затоа што колите не тргаат со втора. ниту една...мене ми е тоа глуп компромис за hill assistant. шо сега, дастер ќе прави револуција....?Ајде објасни зошто е мана.
ајде ти објасни ми која друга кола трга со втора...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
затоа што колите не тргаат со втора. ниту една...мене ми е тоа глуп компромис за hill assistant. шо сега, дастер ќе прави револуција....?Ајде објасни зошто е мана.
Прво, не е забрането да се тргнува во прва кај Дастерот. Второ, тоа е само преносен однос, не закон кој вели дека мора да се тргнува во прва, а е забрането во втора. Ако сакам, теоретски можзм да проектирам кола со 20 брзини и да се тргнува од 7-ма ако преносниот однос е така поставен. Нема никаква објективна причина тргнувањето во втора да претставува проблем - впрочем, често ми се случува да тргнам во втора на раскрсници, дури и ако е блага нагорнина, и тоа во 150 кила потежок (од Дастерот) Пасат - освен тоа дека “колите не тргаат во втора“.затоа што колите не тргаат со втора. ниту една...мене ми е тоа глуп компромис за hill assistant. шо сега, дастер ќе прави револуција....?
ајде ти објасни ми која друга кола трга со втора...
Прво, не е забрането да се тргнува во прва кај Дастерот. Второ, тоа е само преносен однос, не закон кој вели дека мора да се тргнува во прва, а е забрането во втора. Ако сакам, теоретски можзм да проектирам кола со 20 брзини и да се тргнува од 7-ма ако преносниот однос е така поставен. Нема никаква објективна причина тргнувањето во втора да претставува проблем - впрочем, често ми се случува да тргнам во втора на раскрсници, дури и ако е блага нагорнина, и тоа во 150 кила потежок (од Дастерот) Пасат - освен тоа дека “колите не тргаат во втора“.
Па крсти ја прва кај Дастерот, да речеме “спора“ или “ниска“, втора крсти ја “прва“, трета “втора“ итн. - и решен проблем.не ми теоретизирај за преносниот однос. си постојат стандарди. брзината лево горе е првата со која се тргнува со лека кола. можеш ти и да ја крстиш и со буква, на пример брзина а или ш. пак ќе биде тоа прва брзина. дачија ти вика дека треба да тргнеш со брзината што е доле лево....
Ефтин џип кој би бил идеален за на скијање и за градските дупки. Опрема речиси и да нема во него зборам за поефтините варијанти, затоа што бесмислено е да се лупнат на него дури и 10К. Изгледа како тенк, мада не е лош однадвор, и ако веќе мора да бирам меѓу него и Нива-та, тогаш само заради 5те врати би го избрал токму дастерот
Останативе понови дачии не ми оставија впечаток на издржливи коли, eден комшија успеа во 3-4 години речиси и да го уништи Логанот, така да не сум баш сигурен дека дастерот отскокнува од другите модели.
Дека е ставана во него некоја напредна технологија за да се "тестира", не се сложвам. Инаку да, Dacia ~ Renault, Skoda ~ VW... Само што многу полошо ми изгледаат дачиите спрема шкодите![]()
се извинувам за hill assist(ant).Брисачите се валидна критика. Краш тестот исто. Ова со брзините не е по ниеден основ. Ако втора е поставена доволно ниско, тогаш што е проблемот да тргнуваш во втора? Во основа, и е паметно решение.
--- надополнето: 16 февруари 2012 во 01:55 ---
Па крсти ја прва кај Дастерот, да речеме “спора“ или “ниска“, втора крсти ја “прва“, трета “втора“ итн. - и решен проблем.
--- надополнето: 16 февруари 2012 во 01:58 ---
И "hill asist" се вика, не “hill assistant“.
Кај мерцедес 190 рикверцот е лево горе,прва е лево доле и не гледам проблем да се стартува во прва само што треба веднаш да се смени бидејќи како што кажа хелекс таа е „спора“ и е наменета за проблематични терени.Ти можеш со неа да си стартуваш во град но ќе треба веднаш да смениш затоа и има 6 брзини.се извинувам за hill assist(ant).
пак не се разбираме..... дастерот тргнува со брзината доле-лево, како ниту една друга кола на планетата земја денес, ОК?
сузуки ѕх4 е, онака без „гледање“, подобар избор од дастер... и изгледа како за 21 век. и сигурно не тргнува со доле-лево брзина. и брисчите работат по веќе етаблиран стандард.
морам вака описно за брзините , пошто ме дупиш со спора-брза, „ја ќе ја викам седма“ и остали заебанции... неможам доле лево да ја крстам прва кога е тоа втора брзина...
јас мислев дека 6 брзини се за подобри перформанси на колата, а не за претварање на втора во прва брзина.Кај мерцедес 190 рикверцот е лево горе,прва е лево доле и не гледам проблем да се стартува во прва само што треба веднаш да се смени бидејќи како што кажа хелекс таа е „спора“ и е наменета за проблематични терени.Ти можеш со неа да си стартуваш во град но ќе треба веднаш да смениш затоа и има 6 брзини.
Си возел Мерцедес или лупаш на памет??? Кај сите мерцедеси до 1994 е исто... риквец да е кај прва, ама менувачот се поткрева нагоре... Прва си е стандард прва.Кај мерцедес 190 рикверцот е лево горе,прва е лево доле и не гледам проблем да се стартува во прва само што треба веднаш да се смени бидејќи како што кажа хелекс таа е „спора“ и е наменета за проблематични терени.Ти можеш со неа да си стартуваш во град но ќе треба веднаш да смениш затоа и има 6 брзини.
Мислев за спортската верзија на 190Си возел Мерцедес или лупаш на памет??? Кај сите мерцедеси до 1994 е исто... риквец да е кај прва, ама менувачот се поткрева нагоре... Прва си е стандард прва.
Сем 190-ката, кај кој рикверц е кај втора. Исто со поткревање...
![]()
Tи мислеше на AMG верзијата со 2.3 литри и 16 вентили...Мислев за спортската верзија на 190
The steering ratio was quicker and the steering wheel smaller than that on other 190s, whilst the fuel tank was enlarged from 55 to 70 L. The Getrag 5-speed manual gearbox was unique to the 16-valve and featured a 'racing' gear pattern with 'dog-leg' first gear, left and down from neutral
Јас имам фелиција 14 години, со 105 000км, и да ти кажам имам сменето само ланец и предна лева јаболчица...секако и плочки напред, а за трошење се лажете...Фелицијата (мојата е 1.3 бензинец) ако ја возиш на отворено и со брзина околу 80 не троши ни 6л на 100, е секако ако ја газиш ќе троши (па има 60кс мотор)Е не бе добра е, троши ко лада, квалитет невиден скапува, плин иде во стандардна опрема
што има добро освен што можеш да ја купиш за околу 1000 евра?