се движиш што повеќе по десната страна на патот, и на крај кога излетала банкината пред него нагло мењање на правец, влажен пат, автобус 13 метри е долг, оди смири го.
 
Не може да немаат 2 бус, зашто по закон е неопходно да имаш за да ти издадат лиценца. Ако они правеле дубарии, тогаш пак се враќаме на муабетот дека проблемот е у државата не у превозникот. Државата е таа што треба да овозможи еднаков третман за сите и да контролира.
Автоматски споено мислење:


Е ова е тоа што го бамбам 2 ден на темава. БЕЛИТЕ ЛИНИИ ИСЧЕЗНУВААТ. И сега ајде објасни ми, во магла во 2 сабајле, на пат на кој што ти не го возиш секој ден како ова да е 15ка линијата у Скопје. Како треба ти да знаеш каде да се движиш, знаејќи дека пред тоа имало работа на пат, може на сред лента да влеташ у дупка, интуитивно е да се движиш што повеќе по десната страна на патот, и на крај кога излетала банкината пред него нагло мењање на правец, влажен пат, автобус 13 метри е долг, оди смири го.
Тоа ок, ама како се запалил и изгорел толку брзо е прашањето. Кога не би се запалил при ваков удар немало да има жртви.
 
Тоа ок, ама како се запалил и изгорел толку брзо е прашањето. Кога не би се запалил при ваков удар немало да има жртви.
Е ова треба да се истражи, лошо е што банкината влетала и ги блокирала вратите па не можеле да се отворат. Единствено што ми оди во глава е банкината кога го искинала резервоарот да испокинала и инсталиации струја која фрлала искри, или па банкината се влечела и она по земја па искрела и се десила хаварија, ама од друга страна имаш нафта која што многу поспоро гори и не прави експлозии како бензинот или гас. Никако не ми иде у глава што е тоа што може да искреира толку брза експлозија.

Е ако имало пиротехника која што се носела внатре тогаш тешко на царината на Бугарија која дозволила да влезе бус со неа, а и на шоферите ако се они кои ја превезувале.
 
eve ti skolo za bez pari, deka obicno prv termin gratis se dava

sum ziveel vo 4 razlicni drzavi, mkd i tri podobri. imam dvoen master, zdravje za edna godina od sega doktor na nauki, rabotno iskustvo vo nekolku razlicni zemji. taka da barem tri cisti kje se soberat nekako. za pred koperacija plus/minus kje ti zavrsi rabota, mnozenje ne mora.

na site bos muabeti na temava, se najde eden informiran da vi objasni kako funkcioniraat transportni firmi i mu se napnavte site. izgleda pointeresni vi se prikaznite za terorizam i dali ima/nema arap vo prikaznava.

prava na rabotnikot se tie - da sedi pred koperacija i da kuka. ziveeme vo svet dvizen od kapitalizam, tukureci sekoj za sebe, kolku vredis na pazar.
ako sakas rabotnicki prava, gledaj stari yu filmovi za tito, mozda kje najdes nesto.

eve ti, da ne se navredis pak kako za koperacijata.

ne e truenje na temata black knight objasni kako kompanija funkcionira, i site mu se napnavte, demek cel zivot vo transport rabotite.
pocituvaj mislenje na poinformiran i ne placi koga kje si dobies toa so si baral
Jas nit se navrediv nit te navrediv.

Samo ukazav na post od tret user deka ne se pridonesite na nekoj vraboten ne se poklon od gazdata, tuku se negovi pari. Toa si e fakt sekade vo bilo koja ekonomija, samo vo MK smetaat gazdite deka nekoj niv gi ostetil sto plakjaat pridonesi.

Ne znam kako si ja najde povrzanosta pa da pisuvash za koperacii i tito/arapi, pa i od kade si zakluci deka sum si dobil toa sto sum baral wtf.

Inace kako kompanija funkcionira vo MK (so zaobikoluvanje na standardi i propisi, t.e. "snaogjanje") i kako treba da funkcionira e sosem razlicna rabota. I tuka e problemot na MK vs razvien svet.

Btw jas dolgi godini plakjav pridonesi (ili mi plakjaa, kako sto bi rekol ti) daleku povisoki od maksimumite za idna penzija vo MK, a sepak nikako ne sum go koristel sistemot (privatni bolnici/skoli/gradinki), pa se otkazav koga gledam deka nema nikakov progres i nikoj ne se grizi za podobro utre na zitelite na MK. Sega moite pridonesi, masteri i zdravje phd, ke sluzat na drugo, se nadevam podobro opstestvo.
 
Последно уредено:
Тешко на царината на Бугарија што ќе прават сега. :(
Шверц и мито е имало и ќе има. Има и на унгарска граница, носат царинарници од Австрија и пак по старо, а не пак Бугарија која важи за земја каде на граница лесно се поминува.
И да суспендират вработени на царина и готово новите нема да се продаваат за 5 лева и сок, благо што и да имате купено. :ROFLMAO:

Истиот ден им беше мистерија како нема сведок од 2 по полноќ, па до сабајле.

IMG_20211125_184145.jpg

Последно прочитав коментари дека демек имало експлозија во оградата. Абе каде отиде ова филм може да се сними некој да чита.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom