Автобуси

  • Креатор на темата Креатор на темата Ultimate'
  • Време на започнување Време на започнување
Dobro be luge samo zborite a pojma nemate kako prvo ima glanc novi avtobusi vo makedonija kako vtoro gazda na hisar e riza balkan ne nekoj si ruzdi kako treto ne e 600000 evra nov avtobus tuku od 200000 pa nagore a kazete za koj narod da se kupuvaat novi avtobusi koga nemame osnovna kultura jademe pusime i gi unistuvame sami nie avtobusite i da site so tek na vreme gi obnovuvaat svojte avtobusi ama toa e poradi narodot sto go vozat vo nego videte nadvor od mk avtobus 10 godini star nema ni sediste skrseno ni mirisa na cigari cist sreden kako covek da ne se vozel.
 
Овие автобусите меѓу градски од Транскоп, Галеб, колку КС се и колку трошат нафта на 100км? Слушав муабети дека трошеле 50л/100км? Точно е?

EDIT:

315tvv.jpg


Engine
: Mercedes-Benz OM 442
Output: 213 kw
Clutch: GF 420 X
Gearbox: ZF S6 - 90
Susspension: Full air and shock absorbers
Brakes: Duble circuit on four wheels
Tyres: 11 R20
Total weight: 17.500 kg
Useful payload: 11.700 kg
Number of seats: 51 + 1 + 1
Number of seats with WC: 49 + 1 + 1
Number of seats with WC and bar: 47 + 1 + 1

Ме интересира само потрошувачката
 
Модерни нови автобуси трошат од 22 до 27 литри, овие повеќе од 30 (екстремно 35) не верувам дека трошат.
 
Овие автобусите меѓу градски од Транскоп, Галеб, колку КС се и колку трошат нафта на 100км? Слушав муабети дека трошеле 50л/100км? Точно е?

EDIT:

315tvv.jpg


Engine: Mercedes-Benz OM 442
Output: 213 kw
Clutch: GF 420 X
Gearbox: ZF S6 - 90
Susspension: Full air and shock absorbers
Brakes: Duble circuit on four wheels
Tyres: 11 R20
Total weight: 17.500 kg
Useful payload: 11.700 kg
Number of seats: 51 + 1 + 1
Number of seats with WC: 49 + 1 + 1
Number of seats with WC and bar: 47 + 1 + 1

Ме интересира само потрошувачката
avtobus so motor od 200-280 hp ne moze da trosi 50l na 100km.
mozebi ako vozacite ja zaokruzuvaat potrosnjata na taa litraza(se razbira sto sakam da kazam) :toe:
zatoa sto kompletnata masa (avtobus+tovar) ne nadminuva 15-17000kg.
dokolku kamion sleper so motor od 480-580hp kompletnata masa e 45000kg. ima potrosnja od okolu 29-35l-100km.
 
Овие автобусите меѓу градски од Транскоп, Галеб, колку КС се и колку трошат нафта на 100км? Слушав муабети дека трошеле 50л/100км? Точно е?

EDIT:

315tvv.jpg


Engine
: Mercedes-Benz OM 442
Output: 213 kw
Clutch: GF 420 X
Gearbox: ZF S6 - 90
Susspension: Full air and shock absorbers
Brakes: Duble circuit on four wheels
Tyres: 11 R20
Total weight: 17.500 kg
Useful payload: 11.700 kg
Number of seats: 51 + 1 + 1
Number of seats with WC: 49 + 1 + 1
Number of seats with WC and bar: 47 + 1 + 1

Ме интересира само потрошувачката
тешко дека некој,ке држи автобус што троши,50л на 100км да речеш од 23 до 37 литри иде некако ама 50 литри нафта одма иде у расход тој мотор
 
потрошувачката пред се зависи и од автобусот од тоа каква шасија има, каков мотор има во него инсталирано итн. значи автобус како што има транскоп, галеб (како што е на сликата) со мерцедес или ман мотор троши околу 25 литри нафта на 100 км. поновите автобуси што се имаа нешто појаки мотори од постарите (380 кс) помалку трошат нафта затоа што шоферите ги возат на помал број на обртаи. во новите санос автобуси инсталираат даф мотори кои се поекономични за разлика од мерцедес и ман и трошат од 18 - 20 литри нафта на 100 км. автобусите што се со 3 осовини и тиа на два спрата трошат многу повеќе од "нормалните" автобуси ама пак собираат повеке патници што значи ако се гледа процентуално потрочувачка/број на патници е скоро исто. тие автобуси што се со 3 осовини се нормално потешки и трошат околу 38 литри нафта на 100 км ама собираат од 55 до 59 патници за разлика од "нормалните" кои собираат не повеќе од 51 патник. автобусите на 2 спрата трошат околу од 50 литри на 100 км ама собираат од 70 до 88 патници во зависност од изведбата и опремата што е инсталирана во нив.
 
потрошувачката пред се зависи и од автобусот од тоа каква шасија има, каков мотор има во него инсталирано итн. значи автобус како што има транскоп, галеб (како што е на сликата) со мерцедес или ман мотор троши околу 25 литри нафта на 100 км. поновите автобуси што се имаа нешто појаки мотори од постарите (380 кс) помалку трошат нафта затоа што шоферите ги возат на помал број на обртаи. во новите санос автобуси инсталираат даф мотори кои се поекономични за разлика од мерцедес и ман и трошат од 18 - 20 литри нафта на 100 км. автобусите што се со 3 осовини и тиа на два спрата трошат многу повеќе од "нормалните" автобуси ама пак собираат повеке патници што значи ако се гледа процентуално потрочувачка/број на патници е скоро исто. тие автобуси што се со 3 осовини се нормално потешки и трошат околу 38 литри нафта на 100 км ама собираат од 55 до 59 патници за разлика од "нормалните" кои собираат не повеќе од 51 патник. автобусите на 2 спрата трошат околу од 50 литри на 100 км ама собираат од 70 до 88 патници во зависност од изведбата и опремата што е инсталирана во нив.


Освен масата битен фактор е и аеродинамиката, овие вторите се повисоки и погабаритни, и секако потребни се помоќни мотори.
 
да новите автобуси имаат појаки мотори. сега не може да се најде нов високотирустички автобус со мотор послаб од 380 кс. ама со мотор од 380 кс на угорно возе во 5 -та брзина и возе 80 км на саат од тука и помала потрошувачка
 
Thanks дечки, добро ми дојдоа овие информации :)
 
Освен масата битен фактор е и аеродинамиката, овие вторите се повисоки и погабаритни, и секако потребни се помоќни мотори.
Освен што се габаритни заради тежината имаат дополнителна осовина која што исто така ја зголемува потрошувачката бидејќи има поголемо триење ама пак добра е помошната осовина за зимно време кога има снег,ја подигаш и целата тежина доаѓа на погонската оска и автобусот нема мака на снегот!
 
Освен што се габаритни заради тежината имаат дополнителна осовина која што исто така ја зголемува потрошувачката бидејќи има поголемо триење ама пак добра е помошната осовина за зимно време кога има снег,ја подигаш и целата тежина доаѓа на погонската оска и автобусот нема мака на снегот!

Бев на екскурзија годинава и бев во Сканиа автобус, со 3 осовини но 1 кат. Со нас имаше и МАН-ови чија 3та осовина помагаше со управување :)
 
на детски постови не одговарам, не си компетентен за темава иди прависи муабет со другарчињата за играчки
а инаку не работам во Симекс доста ти е толку



ЖАС беше голема фирма
или поточно Железничко Автобуски Сообраќај
е сега ЖАС-Бус Гостивар од поодамна се приватизира
потоа следеше и приватизација на ЖАС - Кичево во Симекс автотранспорт
ти треба да ги знаеш овие работи што насекаде по форуми пишуваш за македонски автобуски превозници
Беше голема фирма ама со најлошите камиони некогаш произведени РАБА,марка на камиони кои се добри само за оние што имаат камења во бубрезите,гарант ќе ти испаднат од добрата амортизација :pos::pos::pos::pos:
Еве како изгледа една РАБА:

raba.jpg
2387730799_39227b3ebc.jpg


За манипулациите на шоферите можам да ти пишувам многу ама како за пример ќе ти кажам дека за прикривање километри и брзина на возење во Франција и Белгија казните се и до 2.500 евра а никој полицаец не е глуп да не види дека имало пеперутка,така го викаат парчето хартија што се става во тахографот за иглицата да не помине 80 КМ/H.
Не му кажувај на татко ти како се прават деца кога те направил тебе :smir:.
Мислам дека го разбра горе напишаното,тоа го работам и можам многи да ти кажувам за тахограф и тахографски ленти...:helou:
 
Освен што се габаритни заради тежината имаат дополнителна осовина која што исто така ја зголемува потрошувачката бидејќи има поголемо триење ама пак добра е помошната осовина за зимно време кога има снег,ја подигаш и целата тежина доаѓа на погонската оска и автобусот нема мака на снегот!

ти читаш што пишуваш? ја подигаш третата осовина на автобусот? не треси зелени тука на автобусите не се подигнува третата осовина. таа е пратечка осовина односно и таа ротира лево - десно во однос на тоа на која страна е завртена предната осовина. ако воланот е завртен десно, предната и последната осовина (третата) се вртат десно и обратно за лево
 
ти читаш што пишуваш? ја подигаш третата осовина на автобусот? не треси зелени тука на автобусите не се подигнува третата осовина. таа е пратечка осовина односно и таа ротира лево - десно во однос на тоа на која страна е завртена предната осовина. ако воланот е завртен десно, предната и последната осовина (третата) се вртат десно и обратно за лево
А мислиш ли дека таа осовина не се блокира за да оди само право?!
Еве ти едно видео за да видиш колку помага помошната осовина при вртењето:

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom