Автобуси

  • Креатор на темата Креатор на темата Ultimate'
  • Време на започнување Време на започнување
i ovi se dosta jaki.
side-acordion-bus.jpg
 
Кога во Германија вакви, а? :)

Ovde nema nikogas da ima vakvi,sekoj den izleguvaat se pomoderni avtobusi,eve edno modelce na NEOPLAN:

Neoplan.jpg


VOLVO

Our%20Volvo%20bus%20at%20Kalambaka.JPG


SCANIA

scania_irizar_pb_2.jpg


IVECO

evdy394735330g.jpg


MAN

n_foto_0707_man-3.jpg


Renault Carosa koi imaat baterii namesto motor i se polnat sekoja vecer,gi ima najmnogu vo Praga.

173-prag-1367-3052-renault-karosa-depo-hostivar-26.09.2007.jpg


BOVA

Bova%20Futura_National%20Express%20X20NAT_Large.jpg


VAN HOOL

VanHool_Busworld_0005.jpg


Mercedes

Bilder%20Bus%20und%20Puppen%20003.jpg
 
i ovi se dosta jaki.
side-acordion-bus.jpg


Има еден во ЈСП Скопје донесено, можеби постар малку од овој. Го возеа на линија 15 пред две недели, колку да го испробаат. Наводно бил подарен од некој германски град, колку што се разбра.

Он топик: За Санос, односно за ФАС 11 Октомври како фабрика, знам многу малку. Ме интересира нејзин краток историјат и денешна состојба, а во врска со автобусите, ме интересираат градскиве: која година на производство се оние постарите, а која оние поновите (со лиценца на МАН што се), како и година и карактеристики на тие Икарус, кои ми се гледаат како најстари, а истовремено и најексплоатирани во ЈСП Скопје.

А да, и ако некој може да ми подобјасни за оние плинските уреди на автобусите, односно за тој некој комбиниран систем на дизел и плин, каков што користат дел од градскиве автобуси, ќе бидам доста благодарен. :)
 
Зошто да немаме, ове се стандардни нископодни автобуси, ништо ново и специјално, сегде ги има.

Ima i kaj nas niskopodni avtobusi,od starost im izgnile podovite i im padnale nisko :pos::pos:.Dokolku se donese zakon za starosna granica togas i kaj nas ke vozat mnogi novi avtobusi,koj ke saka da vrsi gradski prevoz ke mora da kupi ili kako sto veli nasiot narod ako sakas da fatis ripce ke si namackas urda na gazot! :smir:
 
Ne sum siguren ama mislam deka e 1950 ili 1951 godina ama togas bile Kässbohrer Setra odnosno firmata Kässbohrer najprvo pocnala so proizvodstvo na shasii,poluprikolki i prikolki za kamioni...

Oto Kassbohrer ja ima konstruirano prvata samonosecka karoserija "Selbsttragend" = SETRA што подоцна станува име на брендот....sega mislam del na Daimler...
Е сега занимливата приказна: првиот ПРЕПЕВ на песната ја прави за сега анонимен тим на ФАС каросерија од Скопје... кој ја проектира и реализира самоносечката каросерија за автобус со мотор назад т.е. САНОС.
Дури и лиценци продаваат заедно со know how :) од денешна гледна точка чудо невидено !! :)

Инаку фабриката ФАС потекнува од фирмата на фамилијата ХаџиТомиќ (ХаџиТомовски) , лоцирана ,сега е ледина, помеѓу музичката академија и театарот, преку пат на амамот-галерија...,подоцна гради хала на сегашната локација ( мислам дека уште постои) која се бавела со запрежни коли, пајтони :) , па авто сервис , за да почне на камионски шасии да прави надградби.
За една од нив , прва позната надградба во целост изработена од метал , добива и некаква престижна награда на саем во Берлин.....

После војната , сопствениците се “nacionalizirani , но стариот “сопственик” останува да “работи” . Нормално доѓаат инвестиции , нови луѓе и се понатака е историја...
...занимливо е дека кабината на ФИАТ 615b во целост се прави во ФАС и од тука се испорачувала во Застава-Крагујевац...
images


..интересно искакање од колосекот е и иницијативата на...нормално заблудени ентузијасти , кои со помош на знаењето на германски заробеник доделен на работа во фабриката, концепира и скоро материјализира патнички автомобил...Вардар...но како што било вообичаено ..доаѓаат man in black и ентузијазмот заедно со недовршениот прототип ..исчезнуваат...
( германецот се аклиматизирал толку добро во МКД што од таму си отишол дури после земјотресот во Скопје...како пензионер....


Некои детали за ФАС има овде..
www.sanos.com.mk/ger/02_uber_uns.htm

Со растурање на тимот проектанти,мајстори...итн.итн...мислам дека судбината на САНОС е неизвесна...веројатно како и секогаш , добрата локација , новиот сопственик само ќе ја претвори во скапо градежно земјиште... :)
 
Ovde nema nikogas da ima vakvi,sekoj den izleguvaat se pomoderni avtobusi,eve edno modelce na NEOPLAN:

VOLVO

Our%20Volvo%20bus%20at%20Kalambaka.JPG


SCANIA

scania_irizar_pb_2.jpg




MAN

n_foto_0707_man-3.jpg
na prvite dve sliki se avtobusi proizvedeni od Irizar a vo niv ima Volvo odnosno Scania motori. na tretata slika ne e MAN tuku e Neoplan Cityliner
 
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]SANOS S-715 Туристичко возило[/FONT]​



04_S715_BIG.jpg
04_S-715.jpg
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] Новиот произведен прототип S-715 е луксузно туристичко возило со должина од 11.980 мм, ширина 2.500 мм и висина 3.830 мм. Шасијата на ова возило е MB OC500RF - 1842. Шасијата на ова возило е MB OC500RF - 1842.
Капацитетот е 49+2 патника. Моторот е MB со 422 кс. Во ова возило се инсталирани следниве модерни системи: ABS, ARS and EBS. Капацитетот на резервоарот е 415 литри. Како дополнителна опрема може да се инсталира фрижидер, мини кујна, тоалетна кабина и кабина за спиење на возачот.
[/FONT]






[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]SANOS S–403Туристичко возило[/FONT]​



04_S403_BIG.jpg
04_S-403.jpg



[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] Моделот S-403 припаѓа на класата на луксузни туристички автобуси. Неговата намена е за користење на долги релации. Според новите европски стандарди, овој модел на автобус има вграден мотор DAF, model XE 315 C. Моторот може да биде со силина од 315 кс или 428 кс. За зголемена сигурност на патниците и подобри перформанси на автобусот, инсталираме најнови ABS и ASR системи и хидрауличен ZF Ретардер. Автобусот има 51 седиште и како додатна опрема според потребите на клиентот може да се инсталираат мини кујна, кабина за спиење за возачот, тоалетна кабина и фрижидер. Багажникот е околу 11 m³ во зависност од дополнителната опрема.[/FONT]




[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]http://sanos.com.mk/index_MK_1024x768.htm



Далеку зад светските производители но сепак одлични за наши услови.Кога барем би биле вакви мегуградските автобуси па и тие што возат на подолги релации би било топ.ама нашиве туристички агенции или барем така да ги наречеме не возат во нашминкани грдотии само што додале фарови напред и ги смениле штоповите назад.Не сфакаат дека не пијат нафта лугето и дека грозно изгледаат таквите патнички автобуси.
[/FONT]
 
Ocajno skapi se...i ocajno fusarski napraveni... steta e da imas pod dupe takva fabrika , a da neznaes da napravis biznis so avtobusiii, maksimalniot dostrel im e da ja prodavaat i iznajmuvaat fabrikata " na parce"...toa ti e.... :)

Od druga strana...sto i da se ocekuva od nekoj koj zivee vo Makedonija...zatutulena zamumulena veke 20 godini....vidicite se prizemni...daj sto dades..e rabotata...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom