Авто новости

Ајде објасни зошто е мана.
затоа што колите не тргаат со втора. ниту една...мене ми е тоа глуп компромис за hill assistant. шо сега, дастер ќе прави револуција....?
ајде ти објасни ми која друга кола трга со втора...
 
затоа што колите не тргаат со втора. ниту една...мене ми е тоа глуп компромис за hill assistant. шо сега, дастер ќе прави револуција....?
ајде ти објасни ми која друга кола трга со втора...
Прво, не е забрането да се тргнува во прва кај Дастерот. Второ, тоа е само преносен однос, не закон кој вели дека мора да се тргнува во прва, а е забрането во втора. Ако сакам, теоретски можзм да проектирам кола со 20 брзини и да се тргнува од 7-ма ако преносниот однос е така поставен. Нема никаква објективна причина тргнувањето во втора да претставува проблем - впрочем, често ми се случува да тргнам во втора на раскрсници, дури и ако е блага нагорнина, и тоа во 150 кила потежок (од Дастерот) Пасат - освен тоа дека “колите не тргаат во втора“.
 
Прво, не е забрането да се тргнува во прва кај Дастерот. Второ, тоа е само преносен однос, не закон кој вели дека мора да се тргнува во прва, а е забрането во втора. Ако сакам, теоретски можзм да проектирам кола со 20 брзини и да се тргнува од 7-ма ако преносниот однос е така поставен. Нема никаква објективна причина тргнувањето во втора да претставува проблем - впрочем, често ми се случува да тргнам во втора на раскрсници, дури и ако е блага нагорнина, и тоа во 150 кила потежок (од Дастерот) Пасат - освен тоа дека “колите не тргаат во втора“.

добро, сега се расправаме само за да се расправаме?

дачија сака да стави hill assistant; за да не ја качи цената решава ингениозно, со комплетно игнорирање на вековна традиција и навики на возачите, првата брзина да ја користи како hills assistant, и да ги советува возачите да баталат навики и да тргнуваат со втора.
на теренец кој овде го дигате у небо како да работите у фабриката, дачија ингениозно решава да стави никакви брисачи кои не бришат доволна површина и да исфрли од упортреба 20+ години стандардна опрема во сите коли. во сите! брисачите се многу важен детал на секој теренец; дачија прави на компромис на погрешно место IMHO.

не ми теоретизирај за преносниот однос. си постојат стандарди. брзината лево горе е првата со која се тргнува со лека кола. можеш ти и да ја крстиш и со буква, на пример брзина а или ш. пак ќе биде тоа прва брзина. дачија ти вика дека треба да тргнеш со брзината што е доле лево....
не го гледаш проблемот на преголемо, на граница со глупост, штедење?
не може тка за ку* ќеиф да се менуваат стандарди. је*еш ти 10 бона...

колите денес имаат 5-7 брзини. сите тргаат со прва. сите освен дастер. не е забрането да тргаш со втора, во смисол дека не е забрането со закон. сигурно не е добро за колата нон-стоп да го правиш тоа. ако имаш дастер и друга кола - или ќе го сјебеш дастерот пошто ќе тргаш со хилс асистант каде што не треба или ќе је сјебеш другата кола пошто ќе тргаш стално со втора.

еднаш на стокец ни се скина сајлата за кумплунг и тргнувавме во трета... до мајстор. све може - треба имагинација само;) или зорт..:D..
 
Брисачите се валидна критика. Краш тестот исто. Ова со брзините не е по ниеден основ. Ако втора е поставена доволно ниско, тогаш што е проблемот да тргнуваш во втора? Во основа, и е паметно решение.
--- надополнето: 16 февруари 2012 во 01:55 ---
не ми теоретизирај за преносниот однос. си постојат стандарди. брзината лево горе е првата со која се тргнува со лека кола. можеш ти и да ја крстиш и со буква, на пример брзина а или ш. пак ќе биде тоа прва брзина. дачија ти вика дека треба да тргнеш со брзината што е доле лево....
Па крсти ја прва кај Дастерот, да речеме “спора“ или “ниска“, втора крсти ја “прва“, трета “втора“ итн. - и решен проблем.
--- надополнето: 16 февруари 2012 во 01:58 ---
И "hill asist" се вика, не “hill assistant“.
 
колава се исплати за тие пари , иако не е најисплатливото нешто за тие пари прилично е солидна . мани има , ама кај секоја кола можеш да најдеш мани.
е сеа за тие пари има и сузуки sx4 со погон на 4 тркала па сеа види што е боље
 
Ефтин џип кој би бил идеален за на скијање и за градските дупки. Опрема речиси и да нема во него зборам за поефтините варијанти, затоа што бесмислено е да се лупнат на него дури и 10К. Изгледа како тенк, мада не е лош однадвор, и ако веќе мора да бирам меѓу него и Нива-та, тогаш само заради 5те врати би го избрал токму дастерот :)
Останативе понови дачии не ми оставија впечаток на издржливи коли, eден комшија успеа во 3-4 години речиси и да го уништи Логанот, така да не сум баш сигурен дека дастерот отскокнува од другите модели. :cautious:
Дека е ставана во него некоја напредна технологија за да се "тестира", не се сложвам. Инаку да, Dacia ~ Renault, Skoda ~ VW... Само што многу полошо ми изгледаат дачиите спрема шкодите :)
:pos: ne be toa komshivkata go unishtila loganot:LOL: a komshijata sigurno slab vozach:facepalm:
 
Брисачите се валидна критика. Краш тестот исто. Ова со брзините не е по ниеден основ. Ако втора е поставена доволно ниско, тогаш што е проблемот да тргнуваш во втора? Во основа, и е паметно решение.
--- надополнето: 16 февруари 2012 во 01:55 ---
Па крсти ја прва кај Дастерот, да речеме “спора“ или “ниска“, втора крсти ја “прва“, трета “втора“ итн. - и решен проблем.
--- надополнето: 16 февруари 2012 во 01:58 ---
И "hill asist" се вика, не “hill assistant“.
се извинувам за hill assist(ant).
пак не се разбираме..... дастерот тргнува со брзината доле-лево, како ниту една друга кола на планетата земја денес, ОК?
сузуки ѕх4 е, онака без „гледање“, подобар избор од дастер... и изгледа како за 21 век. и сигурно не тргнува со доле-лево брзина. и брисчите работат по веќе етаблиран стандард.
морам вака описно за брзините , пошто ме дупиш со спора-брза, „ја ќе ја викам седма“ и остали заебанции... неможам доле лево да ја крстам прва кога е тоа втора брзина...
 
се извинувам за hill assist(ant).
пак не се разбираме..... дастерот тргнува со брзината доле-лево, како ниту една друга кола на планетата земја денес, ОК?
сузуки ѕх4 е, онака без „гледање“, подобар избор од дастер... и изгледа како за 21 век. и сигурно не тргнува со доле-лево брзина. и брисчите работат по веќе етаблиран стандард.
морам вака описно за брзините , пошто ме дупиш со спора-брза, „ја ќе ја викам седма“ и остали заебанции... неможам доле лево да ја крстам прва кога е тоа втора брзина...
Кај мерцедес 190 рикверцот е лево горе,прва е лево доле и не гледам проблем да се стартува во прва само што треба веднаш да се смени бидејќи како што кажа хелекс таа е „спора“ и е наменета за проблематични терени.Ти можеш со неа да си стартуваш во град но ќе треба веднаш да смениш затоа и има 6 брзини.
 
Кај мерцедес 190 рикверцот е лево горе,прва е лево доле и не гледам проблем да се стартува во прва само што треба веднаш да се смени бидејќи како што кажа хелекс таа е „спора“ и е наменета за проблематични терени.Ти можеш со неа да си стартуваш во град но ќе треба веднаш да смениш затоа и има 6 брзини.
јас мислев дека 6 брзини се за подобри перформанси на колата, а не за претварање на втора во прва брзина.
погледав на википедија, освен тркачки коли и тешки возила, последните (малку) нормални коли со „дог лег“ мењач (прва доле лево) се направени 1980. ако било супер намало мерцедес да го напушти тој систем...

не можам више...
купете си дастер, со здравје да си го возите...
 
Кај мерцедес 190 рикверцот е лево горе,прва е лево доле и не гледам проблем да се стартува во прва само што треба веднаш да се смени бидејќи како што кажа хелекс таа е „спора“ и е наменета за проблематични терени.Ти можеш со неа да си стартуваш во град но ќе треба веднаш да смениш затоа и има 6 брзини.
Си возел Мерцедес или лупаш на памет??? Кај сите мерцедеси до 1994 е исто... риквец да е кај прва, ама менувачот се поткрева нагоре... Прва си е стандард прва.

Сем 190-ката, кај кој рикверц е кај втора. Исто со поткревање...
329.jpg
 
Си возел Мерцедес или лупаш на памет??? Кај сите мерцедеси до 1994 е исто... риквец да е кај прва, ама менувачот се поткрева нагоре... Прва си е стандард прва.

Сем 190-ката, кај кој рикверц е кај втора. Исто со поткревање...
329.jpg
Мислев за спортската верзија на 190
The steering ratio was quicker and the steering wheel smaller than that on other 190s, whilst the fuel tank was enlarged from 55 to 70 L. The Getrag 5-speed manual gearbox was unique to the 16-valve and featured a 'racing' gear pattern with 'dog-leg' first gear, left and down from neutral
 
Мислев за спортската верзија на 190
The steering ratio was quicker and the steering wheel smaller than that on other 190s, whilst the fuel tank was enlarged from 55 to 70 L. The Getrag 5-speed manual gearbox was unique to the 16-valve and featured a 'racing' gear pattern with 'dog-leg' first gear, left and down from neutral
Tи мислеше на AMG верзијата со 2.3 литри и 16 вентили...

4147_12.JPG


Ја го ја, со то шо некој шо го имал/возел треба да се произјасни дали прва е “отпојќе“... башка колку се вакви произведени? И прајме муабет за спортска верзија, нешто што за Duster е научна фантастика...
 
што мислиме?

ова не е за нас!
шокантно достапен :)

само Ауди кју 5,7 и Мерџо ама овие се шокантно недостапни
а да и оние тенкојте (хамерчиња)
 
Е не бе добра е, троши ко лада, квалитет невиден скапува, плин иде во стандардна опрема
што има добро освен што можеш да ја купиш за околу 1000 евра?
Јас имам фелиција 14 години, со 105 000км, и да ти кажам имам сменето само ланец и предна лева јаболчица...секако и плочки напред, а за трошење се лажете...Фелицијата (мојата е 1.3 бензинец) ако ја возиш на отворено и со брзина околу 80 не троши ни 6л на 100, е секако ако ја газиш ќе троши (па има 60кс мотор)
 
Лада Нива II дел . Додуша мн поуба и понапредна од Ладата .Кај сакаш качува Еден другар мој од Скопје купи абе маста и ја изваде.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom